Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viesti pettävästä puolisosta

Vierailija
30.07.2024 |

Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa taas huokaista helpotuksesta, että omassa suhteessa ei ole salaisuuksia, ei puhelimia joita pitäisi valvoa kuin valtionsalaisuuksia vaan ne on vaan puhelimia. On täysin normaalia ja sallittua käyttää toisen puhelinta tai katsoa sieltä jotain, siinä ei ole mitään väärää. Viimeksi 5 minuuttia sitten otin miehen puhelimen ja kävin ottamassa sillä pari kuvaa, menin whatsappiin ja lähetin kuvat omaan kännykkääni.

Viimeksi eilen mies etsi mun kännykästä aikuisen lapsemme viestin, sitä ennen taisi hakea sieltä puhelinnumeroita, joskus kävi sen kautta facessakin. Ylipäätään toisen puhelimen saa selata vaikka läpikotaisin, niissä ei ole mitään salaista. 

Kuten ei ole myöskään lompakoissa, laukuissa, kalentereissa, ei missään. Ihan sallittuja tavaroita, ei pelottavia salaisuuksia.

Meillä taas on yksi pöytäkone, pari tablettia, omat kännykät, omat työkoneet. En ole koskaan selannut puolison kännykkää tai tietokoneita. Ihan outo tarve.

Vierailija
182/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mitä puhelimen tutkimisella saa selville?  Vai soitatteko joka yhteystiedolle että kukas oikeasti olet? Jos nimi on Martti niin uskotte että se kans on Martti? Vai onko ne pettäjät olet niin tyhmiä että nimet on tyyliin Pano 1 ja Pano 2 ja Liisa Salarakas? Ja viestejä ei poista sitä mukaa kun niitä tulee? Siis kuka helvetti edes tarvii kakkospuhelinta vai eikö teknologia oikein luonnistu vai mitä en nyt tajua?

Yleensä nopeiten menee niin, että tsekkaat whatsappin ja instan viestit. Ehkä face. Ei niitä ketjuja tarvitse alkaa lukemaan, riittää että avaa niitä keskusteluja scrollaa vähäsen ja sitten seuraava. Pettäjän puhelimessa jos siellä on viestiketjussa viimeinen viesti hyvää yötä ja ehkä sydän. Niin sitten sitä kannattaa katsoa vähän tarkemmin, että mikäs juttu. Sama instassa, näet nopeasti siitä kärkipäästä kenen kanssa hän viestittelee ja avaat ketjun ja selaat (ei tarvi edes tarkemmin lukea ja syventyä) että mistä on juteltu. Pettäjän jutut on kyllä hyvin nopeasti nähtävissä. Ei sitä puhelinta tarvitse läpi todellakaan lukea. Eikä todellakaan käydä missään osoitekirjassa. Ei nykyaikana soitella salarakkaalle jatkuvasti. Nykyaikainen viestintä tapahtuu viesteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa taas huokaista helpotuksesta, että omassa suhteessa ei ole salaisuuksia, ei puhelimia joita pitäisi valvoa kuin valtionsalaisuuksia vaan ne on vaan puhelimia. On täysin normaalia ja sallittua käyttää toisen puhelinta tai katsoa sieltä jotain, siinä ei ole mitään väärää. Viimeksi 5 minuuttia sitten otin miehen puhelimen ja kävin ottamassa sillä pari kuvaa, menin whatsappiin ja lähetin kuvat omaan kännykkääni.

Viimeksi eilen mies etsi mun kännykästä aikuisen lapsemme viestin, sitä ennen taisi hakea sieltä puhelinnumeroita, joskus kävi sen kautta facessakin. Ylipäätään toisen puhelimen saa selata vaikka läpikotaisin, niissä ei ole mitään salaista. 

Kuten ei ole myöskään lompakoissa, laukuissa, kalentereissa, ei missään. Ihan sallittuja tavaroita, ei pelottavi

Tarvehan tulee vasta epäilystä. Ei ennen sitä tietenkään.

Vierailija
184/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ei ole myöskään lompakoissa, laukuissa, kalentereissa, ei missään. Ihan sallittuja tavaroita, ei pelottavi

Hyvin useilla ne ovat työpaikan omia. Työnantaja edellyttää salasanan käyttöä, eikä puhelinta saa luovuttaa muiden käyttöön. Henkilökohtainen käyttö on kuitenkin sallittu.

Monella taas työpaikan koneita ja puhelimia EI saa käyttää henkilökohtaisiin asioihin. Näin meilläkin.

Vierailija
185/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mä olen yksi niistä jolla ei ole somea minkäänlaista vaan soittelen ja tekstailen, nyt varmaan kaikki luulee että olen itse pettäjä. En ole vaan ei kiinnosta instat sun muut, olin joskus facessa mutta ex stalkkeri löysi mut sieltä niin häivyin. Mutta eikös niissä voi poistaa viestejä, käsittääkseni voi niin täytyy olla vähän tyhmä jos ei poista. Mutta hyvä jos ovat tyhmiä niin jäävät helposti kiinni! 

Vierailija
186/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppani latasi puhelimeen Tinderin aina kun olin poissa kotoa ja petti sitä kautta. Poisti sovelluksen kun saavuin kotiin eli puhelinta tutkimalla ei olisi paljastunut pettäminen, vaikka olisin epäillyt sitä. Jäljet on helppo peittää puhelimesta. Sain lopulta tietää totuuden hänen tinder naiselta ja sain todisteet. Älkää olko liian sinisilmäisiä. 

Vierailija
187/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin milloin vain paljastaa syksyn 2018 salasuhteen tämän miehen vaimolle. Laittaisin juurikin nimettömänä sen viestin. En ole viitsinyt, vaikka moraalisesti olisi ihan oikein sille m***lle. Vaimon tilanne säälittää. On kaunis, hoikka nainen FB-kuvien perusteella.

Jaaha, ketäs se m***** silloin kävi panemassa? Et ole ensimmäinen, mutta varmaankin jo viimeinen. Sääliä en kaipaa, mutta v*tuttaa, kun kukaan ei kerro minulle. Itse olen saanut todisteita kaivaa. Yhden ainoan kerran yksi tuttu ulkopuolinen tavallaan käräytti, mutta ei se silloin mitään myöntänyt. Vasta vuosien päästä tunnusti. 

Niin että laita sitä viestiä vain. En syytä sinua, paitsi jos olet esittänyt ystävääni ja viestistäsi päätellen näin ei ole. Uskon sinua, jos lähetät viestin, mutta pistä silti jotain minkä voin tarkistaa, päivämääriä tai jotain muuta, niin h*rtän sen m*nistaan

Et sä mitään todisteita tarvitse. Voit lähteä ihan ilman niitäkin. Kuka elää vuosikausia tuollaisessa löyhässä hirressä miettien, että hitto kun olisi todisteet pettämisestä? Miksi haluat elää tuollaisessa suhteessa? Ei taas ymmärrä.

Jos mulla olisi tuollainen olo, niin pistäisin saapasta ukon kannikkaan aika vauhdilla. Kyllä sen tietää sisimmässään, voiko toiseen luottaa vai ei.

Vierailija
188/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei mä olen yksi niistä jolla ei ole somea minkäänlaista vaan soittelen ja tekstailen, nyt varmaan kaikki luulee että olen itse pettäjä. En ole vaan ei kiinnosta instat sun muut, olin joskus facessa mutta ex stalkkeri löysi mut sieltä niin häivyin. Mutta eikös niissä voi poistaa viestejä, käsittääkseni voi niin täytyy olla vähän tyhmä jos ei poista. Mutta hyvä jos ovat tyhmiä niin jäävät helposti kiinni! 

Ei ne edelleenkään ole loppuunsa asti hiottuja rikoksia. Kukaan ei ala vaikka whatsappista poistamaan joka ikistä viestiä aina kun se on tullut. Sitä paitsi eihän se pettäjä edes halua niitä poistaa, ainahan siinä on mukana ripaus jotain ihastusta. Ja salarakkaan kanssa kuitenkin viestitään lähes jatkuvasti. Hirveä vaiva olisi aina joka ikisen hyvän yön toivotuksen jälkeen poistaa viestejä. Ei se tosielämä mene niin kuin loppuunsa asti hiotussa rikoksessa.

Vierailija
189/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muuten vain tuollaisia viestejä lähettele. Ja mikään keskustelu ei kyllä hyödytä, koska tottakai mies kieltää kaiken. Lähtisin etsimään todisteita. Soittaisin vaikka sille toiselle naiselle.

Itse tiesin siitä, että eksä petti, kun vahti neuroottisena läppäriään ja puhelintaan. Oma tietokone hajosi ja pyysin saada läppäriä lainaan laskujen maksua varten, niin hirveä raivari ja kiukuttelu, että menen hänen koneelle vakoilemaan. Eipä ollut ennen sitä tullut mieleen. Ihan vaan halusin ne laskut käydä maksamassa verkkopankissa. Siihen aikaan kun ei ollut vielä kunnollisia mobiipipankkeja ja maksaminen puhelimella oli vaivalloista. No, dille paljasti itsensä. Onneksi miehet on usein tyhmiä.

Vierailija
190/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin milloin vain paljastaa syksyn 2018 salasuhteen tämän miehen vaimolle. Laittaisin juurikin nimettömänä sen viestin. En ole viitsinyt, vaikka moraalisesti olisi ihan oikein sille m***lle. Vaimon tilanne säälittää. On kaunis, hoikka nainen FB-kuvien perusteella.

Ai rumaa ja läskiä saisi pettää? Sekö sun logiikka on?

Joo, just hyvä kun avasit tän logiikan. Sitä tarkoitin.

Vierailija
191/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poika ja miehesi köyrii minua selkäsi takana 

Vierailija
192/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yleinen viinittelyhupi on lähetellä just tommosia "olen puolisosi salarakas ja haluan nyt avautua sulle"- viestejä ihmisille. Kiva seurata somessa reaktioita.

Some people want to see world burn

N39

Olet sekaisin, mene lääkäriin!

Vierailija
193/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.

Minäpä en keskustelisi vaan seuraisin hänen menojaan, jotta jäisi rysän päältä kiinni. Keskustelun jälkeen toinen osaa varoa. 

Vierailija
194/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman samankaltaisen tilanteen edessä. Paljastaako pettäjä vai ei.

Itse haluaisin tietää ja säälittää tuo nainen. Tasan varmaksi tiedän myös, ettei kyseessä ole mikään avoin suhde, tai muuten sovittu juttu.

Vierailija
195/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastakaa ne pettäjät. 

T, petetty ex-vaimo joka olisi mielellään kuullut asiasta aiemmin, niiltä monilta ihmisiltä jotka asiasta tiesi.

Vierailija
196/206 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani latasi puhelimeen Tinderin aina kun olin poissa kotoa ja petti sitä kautta. Poisti sovelluksen kun saavuin kotiin eli puhelinta tutkimalla ei olisi paljastunut pettäminen, vaikka olisin epäillyt sitä. Jäljet on helppo peittää puhelimesta. Sain lopulta tietää totuuden hänen tinder naiselta ja sain todisteet. Älkää olko liian sinisilmäisiä. 

Piti juuri tulla kertomaan sama kikka, mutta ehdit ensin. Helppoa poistaa 1 sovellus eikä tarvitse siivota yksitellen viestejä ja puheluita yms. 

Vierailija
197/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa tuntemattomalta viestin, jossa puolison väitetään pettävän, on minusta parasta pysähtyä miettimään että uskooko syytöksissä olevan perää.

Jos puoliso on käyttäytynyt viime aikoina ihan samoin kuin aina ennenkin, ollut kotona normaaliin tapaan, pystynyt jättämään puhelimensa pitkiksikin ajoiksi vahtimatta ja puhunut omista asioistaan samoin kuin ennenkin, ei mielestäni ole selvää syytä epäillä pettämistä. Kyseessä voi olla tuolloin kiusanteko: joku haluaa ongelmia parisuhteeseenne syystä tai toisesta.

Jos taas puoliso on viettänyt viime aikoina selvästi vähemmän aikaa kotona, varjellut puhelintaan normaalia enemmän, jäänyt kiinni valkoisista valheista jotka ovat liittyneet hänen omiin menoihinsa, ei ole puhunut omista asioistaan entiseen tapaan ja on niistä kysyttäessä jopa hermostunut, on mielestäni syytä epäillä että viestissä on perää. Ehkä paras vaihtoehto olisi tuolloin istuttaa puoliso alas ja kysyä

Ja huomioikaa, että tämähän ei sitten enää päde niihin miehiin, jotka ovat jääneet jo vaimolleen kiinni pettämisestä aiemmin. Miehetkin oppii varovaisiksi. Vaimo viedään kesäteatteriin, lounaalle, ulkomaan matkalle, jotta saadaan korjattua parisuhdetta ja avioliittoa jatkumaan, mutta pettäminen ei mihinkään poistu. Ihan yhtä petturi mies on nyt kuin silloin, kun löysit ne viestiketjut wa:sta ja ig:stä. Mies on keksinyt uudet keinot viestiä ja tapailla muita naisia. Kaikki on nähtävissä, jos osaat etsiä oikeista paikoista.

Sinulle ei riittänyt, että ystäväsi laittoi sinulle viestiä, selvitti sinulle jopa miehesi salanaisen nimen, vaan haluat jatkaa avioliittoa petturin kanssa. Oksettaa katsoa vierestä tuollaista kulissiliittoanne, mikä on ihan mätä, kun kaikki lähiympäristössä sen tietää, mutta kukaan ei kerro sinulle totuutta suoraan. Luulet, että sairaalla kontrollilla saat miehen hetkessä uskolliseksi sinulle, mutta todellisuudessa se vain ajaa hänet pahemmin petturuuden tielle. 

Vierailija
198/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti juuri tulla kertomaan sama kikka, mutta ehdit ensin. Helppoa poistaa 1 sovellus eikä tarvitse siivota yksitellen viestejä ja puheluita yms. 

Sovellus: kik

Vierailija
199/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi joku pahantahtoinen henkilö kyseessä? Viestittelee selän takana omiaan? 

Vierailija
200/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja!