Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä
Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.
Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.
Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.
"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.
Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.
Kommentit (192)
Ei tavis lihaville naisille kelpaa se tavis lihava mies. Jokainen saa haluta sellaista kumppania kun haluaa mutta ei kannata valittaa jos kriteerinne on liian kovat ja sen takia ette koskaan saa kumppania. 90% naisilla on liian isot kriteerit miehille joten sen takia suomessa onkin yli 600000 sinkkunaista ja 600000 sinkkumiestä.
Milläs tutkimusmenetelmällä ja datalla olet päätynyt AP näihin tuloksiin, koska kyllä nyt haiskahtaa pahemman kerran puhtaasti henkilökohtaisesta stetsonista revityltä mutulta joka skaalautuu todella heikosti laajempiin massoihin?
Naiset kuvittelee liikaa. Miten naiset voi luulla että jokainen mies haluais ap n kuvaileman suber malli naisen kun niitä suber malli naisia on ehkä 0.5 % kaikista naisista mitä tuolla kulkee vapaana. Ja suurin osa miehistä on taviksia myös. Kyllä mies haluaa sen tavis naisen mutta naiset ei anna siihen mahdollisuutta koska ette halua tavis miesten kanssa treffeille. Olen varmaan pyytänyt sata tavis naista treffeille joista puolet oli ylipainoisia mutta kukaan ei lähtenyt treffeille vaikka olen 80 kg tavis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne.
Molemmat sukupuolet haaveilevat siitä 1%.
Varmaan jotkut etsivät, mutta ei todellakaan kaikki. Avaa silmät ja näet, että naisilla vaikka minkä muotoista, kokoista ja näköistä ukkoa kaikenlaisilla koulutustaustoilla.
Tämä palsta on kyllä yleistämisen mestareiden ja putkiaivojen kokoontumispaikka.
Niin, koko aloitus on pelkkää yleistämistä, mutta se on saanut tonnitolkulla ylänuolia.
Unohditte kokonaan, että naisen pitää myös olla alistuva näille miehille.
Naisen kuuluu maksaa 50/50 menoista, mutta hoitaa 100% koti, pyykit, siivous ja ruuanlaitto.
Ruokakin pitää maksaa 50/50, vaikka mies syö naista melkein tuplasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelee liikaa. Miten naiset voi luulla että jokainen mies haluais ap n kuvaileman suber malli naisen kun niitä suber malli naisia on ehkä 0.5 % kaikista naisista mitä tuolla kulkee vapaana. Ja suurin osa miehistä on taviksia myös. Kyllä mies haluaa sen tavis naisen mutta naiset ei anna siihen mahdollisuutta koska ette halua tavis miesten kanssa treffeille. Olen varmaan pyytänyt sata tavis naista treffeille joista puolet oli ylipainoisia mutta kukaan ei lähtenyt treffeille vaikka olen 80 kg tavis mies.
Jos olisit tavismies osaisit yhdyssanat ja kirjoittaa super. Vaikutat heikkolahjaselta, eli ehkä voisit löytää seuraa joidenkin muiden heikkolahjaisten joukosta? Tavikset eivät sinusta tule kiinnostumaan.
Kunnollinen nainen=
Ei myy percettä voimaantumispuuskissaan
Ei jaa netissä tyrkkykuvia
Ei ole mt ongelmainen
Ei juokse, konttaa eikä hölkkää vieraissa
Ei lapsia useammasta eri liitosta, yhdestä ok
Ei ole ääritapaus missään lajissa, suvaitsevaisuus/kehopositiivisuus/feminismi/elämäntapatyötön jne
Opiskelee tai käy töissä, ei maksuhäiriöitä tai ylivelkaantumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne.
Varmaan jotkut etsivät, mutta ei todellakaan kaikki. Avaa silmät ja näet, että naisilla vaikka minkä muotoista, kokoista ja näköistä ukkoa kaikenlaisilla koulutustaustoilla.
Tämä palsta on kyllä yleistämisen mestareiden ja putkiaivojen kokoontumispaikka.
Niin, koko aloitus on pelkkää yleistämistä, mutta se on saanut tonnitolkulla ylänuolia.
Se on hauskaa vastapainoa niille inkkeleiden aloituksille joita on täällä päivittäin! 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se ihme, sillä kuten kirjoitin tämä palsta on yleistämisen mestareiden ja putkiaivojen kokoontumispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä miehet etsivät tätä: Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.
JA SEN LISÄKSI: pitäisi olla "tavallisen tylsä", eli EI MITÄÄN TOIVEITA yhteisten ajanvietteiden suhteen, vaan olla miehen käytettävissä seksiin tai harvakseltaan juttuseuraksi kuuntelemaan miehen pskan jauhantaa. Ruoanlaitto ja muut kotityötaidot tietysti myös tärkeitä.
Ehkei kannattaisi yleistää. Arvauksesi ei sovi esimerkiksi minun parisuhdetoiveisiin moneltakaan kohdalta. Miksi haluaisin naisen kenen kanssa ei olisi mitään yhteisiä kiinnostuksia vapaa-ajan käyttöön?
Tasoteoreettikko larppaa täällä vaihteeksi naisena. Jutut ovat niin tuttuja, että vaikka voimaantuisit tranzzuna niin kyllä ne paistavat läpi.
Nämä tasojutut menevät kyllä niin yli hilseen että on mahdotonta pysyä kartalla näistä.
