Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä
Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.
Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.
Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.
"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.
Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen jolla on mielipiteitä ja ne on aidosti myös perus
Särähti korvaan tuo ruokailuväline asia. Miten useasti käyt niin hienoilla illallisilla, että tällainen on kriteerilistallasi kärkipäässä? Sinusta tulee mieleen entinen poikaystäväni, joka eli ihan jossain ihmeellisessä kuvitelmamaailmassa ja etsi itselleen tyttöystävää kuin kauppalistan avulla. Hän vaati ja vaati, kaikessa vain hän, hän ja hän. Kaikessa puheessa ihan suora itsekehu ja itsensä ylentäminen. En tiedä löysikö hän lopulta unelmiensa naisen. Minä löysin tavallisen miehen, olemme koulutustasolta samalla tasolla (korkeakoulu), mutta mies tienaa paremmin ja elämämme on mukavaa.
Nyt arvon keskustelijat keskittyvät liikaa kertomiini esimerkkeihin. Ne olivat yksittäisiä poimintoja. Jos nainen ei tiedä missä järjestyksessä ruokailuvälineitä käytetään, ei se haittaa, minä kyllä kerron etiketit. Eikä tarvitse tietää missä on Shanghai, se oli esimerkki yleissivistyksestä. Siinäkään ei tarvitse olla briliantti, perushyvä riittää. Mutta se on vaatimus siksi, että voimme käydä keskusteluja. Itse en jaksa puhua höpöjä päivästä toiseen, vaan keskusteluissa pitää olla myös ripaus syvyyttä ja fiksuuttakin. Olen livenä myös kaikkea muuta kuin omakehu. Jos tapaisit, huomaisit sen äkkiä. En leveile koskaan, en materialla, enkä liion päde millään fiksuudellanikaan. Mukava mies kuin mikä, usko pois. Toki tällä hetkellä ainakin vielä avioliitossa perheenisänä, mutta jatko ei ole tässä kohdin vain kovin varmaa, koska jouduin petetyksi. Siksi ylipäänsä näihin aiheisiin nyt lähdin kommentoimaan. En ole etsinyt ainakaan vielä ketään. Ja joku sanoi ettei osaa olla mikään edustusvaimo. No sellaista en hakisikaan, mutta kaikessa auttaisin ja se ei koske vain ruokailuvälineitä. Eikä haittaa jos tulisi varattomista olosuhteita, minä kyllä näyttäisin mitä on hyvä ja laadukas elämä. Tätä on vaikea selittää niin, ettei joku taas tahallaan väärinymmärrä, mutta "mä saisin susta edustuskelpoisen", sanotaanko nyt näin. Älkää väärinymmärtäkö. Käytäisiin vaikka yhdessä katsomassa niitä Shanghain valoja, niin sittenpä sitä ainakin tietäsi jatkossa missä se on. Mutta perusvaatimusten lista kuitenkin pysyy: elämä balanssissa ja perusfiksuus, noin oikein todella tiivistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Haluat saman sosioekonomisen taustan omaavan naisen.
Naisen joka ei tarvitse sinua kuin matkaseuraksi esim Shanghaihin.Nainen maksaa matkan itse.
Naisella on oma asunto ja hyväpalkkainen työ.
Sinun pitää kilpailla satisfyerin kanssa naisen tyydyttämisessä, jos et annanaiselle orkkua..lähtö tulee.
Ensi treffeillä nainen maksaa itse ja laittaa instaan kuvan treffipaikkanne ruoka annoksesta.
Plussana on että voit keskustella maailmanpolitiikasta ja sosioekonomisen taustan aiheuttamasta ajatusvääristymästä
Naisen kanssa joka ei tarvitse sinua mihinkään
Rakkaudella
Nainen joka ei laita ruokaa
Paras suhdehan on juuri sellainen jossa kumpikaan ei tarvi toista vaan haluaa olla toisen kanssa omasta vapaasta tahdostaan. Ei kai kukaan riippuvuussuhteeseen halua?
Ja tietysti niitä orgasmejakin pitää myös naisen saada. Miksi kukaan katselisi miestä joka ei anna kumppanilleen orgasmia?
Entä jos on nättikasvonainen tai komeakasvomies. Kroppa voi olla se mikä on. Joillakin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Särähti korvaan tuo ruokailuväline asia. Miten useasti käyt niin hienoilla illallisilla, että tällainen on kriteerilistallasi kärkipäässä? Sinusta tulee mieleen entinen poikaystäväni, joka eli ihan jossain ihmeellisessä kuvitelmamaailmassa ja etsi itselleen tyttöystävää kuin kauppalistan avulla. Hän vaati ja vaati, kaikessa vain hän, hän ja hän. Kaikessa puheessa ihan suora itsekehu ja itsensä ylentäminen. En tiedä löysikö hän lopulta unelmiensa naisen. Minä löysin tavallisen miehen, olemme koulutustasolta samalla tasolla (korkeakoulu), mutta mies tienaa paremmin ja elämämme on mukavaa.
