Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostaa verkkokaupasta 23e tuotteita ja postikulut 7e

Vierailija
30.07.2025 |

Summa onkin yhtäkkiä 30e. Ja jos ostat kahdesta verkkokaupasta se on yli 60e! Pitäisi tietää mitä haluaa tai olla ostamatta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli halvemmalla saa kun ei tilaa, vaan käy ostamassa kaupasta fyysisesti sen tuotteen jos vaan mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla itsekritiikkiä, jos sen ymmärtää mitä tarkoittaa. Sitä ei kyllä ole kaupan, eikä oikein täältäkään annettavissa.

Vierailija
4/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä en nyt ymmärtänyt tässä aloituksessa?

Vierailija
5/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykääpiön aloitus.

Vierailija
6/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee ou jee 🧺👴🥳

Vierailija
7/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti, jos ostaa 10 kaupasta, niin 230 euron sijaan maksaakin 300 e! Ja jos vielä luotolla, niin korot siihen päälle.

Vierailija
8/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että postikulut nostavat äkkiä hintaa ja alvit. Ja korissa ei ole vasta kuin 3 tuotetta. 9e voi olla postikulut myös tai enemmän.

Vierailija
9/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin netin kautta uusia kukkia perennapenkkiin. Postikuluineen kolmisen kymppiä ja olisin tarvinnut vaan kaks,mut se liike myi vaan 6kpl settiä. No keksin neljälle sit paikat,katotaan lähteekö kasvaa. Ja hassua on kun nurtsa oli pitkähkö ja ajoin sitä niin olipas pitkin pitkin pitkin nurmikkoa tutun näköisiä lehtiä. Eli olisin voinu näköjään noita kukkia kaivaa omalta nurtsalta ja siirtää penkkiin. 🤦

Vierailija
10/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykääpiön aloitus.

Teen rikosilmoituksen herjaamisesta ja nimittelystä. Kiusaat muita. Miksi aloituksia ei saa tehdä, jos sinä et sitä ymmärrä.

Vierailija
11/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tuli yllätyksenä että postikulujen takia pitää maksaa enemmän.

Vierailija
12/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin netin kautta uusia kukkia perennapenkkiin. Postikuluineen kolmisen kymppiä ja olisin tarvinnut vaan kaks,mut se liike myi vaan 6kpl settiä. No keksin neljälle sit paikat,katotaan lähteekö kasvaa. Ja hassua on kun nurtsa oli pitkähkö ja ajoin sitä niin olipas pitkin pitkin pitkin nurmikkoa tutun näköisiä lehtiä. Eli olisin voinu näköjään noita kukkia kaivaa omalta nurtsalta ja siirtää penkkiin. 🤦

Totta. Joskus huomaa jälkikäteen vasta,

Vierailija
13/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että postikulut nostavat äkkiä hintaa ja alvit. Ja korissa ei ole vasta kuin 3 tuotetta. 9e voi olla postikulut myös tai enemmän.

Niin? Pitäisikö yritysten ilman postikuluja lähettää tuotteita? Oletko ihan idi ootti?

Vierailija
14/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole minusta. Aloitus on YLEINEN aihe. Lopettakaa kiusaaminen!!

Vierailija
15/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Pitäisikö yritysten ilman postikuluja lähettää tuotteita? Oletko ihan idi ootti?

Teen rikosilmoituksen jokaisesta kiusaajasta ja nimittelijästä. Jos et ymmärrä aihetta, älä ainakaan ala kiusaamaan.

Vierailija
16/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nurtsi, eikä nurtsa.

Vierailija
17/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpressistä ilmaisilla postikuluilla ja tuotteella järisyttävästi hintaeroa, kivijalan tavara on yleensä 5-10 kertaisesti kalliimpi. 

Vierailija
18/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin keksiä puheenaiheen kaikille. Ei kyse ole minusta. Jos tilaa useasta paikasta, pienituloisille se on iso summa ja jokaisen asia mitä tilaa tietenkin.

Vierailija
19/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ulkomaisesta verkkokaupasta niin tulee vielä veroja ja alveja ja tullausmaksuja ja postin käsittelymaksuja ja ties mitä päälle.

Kannattaa tosiaan miettiä onko ihan oikeasti pakko saada tämä ja jos on niin saisiko sen lähempää. Koska palauttaminen tai tuotteen vaihtaminen voi myös olla hankalaa, jos se ei vastaa odotuksia.

Vierailija
20/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi et sitä ole ymmärtänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän