Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa
Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.
Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.
Kommentit (521)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonne kun joku kävelee kunnon korkealla kelluvissa silikoneissa, niin voi taivas sitä siemennesteen määrää siellä altaissa!
Näin siinä käy, pitää lisätä kloorin määrää altaassa
Edelleen ihmettelen, miten silikoninpalat niin kovin jaksaa kiinnostaa ja kiihottaa.
En osaa selittää, kuitenkaan ankan huulet ei toimi samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt ketään naista yläosattomissa.
Viime kesänä muistaakseni päätettiin, että ainakin Tampereella naiset saavat uida ilman yläosaa. Voi olla, että muistan väärin. Eipä huvita enää teinipojan kanssa mennä tämän takia Tampereen uimahalleihin. Tosin en usko, että teinitytärkään tästä on innostunut.
Miksi teinejäsi haittaisi jos joku mummo kulkee yläosattomana? Eivätkö ole koskaan käyneet oman mummonsa kanssa saunassa? Tytär nyt ainakin käy uimahallin saunassa?
En usko, että alaston mummo haittaa heitä kumpaakaan. Tarkoitin juuri alle mummoikäisten seksuaalissävytteistä esiintymistä yhteisessä uimahallissa. Var
Kyllä olen itsekin ottanut yläosattomissa aurinkoa yms. Monet nuoret ovat nykyään konservatiivisempia kuin aiemmat sukupolvet.
Ymmärränkö nyt oikein? Olet ITSE ottanut aurinkoa yläosattomissa mutta oletat että teinisi hajoavat jos näkevät yläosattomuutta? Pidätkö heitä jotenkin huonompina kuin itseäsi teininä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt ketään naista yläosattomissa.
Viime kesänä muistaakseni päätettiin, että ainakin Tampereella naiset saavat uida ilman yläosaa. Voi olla, että muistan väärin. Eipä huvita enää teinipojan kanssa mennä tämän takia Tampereen uimahalleihin. Tosin en usko, että teinitytärkään tästä on innostunut.
Miksi teinejäsi haittaisi jos joku mummo kulkee yläosattomana? Eivätkö ole koskaan käyneet oman mummonsa kanssa saunassa? Tytär nyt ainakin käy uimahallin saunassa?
En usko, että alaston mummo haittaa heitä kumpaakaan. Tarkoitin juuri alle mummoikäisten seksuaalissävy
Öö, siis mitä tekemistä tällä asialla on ihmisen hyvyyden kanssa? Miten se, että voi katsoa vieraan naisen rintoja uimahallissa tekee ihmisestä paremman?
Itse asiassa olen ottanut aurinkoa yläosattomissa muualla kuin julkisilla paikoilla. Se on hyvin mahdollista. Ei tarvitse mennä julkiseen tilaan tätä varten.
Öö, siis mitä tekemistä tällä asialla on ihmisen hyvyyden kanssa? Miten se, että voi katsoa vieraan naisen rintoja uimahallissa tekee ihmisestä paremman?
Itse asiassa olen ottanut aurinkoa yläosattomissa muualla kuin julkisilla paikoilla. Se on hyvin mahdollista. Ei tarvitse mennä julkiseen tilaan tätä varten.
Teinisi menevät mielestäsi aika herkästä palasiksi, ovat heikkoa tekoa verrattuna sinuun
Miksi joku nainen haluaisi uimahaliin yläosattomissa? Ei se sinänsä minua liikuttaisi suuntaan eikä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Teinisi menevät mielestäsi aika herkästä palasiksi, ovat heikkoa tekoa verrattuna sinuun
Mukavaa päivää kaikille yläosattomissa tai ilman. Uinnin pitäisi olla ihanimpia asioita maailmassa. Annetaan kaikkien nauttia uimisesta yhteisissä uimahalleissa turvallisesti.
Naisille edelleen omat alastonuintivuorot. Win-win.
Yhdenkään tissiensä esittelijän ei pidä sitten närkästyä jos ne tissit vetää huomion puoleensa.
Minäkin esittelen uimahallissa suuret tissini ja kaljamahani mitään vikaa siinä ei ole jos nainen tekee saman.
t. Jorma 69v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole.
Miehet eivät ole tervejärkisiä?
Miehillä EI ole samanmoisia rintoja kuin naisilla! Miksi eri sukupuolet tulisi tasapäistää ja kieltää selkeät erot. Naisen genitaalit ei edes juuri näy vaikka housutta olisivat joten miksi naisilla on pakko olla housut? Karvahan on tällä logiikalla sama kuin hiukset, eli ei mitään nähtävää 😅
Komppaan. Naisena nudisti rannalla juuri olleena kylla ne kulkuset hairitsee enemman. Varsinkin kun mies holkkaa xD tissit ja kulkuset, muu on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tervejärkinen ei halua esiintyä uimahallissa yläosattomissa. Pitäisi lähteä siitä, että huomioidaan kanssaihmiset ja tissien, römpsän, per ceen tai munien esittely ei sellaista ole.
Miehet eivät ole tervejärkisiä?
Miehillä EI ole samanmoisia rintoja kuin naisilla! Miksi eri sukupuolet tulisi tasapäistää ja kieltää selkeät erot. Naisen genitaalit ei edes juuri näy vaikka housutta olisivat joten miksi naisilla on pakko olla housut? Karvahan on tällä logiikalla sama kuin hiukset, eli ei mitään nähtävää 😅
Komppaan. Naisena nudisti rannalla juuri olleena kylla ne kulkuset hairitsee enemman. Varsinkin kun mies holkkaa xD tissit ja kulkuset, muu on ihan sama.
Entä jos mies tekee helikopterin?
Eipä minua hirveästi haittaa, jos joku haluaa itseään näytellä. En mene halliin katsomaan muita ihmisiä. En kuitenkaan kokisi sitä itselleni tai esimerkiksi lapselleni hyväksi ratkaisuksi.
Tämä on vähän samanlainen asia kuin suhtautuminen prostituutioon. Jos joku haluaa myydä itseään, tehköön niin. En kuitenkaan itse tekisi enkä toivoisi esimerkiksi lapseni niin tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yli 50 vuotta uimahalleissa ja joka kerta ilman yläosaa.
-M58
Nuorten poikien seisokit nolottavat
Vierailija kirjoitti:
Nuorten poikien seisokit nolottavat
Laukeilevatkin
Uimarannalle ottamaan aurinkoa sopii mutta uimahallin ei.
M. 64
ei häiritse vaikka alasti oltaisiin.ei niin ahdasmielinen tarvitse olla että narisee jostain tisseistä.
Sopii mainiosti, onhan naiset uimarannallakin yläosattomissa