Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehet hakevat "kunnollista" naista deittiäpistä, he oikeasti tarkoittavat tätä

Vierailija
30.07.2024 |

Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.

Eli "tuiki tavallinen mahakas perusmies" etsii toisen sukupuolen 1% parhaimmistoon kuuluvaa naista.

Hänelle ei kelpaa tuollainen nainen jos tämä onkin esim. keholtaan pötkylä, lyhythiuksinen ja kasvoiltaan rujompi.

"Kunnollisuus" siis sitoutuu siihen, että naisen pitää kaikkien noiden ominaisuuksien lisäksi näyttää mallilta.

Ja samat miehet valittavat siitä kun rumat naiset hakevat pitkää, komeakasvoista, hyväkroppaista miellyttävästi käyttäytyvää miestä ja sanovat näitä naisia "harhaisiksi" kun eivät tyydy omaan tasoonsa.

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä miehet etsivät tätä: Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.

JA SEN LISÄKSI: pitäisi olla "tavallisen tylsä", eli EI MITÄÄN TOIVEITA yhteisten ajanvietteiden suhteen, vaan olla miehen käytettävissä seksiin tai harvakseltaan juttuseuraksi kuuntelemaan miehen pskan jauhantaa. Ruoanlaitto ja muut kotityötaidot tietysti myös tärkeitä.

Vierailija
62/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ongelma on parisuhteiden muodostuksen kaupallistuminen.

Tehän puhutte parin etsinnästä samalla tavalla kuin jostain auton hankinnasta 😆😆 luettelo ominaisuuksista.

Mä pariuduin 20 vuotta sitten niin, että kaveriporukassa oli eräs poika, jota en tuntenut kovin hyvin. Ei ollut mister enkä mäkään missi, mutta molemmat ihan tavallisen näköisiä. En kiinnittänyt poikaan paljonkaan huomiota, mutta eräänä iltana istuimmekin vierekkäin baarin pöydässä ja aloimme jutella.

Poika sai mut nauramaan kuin en koskaan ennen olisi nauranut. Huomasimme tykkäävämme toisistamme ja loppuillasta jo pussailtiin.

Palatkaa tuohon maailman malliin ja jättäkää ne tinderit pois.

N43, naimisissa ja 3 lasta. Edelleen nauretaan yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema useita kertoja viikossa alkoileva mies haluaa raittiin naisen. Hän kokee itse olevansa oikeasti raitis ja kunnollinen, vaikka nyt vain poikkeuksellisesti joutuu alkoilemaan nollatakseen stressiä... On sanonut tuntemastamme alkoilevasta naisesta ettei ikinä voisi ruveta tuollaisen kanssa parisuhteeseen. Ei tajua olevansa itse ihan samanlainen. En viitsinyt kertoa että olin ajatellut että he sopisivat yhteen.

Vierailija
64/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä miehet etsivät tätä: Naisen pitää olla hoikka, muodokas, kasvoiltaan naisellinen, pitkähiuksinen, urheilullinen, sekä kohtelias ja päihteetön.

JA SEN LISÄKSI: pitäisi olla "tavallisen tylsä", eli EI MITÄÄN TOIVEITA yhteisten ajanvietteiden suhteen, vaan olla miehen käytettävissä seksiin tai harvakseltaan juttuseuraksi kuuntelemaan miehen pskan jauhantaa. Ruoanlaitto ja muut kotityötaidot tietysti myös tärkeitä.

Näin juuri ja tämän ns. tavallisen naisen pitäisi hyväksyä se aivan tavallinen mies, joka pieree ja haisee pahalta...

Vierailija
65/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kohteliaisuus on kyllä paha, ei sellaisia todellakaan ole kuin 1 % naisista.

Vierailija
66/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oikein hyvältä!

Vierailija
67/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entäs sitten????? O_O

Ei siellä ainakaan haeta mitään keskiverto läskiä demariharakkaa, joita menee 16kpl/tusinaan.

Vierailija
68/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntema useita kertoja viikossa alkoileva mies haluaa raittiin naisen. Hän kokee itse olevansa oikeasti raitis ja kunnollinen, vaikka nyt vain poikkeuksellisesti joutuu alkoilemaan nollatakseen stressiä... On sanonut tuntemastamme alkoilevasta naisesta ettei ikinä voisi ruveta tuollaisen kanssa parisuhteeseen. Ei tajua olevansa itse ihan samanlainen. En viitsinyt kertoa että olin ajatellut että he sopisivat yhteen.

Juu, mies saa tietysti ITSE läträtä viinan kanssa. Nainen ei saa juoda, eikä varsinkaan käydä ulkona baareissa tms. Miehille säännöllinen nollaus "poikien illoissa" salittu...

