Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä

Vierailija
30.07.2024 |

Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.

Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.

Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.

"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.

Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne. 

Molemmat sukupuolet haaveilevat siitä 1%.

Pisin mies on ollut 174 cm. Kaikki olleet duunareita. Kukaan ei ole ollut urheilullinen. Meitä on erilaisia ihmisiä. Ei pidä olettaa mitään.

Ja kaikki ovat entisiä.

Vierailija
42/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko vaikka niin että saa sitä vaatimuksia olla. Naisetkin ovat valikoivia niin miksi ei myös miehetkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvii, mää haluan rehevän ja ujomman naisen ja viihtyää kotona mallia.

Taitaa olla sinun omia vikinöitä vaan nämä.

Vierailija
44/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaalia. Ei irtopanoja, asennettuja lisäosia, mielenterveysongelmia, tyhjäpäisyyttä. On opiskellut, työskennellyt. Osaa ja kestää arkea. Miellyttävä luonne, ei dramaqueen.

Vierailija
45/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollenkaan noin kyyninen kuva. Menin Tinderiin muutama vuosi sitten, sairaalloisen ylipainoisena, rumana 40+  naisena. Löysin sieltä aika pian mieheni, naimisiin mentiin keväällä. Muutenkin ne muutama, joita ennen hänen tapaamistaan deittailin, olivat oikein fiksuja mukavia perusmiehiä. Ne ulkonäkökeskeiset toki ei minusta kiinnostuneet alunperinkään, laitoin vielä oikein inhorehelliset kuvat, ettei tule sitten pettymyksiä. 

Vieläkin ihmettelen, miten tuollainen aarre kuin mun mies löytyi vielä tässä iässä. Mies sanoi ihastuneensa mun vitsikkääseen tekstiin, jossa mainostin itseäni mm. "ei oo kummosen näköinen, mutta kulkee niinko peikko" ja "hyvä työihminen", kommenteilla joita ihmiset oli nuoruudessa minusta antaneet. Hän sanoo olevansa sapioseksuaali, jota kiehtoo ensisijaisesti älykkyys ja syvällisyys, ei ulkonäkö. Sanoo tykkäävänsä myös siitä, että vaikka olen koulutukseltani tohtori, olen mukavan tavallinen, hyvällä tavalla juntti :D Hän on ollut ennenkin kerran naimisissa, silloin hyvin kauniin naisen kanssa. Nainen oli luonteeltaan kuitenkin tosi hankala, ja hän sanoi todella oppineensa, ettei se ulkonäkö onnea pitkän päälle tuo.

Vierailija
46/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne. 

Olen tuollainen mies, mutta ei se noin mene. Nuorena haaveilemani naiset joko antoivat minulle pakit ja selvästi näyttivät etteivät pidä. Kemioiden pitää kohdata, se on tärkein.

Omalla kohdalla itsevarmuuden ja sosiaalisten taitojen puute olivat kompastuskiviä. Myöhemmin sain nämä kuntoon ja vaimoni nappasi minut omakseen.

Vierailija
47/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadulla kun katselee niin kyllä monessa pariskunnassa se nainen on huomattavasti huolitellumman näköinen kuin mies. Oikein välillä ihmetyttää että miten voikin olla niin suuria eroja. Tietysti se, että naiset keskimäärin ovat paljon korkeampitasoisia kuin miehet, tarkoittaa sitä että osa pareista väkisinkin on epäsuhtaisia.

Suurin osa täti-ihmisistä pukeutuu aina marimekkokaapuun ja leggingseihin. Ehkä se sitten on huomattavan huoliteltua.

Vierailija
48/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehdyn testin perusteella nainen saa samoilla kuvilla enemmän matcheja, jos paino on ilmoitettu pienemmäksi. Miehet hakevat naista sieltä samalla tavalla kuin hakisivat läppäriä, mitat edellä :/ Eivät edes luota silmiinsä, raukkaparat. 

Aika harvassa deittiprofiilissa naiset ilmoittavat painoaan. Muutamat kertovat olevansa ylipainoisia jollain ilmaisulla esim. pyöreästä tai pehmeästä kirjoittamalla.

Vierailija
49/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko vaikka niin että saa sitä vaatimuksia olla. Naisetkin ovat valikoivia niin miksi ei myös miehetkin?

Juurikin näin. 

Jokaisella on haaveensa. Toisaalta ylipainoisen puolisonkin kanssa voi treenata ja syödä terveellisesti. Vuoden päästä sulla on siinä missi/miesmalli vierellä. Rakkaus ja hyvä tahto kaunistavat.

