Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa

Vierailija
28.07.2024 |

Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.

Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.

Mitä mieltä asiasta, oletko mies vai nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (521)

Vierailija
101/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se setägullikin sykkii

Vierailija
102/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten esiintyminen uimahalleissa  ilman rintsikoita  ei hyvä  koska siellä  käy myös  teini poikia  joilla alkaa  jököttään . kun  näkevät  niitä  ja se on niille noloo .

Ei vaan tuo olisi asian paras seuraus. Mielellään näin vanhemmalla iällä vielä näkisin noita jöpötyksiä.

Vierailija
104/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vuorot yläosattomille ois ok.

Miksi tätä alapeukutetaan. Eikö se nyt olis ihan win win? Saa olla yläosattomissa omalla sille varatulla vuorollaan. Miksi se on niin tärkeää päästä tissit paljaana harrastamaan uimista sellaisten joukkoon joita asia häiritsee, ketä mistäkin syystä 🤔

Ajatuksena se oliskin hyvä, mutta nämä tissiaktiivit haluaa nimenomaan olla muiden joukossa ja eritoten sellaisten kanssa, joita tämä asia loukkaa ja häiritsee. Tarkoitus on herättää huomiota ja pahennusta. Se on se koko jutun juoni. Muutenhan sitä voisi vain mennä naisten vuorolla saunaan. Ja sitä Suomessa on saanut tehdä aina. 

Vierailija
105/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten esiintyminen uimahalleissa  ilman rintsikoita  ei hyvä  koska siellä  käy myös  teini poikia  joilla alkaa  jököttään . kun  näkevät  niitä  ja se on niille noloo .

Ei vaan tuo olisi asian paras seuraus. Mielellään näin vanhemmalla iällä vielä näkisin noita jöpötyksiä.

Vielä kun pyllistää syvään poikien edessä, voi huomata pikasukelluksen viiläeään veteen

Vierailija
106/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei ne oo sama asia.

Vierailija
107/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että miehet on tästä innoissaan. Kertoo kaiken tarpeellisen.

Pukukoppi raiskausket lisääntyy varmasti tuolla.

Vierailija
108/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ranta paljastelu ei riittänyt näille tissiaktivisteille. Toki eihän heille riitä mikään. Varmasti ovat jo tunkeutumassa seuraavaan kohteeseensa yläosattomissa mieltään ilmaisemaan.

Uimahallissa ei ole mitään syytä olla naisrinnat paljaana!

Vierailija
109/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yläosattomuus sallittava. Mielellään jopa pakolliseksi kuten miehillä. Siinä se tyttöjen ujous katoaa.

t. Pena64

Vierailija
110/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista päätellen naiset ei kestä katsoa naisten tissejä.

Palstan enemmistö koostuu konservatiivisista naisista ja sen näkee. Valtakunnalliset tulokset ovat ihan eri luokkaa.

Mitkä valtakunnalliset tulokset? Laitatko linkkiä tehtyyn tutkimukseen? Onko siinä eritelty vastaajien sukupuoli

Vierailija
111/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen ja en ole koskaan tykännyt alastomuudesta erityisesti. En tiedä mistä olen tällaisen "kehohäpeän" sitten saanut, sillä olen maalla kasvanut. Lapsenakaan en tykännyt alastomana saunoa edes sukulaisnaisten kanssa. Enkä vieläkään esimerkiksi tykkää siitä, että pukuhuoneissa naiset hilluu alasti/alusvaatteisillaan kuivaamassa hiuksia tai rasvaamassa jalkoja. Tämä koskee ihan kaikkia naisia ja tyttöjä iästä ja ulkonäöstä huolimatta. Itse pyrin aina pukeutumaan ja riisutumaan mahdollisimman nopeasti, ja käytän pyyhettä kun siirryn esim uimahallin suihkutilasta pukuhuoneeseen. Uimarannallakin tai yleisissä saunoissa sellaiset pikkustringiuikkarit ovat mielestäni hieman ällöttäviä, vaikka itsekin käytän stringejä ja läpikuultavia alusvaatteita. En silti halua paljastella tai esitellä intiimialueitani julkisilla paikoilla saati sitten katsella muiden "paikkoja". Enkä katselulla tarkoita mitään kyyläämistä tai että olisi pakko tuijottaa muita ihmisiä. Sanon vain, että on hyvin vaikeaa kulkea julkisssa paikoissa siten, ettei katse osu kehenkään missään vaiheessa tai sitten saisi tuijotella omia varpaitaan tai katsella taivaalle.

Uimarannalla, jossa pystyn valikoimaan oman paikkani, yläosattomuus naisilla vielä menettelee. Kokisin oloni kyllä tukalaksi, jos enemmistö olisi yläosattomissa tai pikkulapset ilman mitään uimapukuja. Uimahallissa tai kylpylässä en tosiaankaan haluaisi yläosattomissa kulkevaa naista tai lasta nähdä, koska siellä se välttely olisi paljon hankalempaa.

Vierailija
112/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö naisista on tätä uudistusta vastaan. Voisiko Tampereen kaupunki ottaa yleisön mielipidettä huomioon? Miksi tähän öyhötykseen on ylipäätään taivuttu? Istuuko valtuustossa tissiliisin isä vai peräti tissiliisi itse?

Vierailija
113/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori nainen ja en ole koskaan tykännyt alastomuudesta erityisesti. En tiedä mistä olen tällaisen "kehohäpeän" sitten saanut, sillä olen maalla kasvanut. Lapsenakaan en tykännyt alastomana saunoa edes sukulaisnaisten kanssa. Enkä vieläkään esimerkiksi tykkää siitä, että pukuhuoneissa naiset hilluu alasti/alusvaatteisillaan kuivaamassa hiuksia tai rasvaamassa jalkoja. Tämä koskee ihan kaikkia naisia ja tyttöjä iästä ja ulkonäöstä huolimatta. Itse pyrin aina pukeutumaan ja riisutumaan mahdollisimman nopeasti, ja käytän pyyhettä kun siirryn esim uimahallin suihkutilasta pukuhuoneeseen. Uimarannallakin tai yleisissä saunoissa sellaiset pikkustringiuikkarit ovat mielestäni hieman ällöttäviä, vaikka itsekin käytän stringejä ja läpikuultavia alusvaatteita. En silti halua paljastella tai esitellä intiimialueitani julkisilla paikoilla saati sitten katsella muiden "paikkoja". Enkä katselulla tarkoita mitään kyyläämistä tai että olisi pakko tu

Jatkoksi vielä, että myös lasten alastomuus häiritsee minua. Myös niiden 2 vuotiaiden pienten tyttöjen ja poikien. En ymmärrä, miksi lasten annetaan uida ja oleskella ilman uikkareita hiekkarannalla. Etenkin kun lapset harvemmin pysyvät siinä perheensä luona, vaan sinkoilevat usein ympäri rantaa ja pystyttävät hiekkaleikit ihan ventovieraankin auringonottopaikan viereen. Omassa mökkirannassa jokainen saa tehdä kuten tahtoo. En voi olla ajattelematta sitä, miten yleisillä rannoilla voi olla ties mitä tirkistelijöitä ja pedofiilejä kyyläämässä.

Vierailija
114/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäesteettisethän ne on 95%:lla, mutta esitelkää minun puolestani. En traumatisoidu.

Vertautuu aika lailla esim. vanhaan karvaperseiseen mieheen narustringeissä. Mautonta, mutta mitäpä se minulle kuuluu.

Vierailija
115/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista päätellen naiset ei kestä katsoa naisten tissejä.

Miksi heteronainen haluaisi katsoa toisten naisten seksuaalisia ruumiinosia? Tissit on rumia, ja joo, mieluummin en niitä näe. Ei pitäisi olla yllätys? 

Ei nuoret rinnat mitään rumia ole miehen näkökulmasta.

Vierailija
116/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P i l l u t esiin vaan kanssa :)  

Vierailija
117/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Uimapuku pitää olla.

Vierailija
118/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskafeministit

Säde Vallarénin ja Sandra Marinsin perustama Cult Cunth haluaa kaataa patriarkaatin, mutta ennen sitä kaikkien tissit on saatava samalle viivalle.

Tässäpä ryhmä muutoksen takana 🙄

Näyttivät rintansa linnanjuhlien jatkoilla. Tunkeutuivat yläosattomissa yleiseen rantasaunaan pääsemään oikeuksistaan. Hienoa porukkaa kaiken kaikkiaan.

Nämä sitten jyrää yleisen mielipiteen yli koska MINÄ MINÄ MINÄ!

Vierailija
119/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään olla yläosattomissa etenkin kun tissit ovat suuremmat nyt. On jotain mitä näyttää ;)  

Vierailija
120/521 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskafeministit

Säde Vallarénin ja Sandra Marinsin perustama Cult Cunth haluaa kaataa patriarkaatin, mutta ennen sitä kaikkien tissit on saatava samalle viivalle.

Tässäpä ryhmä muutoksen takana 🙄

Näyttivät rintansa linnanjuhlien jatkoilla. Tunkeutuivat yläosattomissa yleiseen rantasaunaan pääsemään oikeuksistaan. Hienoa porukkaa kaiken kaikkiaan.

Nämä sitten jyrää yleisen mielipiteen yli koska MINÄ MINÄ MINÄ!

Tissiflashmobeja, seksipositiivisuuttaa ja äärifeminismiä. Tutustukaapa hieman tämän ryhmän toimintaan.

Nyt täällä sitten taistellaan sitten heidän aikaansaannoksistaan.

Jatkossa nämä paljastelevat varmasti enemmän. Kun tahto näköjään saadaan läpi toimimalla "räväkästi".

Halunnette enemmän näitä suorien tv lähetysten aseena käyttöjä? 

Heiltä ei huomionhakuinen lopu ennen kuin kaikki kulkevat nakkeina seksilelut perseessä roikkuen 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi