Viesti pettävästä puolisosta
Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.
Kommentit (206)
Pettäjä paljastuu usein ihan vain sillä että sanoo "mulla on tietoa että sä petät mua". Sä näet kyllä heti naamasta onko asia niin vai ei. Nuoruudessa poikaystävän sain kiinni juuri noin. Kaverin kaveri oli nähnyt että jonkun toisen naisen kanssa oli ollut baarissa. Ei mitään sen enempää. Sain kuulla tuosta ja täräytin vain suoraan poikaystävlle pettämisestä ja ihan jo ilmeestä näin niin se nyt sitten tosiaan on. En enää muista mitä tarkalleen edes vastasi, muistan vaan että ilme oli jotenkin hätääntynyt. Sitten siinä ei jäänyt kyllä kysymysmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän?
Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?
Salaa, tietenkin. Esim yöllä puolison nukkuessa. Jos paljastuisi että viestissä on perää, hakeutuisin pitkään pariterapiaan puolisoni kanssa, t
Voisin kertoa tai olla kertomatta. Riippuu ihan siitä puolisosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli on oikeasti tärkeää asiaa niin esittelee itsensä ja soittaa. Esim tullut raskaaksi salasuhteesta tai muuta tärkeää tiedoksi.
Tekstiviestit deletoidaan, huijauksia,
Koska se käräyttäjä on todennäköisesti sen toisen naisen mies. Voi myös olla vainoharhainen ja oikeasti kuvitella että ap:n mies ja hänen vaimo pettää, vaikka mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Näitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä suhteissa pettäminen on todennäköisempää kuin, että molemmat olisivat uskollisia.
Olisiko se maailmanloppu?
Mielestäni ei, sillä pettäminen on elämän suola.
Suolaakin saattaa olla joskus liikaa.
Välillä pitää myös saada namia.
Vierailija kirjoitti:
Mun yleinen viinittelyhupi on lähetellä just tommosia "olen puolisosi salarakas ja haluan nyt avautua sulle"- viestejä ihmisille. Kiva seurata somessa reaktioita.
Some people want to see world burn
N39
Olet alimpaan kastiin lukeutuva, edes voi sanoa että ihminen. Etsi nyt oman tasoistasi viihdykettä , jos lainkaan löydät nuon ala- arvoista🤢🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän?
Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?
Antaako joku puolisolle kenkää siksi että puoliso katsoo sun kännykkää? 😂 Tuohan kertoo jo kaiken, salattavaa todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako joku puolisolle kenkää siksi että puoliso katsoo sun kännykkää? 😂 Tuohan kertoo jo kaiken, salattavaa todellakin on.
Joo se olisi selvää selvempikin merkki. Että mulla on epäilys, voinko katsoa sun puhelimen? -Et, nyt tuli ero.
:D Ei jäisi peljon epäselvää, että toooodellakin on jotain ja vakavaa sivusuhdetta menossa.
Niin että ulkopuolisen vihjeitten ja viestien kautta sitä avioliittoa hoidetaankin? Että kolmas osapuoli kertoo asioita ja sitten kysytään neuvoa vauva-palstalta?
Eikö teillä ihmiset ole suuta päässänne? Puhetaitoa? Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta asiasta kuin keskustelu?
Ensin päästetään suhde siihen kuntoon että se alkaa hajoilemaan joka suuntaan, kommunikaatio jos sitä on ollutkaan loppuu. Etäännytään ja kyräillään kumpikin omissa nurkissaan. Epäillään, syytellään, sitten ihmetellään kun mikään ei enää toimi. Tämähän on se yleinen malli ja tästä sitten erotaan ja aletaan äkkiä heka uutta jonka luullaan korjaavan kaiken mikä edellisessä suhteessa meni rikki. Sitten sama uudelleen.
Mikään ei muutu jos ei opita puhumaan jo alusta alkaen.
Olen miettinyt miksi jotkut laittavat yksityisetsivän puolison perään, jotta saavat kiinni pettämisestä? Mitä hyötyä siitä on lopulta? Joka tapauksessa suhde on mennyttä, eikä ole mitään järkeä saada sillä keinolla suhde toimimaan. Parempi heittää hanskat nurkkaan ja erota, jos edes epäilee.
Vierailija kirjoitti:
Niin että ulkopuolisen vihjeitten ja viestien kautta sitä avioliittoa hoidetaankin? Että kolmas osapuoli kertoo asioita ja sitten kysytään neuvoa vauva-palstalta?
Eikö teillä ihmiset ole suuta päässänne? Puhetaitoa? Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta asiasta kuin keskustelu?
Ensin päästetään suhde siihen kuntoon että se alkaa hajoilemaan joka suuntaan, kommunikaatio jos sitä on ollutkaan loppuu. Etäännytään ja kyräillään kumpikin omissa nurkissaan. Epäillään, syytellään, sitten ihmetellään kun mikään ei enää toimi. Tämähän on se yleinen malli ja tästä sitten erotaan ja aletaan äkkiä heka uutta jonka luullaan korjaavan kaiken mikä edellisessä suhteessa meni rikki. Sitten sama uudelleen.
Mikään ei muutu jos ei opita puhumaan jo alusta alkaen.
Sarjapettäjän kaava.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010593760.html
Yksityisetsivänä yli kymmenen vuotta toiminut Henry Aflecht oppi tunnistamaan pettäjien metkut vuosien varrella. Tietyt merkit toimia toistuivat parisuhteissa, joissa petettiin.
