Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noloa olet säheltänyt ajatuksissa tai väsyneenä?

Vierailija
07.05.2023 |

Ap aloittaa: Asuin toisessa kerroksessa mutta kävelin mietteissäni kolmanteen (ei hissiä), koetin avata ovea ja kiroilin että mikä nyt on kun ei aukea. Samassa vieras vihainen mies avasi oven ja silloin minulla sytytti, anteeksipyyntöjä änkyttäen juoksin omaan kerrokseen ja mietin että en kyllä kehtaa naamaa enää pihalla näyttää!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paljon kaikkea mutta nyt ei tule muuta mieleen kuin että olen lähtenyt kävelemään väärään suuntaan. Nolottaa kääntyä siinä ympäri muina miehinä ja lähteäkin vastakkaiseen suuntaan.

Vierailija
2/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin tupakan suuhun väärinpäin ja joku teinilauma oli tikahtua nauruun,huusivat "pistä se rööki oikeinpäin!"

Ja olin vesiselvä,vain hyvin väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa oli taisteluharjoitus lähellä siviilien maita. Väsyneenä yöllä etsin paikkaa sissipaskomiseen ja sopivan tasainen ja rauhallinen paikka löytyikin joka paljastui parin ohijuoksijan myötä pururadaksi.

Vierailija
4/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen aiempia. Työnnän joskus avainta kohti ovia, kun pitäisi ottaa vain kahvasta kiinni ja vetää, kävi joskus kaupan kylmäkaapilla se mm. Joskus jääkaappiin laitettava meni hetkeksi hyllylle tai hyllylle laitettava jääkaappiin. Nuorena putosi posliinipönttöön avaimet ja aurinkolasit jne. Heitin yhden oman avaimen roskikseen katoksessa, enkä saanut enää pois, vanha äiti raivosi siitä. Joskus lasit, pullo ja nesteet vahingossa pyyhkiytyneet pinnalta alas, kun käsi osui väärään kohtaan. Kassalla laittaa kortin koneeseen, kun piti käteinen. Liukkaalla kävelyn yrittäminen, sutii ja lentää. Juttelu väärälle koiralle, joka nousee kohti ja nuolee kättä.

Vierailija
5/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitähän muuten riittää! :D En jaksa edes alkaa muistelemaan. Ihan helvetisti on välillä hävettänyt mutta kannattaa aina miettiä niin että onko tää joku isokin juttu vielä viiden vuoden päästä. Eipä ole mikään ollut, naurattaa vaan.

Vierailija
6/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihtimet jääneet pari kertaa jonkin verran auki, vilkkaalla paikalla. Nolottaa mitä näkynyt. Varsinkin jos joku naapuri mennyt ohi.

Vierailija
7/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vedin semmosta maassa vedettävää ostoskoria kaupassa ajatellen, että se on koira. Hyvä etten ääneen ehtinyt sanoa, että seuraa. Olen myös puhunut ihan sekoja, esim. esitellyt itseni huoltolaitokseksi, kun on pitänyt sanoa laitoshuoltaja. En siis ole kumpikaan, mutta esimerkkinä.

Vierailija
8/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sattunut vähän sama kuin aloittajalle mutta kyseessä oli vanhempieni rivariasunnon naapuri. Soitin vielä ovikelloa kun en saanut avainta sopimaan 🤣

Vierailija
9/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuilla teillä ajatuksissani ajan kohti väärää etappia, johtuu väsymyksestä ja jatkuvasta melualtistuksesta.

Vierailija
10/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi koiraa ja kiiressä uloslähtiessä laitoin vahingossa molemmat hihnat samalle koiralle eli toinen lähti ulos vapaana. Hetken ihmettelin ,että miten se voi yhtäkkiä olla tuolla kunnes tajusin. Pienen takaa-ajon ja maanittelun jälkeen sain sen kiinni ennenkuin ehti sattua mitään haaveria.

Vierailija
11/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän keittiöpyyhkeitä keittiön alakaapissa roskakaapin vieressä. Ajatuksissani laitoin koko pinon puhtaita viikattuja keittiöpyyhkeitä suoraan roskikseen ja tajusin asian vasta sulkiessani roskakaapin oven että hei väärä kaappi+toiminto! Uudelleen pyykkiin kun ei se ollut tyhjä roskis...

Vierailija
12/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kaataa kuumaa vettä teemukiin missä teepussi odotti niin kaadoinkin suoraan maidon eli skippasin koko teen keittämisen 😅

Vierailija
13/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin miten hampaat harjataan. Harja suuhun, mutta mitä sitten? Entä purskuttelu, missä vaiheessa se pitikään tehdä?

Vierailija
14/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi koiraa ja kiiressä uloslähtiessä laitoin vahingossa molemmat hihnat samalle koiralle eli toinen lähti ulos vapaana. Hetken ihmettelin ,että miten se voi yhtäkkiä olla tuolla kunnes tajusin. Pienen takaa-ajon ja maanittelun jälkeen sain sen kiinni ennenkuin ehti sattua mitään haaveria.

Nauroin ääneen.

Vierailija
15/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävän luona yötä muutaman päivän ajan(kutsuttuna, asuu eri kaupungissa ja kutsui luokseen), tarjouduin sitten yksi päivä pesemään pyykkiä. Olin ihan ajatuksissani ja heitin pyykkikasan vessanpönttöön vieressä seisovan ylhäältä täytettävän pesukoneen sijaan.

Vierailija
16/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vedin semmosta maassa vedettävää ostoskoria kaupassa ajatellen, että se on koira. Hyvä etten ääneen ehtinyt sanoa, että seuraa. Olen myös puhunut ihan sekoja, esim. esitellyt itseni huoltolaitokseksi, kun on pitänyt sanoa laitoshuoltaja. En siis ole kumpikaan, mutta esimerkkinä.

Joskus menin väsyneenä kauppaan. Sellaisessa metallipidikkeessä oli yksi kannettava kori jäljellä, joten jotenkin aivot raksuttivat että sehän on vedettävä kori. Kassalla huomasin virheen kun olin laittamassa koria pinoon, mutta siinähän oli jo samanlainen metallijuttu vieressä.

Vierailija
17/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muistanut riisua pyöräilykypärää ruokakauppaan mennessä. Noh, onhan se ihan hyvä olla jos kompastuu banaaniin tai kattorakennelma putoaa päähän. Eihän sitä tiiä.

Vierailija
18/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappasin kerran kaupan tiskillä olleen vajaan käsidesipullon ostoksieni mukaan. Vasta kotona ihmettelin mikäs tää tämmönen on.

Vierailija
19/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin miten hampaat harjataan. Harja suuhun, mutta mitä sitten? Entä purskuttelu, missä vaiheessa se pitikään tehdä?

Ei missään vaiheessa. En mä ainakaan purskuta.

Vierailija
20/24 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muistanut riisua pyöräilykypärää ruokakauppaan mennessä. Noh, onhan se ihan hyvä olla jos kompastuu banaaniin tai kattorakennelma putoaa päähän. Eihän sitä tiiä.

Minä en jaksa välittää. Jos pyöräilen kauppaan niin kypärä pysyy päässä, kohtahan se pitää kumminkin pitäisi taas laittaa. Naurakoon ken tahtoo, saavatpahan jotain hupia päiväänsä. Jos taas kiertelen enemmänkin kaupoissa niin silloin otan pois.