Vierailija
69/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan kuin incelin ruikutus, paitsi että tällä kertaa aloitus kerää alanuolten sijaan ylänuolia. 

Kyllä, koska suurin osa ymmärtää tämän inkkelitrolli-idioottien mollaamiseksi. Ja vastailee samalla tavalla kieli poskessa takaisin. 

Mitä sä selittelet? Lue nyt näitä vastauksia. :D

Vierailija
70/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin parhaat puolet on ne että siellä ei tarvitse arpoa onko se toinen osapuoli hakemassa jotain, ja se että sen mitä itse on etsimässä ei tarvitse löytyä ns. naapurista. 

Itse en ollut tinderissä koskaan minkään kriteerilistan kanssa. Mulla oli vain ajatuksena että tiedän kyllä sitten kun löydän sen mitä etsin. Ja näin kävikin. 

Nimim. Löysin Tinderistä elämäni rakkauden 

Vierailija
71/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suomalainen nainenkin etsii tavallista miestä eli 185+ cm pitkä, urheilullinen, hyvät hampaat ja komeat kasvot, korkeakoulututkinto, palkka 5000+/kk jne. 

Molemmat sukupuolet haaveilevat siitä 1%.

Taidan elää ihan eri maailmassa, kun mun ympärillä ihmiset ei etsi mitään tuollaisia ominaisuuslistoja, ei miehet eikä naiset, vaan tapaavat toisiaan opiskeluissa, töissä, harrastuksissa jne, ja ihastuvat toisiinsa pääosin koska "synkkaa" jutellessa, on helppo ja mukava olla yhdessä. Ja ihan kaiken pituisia ja koulutustasoisia löytää tiensä parisuhteisiin. Mun velikin tuossa meni hiljattain naimisiin oikein nätin naisen kanssa, hän on 167 cm pitkä, ei ole varmaan eläissään urheillut, on ihan tavis nörtin näköinen eikä palkka ole yliopistotutkijana iso. Mutta se nainen on myös yliopistotutkija, ehkä älykkäämpiä ei niin kiinnosta se pinnallinen puoli.

Vierailija
72/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se onkin harhaista. Pitkä ja komeakasvoinen miellyttävästi käyttäytyvä mies voi ehkä panna rumempaa naista mutta ei siitä mitään parisuhdetta tule.

Miksi siitä pitäisi tulla parisuhde? Mitä tämä iankaikkinen mantra edes tarkoittaa? Tiedättekö te u l it, että myös naiset nauttivat yhdenillanjutuista? Ei se tarkoita että haluaa naimisiin jos menee sänkyyn tolkuttoman komean miehen kanssa. Se on hauskaa sen aikaa minkä se kestää.

Vierailija
73/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, miehen kunnollinen tarkoittaa, että nainen on jokin pappi, opettaja tai tuleva poliitikko, ei tatuointeja, alistuva, mahdollisen siveä ja kiltti ulkonäkö.

Vierailija
74/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että kun kirjoitin mitä "kunnollinen nainen" mulle merkitsee, niin listalla ei ollut ihan oikeasti mitään ihmeellistä. Ei yhtään mitään. Aivan perusasioita niistä ihan jokainen. Sitten sanotaan, että tuollaisia ihmisiä on 5% tai 1% ihmisistä. Voin kertoa, että asia ei ole niin. Se voi tuntua itsestä toki niin, jos lista ei jotenkin resonoi omalla kohdalla. Mutta fakta on toki se, että ihmisistä 50% on yli keskiarvon ja 50% on alle keskiarvon. Ja tuo lista varmasti viittaa siihen, että jollain prosentilla yli sen keskiarvon tulee toki olla. Kuten sanoin, se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Mutta ehkä deittiapeissakin on tärkeää tiedostaa se oma taso. Eli etsiä kumppania sieltä omalta leveliltä. Eikä ne yli keskiarvon ihmiset ole mitään super-ihmisiä, eikä niiden tarvitse olla korkeimmassa prosentissa. Ei heitä kohtaan tarvitse olla millään tavoin kateellinen, vaikkakin kateus on osa normaalia ihmisyyttä. Ja paljonhan tästä on ollut

Prosenttiväestölle ei kannata olla kateellinen ainakaan täällä, sillä sellaiset eivät täällä viihdy tai tule ainakaan pätemään tänne, jos lepakoita ei ole pahemman kerran tapulissa.

Vierailija
75/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että kun kirjoitin mitä "kunnollinen nainen" mulle merkitsee, niin listalla ei ollut ihan oikeasti mitään ihmeellistä. Ei yhtään mitään. Aivan perusasioita niistä ihan jokainen. Sitten sanotaan, että tuollaisia ihmisiä on 5% tai 1% ihmisistä. Voin kertoa, että asia ei ole niin. Se voi tuntua itsestä toki niin, jos lista ei jotenkin resonoi omalla kohdalla. 