Aflechtin kokemusten mukaan miehet epäilevät puolisoitaan herkemmin, koska myös itse pettävät enemmän.
Kyllä se niin vaan on, että mies pettää useammin, Aflecht täräyttää oman mielipiteensä.
Kun on itse pettänyt, se johtaa helpommin epäilyksiin oman puolison tekemisistä, kokee Aflecht.
Näin oli ainakin näissä meidän toimeksiannoissamme. Tämä kävi ilmi, koska kysyimme aina syytä siihen, miksi luulee tulevansa petetyksi. Kun oli itse pelattu samoja pelejä, ne tunnistettiin myös toisen tekemänä.
Aflecht mainitsee esimerkkinä puhelimen pitämisen mukana myös wc:ssä ja suihkussa käydessä. Aina epäilyihin ei kuitenkaan ollut aihetta.
Joskus varsinkin naisilla oli puhtaat jauhot pussissa ja miehet epäilivät turhaan, koska omassa historiassa oli pettämistä. Sen pystyn sanomaan, että seuranta oli täysin turhaa lähinnä naisten kohdalla, kun taas miehiä epäiltäessä epäilyt osoittautuivat yleensä oikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Sinullekin paljon jeesusta
Mitä tämä tarkoittaa?
Että kannattaa täyttää elämä jeesuksella, tuntuu paremmalta kuin pahojen asioiden tekeminen
Miten mielisairaus tuntuisi paremmalta, kuin "pahojen asioiden tekeminen"?
Vierailija kirjoitti:
Mun yleinen viinittelyhupi on lähetellä just tommosia "olen puolisosi salarakas ja haluan nyt avautua sulle"- viestejä ihmisille. Kiva seurata somessa reaktioita.
Some people want to see world burn
N39
Some people knows furrin language they writes
Vierailija kirjoitti:
Olen suhteissani ollut aina täydellisen uskollinen, enkä silti antaisi katsoa kännykkää, ero tulisi moisesta. Mustasukkaisuus on sairaus, johon kohde ei ole syyllinen. Mustasukkaisuuden vallassa (itse en sitä tunne, tunnen muita tunteita - surua, luopumisen tunnetta, halua vetäytyä yksinäisyyteen - jos tulee oikea pettämistilanne) vallassa ihmiset mm. tappavat toisiaan, siksi itse sitä tuntemattomana katson oikeudekseni aktiivisesti välttää mustasukkaisten ihmisten seuraa.
Kännykän katsomisen halu kertoo sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, eikä toisen laitteiden katselu ole edes laillista ilman lupaa.
Tuollaisen viestin voi lähettää myös joku, joka on mieheesi ihastunut. Joku jolla on nuppi vähän epätasapainossa ja ajattelee, että kun te eroatte, mies on hänen.
Työkaveri, teidän joku tuttu, sun kaveri, jopa sun sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Osa lähettelee noita ihan kiusallaan ja aiheuttaakseen ongelmia. Kaikki viestit ja varsinkin tuntemattomilta eivät ole totta. Keskustelkaa yhdessä asiasta.
Voi vttu nauran tällle tekstille.
KESKUSTELKAA ASIASTA. Oikeasti? Luuletteko te, että se PETTÄJÄ joka on VALEHDELLUT koko tämän ajan aikoo kertoa teille totuuden? :D
Minä ainakin kysyisin siltä henkilöltä todisteita siitä pettämisestä. Paikka, aika, kuvia viesteistä jne. Tai miehestä jotain yksityiskohtia. Kiittäisin, jos ne voisi tuoda. Näin saat tietää tapahtuiko se oikeasti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suhteissani ollut aina täydellisen uskollinen, enkä silti antaisi katsoa kännykkää, ero tulisi moisesta. Mustasukkaisuus on sairaus, johon kohde ei ole syyllinen. Mustasukkaisuuden vallassa (itse en sitä tunne, tunnen muita tunteita - surua, luopumisen tunnetta, halua vetäytyä yksinäisyyteen - jos tulee oikea pettämistilanne) vallassa ihmiset mm. tappavat toisiaan, siksi itse sitä tuntemattomana katson oikeudekseni aktiivisesti välttää mustasukkaisten ihmisten seuraa.
Kännykän katsomisen halu kertoo sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, eikä toisen laitteiden katselu ole edes laillista ilman lupaa.
Mä muistan, kun oma pettäjäpuoliso puhui samalla tavalla kuin sinä. "Aina olen 100% uskollinen, mutta en anna kännykkääni katsoa, periaateesta". Osottautuikin sitten lopulta nimenomaan pettäjäksi.
Pettäjät ovat kovia valehtelemaan ja yrittävät juuri tekemälläsi tavalla kääntää tilanteen niin, että epäilevä puoliso on viallinen ja paha.
Ei kukaan huvikseen laittele perättömiä viestejä. Onkohan työpaikka romanssi. Noita sutinoita tuli aikoinaan paljon nähtyä sellaisilla isoilla työpaikoilla jossa oli paljon miehiä ja naisia. Tulipa nähtyä useamman kerran kun livahdettiin siivouskoppiin heti aikaisin aamulla tarpeita tyydyttämään jos ei ollut omaa työhuonetta.
Vaikea ymmärtää miksi joku lähettää tuollaisia viestejä. Kosto? Väärä numero? Mistään hyvyydestä tai laupeudesta tuskin on kyse.
Suolaakin saattaa olla joskus liikaa.