Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa
Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.
Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.
Kommentit (521)
Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole.
Minä en ainakaan halua nähdä ja siksi lopetan uimahallissa käymisen kokonaan.
Itselleni jopa bikinit ovat olleet ihan nou nou uimahallissa. Mielestäni uimapuku kuuluu sinne.
Jatkossakin suosin itsensä peittäimistä seksuaalisten ruumiinosien osalta paikoissa johon se ei kuulu. Uimahalli on urheilua varten, ei paikka itsensä esittelyyn tai "oikeuksiensa" vaatimiseen.
En halua katsoja vanhojen naisten riipputissejä. Nuoret käy. Olen mies 30-v.
Kysymys kuuluu, miksi joku nimenomaan haluaa olla ilman yläosaa.
En ymmärrä perustetta miksi pitäisi yläosattomissa uida uimahallissa? Ei se uimapuku nyt ainakaan mikään epämukava asu ole🤷🏻
Lapsille ja nuorille kasvurauha. Aikuiset voi esitellä tissejaan erikseen nimetyillä vuorolla.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, Hanna.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni jopa bikinit ovat olleet ihan nou nou uimahallissa. Mielestäni uimapuku kuuluu sinne.
Jatkossakin suosin itsensä peittäimistä seksuaalisten ruumiinosien osalta paikoissa johon se ei kuulu. Uimahalli on urheilua varten, ei paikka itsensä esittelyyn tai "oikeuksiensa" vaatimiseen.
Kaikki ei omista uimapukua, sillä bikinit on sen korvaava asu. Uima-asuja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole.
Miehet eivät ole tervejärkisiä?
Miehillä EI ole samanmoisia rintoja kuin naisilla! Miksi eri sukupuolet tulisi tasapäistää ja kieltää selkeät erot. Naisen genitaalit ei edes juuri näy vaikka housutta olisivat joten miksi naisilla on pakko olla housut? Karvahan on tällä logiikalla sama kuin hiukset, eli ei mitään nähtävää 😅
Koko homma on riipputissisten itsetehostusta. Tuo ja tissiflasmopit loppuu heti kun alkaa näkyä kauniita pystytissejä, sitten näillä aktivisteilla ei olekaan enää jännää. Montako tuollasta yläosaton veuhkaajaa koko maassa edes on? Sama 5 kappaletta kuin niitäkin ressuja jotka eivät tiedä meniskö tyttöjen vai poikien vessaan. + liuta toimittajia, joiden mielestä on jännä toimittaa aivan turhasta asiasta.
Rintojen vapauttamista vastustavat voivat lähteä Lähi-Itään ja pukeutua burkhaan!
Vierailija kirjoitti:
Omat vuorot yläosattomille ois ok.
Miksi tätä alapeukutetaan. Eikö se nyt olis ihan win win? Saa olla yläosattomissa omalla sille varatulla vuorollaan. Miksi se on niin tärkeää päästä tissit paljaana harrastamaan uimista sellaisten joukkoon joita asia häiritsee, ketä mistäkin syystä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Millaisia esityksiä siellä uimahallissa järjestetään? Minun tietojeni mukaan vaan uidaan, poreillaan tai nautitaan vedestä
Vastauksista päätellen naiset ei kestä katsoa naisten tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua katsoa miehiä. Eri uimahallit miehille
Miten kännissä pitää olla, että tällainen päätös on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Yläosalle ei ole hyvieniasyitä, jos ei imetä ja rinnat vuoda maitoa joka paikkaan. Muu on pelkkää meemiä. Rinnat ovat yliseksualisoidut imetyselimet. Mielestäni hyvä uudistus, että miesvauvojen on aika tottua siihen, ettei jokaiselle näkyvälle rinnalle voi juosta syömään. Terapia voisi ehkä olla myös hyvä vaihtoehto, jos kokee hirveän suurta ahdistusta imetyselimistä
Penis on yliseksuoitu pissaamiselin. Ei uima-asu juurikaan hygienisyyttä lisää, päinvastoin! Taitaa olla ihan lasten uimavaippaa lukuunottamatta vettä läpäisevää kangasta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan. Eikö se nyt olis ihan win win? Saa olla yläosattomissa omalla sille varatulla vuorollaan. Miksi se on niin tärkeää päästä tissit paljaana harrastamaan uimista sellaisten joukkoon joita asia häiritsee, ketä mistäkin syystä 🤔
Samalla periaatteella pitäisi järjestää lukemattomia omia vuoroja. Aina jotakuta häiritsee jokin. Parempi vaan, että nämä mielensäpahoittajat pysyvät itse poissa uimahalleista.