Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa
Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.
Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.
Kommentit (560)
Ihan oikeestiko joku nainen haluaisi esitellä rintojaan uimahallissa missä parveilevat nämä uudissuomalaiset? Saksassa on jo jouduttu asettamaan porttikieltoja kylpylöihin näille turviksille kun eivät osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeestiko joku nainen haluaisi esitellä rintojaan uimahallissa missä parveilevat nämä uudissuomalaiset? Saksassa on jo jouduttu asettamaan porttikieltoja kylpylöihin näille turviksille kun eivät osaa käyttäytyä.
Nooh, nainen voi saada vaikka mustaa kikulia uinnin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni jopa bikinit ovat olleet ihan nou nou uimahallissa. Mielestäni uimapuku kuuluu sinne.
Jatkossakin suosin itsensä peittäimistä seksuaalisten ruumiinosien osalta paikoissa johon se ei kuulu. Uimahalli on urheilua varten, ei paikka itsensä esittelyyn tai "oikeuksiensa" vaatimiseen.
Kaikki ei omista uimapukua, sillä bikinit on sen korvaava asu. Uima-asuja molemmat.
Entä jos ei omista kumpaakaan. Käykö Pitsialusasu ?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni jopa bikinit ovat olleet ihan nou nou uimahallissa. Mielestäni uimapuku kuuluu sinne.
Jatkossakin suosin itsensä peittäimistä seksuaalisten ruumiinosien osalta paikoissa johon se ei kuulu. Uimahalli on urheilua varten, ei paikka itsensä esittelyyn tai "oikeuksiensa" vaatimiseen.
Vanhanaikaiset mielipiteet on out.
Tatuoinnit pitäisi kieltää Uimahalleista kuten Japanissakin.
Tatuoinnit lähettävät tietynlaista vaaranmerkkiä ympäristöön
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit lähettävät tietynlaista vaaranmerkkiä ympäristöön
Signaalihan on, joko jonkinlainen vajakkius tai rikollisuus
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa uimahalleihinkin. Jos miehillä ei ole yläosaa, ei naisillakaan tarvita.
Niinpä. Miksi toiselle sukupuolelle sallitaan vapaampi pukeutuminen? Se ei ole tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa uimahalleihinkin. Jos miehillä ei ole yläosaa, ei naisillakaan tarvita.
Niinpä. Miksi toiselle sukupuolelle sallitaan vapaampi pukeutuminen? Se ei ole tasa-arvoa.
No ei niin. Naiset, tissit esiin...
Kyllä saa olla yläosattomissa, jos haluaa
Ei ole mitään vastaan. Mutta en jaksaisi katsoa naisten riippulihoja massana. Omissa on tarpeeksi tekemistä ja kauhisteltavaa.
Lyijykynätestin läpäisseet saavat olla toplesseinä
Mulla on pienemmöt tissit kuin mun miehellä. Miksi mun pitäisi peittää mutta hänen ei tarvitse?
A-kuppinen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pienemmöt tissit kuin mun miehellä. Miksi mun pitäisi peittää mutta hänen ei tarvitse?
A-kuppinen
Saat mennä ilmankin
Vierailija kirjoitti:
A-kuppinen
Milloin ajattelit mennä?
-Seppo
Vierailija kirjoitti:
A-kuppinen
Tarjoan kahvit uintihetken jälkeen
-Sepppo 55w
Epäesteettistä. Parempi pitää liha puristettuna uimapuvun sisälle,
Yrjönkadun uimahallissa käyneenä tiedän kyllä nämä ekshibitionistit.
Vierailija kirjoitti:
Epäesteettistä. Parempi pitää liha puristettuna uimapuvun sisälle,
Yrjönkadun uimahallissa käyneenä tiedän kyllä nämä ekshibitionistit.
miehiä vai naisia?