En minä ainakaan osaisi itseäni mihinkään tasolle luokitella. Olen normaalipainoinen, harrastan paljon liikuntaa, hiukseni ovat vähän yli olkapäille mutta eivät mitenkään paksut, minulla ei ole mielenterveysongelmia, en tupakoi ja alkoholia käytän kohtuudella. Toisaalta taas olen jo 34-vuotias ja minulla on kolme lasta. Minulla ei ole hienoa koulutusta vaan teen tavallista duunarityötä josta tienaa huonosti mutta josta tykkään. Olen myös kotona viihtyvää sorttia joten mitään edustusvaimoa minusta ei saisi jatkuville päivällisille tai illanviettoihin.
Onneksi olen naimisissa ja toivottavasti asia myös pysyy niin sillä tämä nykyajan tindertouhu kuulostaa kyllä joltain katalogin selaamiselta enemmän kuin oikean suhteen etsimiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu maksaa 50/50 menoista, mutta hoitaa 100% koti, pyykit, siivous ja ruuanlaitto.
Toisaalta erilaiset kosmetiikkatuotteetkin maksetaan 50/50 vaikka nainen yleensä niitä käyttääkin enemmän. Olettaen, että pariskunnanna olisi yhteiset rahat yhteisten kuljen osalta.
Toisaalta kun itse en aio kenenkään kanssa muuttaa yhteen, niin kumpikin voi hoitaa oman kotinsa kotitöineen. Kun tarkoitus ei ole asua yhdessä, niin kulutkin kumpikin hoitanee pääosin itse.
olipa aapeelta taas katkeraa tekstiä. Totuus on toinen. Miehelle ei deittiäpeistä ole kuin haittaa. Kukaan ei edes vastaa vaikka ketä naista yrittäisi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen nainen=
Ei myy percettä voimaantumispuuskissaan
Ei jaa netissä tyrkkykuvia
Ei ole mt ongelmainen
Ei juokse, konttaa eikä hölkkää vieraissa
Ei lapsia useammasta eri liitosta, yhdestä ok
Ei ole ääritapaus missään lajissa, suvaitsevaisuus/kehopositiivisuus/feminismi/elämäntapatyötön jne
Opiskelee tai käy töissä, ei maksuhäiriöitä tai ylivelkaantumista
Noilla spekseillä tullut oikeastaan pelkästään kunnollisia naisia vastaan. Uskaltaisin väittää suurimman osan suomalaisista naisista sopivan noihin spekseihin.
Vierailija kirjoitti:
No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen jolla on mielipiteitä ja ne on aidosti myös perus
Haluat saman sosioekonomisen taustan omaavan naisen.
Naisen joka ei tarvitse sinua kuin matkaseuraksi esim Shanghaihin.Nainen maksaa matkan itse.
Naisella on oma asunto ja hyväpalkkainen työ.
Sinun pitää kilpailla satisfyerin kanssa naisen tyydyttämisessä, jos et annanaiselle orkkua..lähtö tulee.
Ensi treffeillä nainen maksaa itse ja laittaa instaan kuvan treffipaikkanne ruoka annoksesta.
Plussana on että voit keskustella maailmanpolitiikasta ja sosioekonomisen taustan aiheuttamasta ajatusvääristymästä
Naisen kanssa joka ei tarvitse sinua mihinkään
Rakkaudella
Nainen joka ei laita ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit sairaalloisen pakkomielteiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollenkaan noin kyyninen kuva. Menin Tinderiin muutama vuosi sitten, sairaalloisen ylipainoisena, rumana 40+ naisena. Löysin sieltä aika pian mieheni, naimisiin mentiin keväällä. Muutenkin ne muutama, joita ennen hänen tapaamistaan deittailin, olivat oikein fiksuja mukavia perusmiehiä. Ne ulkonäkökeskeiset toki ei minusta kiinnostuneet alunperinkään, laitoin vielä oikein inhorehelliset kuvat, ettei tule sitten pettymyksiä.
Vieläkin ihmettelen, miten tuollainen aarre kuin mun mies löytyi vielä tässä iässä. Mies sanoi ihastuneensa mun vitsikkääseen tekstiin, jossa mainostin itseäni mm. "ei oo kummosen näköinen, mutta kulkee niinko peikko" ja "hyvä työihminen", kommenteilla joita ihmiset oli nuoruudessa minusta antaneet. Hän sanoo olevansa sapioseksuaali, jota kiehtoo ensisijaisesti älykkyys ja syvällisyys, ei ulkonäkö. Sanoo tykkäävänsä myös siitä, että vaikka olen koulutukseltani tohtori, olen mukavan tavallinen
Sinä tohtorin palkallasi kustantelet miehelle matkan Shanghaihin.
Miehen jonka mielestä KAIKKI kauniit naiset ovat mt-ongelmaisia..
Miehen jonka mielestä TOHTORIT eivät ole mukavia .
Miehellesi ideaali kumppani olisi tekoälyhahmo
Kulkeekuintrolli
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on onnekas keissi. Sitten on nämä jotka loisivat kokonaan naisen rahoilla ja selittävät asiat aina parhain päin. Ihmeen pitkään tuokin voi onnistua.
Ei en yleistä, mutta miehistä vaikuttaisi löytyvän hyvin psykoa porukkaa mitä naisten hyväksikäyttämiseen petosten avulla tulee. Olisiko nämä jopa ajan ilmiö jotenkin? ihan sujuvasti lapset voidaan tehdä tuon keskelle. Nainen uskoo niin kauan kuin pystyy miehen epäonneen.