Mutta kukaan ihminen ei ole täydellinen. Kaikista täydellisimmiltä vaikuttavilla on usein nurinkurista kyllä mielenterveysongelmia, huono itsetunto ja jos ei muuta niin pyrkimys täydellisyyteen, mikä voi olla raskasta muille.

t. komean miehen vaimo 

Vierailija
50/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pyylevä mies kertoi ihastuneensa erääseen naiseen tuttavapiirissään ja sanoi että nainen on sellainen "samanlainen kuin mäkin, ei pärjäisi kauneuskilpailussa" tms. Ajattelin että hienoa. Mies näytti naisen kuvan somesta ja nainen oli todella kaunis sekä vartaloltaan että kasvoiltaan mutta hänellä oli kasvoissa näkyvä arpi ja pigmenttimuutos. Siro kroppa, kauniit kasvonpiirteet, paksut upeat hiukset. Sen arven takia mies koki että nainen kuuluu samaan kategoriaan hänen kanssaan. Nainen on nykyään naimisissa komean menestyneen miehen kanssa.

Vierailija
51/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadulla kun katselee niin kyllä monessa pariskunnassa se nainen on huomattavasti huolitellumman näköinen kuin mies. Oikein välillä ihmetyttää että miten voikin olla niin suuria eroja. Tietysti se, että naiset keskimäärin ovat paljon korkeampitasoisia kuin miehet, tarkoittaa sitä että osa pareista väkisinkin on epäsuhtaisia.

Suurin osa täti-ihmisistä pukeutuu aina marimekkokaapuun ja leggingseihin. Ehkä se sitten on huomattavan huoliteltua.

Huomattavasti huolitellumpi ei ole sama kuin huomattavan huoliteltu. Lukutaito. 

Vierailija
52/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensin oma tausta, eli en ole perunamies. Treenaan 5x viikossa salilla, olen fitissä kunnossa kaikin puolin. Sosiaalinen, hyväpalkkaisessa työssä ja vähintäänkin perusfiksu jätkä. Voisin varmaan sanoa olevani siellä top -jotain listoilla monien speksien perusteella. Mutta kun mä haen kunnollista naista, niin en tarkoita kyllä sillä mitään ulkoisia ominaisuuksia. Toki kriteerejä on, en kiellä, mutta se "kunnollinen" ei tarkoita mitään ulkoista. Se miten itse tuon termin miellän, niin se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Pitää olla jonkunlainen vakityö, kyky jonkinlaiseen järkevään rahankäyttöön, psyykkeeltään perusterve ja älykkyydeltään sellainen joka osaa sijoittaa vaikka Shanghain kartalle katsomatta Googlesta. Sellainen nainen joka ei elä pelkästään nuudeleilla ja joka tietää missä järjestyksessä aterimia aletaan käyttää ruokapöydässä. Sellainen nainen

Heh, hyvä esimerkki siitä, miten tietämättömmiä ja välinpitämättömiä naiset on fakta jutuista.

Tavallistakin miestä alkaa vähitellen ärsyttää, jos nainen ei tiedä mistään mitään. Paitsi hiusväreistä, kynsistä, vaatteista, muodista sun muusta.

Miten sellaisen naisen kanssa, koskaan saa aikaan järkevän keskustelun maailman menosta ja ajankohtaisista asioista?

Ihan hävettää porukassa, jos oma kumppani ei tiedä yhtään mitään mistään. Istuu tuppisuuna ja naureskelee typerästi.

Kyllä perus yleisivitys pitää olla näinä aikoina kaikilla.  Ei tarvitse olla mikään robotti tietopankki, eikä tiedoillaan ylvästelevä, mutta perusjutut pitää olla hanskassa.

Vierailija
53/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomateriaalia. Ei irtopanoja, asennettuja lisäosia, mielenterveysongelmia, tyhjäpäisyyttä. On opiskellut, työskennellyt. Osaa ja kestää arkea. Miellyttävä luonne, ei dramaqueen.

Oletko sinä samanlainen?

Ei ole irtopanoja jne.

Vierailija
54/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollenkaan noin kyyninen kuva. Menin Tinderiin muutama vuosi sitten, sairaalloisen ylipainoisena, rumana 40+  naisena. Löysin sieltä aika pian mieheni, naimisiin mentiin keväällä. Muutenkin ne muutama, joita ennen hänen tapaamistaan deittailin, olivat oikein fiksuja mukavia perusmiehiä. Ne ulkonäkökeskeiset toki ei minusta kiinnostuneet alunperinkään, laitoin vielä oikein inhorehelliset kuvat, ettei tule sitten pettymyksiä. 

Vieläkin ihmettelen, miten tuollainen aarre kuin mun mies löytyi vielä tässä iässä. Mies sanoi ihastuneensa mun vitsikkääseen tekstiin, jossa mainostin itseäni mm. "ei oo kummosen näköinen, mutta kulkee niinko peikko" ja "hyvä työihminen", kommenteilla joita ihmiset oli nuoruudessa minusta antaneet. Hän sanoo olevansa sapioseksuaali, jota kiehtoo ensisijaisesti älykkyys ja syvällisyys, ei ulkonäkö. Sanoo tykkäävänsä myös siitä, että vaikka olen koulutukseltani tohtori, olen mukavan tavallinen

