Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa

Vierailija
28.07.2024 |

Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.

Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.

Mitä mieltä asiasta, oletko mies vai nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (528)

Vierailija
141/528 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasin ei ok.. Jos ei haluta että teini pojat ja osa miehistä on erektion kanssa hallissa rinnat pitää olla piilossa. 

Mä esim olen 46v silti saan spontaanin erektion halusin tai en jos näen liikaa paljasta pintaa. Joudun jo nyt uimassa ollessa tuijottamaan maahan. Teininä toi olisi ollut ihan kamala ajatus.

Voit siis jatkaa sitä maahantuijottelua myös tissien kohdalla. Hyvä keino on katseen pois kääntäminen. Ja eiköhän ne erektiotkin lopu, kun miehetkin tottuu näkemään tissejä epäseksuaalisissa yhteyksissä. Eihän mieslääkäritkään saa stondista kun hoitavat paidatonta naispotilasta, samalla tavalla pitäisi uimahallin olla epäseksuaalinen paikka.

Kyllä saa mutta valkoinen takki peittää hyvin.

T: lääkäri

Vierailija
142/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole. 

Miehet saavat tissejään kuitenkin esitellä? Miksi naiset eivät sitten saisi?

Miesten tissit eivät ole seksuaaliset. Miesten tissien esittely tuskin aiheuttaa häiriö käyttäytymistä. Tai aiheuttaa huomattavaa seksuaalista kiihotusta kenellekään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasin ei ok.. Jos ei haluta että teini pojat ja osa miehistä on erektion kanssa hallissa rinnat pitää olla piilossa. 

Mä esim olen 46v silti saan spontaanin erektion halusin tai en jos näen liikaa paljasta pintaa. Joudun jo nyt uimassa ollessa tuijottamaan maahan. Teininä toi olisi ollut ihan kamala ajatus.

Voit siis jatkaa sitä maahantuijottelua myös tissien kohdalla. Hyvä keino on katseen pois kääntäminen. Ja eiköhän ne erektiotkin lopu, kun miehetkin tottuu näkemään tissejä epäseksuaalisissa yhteyksissä. Eihän mieslääkäritkään saa stondista kun hoitavat paidatonta naispotilasta, samalla tavalla pitäisi uimahallin olla epäseksuaalinen paikka.

Ymmärrätkö että esim lääkäri näkee ihmisruumiin ihan eri tavalla kuin random mies. Lääkäri näkee joka päivä paljaita rintoja/ usein jopa joutuu koskettelemaan alastonta vartaloa.. 

Teini poika tai Vanha poika Matti ei välttämättä ole nähnyt tissejä kuin telkkarissa.

Vierailija
144/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole. 

Miesten tissit eivät ole seksuaaliset. Miesten tissien esittely tuskin aiheuttaa häiriö käyttäytymistä. Tai aiheuttaa huomattavaa seksuaalista kiihotusta kenellekään

Minulle heteronaisena miehen tissit ovat tietenkin seksuaaliset, naisen eivät. Ymmärrän että ennen minun mielipiteelläni ei ollut arvoa ja nainen oli vain seksualisoitu olento, ei seksuaalinen itsessään. Mies neutraali ihmisen normi. Eiköhän aika kuitenkin ole muuuttunut ja myös minun näkemyksilläni seksuaalisuudesta on väliä. Miehen rinta on yhtä seksuaalinen ja kiihottava kuin naisen. Eri kohderyhmille.

Vierailija
145/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle heteronaisena miehen tissit ovat tietenkin seksuaaliset, naisen eivät. Ymmärrän että ennen minun mielipiteelläni ei ollut arvoa ja nainen oli vain seksualisoitu olento, ei seksuaalinen itsessään. Mies neutraali ihmisen normi. Eiköhän aika kuitenkin ole muuuttunut ja myös minun näkemyksilläni seksuaalisuudesta on väliä. Miehen rinta on yhtä seksuaalinen ja kiihottava kuin naisen. Eri kohderyhmille.

Vierailija
146/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista päätellen naiset ei kestä katsoa naisten tissejä.

Tämä on hassua, kun juuri uimahallissa (toisin kuin rannalla), ne muiden naisten rinnat tulee väkisin vastaan jo pukkarissa, suihkussa ja saunassa, joten jos sen kestää, niin miksi ne häiritsevät siellä altaalla, todennäköisesti vähemmän näkyvillä, veden pinnan alla. Vai onko naisille ongelma se että miehet näkevät joidenkin naisten rintoja, vaikka omiensa näkymisestä/peittämisestä saisi edelleen päättää itse? En ymmärrä. 

Vierailija
147/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ionmittler/tampere-sallii-naisten-ylao…

Niin että oliko joku valtakunnallinen kysely ollut vai ei kun joku täällä väitti tämän kyselyn tuloksen olevan aivan toinen kuin valtakunnallisen tutkimuksen tulos?

Lue ajatuksella tuo linkki. Siinä on mietittävää monelle tissipellelle!

Tuon linkin kyselyä vilkaisin sen verran, että ekaan kysymykseen jonka näin oli vastannut 16 ihmistä. 16. Sellainen ns. kysely. Pervomiehen omaa askartelupaskartelua jolla ei ole tutkimuksen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
148/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin moni nainen haluaisi kieltää? Taitavat olla kateellisia kun omat on pelkät ryppyiset patalaput.

Heh heh 😁

Mulla on melko iso rinnat. Mä käytän aina uimapukua. 

Vierailija
149/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä missään uimahallissa ole vissiin sallittu olla yläosattomissa.

Se koski uimarantoja.

Vierailija
150/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset on pukeutumisellaan vastuussa miesten käyttäytymisestä ja naisten vastuulla on pukeutua niin ettei miehet kiihotu? Ehkä kauniit ja hyvävartaloiset naiset varmuuden vuoksi pusseihin tai kotiin, etteivät miehet joudu ottamaan vastuuta tuntemuksistaan, niiden kanssa pärjäämisestä ja niiden vaikutuksesta käytökseensä? Oikeasti?

Koskeeko tämä minuakin naisena, että voin kieltää yhteisistö tiloista sellaiset miesten piirteet ja ominaisuudet jotka kiihottavat minua? Voin vakuuttaa, että niitä ei uimahousuilla peitetä, eli vaatimukseni tulevat olemaan kovia. 

Vierailija
151/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle heteronaisena miehen tissit ovat tietenkin seksuaaliset, naisen eivät. Ymmärrän että ennen minun mielipiteelläni ei ollut arvoa ja nainen oli vain seksualisoitu olento, ei seksuaalinen itsessään. Mies neutraali ihmisen normi. Eiköhän aika kuitenkin ole muuuttunut ja myös

Kun sä näet miehen rinnat kasvaako sun speedoissa klitoris 10-20cm pituutta ja näkyy jokaiselle vastaantulijalle. Ja voi aiheuttaa heille trauman. 

Vierailija
152/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset on pukeutumisellaan vastuussa miesten käyttäytymisestä ja naisten vastuulla on pukeutua niin ettei miehet kiihotu? Ehkä kauniit ja hyvävartaloiset naiset varmuuden vuoksi pusseihin tai kotiin, etteivät miehet joudu ottamaan vastuuta tuntemuksistaan, niiden

Ei ole sun vastuulla mutta se ei silti poista sitä että miehen ja naisen seksuaalisuus on ihan erilaista. 

Vierailija
153/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä paljastelijan olon kyllä niin epämukavaksi kuin mahdollista jos minun viereeni altaassa pukkaa 🤮🤢

Vähintään mitä voin tehdä on arvostella ja paheksus toimintaa kovaäänisesti.

Mä voisin vähän puristella. Tykkään tisseistä. En silti halua nähdä niitä julkisella paikalla. En minäkään niitä esittele missään.

Vierailija
154/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalisoidaan samalla julkiset erektiot. Ongelma hoidettu.

Vierailija
155/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset on pukeutumisellaan vastuussa miesten käyttäytymisestä ja naisten vastuulla on pukeutua niin ettei miehet kiihotu? Ehkä kauniit ja hyvävartaloiset naiset varmuuden vuoksi pusseihin tai kotiin, etteivät mi

Höpö höpö. Kun naisten vapaus on lisääntynyt ja lisääntyy edelleen, ovat seksikäyttäytymisen erotkin alkaneet hälvetä. Tietysti on ollut miehille edullista ajatella, että nainen on tarpeiltaan ja tavoiltaan kovin erilainen.

Vierailija
156/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle heteronaisena miehen tissit ovat tietenkin seksuaaliset, naisen eivät. Ymmärrän että ennen minun mielipiteelläni ei ollut arvoa ja nainen oli vain seksualisoitu olento, ei seksuaalinen itsessään. Mies neutraali ihmisen nor

Mies voi pistää uikkareihinsa tiukan kalukukkaron, ettei traumatisoi muita.

Vierailija
157/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti sitä mieltä, että naiset on pukeutumisellaan vastuussa miesten käyttäytymisestä ja naisten vastuulla on pukeutua niin ettei miehet kiihotu? Ehkä kauniit ja hyvävartaloiset naiset

Seksikäyttäytymisen erot on hälvenneet joo mutta eivät muuta seksuaalisen halukkuuden ja fysiologian eroja..

Hemmetti tän vauva palstan moderointia. Toi eilinen pitkä ketju miesten seksuaalisuusdesta oli tosi silmiä avaava. Siellä kävi moni nainenkin kommentoimasta et ihan oikeasti 

Vierailija
158/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pikku hiirenkolo nimeltä Suomi kuohuu sensaation kourissa!

Suuria asioita tapahtuu!  Yläosattomia naisia nähty!  Mistä kohtaa mahtavat olla poikki, sitä ei kerrota.

Mutta toisaalta; onhan se tietysti hyvä etttä noinkin turvallisissa skandaaleissa pysytään, ketään ei kuitenkaan rajaytetä ilmaan eikä lapsia pommiteta sairaaloissa jne. 

Pikkupojan asteelle jääneet sedät nuoleskellee rasvaisia huuliaan kun taas toiset näkee tässä tasa-arvoaan loukatun kun naiset tunkee miesten alueelle yläkroppa paljaana!  Toisilla kissan päivät toiset ahdistuu.

Voi kyllä te kuulkaa siellä perähikiällä elätte eristyksissä maailman pahuudelta vielä.  Pienet on murheet teillä.  

Terv nainen täältä maailmalta

Vierailija
159/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että esim lääkäri näkee ihmisruumiin ihan eri tavalla kuin random mies. Lääkäri näkee joka päivä paljaita rintoja

Älä nyt kuvittele, etteikö lääkäritkin olisi ihmisiä.

Vierailija
160/528 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljastelua, kiitos. Nudustirannalle jos sellaista haluaa. Uimahallissa varsinkin rintsikat päälle ja rannoilla sama jos liikut johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi