Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa
Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.
Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.
Kommentit (560)
Nuorilla pojilla seisokkeja altaalla
Tulokset ovat aika selvät melkein 1400 äänen perusteella.
Naiset eivät saa olla yläosattomissa, koska toiset naiset tuomitsevat sen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja minua kyllä häiritsisi miesten toljotuskin(siis jos itse olisi yläosattomissa), mutta suurin syy siihen, miksi uimahallissa ei saisi olla ilman yläosaa on se, että en kestäisi katsella vanhempien naisten roikkuvia tissejä. Varsinkin jos ne on kokoa FFF ja roikkuvat jossain navan tietämillä. Hirveätä katottavaa. Saunassa vielä menevät(siellä istuvat paikallaan), mutta ei uimahallin puolelle.
Eihän sillä kenenkään rintakehää näe, kun ollaan vedessä. Lähinnä ihmisistä näkyy pelkkä pää.
Ketä muka haittaa paljaat rinnat?
Kylpylöissä näkee niin hirveitä läskejä etten mistään hinnasta haluaisi nähdä heitä alasti
kyllä mä vähän ihmettelen näitä salilla ja uima-altaallaharmistujia.
Olen nainen ja tykkään treenata, eipä juuri hittojakaan jaksa kiinnostaa mitä joku toinen tekee. Kun menen altaalle tai salille, jätän sosiaalisuutenni ja kännykkäriippuvuuteni pukukaappin, ja keskityn omaan treeniin. Ihan ok jos joku haluaa uida vaikka uimahousut päässä, mielestäni kaikki vartalot ansaintsevat tulla katselluksi mutta minä nyt tykkään pukeutua yksiosaiseen, sekin enemmän käytännön sanelema juttu kuin mitään kainostelua.
Uin usein rosterianustappi pyllyssä matkaa
-Jokkes
Vierailija kirjoitti:
-Jokkes
Onko siinä sellainen vilkkuvalokin? Olen saattanut nähdä jonkin vihreän vilkkuvan altaassa veden alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Jokkes
Onko siinä sellainen vilkkuvalokin? Olen saattanut nähdä jonkin vihreän vilkkuvan altaassa veden alla
On kyllä. Siinä myös sellaiset jouhet, joista osa saattaa ylettyä pinnallekin
-Jokkes
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, miksi joku nimenomaan haluaa olla ilman yläosaa.
Ihan siitä samasta syystä miksi, ihmiset, lähes 99% naiset, haluaa paljastella milloin tissiä, milloin pakaraa jne. Itsensäpaljastelua, seksuaalista ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Tulokset ovat aika selvät melkein 1400 äänen perusteella.
Naiset eivät saa olla yläosattomissa, koska toiset naiset tuomitsevat sen.
Erikoista että miehet suhtautuvat naisten oikeuksien ja tasa-arvon lisäämiseen myönteisemmin kuin naiset. Tässähän ei ole kyse pakottamisesta vaan naisten valinnanvapauden lisäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
-Jokkes
Pysyykö hyvin matkassa?
Vierailija kirjoitti:
-Jokkes
Kelluuko jouhet?
Kyllä naisten tulisi vapauttaa rintansa uimahallissa.
Todella kannatettavaa. Voisi säätää pakolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten tulisi vapauttaa rintansa uimahallissa.
Kyse on vapaaehtoisuudesta eikä pakosta.
Se ei haittaa, jos kaikkien rinnat eivät ole terhakkaita
Kannatan naisten vapautta ja naisten tasa-arvoa. Siksi kannatan naisten oikeutta kulkea yläosattomissa, jos niin itse haluavat.