Mielipiteesi naisten yläosattomuudesta uimahalleissa
Ihan haen prosenttilukuja tämän uudistuksen kannatuksesta koskien uimahalleja.
Itselleni rannalla yläosattomuus on ok, mutta uimahallit ei oikein mene järkeen. Rannalla esim voi hakeutua halutessaan kauemmas paljastelijoista. Uimahallissa maksan käynnistäni ja tila on rajattu.
Kommentit (521)
Jos uimahalleissa sallitaan olla ilman yläosaa niin samahan se on sitten laajentaa myös muualle. En tiedä mikä ero on uimahallilla tai ihan perinteisellä kadulla keskellä kaupunkia. Olen nainen ja en oikein tiedä mitä ajatella tuosta yläosattomuudesta. Itse en halua nakuilla mutta joillekin se tuntuu olevan tärkeä asia. En vaan tajua miksi juuri uiminen uimahallissa valittu lajiksi missä voi olla ilman yläosaa? Eikös saleillakin voisi treenata ilman paitaa ja rintsikoita? Tai vaikka keilaamassa? Yleisiä tiloja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat vuorot yläosattomille ois ok.
Miksi tätä alapeukutetaan. Eikö se nyt olis ihan win win? Saa olla yläosattomissa omalla sille varatulla vuorollaan. Miksi se on niin tärkeää päästä tissit paljaana harrastamaan uimista sellaisten joukkoon joita asia häiritsee, ketä mistäkin syystä 🤔
Samalla periaatteella pitäisi järjestää lukemattomia omia vuoroja. Aina jotakuta häiritsee jokin. Parempi vaan, että nämä mielensäpahoittajat pysyvät itse poissa uimahalleista.
Mun mielestä se entinen uima-asun vaativa normaali oli kyllä ihan toimiva. En näe juuri lisäarvoa sillä että nyt pieni "sairas" kansanosa pääsee tissit paljaana uimaan kun se ei enemmistön mielestä ole ok.
Paljaat rinnat ei häiritse, mutta en halua nähdä miesten seisokkeja uimahousuissa (enkä ilman housuja) uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläosalle ei ole hyvieniasyitä, jos ei imetä ja rinnat vuoda maitoa joka paikkaan. Muu on pelkkää meemiä. Rinnat ovat yliseksualisoidut imetyselimet. Mielestäni hyvä uudistus, että miesvauvojen on aika tottua siihen, ettei jokaiselle näkyvälle rinnalle voi juosta syömään. Terapia voisi ehkä olla myös hyvä vaihtoehto, jos kokee hirveän suurta ahdistusta imetyselimistä
Penis on yliseksuoitu pissaamiselin. Ei uima-asu juurikaan hygienisyyttä lisää, päinvastoin! Taitaa olla ihan lasten uimavaippaa lukuunottamatta vettä läpäisevää kangasta 🙄
Kuppa ei tartu uimapuvun läpi, jos istuu samalla kaakelilla. Ei minua haittaisi näkyvät lerppapeniksetkään, kunhan saa olla rauhassa
Haluan myös naisten persereikäaukon ja pillureikäaukon vapaaksi.
Miehiltä tätä on turha kysyä. 100% kannattaa. Vastustajat on naisia. Vaikka joku kuinka yrittää väittää, niin toisten naisen rinnat eivät todellakaan ole vain nahkaa vaan a)vahingonilon lähde (itsellä on paremmat) b)kateuden aihe (täytyy olla silikonit ei tuon ikäisellä muuten...) c)uhka (mitä se mun ukko nyt noita vahtaa, retki rannelle/uimahalliin on pilalla)
Vierailija kirjoitti:
Jos uimahalleissa sallitaan olla ilman yläosaa niin samahan se on sitten laajentaa myös muualle. En tiedä mikä ero on uimahallilla tai ihan perinteisellä kadulla keskellä kaupunkia. Olen nainen ja en oikein tiedä mitä ajatella tuosta yläosattomuudesta. Itse en halua nakuilla mutta joillekin se tuntuu olevan tärkeä asia. En vaan tajua miksi juuri uiminen uimahallissa valittu lajiksi missä voi olla ilman yläosaa? Eikös saleillakin voisi treenata ilman paitaa ja rintsikoita? Tai vaikka keilaamassa? Yleisiä tiloja kaikki.
G-voimat yleensä haittaavat rajuja urheilusuorituksia sen verran, että moni pitää salilla toppia mielellään ihan siitä syystä
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä tätä on turha kysyä. 100% kannattaa. Vastustajat on naisia. Vaikka joku kuinka yrittää väittää, niin toisten naisen rinnat eivät todellakaan ole vain nahkaa vaan a)vahingonilon lähde (itsellä on paremmat) b)kateuden aihe (täytyy olla silikonit ei tuon ikäisellä muuten...) c)uhka (mitä se mun ukko nyt noita vahtaa, retki rannelle/uimahalliin on pilalla)
Kiusaajien puhetta. Kukaan terve yksilö ei ajattele mitään tuollaista toisten rinnoista tai omistaan. Kannattaa keskittyä niiden omien perheiden hyväksyvyyteen ja rakkaudellisuuteen, niin ei tarvitse kyräillä naapureita
Vierailija kirjoitti:
Paljaat rinnat ei häiritse, mutta en halua nähdä miesten seisokkeja uimahousuissa (enkä ilman housuja) uimahallissa.
Ei ongelma ole nyt miehet! Pieni vähemmistö porukka naisia sai tämän aikaan. Miehet ja lesbot kiittää 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alapeukutetaan. Eikö se nyt olis ihan win win? Saa olla yläosattomissa omalla sille varatulla vuorollaan. Miksi se on niin tärkeää päästä tissit paljaana harrastamaan uimista sellaisten joukkoon joita asia häiritsee, ketä mistäkin syystä 🤔
Samalla periaatteella pitäisi järjestää lukemattomia omia vuoroja. Aina jotakuta häiritsee jokin. Parempi vaan, että nämä mielensäpahoittajat pysyvät itse poissa uimahalleista.
Mun mielestä se entinen uima-asun vaativa normaali oli kyllä ihan toimiva. En näe juuri lisäarvoa sillä että nyt pieni "sairas" kansanosa pääsee tissit paljaana uimaan kun se ei enemmistön mielestä ole ok.
Mikähän enemmistö te pipipääpojut mahdatte olla? Itsekin uit ilman yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehille siis toppipakko, vai mitä meinaat, ääliö. Hei, ette te vartalokammoiset edes käy uimassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelma ole nyt miehet! Pieni vähemmistö porukka naisia sai tämän aikaan. Miehet ja lesbot kiittää 😒
En minä miehiä syytäkään
Onko syy katsojassa joka seksualisoi. Vai tuleeko ne silmille jotenkin. Vai vaatimaton näkymä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kysymyksesi oli?
Yläosattomuus on yhtä ok, oli henkilö mies tai nainen.
Se, että muiden vartalot on ongelna joillekin, tarkoittaa, että te ongelmaiset joudutte pysymään poissa.
Jännä, teille yläosan vaatiminen oli ongelma. Nyt enemmistön pitää pysyä poissa että saatte toteuttaa unelmaanne 🙄
Olikos se ihan tasa-arvo mitä tällä haettiin. Toteutuukos se näin???
Mielestäni miehien pitäisi käyttää yläosaa sekä uimahallissa että rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläosalle ei ole hyvieniasyitä, jos ei imetä ja rinnat vuoda maitoa joka paikkaan. Muu on pelkkää meemiä. Rinnat ovat yliseksualisoidut imetyselimet. Mielestäni hyvä uudistus, että miesvauvojen on aika tottua siihen, ettei jokaiselle näkyvälle rinnalle voi juosta syömään. Terapia voisi ehkä olla myös hyvä vaihtoehto, jos kokee hirveän suurta ahdistusta imetyselimistä
Penis on yliseksuoitu pissaamiselin. Ei uima-asu juurikaan hygienisyyttä lisää, päinvastoin! Taitaa olla ihan lasten uimavaippaa lukuunottamatta vettä läpäisevää kangasta 🙄
Penis eli siitin on sukuelin. Eikö pikkupoju tajua, mikä ero on sukuelimellä ja nisillä? Itselläsikin on ne.
Miksi se sukuelin on seksualisoitu? Ihan samaa nahkaa se on kuin nenän päässä. Ollaan alasti kaikki. Nämä on ihan vain ruumiinosien ihmisten keksimiä nimiä! Se että niistä on muodostunut seksuaalia on ihan ihmisten mieltymysten muokkaama fakta. Naisen rinnat on mielletty seksuaalisiksi jo aika kauan. Tämä uusi paljastelukulttuuri ei sitä poista!
Vierailija kirjoitti:
Ulkonevat rinnat ovat naisten toissijaisia sukupuoliominaisuuksia, joten niiden seksualisoiminen ei ehkä sinänsä ole "pelkkää" meemiä, vaikka ei ehkä ole ihan selvää, mitä tuolla tarkoitetaan.
Myöskin tämän kyselyn perusteella vaikuttaisi siltä, että tässä tapauksessa miehet eivät ole säkittämässä naisia, vaan toiset naiset valvovat kanssasisartensa pukukoodin noudattamista.
Näin moni nainen haluaisi kieltää? Taitavat olla kateellisia kun omat on pelkät ryppyiset patalaput.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista päätellen naiset ei kestä katsoa naisten tissejä.
Palstan enemmistö koostuu konservatiivisista naisista ja sen näkee. Valtakunnalliset tulokset ovat ihan eri luokkaa.
Mikä se kysymyksesi oli?
Yläosattomuus on yhtä ok, oli henkilö mies tai nainen.
Se, että muiden vartalot on ongelna joillekin, tarkoittaa, että te ongelmaiset joudutte pysymään poissa.