Miksi? Kai sitä nyt aivan perustavanlaatuisia käytöstapoja voi toiselta ihmiseltä odottaa? Pöytätavat kuuluvat näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kai sitä nyt aivan perustavanlaatuisia käytöstapoja voi toiselta ihmiseltä odottaa? Pöytätavat kuuluvat näihin.
Etkö nyt jo sika ymmärrä, ei naiselle saa olla mitään odotuksia!
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle naisen ulkonäkö on statusasia. Se herättää suoranaista raivoa miehessä jos tämä tiedostaa että hänelle saatavilla olevat naiset ovat sellaisia, ettei niitä koskaan missään Playboyn tai Voguen kannessa voisi nähdä, vaan pikemminkin Doven monimuotoisuus-saippuamainoksessa.
Se taas kertoo enemmän näiden miesten epävarmuuksista ja ahdistuksesta kuin naisista.
Perinteisenä naisena nähdään vain kaunis nainen. Muita naisia ei edes nähdä naisina näiden trad-miesten toimesta. Valtaosa trad-miehistä ei kuitenkaan voi saada kaunista naista. Katkeroituminen alkaa.
Nuorena kun olin nätti, en olisi koskaan halunnut miestä, joka haluaisi minut vaan ulkomuodon takia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt arvon keskustelijat keskittyvät liikaa kertomiini esimerkkeihin. Ne olivat yksittäisiä poimintoja. Jos nainen ei tiedä missä järjestyksessä ruokailuvälineitä käytetään, ei se haittaa, minä kyllä kerron etiketit. Eikä tarvitse tietää missä on Shanghai, se oli esimerkki yleissivistyksestä. Siinäkään ei tarvitse olla briliantti, perushyvä riittää. Mutta se on vaatimus siksi, että voimme käydä keskusteluja. Itse en jaksa puhua höpöjä päivästä toiseen, vaan keskusteluissa pitää olla myös ripaus syvyyttä ja fiksuuttakin. Olen livenä myös kaikkea muuta kuin omakehu. Jos tapaisit, huomaisit sen äkkiä. En leveile koskaan, en materialla, enkä liion päde millään fiksuudellanikaan. Mukava mies kuin mikä, usko pois. Toki tällä hetkellä ainakin vielä avioliitossa perheenisänä, mutta jatko ei ole tässä kohdin vain kovin varmaa, koska jouduin petetyksi. Siksi ylipäänsä näihin aiheisiin nyt lähdin kommentoimaan. En ole etsinyt ainakaan
Kuulostat kontrolloivalta mänspleinaajalta.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä nolo juttu, mikäli joku ei tiedä, missä maanosassa ja maassa Shanghai sijaitsee.
Typerin nainen voi luulla, että Shanghai on jopa maa.
Eikä kaupunki.
No tiedän kyllä, että se on kaupunki Kiinassa, mutta en osaa sijoittaa sitä kartalle kylläkään. Ei Kiinan maantiede ole niin hallussa (eikä niin kiinnostavaa mulle), että tietäisin sen tarkan sijainnin. Mä olen siis varmaan sen takia reppana ainakin tämän yhden kirjoittajan mielestä :D
Olettaisin, että se takoittaa näitä: Tekee kotitöitä, ei käytä päihteitä, pieni seksikumppanien määrä
Täs on kyllä pointtia. Naiselle pitäis järjestää yleistietokoe ennen suhdetta. Dummyja ihan liikaa liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen
Hohhoijaa, kyllä on joillain harhainen näkemys itsestään. Itsellä mielenkiinto lopahti kohtaan "perusfiksu jätkä ". Koko avautumisen kruunasi maininta Sanghaista. Mies, jonka älykkyys on trivial pursuitin tasoa ei kyllä herätä top-luokan naisten kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt arvon keskustelijat keskittyvät liikaa kertomiini esimerkkeihin. Ne olivat yksittäisiä poimintoja. Jos nainen ei tiedä missä järjestyksessä ruokailuvälineitä käytetään, ei se haittaa, minä kyllä kerron etiketit. Eikä tarvitse tietää missä on Shanghai, se oli esimerkki yleissivistyksestä. Siinäkään ei tarvitse olla briliantti, perushyvä riittää. Mutta se on vaatimus siksi, että voimme käydä keskusteluja. Itse en jaksa puhua höpöjä päivästä toiseen, vaan keskusteluissa pitää olla myös ripaus syvyyttä ja fiksuuttakin. Olen livenä myös kaikkea muuta kuin omakehu. Jos tapaisit, huomaisit sen äkkiä. En leveile koskaan, en materialla, enkä liion päde millään fiksuudellanikaan. Mukava mies kuin mikä, usko pois. Toki tällä hetkellä ainakin vielä avioliitossa perheenisänä, mutta jatko ei ole tässä kohdin vain kovin varmaa, koska jouduin petetyksi. Siksi ylipäänsä näihin aiheisiin
Kuulostat kontrolloivalta womanspleinaajalta.
Vierailija kirjoitti:
No tämän vuoksi en ole missään deittiapissa tms, koska olen tavallinen ylipainoinen nainen ja joutuisin jonkun hetken huviksi. Tietenkään sitä ei sanota suoraan vaan "katellaan" ja "annetaan mennä omalla painollaan".
Joskus tuntuu että oikein näen miehen raksuttavat ajatukset, että "tupakoimaton, tatuoimaton, lapseton, tasapainoinen, työssäkäyvä, ei baareissa viihtyvä, mut pari lasia ok.." Mutku ei oo instababen ulkonäköä niin emmää...
Miksi ylipainoiset tai kauneusihanteesta muuten poikkeavat naiset yleensäkään on Tinderissä hakemassa jotain komeaa ja menestynyttä miestä?
Nimittäin tosi moni on! Siellä sitten ihan tietoisesti naiset satuttavat itseään komeiden ja menestyneiden miesten kanssa, jotka vain käyttävät näitä naisia seksiin. Miksette tällaiset naiset kelpuuta esimerkiksi minua? Minä olen vähemmän seksikäs mies, ja olen se teidän vastinpari.
Vierailija kirjoitti:
Että nainen on tavallinen, suht.koht. fiksu, työssäkäyvä, normaalin näköinen, elämän iloinen ihminen.
Ja vapas.
Tavalliset miehet etsii tavallista naista. Ei mitään ihme olentoa.
Tälläisiä tavallisia perheitä Suomi on täynnä. Niitä jotka pyörittää Suomen yhteiskuntaa joka ikinen päivä erilaisissa duuneissa. Ja joita ilman tämä yhtesikunta ei toimisi.
Akateemiset, ja erikoishörhöt ja sun muut tyypit, etsivät erikoistyyppejä, niitä joita ei todellisuudessa ole edes olemassa.
Melkonen joukko Tinderissä on myös avio / avoliitossa olevia puolisoaan pettäviä miehiä.
Vain seksiä hakemassa.
Akateemisuus ei kyllä ole niin harvinaista tai kummallista, kuin tuosta tekstistä saa käsityksen. Ihan normaaleja ihmisiä me akateemisetkin etsimme, ehkä sillä erotuksella että halutaan puolisolta tietynlaista sivistystä ja keskustelutaitoa, mikä ei toki ole poisluettu ominaisuus ei-akateemistenkaan kohdalla. Samankaltaisuus vetää tietyissä asioissa puoleensa.
- akateeminen nainen
Vierailija kirjoitti:
No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen jolla on mielipiteitä ja ne on aidosti myös perus
Kiitos. Tällaisia vastauksia toivoin kuulevani. Samanlaisia ominaisuuksia siltä kaipaa myös kunnolliselta mieheltä, ne ulkoiset ominaisuudet ei riitä parisuhteeseen eikä ole kunnollisuuden mitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että nainen on tavallinen, suht.koht. fiksu, työssäkäyvä, normaalin näköinen, elämän iloinen ihminen.
Ja vapas.
Tavalliset miehet etsii tavallista naista. Ei mitään ihme olentoa.
Tälläisiä tavallisia perheitä Suomi on täynnä. Niitä jotka pyörittää Suomen yhteiskuntaa joka ikinen päivä erilaisissa duuneissa. Ja joita ilman tämä yhtesikunta ei toimisi.
Akateemiset, ja erikoishörhöt ja sun muut tyypit, etsivät erikoistyyppejä, niitä joita ei todellisuudessa ole edes olemassa.
Melkonen joukko Tinderissä on myös avio / avoliitossa olevia puolisoaan pettäviä miehiä.
Vain seksiä hakemassa.
Akateemisuus ei kyllä ole niin harvinaista tai kummallista, kuin tuosta tekstistä saa käsityksen. Ihan normaaleja ihmisiä me akateemisetkin etsimme, ehkä sillä erotuksella että halutaan puo
Minkä takia osa akateemisista naisista on fiksoitunut siihen, että pitää olla akateeminen mies? Meilläkin töissä akateemisia naisia, jotka on sellaisia bimboja että oksat pois, aina menee puihin nämä tädit on päättämässä asioista. Akateemisuus ei ole mikään 100% todiste siitä, että ihminen on jotenkin pätevä. Ja väitän, että akateemiset itsekin tietävät tämän tosiasian. Siksi se, että naiset vaativat akateemista miestä, kertoo vain siitä miten nainen haluaa statusta: nainen haluaa statuksekkaan miehen, jotta naisen ystävättäret ihailisivat naista statuksekkaan miehen saalistamisesta.
"[Nainen, jolla on] elämä balanssissa"
Minusta tuo on kyseenalainen vaatimus. Nainen ei ole, eikä tarvitsekaan olla, yhtä rationaalinen ja vakaa kuin mies on. Tunteellisuudessa on ehkä jopa enemmän voimaa kuin tasaisuudessa. M43
"hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön."
Ongelmaa kuvaa täydellisesti se, että terve ja kohtelias nainen on AP:n mielestä naisten top 1%.