Nimenomaan omalla kohdallani resonoi, mutta erilaisten ihmisten kanssa paljon tekemisissä olevana ihmisenä sitä saa jatkuvasti yllättyä kuinka harvinaisia ovat ihmiset joiden yleissivistys/äly/henkinen tasapaino/jne ovat kaikki siedettävällä tasolla. 

Niitä mukava/fiksu -kombinaatioita on huomattavan harvassa, ja aika suurelle kansanosalle on jopa ylpeyden aihe tietämättömyys sellaisista asioista kuten esim mainitsemasi ruokailuvälineiden järjestys.

Arvelen, että elät kuplassa. 

Vierailija
76/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että kun kirjoitin mitä "kunnollinen nainen" mulle merkitsee, niin listalla ei ollut ihan oikeasti mitään ihmeellistä. Ei yhtään mitään. Aivan perusasioita niistä ihan jokainen. Sitten sanotaan, että tuollaisia ihmisiä on 5% tai 1% ihmisistä. Voin kertoa, että asia ei ole niin. Se voi tuntua itsestä toki niin, jos lista ei jotenkin resonoi omalla kohdalla. Mutta fakta on toki se, että ihmisistä 50% on yli keskiarvon ja 50% on alle keskiarvon. Ja tuo lista varmasti viittaa siihen, että jollain prosentilla yli sen keskiarvon tulee toki olla. Kuten sanoin, se tarkoittaa ettei nainen saa olla reppana. Mutta ehkä deittiapeissakin on tärkeää tiedostaa se oma taso. Eli etsiä kumppania sieltä omalta leveliltä. Eikä ne yli keskiarvon ihmiset ole mitään super-ihmisiä, eikä niiden tarvitse olla korkeimmassa prosentissa. Ei heitä kohtaan tarvitse olla millään tavoin kateellinen, vaikkakin kateus on osa normaalia ihmisyyttä. Ja paljonhan tästä on ollut

Määrittele reppana ?

Vierailija
77/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän ongelma on parisuhteiden muodostuksen kaupallistuminen.

Tehän puhutte parin etsinnästä samalla tavalla kuin jostain auton hankinnasta 😆😆 luettelo ominaisuuksista.

Mä pariuduin 20 vuotta sitten niin, että kaveriporukassa oli eräs poika, jota en tuntenut kovin hyvin. Ei ollut mister enkä mäkään missi, mutta molemmat ihan tavallisen näköisiä. En kiinnittänyt poikaan paljonkaan huomiota, mutta eräänä iltana istuimmekin vierekkäin baarin pöydässä ja aloimme jutella.

Poika sai mut nauramaan kuin en koskaan ennen olisi nauranut. Huomasimme tykkäävämme toisistamme ja loppuillasta jo pussailtiin.

Palatkaa tuohon maailman malliin ja jättäkää ne tinderit pois.

N43, naimisissa ja 3 lasta. Edelleen nauretaan yhdessä.

Kaikilla ei ole kaveriporukoita, eikä kaikkia kiinnosta baaritkaan. Tinder on yksi tapa muiden tapojen joukossa rakkauden löytämiseen. Siellä on ihan samoja ihmisiä kuin niissä baareissa tai harrastuksissa tai työpaikoilla. 

Vierailija
78/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuossa voi miehen puolelta olla ihan järkevää itsesuojeluvaistoakin, hän ymmärtää että jos molemmat olisivat persoja viinalle, sitä voisi helposti käyttö riistäytyä käsistä, kun aina löytyisi toinen jonka kanssa ottaa tai joka ainakin hyväksyy ottamisen. 

Vierailija
79/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se onkin harhaista. Pitkä ja komeakasvoinen miellyttävästi käyttäytyvä mies voi ehkä panna rumempaa naista mutta ei siitä mitään parisuhdetta tule.

Miksi siitä pitäisi tulla parisuhde? Mitä tämä iankaikkinen mantra edes tarkoittaa? Tiedättekö te u l it, että myös naiset nauttivat yhdenillanjutuista? Ei se tarkoita että haluaa naimisiin jos menee sänkyyn tolkuttoman komean miehen kanssa. Se on hauskaa sen aikaa minkä se kestää.

On myös olemassa avosuhde valinta, seon minun tavoite seuraavaksi, en enään ota turhia draamailijoita, vaan tehdään mikä on kivaa ja sitten takaisin omiin asioihin.

Vierailija
80/192 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kunnollinen nainen tarkoittaa kiltin näköistä lesboa,joka hakee tositarkoituksella seuraa naisista, ei miehistä ja  jolta ei saa ja joka on vaikeasti iskettävissä. Jotkut miehet tykkäävät haasteista. Mitä vaikeammin iskettävissä, sitä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä