Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normal myy palasaippuaa hintaan 0,20€/kpl ja EU:ssa valmistettu. Miten muka mahdollista?

Vierailija
28.07.2024 |

Tuntuu että koko ketjussa on jotain hämärää.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä materiaalista valmistettu? Tuskin on oliivisaippuaa? 

Vierailija
2/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa kuin saippua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jossain halvan työvoiman EU maassa valmistettu mahdollisesti aasian maan työntekijöiden toimesta, jotta kulut saadaan minimiin.

Vierailija
4/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa Cittarissa?

Vierailija
5/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon liian vanha normaliin tms. Kaikki pakkaukset näyttää samalta, en osaa ostaa sieltä mitään. Hirveesti nuorisoo siellä kyllä käy. Lähin on pasilan aseman normal, mutta nuoret kai muuallakin lähinnä käy. 

Vierailija
6/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kilohinta, saippuan koko?

Vierailija
7/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt myös, miten voivat myydä niin paljon edullisemmin niitä ihan marketista löytyviä tuotteita? Esim Garnier, Gliss, Elvital jne.  

Vierailija
8/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä materiaalista valmistettu? Tuskin on oliivisaippuaa? 

Kissan rasvasta. Seassa syksyistä hyvässä rasvassa olevaa supikoiraa. Tienvarsilta keräiltyjä.

Vierailija
9/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole osa tuotteista minikokoa? Esim. terveyssidepaketit.

Vierailija
10/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa kolmen Xtra-saippuan pakkaus 77c eli lähes samassa mennään.

Vierailija
11/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, Suomessa kun alv kanta on vielä sen 24% (toistaiseksi) niin voi miettiä että mikä siitä 20 sentistäkin on verojen jälkeen se myyjälle jäävä osa.... 

Vierailija
12/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko niissä väittämä että tehdään EUssa jolloin työolot ainakin pitäisi olla kohdillaan?

Vierailija
13/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Vierailija
14/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jossain halvan työvoiman EU maassa valmistettu mahdollisesti aasian maan työntekijöiden toimesta, jotta kulut saadaan minimiin.

Suomenkin pitää parantaa kilpailukykyä? Näin Suomi nousuun?

Vierailija
15/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että osa ainakin normalin tuotteista on jotain ylijäämää muilta Euroopan markkinoilta, siksi osassa on käyttöohjeet tyylii kreikaksi. 

Vierailija
16/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko niissä väittämä että tehdään EUssa jolloin työolot ainakin pitäisi olla kohdillaan?

Kurkkasin, tehdään Bulgariassa eli EU:ssa pysytään. Ihan hyvää saippuaa eikä haise pahalle. Kädet tykkää.

Vierailija
17/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt myös, miten voivat myydä niin paljon edullisemmin niitä ihan marketista löytyviä tuotteita? Esim Garnier, Gliss, Elvital jne.  

Ottanevat pienemmän katteen kuin muut kaupat? Kansainvälinen ketju, ostavat isoja eriä? Veikkaisin näitä. Kaupoissa on aina asiakkaita, kun olen käynyt.

Vierailija
18/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä ei valmistettaisi?

Vierailija
19/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Itse ostin Normalista Garnierin hoitoainetta joka haisi jotenkin oudolle verrattuna muualta ostamaani samaan tuotteeseen. Sellainen todella pistävä haju joka jäi hiuksiin ja lopulta päätä alkoi särkemään sen hajun takia.

Vierailija
20/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian vanha normaliin tms. Kaikki pakkaukset näyttää samalta, en osaa ostaa sieltä mitään. Hirveesti nuorisoo siellä kyllä käy. Lähin on pasilan aseman normal, mutta nuoret kai muuallakin lähinnä käy. 

??? Et sitten kai osaa prismassa tai citymarketissakaan ostaa mitään tuotteita, kun pakkaukset näyttää samalta? Siellähän on paljon samoja tuotteita, kuin cittarissa ja prismassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä