Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä
Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.
Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.
Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.
"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.
Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se onkin harhaista. Pitkä ja komeakasvoinen miellyttävästi käyttäytyvä mies voi ehkä panna rumempaa naista mutta ei siitä mitään parisuhdetta tule.
Miksi siitä pitäisi tulla parisuhde? Mitä tämä iankaikkinen mantra edes tarkoittaa? Tiedättekö te u l it, että myös naiset nauttivat yhdenillanjutuista? Ei se tarkoita että haluaa naimisiin jos menee sänkyyn tolkuttoman komean miehen kanssa. Se on hauskaa sen aikaa minkä se kestää.
Tarkoitatko tolkuttoman komealla nyt jotain aivan "erinäköistä" miestä, kuin mitä miehet itse ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan kuin incelin ruikutus, paitsi että tällä kertaa aloitus kerää alanuolten sijaan ylänuolia.
Kyllä, koska suurin osa ymmärtää tämän inkkelitrolli-idioottien mollaamiseksi. Ja vastailee samalla tavalla kieli poskessa takaisin.
Mitä sä selittelet? Lue nyt näitä vastauksia. :D
Olen lukenut, ja jopa kirjoittanut pari trollivastausta tähän ketjuun. Kieli poskessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se onkin harhaista. Pitkä ja komeakasvoinen miellyttävästi käyttäytyvä mies voi ehkä panna rumempaa naista mutta ei siitä mitään parisuhdetta tule.
Miksi siitä pitäisi tulla parisuhde? Mitä tämä iankaikkinen mantra edes tarkoittaa? Tiedättekö te u l it, että myös naiset nauttivat yhdenillanjutuista? Ei se tarkoita että haluaa naimisiin jos menee sänkyyn tolkuttoman komean miehen kanssa. Se on hauskaa sen aikaa minkä se kestää.
Tarkoitatko tolkuttoman komealla nyt jotain aivan "erinäköistä" miestä, kuin mitä miehet itse ajattelevat?
En, vaan sitä komeaa miestä joka ul ien mielestä kelpuuttaa tavisnaisen vain sänkyyn muttei suhteeseen.
"Sekin on vaihtoehto. Ihmettelen vaan kun u lit rutisevat aina tuota samaa, että tavalliset naiset luulevat olevansa tasoaan korkeampia kun hyppivät komeiden miesten sängyissä. Että kyllä komealle miehelle tavis tai rumakin nainen kelpaa petiin muttei parisuhteeseen. Aivan kuin naiset aina hakisivat sitä parisuhdetta. Seksikin kelpaa."
No se saattaa kuuostaa siltä, kun naiset eivät julkisesti hae yhden illan juttuja. "Antilutkasuoja" ei anna mahdollisuutta hakea seksiä avoimesti, ettei nainen leimaannu sluttyksi.
Heteromiehen unelma, pitkähiuksinen, naisellinen lesbo, joka ei etsi seuraa miehistä vaan naisista. Ei tyrkytä itseään miehille vaan on mahdollisimman vaikeasti iskettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan sitä komeaa miestä joka ul ien mielestä kelpuuttaa tavisnaisen vain sänkyyn muttei suhteeseen.
No mutta on sinulla varmaan joku määritelmä tolkuttoman komealle miehelle? Varmasti on pitkä, selkeästi piirtyvät lihakset ja tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla.
Vierailija kirjoitti:
"Sekin on vaihtoehto. Ihmettelen vaan kun u lit rutisevat aina tuota samaa, että tavalliset naiset luulevat olevansa tasoaan korkeampia kun hyppivät komeiden miesten sängyissä. Että kyllä komealle miehelle tavis tai rumakin nainen kelpaa petiin muttei parisuhteeseen. Aivan kuin naiset aina hakisivat sitä parisuhdetta. Seksikin kelpaa."
No se saattaa kuuostaa siltä, kun naiset eivät julkisesti hae yhden illan juttuja. "Antilutkasuoja" ei anna mahdollisuutta hakea seksiä avoimesti, ettei nainen leimaannu sluttyksi.
Hakevat kyllä, mutta eivät ehkä sinulta.
Miehet yleensä vastailee näihin: olen nainen, haen naista tositarkoituksella. Eli heteromiehen unelma, vaikeasti tavoiteltavissa oleva nainen, joka ei tyrkytä itseään miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan sitä komeaa miestä joka ul ien mielestä kelpuuttaa tavisnais
Minulla ei ole, mutta sinulla oli ja juuri tuota u l ien unelmamiestä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntema useita kertoja viikossa alkoileva mies haluaa raittiin naisen. Hän kokee itse olevansa oikeasti raitis ja kunnollinen, vaikka nyt vain poikkeuksellisesti joutuu alkoilemaan nollatakseen stressiä... On sanonut tuntemastamme alkoilevasta naisesta ettei ikinä voisi ruveta tuollaisen kanssa parisuhteeseen. Ei tajua olevansa itse ihan samanlainen. En viitsinyt kertoa että olin ajatellut että he sopisivat yhteen.
Toisaalta tuossa voi miehen puolelta olla ihan järkevää itsesuojeluvaistoakin, hän ymmärtää että jos molemmat olisivat persoja viinalle, sitä voisi helposti käyttö riistäytyä käsistä, kun aina löytyisi toinen jonka kanssa ottaa tai joka ainakin hyväksyy ottamisen.
Hän on on täysin selvästi alkoholisti. Alkoilee kaikki lomat ja viikonloput pe ja la, su toipuu krapulasta että pystyy ma menemään töihin. Lopputulos parisuhteessa olisi se että hän ryyppäisi ja nainen palvelisi häntä ja ylläpitäisi siistiä ja raikasta arkea hänelle, tavallaan ylläpitäisi illuusiota että hänkin kuuluu kunnon kansalaisiin. Ikään kuin raittiin naisen siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tiedän hyvin, minkä näköisiltä miehiltä naiset hakevat irtoseksiä, mutta eivät he sitä silti julkisesti tee, esimerkiksi Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tiedän hyvin, minkä näköisiltä miehiltä naiset hakevat irtoseksiä, mutta eivät he sitä silti julkisesti tee, esimerkiksi Tinderissä.
Hakevat julkisesti tai ei, pointti on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä nolo juttu, mikäli joku ei tiedä, missä maanosassa ja maassa Shanghai sijaitsee.
Typerin nainen voi luulla, että Shanghai on jopa maa.
Eikä kaupunki.
Typerin mies luulee samaa myös.
Ei luule.
Miehet yleensä kattelevat uutisia. Ja lukevat uutisia. Puhuvat viennistä ja taloudesta työpaikoilla, siis ihan tavalliset duunarit.
Mm. Kiina on ollut vuosikausia esillä Suomen teollisuudessa, viennissä ja tuonnissa, vakoilussa, kauppasodassa Usa kanssa ym.
Että pitääpi olla melko tyhmä, ellei tiedä, jotta Shanghai on Kiinan suurin kaupunki.
Mieheni on tavallinen duunari, ammattikoulun käynyt mies. Hän juttelee paljon asioista, myös minun kanssani kotona, kun uutisia katellaan.
Hänen ansiostaan pysyn itsekin suht.koht. ajan tasalla useista asioista. Ja pystyn juttelemaan asiakkaiden kanssa ajankohtaisista asioista.
Eikä työttömät miehetkään mitään tylsimyksiä eikä tyhmiä. Heillä sitä aikaa vasta onkin seurata ajankohtaisia asioita ja jopa niiden taustoja.
Huomaan sen omassa työssäni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne.
Molemmat sukupuolet haaveilevat siitä 1%.
En ole kyllä koskaan "haaveillut" tollasista miehist.
Itse tykkään tavallisista duunarimiehistä. En edes tunne ketään ton sorttisia miehiä joista väität kaikkien naisten haaveilevan. Ja aina olen elänyt omilla rahoillani, eikä raha ole muutenkaan ollut mikään asia mitä himoan.
Tosin en kyllä käytä enkä ole koskaan käyttänytkään mitään säälittäviä deittisovelluksia, kaitpa ne kaikki harhaiset ahneet ja saalistajat niissä pesii, sekä miehet että naiset. Kuka hullu sellaisesta etsii yhtään mitään, korkeintaan sopivaa uhria. Sillon kun vielä halusin vastakkaisen sukupuolen kanssa yhteyteen, kävin baareissa, kuten normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on vaihtoehto. Ihmettelen vaan kun u lit rutisevat aina tuota samaa, että tavalliset naiset luulevat olevansa tasoaan korkeampia kun hyppivät komeiden miesten sängyissä. Että kyllä komealle miehelle tavis tai rumakin nainen kelpaa petiin muttei parisuhteeseen. Aivan kuin naiset aina hakisivat sitä parisuhdetta. Seksikin kelpaa.
Mä olen tavisnainen. Seksi komean miehen kanssa on kelvannut. En ole halunnut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän ongelma on parisuhteiden muodostuksen kaupallistuminen.
Tehän puhutte parin etsinnästä samalla tavalla kuin jostain auton hankinnasta 😆😆 luettelo ominaisuuksista.
Mä pariuduin 20 vuotta sitten niin, että kaveriporukassa oli eräs poika, jota en tuntenut kovin hyvin. Ei ollut mister enkä mäkään missi, mutta molemmat ihan tavallisen näköisiä. En kiinnittänyt poikaan paljonkaan huomiota, mutta eräänä iltana istuimmekin vierekkäin baarin pöydässä ja aloimme jutella.
Poika sai mut nauramaan kuin en koskaan ennen olisi nauranut. Huomasimme tykkäävämme toisistamme ja loppuillasta jo pussailtiin.
Palatkaa tuohon maailman malliin ja jättäkää ne tinderit pois.
N43, naimisissa ja 3 lasta. Edelleen nauretaan yhdessä.
Kaikilla ei ole kaveriporukoita, eikä kaikkia kiinnosta baaritkaan. Tinder on yksi tapa muiden tapojen
Kyllä, mutta valinta tehdään ominaisuusluetteloiden ja kuvien perusteella. Ei sen perusteella kenen kanssa viihtyy. Ja nuo listat helposti karsii pois jo lähtötilanteessa sen ns. oikean.
Vierailija kirjoitti:
No mutta on sinulla varmaan joku määritelmä tolkuttoman komealle miehelle? Varmasti on pitkä, selkeästi piirtyvät lihakset ja tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla.
Tolkuttoman komea mies minun mielestäni olisi suunnilleen tällainen.
Vaalea, kalju, parta, silmälasit, 170-180cm, sopiva määrä rasvaa mutta kuitenkin jäntevä, ei erottuvia tai suuria lihaksia, ennemmin sellainen hoikka. Pieni maha ei haittaa.
Seth Roganin ja Viki Eerikkilän välimalli olisi aika upea. Viki hieman liian pullea, pitäisi 10k nyt ainakin jaksaa lenkillä mukana.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on vaihtoehto. Ihmettelen vaan kun u lit rutisevat aina tuota samaa, että tavalliset naiset luulevat olevansa tasoaan korkeampia kun hyppivät komeiden miesten sängyissä. Että kyllä komealle miehelle tavis tai rumakin nainen kelpaa petiin muttei parisuhteeseen. Aivan kuin naiset aina hakisivat sitä parisuhdetta. Seksikin kelpaa.
Mä olen tavisnainen. Seksi komean miehen kanssa on kelvannut. En ole halunnut muuta.
Näin. Mutta u li n mielestä sinulla on nyt sen seksikokemuksen takia harhaisia kuvitelmia omasta ulkonäöstäsi. Et kelpuuta enää kuin huippukomeita miehiä parisuhteeseen kun ajattelet sellaisen saavasi kun sait seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolkuttoman komea mies minun mielestäni olisi suunnilleen tällainen.
Vaalea, kalju, parta, silmälasit, 170-180cm, sopiva määrä rasvaa mutta kuitenkin jäntevä, ei erottuvia tai suuria lihaksia, ennemmin sellainen hoikka. Pieni maha ei haittaa.
Seth Roganin ja Viki Eerikkilän välimalli olisi aika upea. Viki hieman liian pullea, pitäisi 10k nyt ainakin jaksaa lenkillä mukana.
Eri
Viki on kyllä ihana minunkin mielestä... <3
Se upea hymy antaa mahan anteeksi...