Minä olen kauniina naisena saanut samaa palautetta monta kertaa. Eräs mies odotti, että kokkaan hänelle JA hänen kavereilleen, jotka toi kylään. Olen pikkuhiljaa oppinut, että on olemassa ns. "Työmuijia" ja niitä, joiden arvo perustuu suoritteen sijaan laatuun. Vähän niinkuin timantilla on arvo koristeena ja teräksellä käytössä. Moni mies arvostaa työmuijaa, mutta minä en se nainen ole. Ei haittaa yhtään tuo hankalaksi tai laiskaksi leimaaminen. Each to our own, en itsekään haluaisi kumppanikseni mitään työmuurahaista vaan jonkun joka osaa pelata

Vierailija
55/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että kun kirjoitin mitä "kunnollinen nainen" mulle merkitsee, niin listalla ei ollut ihan oikeasti mitään ihmeellistä. Ei yhtään mitään. Aivan perusasioita niistä ihan jokainen. Sitten sanotaan, että tuollaisia ihmisiä on 5% tai 1% ihmisistä. Voin kertoa, että asia ei ole niin. Se voi tuntua itsestä toki niin, jos lista ei jotenkin resonoi omalla kohdalla. Mutta fakta on toki se, että ihmisistä 50% on yli keskiarvon ja 50% on alle keskiarvon. Ja tuo lista varmasti viittaa siihen, että jollain prosentilla yli sen keskiarvon tulee toki olla. Kuten sanoin, se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Mutta ehkä deittiapeissakin on tärkeää tiedostaa se oma taso. Eli etsiä kumppania sieltä omalta leveliltä. Eikä ne yli keskiarvon ihmiset ole mitään super-ihmisiä, eikä niiden tarvitse olla korkeimmassa prosentissa. Ei heitä kohtaan tarvitse olla millään tavoin kateellinen, vaikkakin kateus on osa normaalia ihmisyyttä. Ja paljonhan tästä on ollut puhetta mediassakin, että deittiapeissa vääristää se, että kaikki haluaisivat vähintäänkin sen keskiarvon yläpuolella olevan kumppanin. Se ei vain ole mahdollista, koska puolet ja puolet. Puolet on sen keskiarvon alapuolella matemaattisesti aina. Ja jos sen alapuolella tunnistaa itse olevansa, pitäisi koittaa löytää vastaavanlainen kumppanikin. Harha tulee vain siinä, että hyvin harva tunnistaa olevansa keskiarvon alapuolella. Sekin on luonnollista ihmisyyttä. Kukaan ei sano itsestään, että olisi jollain muotoa vähän reppana.

Vierailija
56/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ihmettelen, miten tuollainen aarre kuin mun mies löytyi vielä tässä iässä. Mies sanoi ihastuneensa mun vitsikkääseen tekstiin, jossa mainostin itseäni mm. "ei oo kummosen näköinen, mutta kulkee niinko peikko" ja "hyvä työihminen", kommenteilla joita ihmiset oli nuoruudessa minusta antaneet. Hän sanoo olevansa sapioseksuaali, jota kiehtoo ensisijaisesti älykkyys ja syvällisyys, ei ulkonäkö. Sanoo tykkäävänsä myös siitä, että vaikka olen koulutukseltani tohtori, olen mukavan tavallinen

Aloin itkeä onnesta, kun luin tämän. Ihanaa! Kiitos jakamisesta. Toivottavasti joku voisi tämän luettuaan saada vahvistusta puolison hakuun ja siihen, mikä oikeasti on tärkeää. 

t. komean miehen vaimo ja sapioseksuaali itsekin 

Vierailija
57/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä nolo juttu, mikäli joku ei tiedä, missä maanosassa ja maassa Shanghai sijaitsee.

Typerin nainen voi luulla, että Shanghai on jopa maa.

Eikä kaupunki.

Vierailija
58/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisin mies on ollut 174 cm. Kaikki olleet duunareita. Kukaan ei ole ollut urheilullinen. Meitä on erilaisia ihmisiä. Ei pidä olettaa mitään.

Ja kaikki ovat entisiä.

Tulihan se sieltä. :D

Mä olen parisuhteessa. Olemme kihloissa ja asumme yhdessä.

Vierailija
59/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu pyylevä mies kertoi ihastuneensa erääseen naiseen tuttavapiirissään ja sanoi että nainen on sellainen "samanlainen kuin mäkin, ei pärjäisi kauneuskilpailussa" tms. Ajattelin että hienoa. Mies näytti naisen kuvan somesta ja nainen oli todella kaunis sekä vartaloltaan että kasvoiltaan mutta hänellä oli kasvoissa näkyvä arpi ja pigmenttimuutos. Siro kroppa, kauniit kasvonpiirteet, paksut upeat hiukset. Sen arven takia mies koki että nainen kuuluu samaan kategoriaan hänen kanssaan. Nainen on nykyään naimisissa komean menestyneen miehen kanssa.

Kaikenlaiset sammakot haluavat aina samaistua kauniisiin, sekä miehet että naiset. "Muistutat minua itsestäni nuorena..." aijaa, sinä et kyllä vaikuta yhtään siltä miksi minä aion vanheta! :D

Vierailija
60/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiäpistä...

Kunnollista...

Hakevat deittiäpistä...

Hah hah hah. LOL :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän