Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa

Vierailija
28.07.2024 |

Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.

Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.

Mitä mieltä asiasta, oletko mies vai nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (560)

Vierailija
441/560 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana feministinä en voi kun ihmetellä tätä nykymaailmaa. En ikimaailmassa olisi arvannut että kun vihdoin naisten esineellistäminen on vähentynyt, niin vaatteet häviää päältä. Näen maailman ja ihmisluonnon vähän eri tavalla nykyisellään.

Vierailija
442/560 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt , miksi halutaan esiintyä alasti tai puolialasti.

Mikä puute näillä,naisilla on ?

Paljastelun puute.

Miesten katsetta samaan aikaan sekä haetaan että muka ei haeta. Väärien miesten katse on iljettävä, mutta se alfauros pitäisi kuitenkin saada - siis ihan oman itsen takia vain pukeudutaan ja meikataan niin kuin tehdään. Jne jne ad nauseum.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/560 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhana feministinä en voi kun ihmetellä tätä nykymaailmaa. En ikimaailmassa olisi arvannut että kun vihdoin naisten esineellistäminen on vähentynyt, niin vaatteet häviää päältä.

Naiset esineellistävät itse itsensä. Feminismi on ihmisluonnon vastaista valhetta.

Näen maailman ja ihmisluonnon vähän eri tavalla nykyisellään.

On syytäkin. Olet ihan samalla tavalla väärässä kuin minä olin nuoruusvuosinani väärässä siitä, ettei Neuvostoliitto meitä uhkaa.

Elämässä voi oppia virheistään.

Vierailija
444/560 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt , miksi halutaan esiintyä alasti tai puolialasti.

Mikä puute näillä,naisilla on ?

Paljastelun puute.

Miesten katsetta samaan aikaan sekä haetaan että muka ei haeta. Väärien miesten katse on iljettävä, mutta se alfauros pitäisi kuitenkin saada - siis ihan oman itsen takia vain pukeudutaan ja meikataan niin kuin tehdään. Jne jne ad nauseum.

Näin olen asian ymmärtänyt, mutta elämässä tulisi olla suoraselkäinen. 

Vierailija
445/560 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pojat voivat laukeilla, jos tissit näkyvät

Vierailija
446/560 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni jopa bikinit ovat olleet ihan nou nou uimahallissa. Mielestäni uimapuku kuuluu sinne.

Jatkossakin suosin itsensä peittäimistä seksuaalisten ruumiinosien osalta paikoissa johon se ei kuulu. Uimahalli on urheilua varten, ei paikka itsensä esittelyyn tai "oikeuksiensa" vaatimiseen.

No mikä siinä paljaassa vatsassa on niin kamalaa, jos bikinit eivät muka käy? Tiedätkö ollenkaan, miten hankalaa hoikan mutta rintavan on löytää istuvaa kokouimapukua? 

Vierailija
447/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni jopa bikinit ovat olleet ihan nou nou uimahallissa. Mielestäni uimapuku kuuluu sinne.

Jatkossakin suosin itsensä peittäimistä seksuaalisten ruumiinosien osalta paikoissa johon se ei kuulu. Uimahalli on urheilua varten, ei paikka itsensä esittelyyn tai "oikeuksiensa" vaatimiseen.

No mikä siinä paljaassa vatsassa on niin kamalaa, jos bikinit eivät muka käy? Tiedätkö ollenkaan, miten hankalaa hoikan mutta rintavan on löytää istuvaa kokouimapukua? 

Voit toki olla yläosattomissa

-Ferdinand 45w

Vierailija
448/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että olen nainen, eikä ole ok. 

Koska esimerkiksi teinipojat eivät sitten enää voi tulla uimahalliin. Liian noloa heille.

Toisaalta ymmärrän, että vanhan rouvan voi olla vaikea laittaa uimapukua itse päälleen. Olen näitä rouvia auttanut suihkussa uimapuvun laittamisen kanssa, kun ovat tulleet pyytämään apua. Tähän auttaisi naisten vuoro, johon voi mennä vaikka alasti uimaan. Vaikka joka päivä kaksi tuntia. Iäkkäitä naisia on paljon uimahalleissa; lienevät suurin kävijäryhmä.

Uimahallin pitäisi olla turvallinen tila kaikille. Paljaiden rintojen näkeminen voi oikeasti olla kiusallista joillekin. Nuorille miehille ja pojille voi tulla erektio. 

Joillekin naisille se voi olla ahdistavaa. Esimerkiksi jos on ollut vaikka rintasyöpä, on raskauden jälkeinen masennus (johon rinnat saattavat liittyä), tms muu syy. Harvempi nainen myös haluaa, että oma mies näkisi muiden naisten paljaita rintoja. 

Nuoret naiset taas vertailevat itseään muihin. Jne jne jne.

Vierailija
449/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska esimerkiksi teinipojat eivät sitten enää voi tulla uimahalliin. Liian noloa heille.

Toisaalta ymmärrän, että vanhan rouvan voi olla vaikea laittaa uimapukua itse päälleen. Olen näitä rouvia auttanut suihkussa uimapuvun laittamisen kanssa, kun ovat tulleet pyytämään apua. Tähän auttaisi naisten vuoro, johon voi mennä vaikka alasti uimaan. Vaikka joka päivä kaksi tuntia. Iäkkäitä naisia on paljon uimahalleissa; lienevät suurin kävijäryhmä.

Uimahallin pitäisi olla turvallinen tila kaikille. Paljaiden rintojen näkeminen voi oikeasti olla kiusallista joillekin. Nuorille miehille ja pojille voi tulla erektio. 

Joillekin naisille se voi olla ahdistavaa. Esimerkiksi jos on ollut vaikka rintasyöpä, on raskauden jälkeinen masennus (johon rinnat saattavat liittyä), tms muu syy. Harvempi nainen myös haluaa, että oma mies näkisi muiden naisten paljaita rintoja.&nb

Naisena voit puhua vain itsesi tai ehkä laajemmin naisten puolesta etkä ryhtyä mutusi varassa syyllistämään miehiä tai teinipoikia siitä, ettet sinä itse halua suoda naisille oikeutta olla tissit paljaina uimahallissa. Välimeren uimarannoilla on ihan yleistä olla yläosattomissa eikä siellä ole teinipojilla mitään ongelmia asian suhteen.

Vierailija
450/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille se voi olla ahdistavaa. Esimerkiksi jos on ollut vaikka rintasyöpä, on raskauden jälkeinen masennus (johon rinnat saattavat liittyä), tms muu syy. Harvempi nainen myös haluaa, että

Hohhoijaa. Uimahalli ei ole uimaranta. Uimarannat ovat vuoden ympäri olemassa. Rannalle saa mennä rinnat paljaana vaikka talvella.

Vierailija
451/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua katsoja vanhojen naisten riipputissejä. Nuoret käy. Olen mies 30-v.

No vit..u pysy kotona.

n 59

Vierailija
452/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret pojat laukeilisivat sinut nähdessään

Vierailija
453/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne samat tissit siellä suihkutilassa ja saunassa ovat. Ja pillut myös esillä. Ei haittaa itseäni ollenkaan eikä kiinnosta. Se on tietysti ongelma jos tällainen johtaa miesten ongelmakäyttäytymiseen ja siihenhän se johtaa. Mutta se ongelma ei ole naisten tisseissä vaan miesten palleissa, ja ongelman voisi siis korjata siellä ongelman alkulähteellä.

Vierailija
454/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret pojat voivat laukeilla, jos tissit näkyvät

Nuorien poikien pitää sitten varaman rajoittaa ulkona liikkumistaan tai peittää silmänsä.

Vierailija
455/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonne kun joku kävelee kunnon korkealla kelluvissa silikoneissa, niin voi taivas sitä siemennesteen määrää siellä altaissa!

Vierailija
456/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan ok jos tissit näkyy, jos näin niin alan käymään uimahalleissa enemmän :)

M19

Vierailija
457/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan myös alaosattomuutta.

Vierailija
458/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea kiva uida täydessä erektiossa

Vierailija
459/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos on nuoret hyvät rinnat🤩😎

Vierailija
460/560 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonne kun joku kävelee kunnon korkealla kelluvissa silikoneissa, niin voi taivas sitä siemennesteen määrää siellä altaissa!

Mikä niissä lääkärin asentamissa silikonifileissä niin kiinnostaa? Ihon alla tai rintalihaksen alla on siis kanan rintafileen malliset silikoninpalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä