Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normal myy palasaippuaa hintaan 0,20€/kpl ja EU:ssa valmistettu. Miten muka mahdollista?

Vierailija
28.07.2024 |

Tuntuu että koko ketjussa on jotain hämärää.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
122/133 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämäpakkauksiin ladattu/pakattu jotain muuta? 

Tämä selittäisi tuoksuerot, toimimattomuus, ihottumat yms. Tuote ei vastaa muualta ostettua samaa merkkiä. 

Siis pakkauksen kuoret (€sim. kreikkalainen texti) lupaa jotain  tuttua tuotetta, mutta sisältö jotain vähän sinne päin halpaakin halvempaa skeidaa!?! 

Kuka vaan osaa pullottaa.

En osta sieltä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat valtavia määriä tavaraa joka jaetaan ympäri Eurooppaa myymälöihin. 

Tuotteissa varmasti niitä jotka tekee tappiota kun ne myydään, mutta niillä tuotteilla ihmiset saadaan ostoksille. 

Ihan hyviä tarjouksia on. Mutta ei niin hyviä, että jaksaisin erikseen sinne lähteä. Myymälät on suunniteltu harhauttamaan ihminen ostamaan. Olet kiertänyt sen sokkelon niin kassalla sitten ihmettelee, että mitäs kaikkea pskaa tulikaan koriin kerättyä.

Vierailija
124/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
125/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota normaliin.  Ostan mieluummin K marketista vaikka kalliimmalla hieman. Tietää saavansa aitoa tavaraa.

Vierailija
126/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Normal ostaa eria jotka eivät täytä laadun valvonnan kriteerejä. Osa on myös tuotteita joita ei enää valmisteta ja loppu eri myydään halvemmalla pois.

Vierailija
127/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko voi tulla hintaa tuotteelle jota voi valmistaa massoittain sotkemalla keskenään lipeää ja jotain rasvaa? Kaikki täysin automaattisesti.

Vierailija
128/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jossain halvan työvoiman EU maassa valmistettu mahdollisesti aasian maan työntekijöiden toimesta, jotta kulut saadaan minimiin.

Normal myy niitä ns. kakkoslaatusia eriä, vaikka ei niistä ilmoita. Sieltä tulee välillä sutta, sotkua ja sekundaa. 

Vierailija
129/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian vanha normaliin tms. Kaikki pakkaukset näyttää samalta, en osaa ostaa sieltä mitään. Hirveesti nuorisoo siellä kyllä käy. Lähin on pasilan aseman normal, mutta nuoret kai muuallakin lähinnä käy. 

??? Et sitten kai osaa prismassa tai citymarketissakaan ostaa mitään tuotteita, kun pakkaukset näyttää samalta? Siellähän on paljon samoja tuotteita, kuin cittarissa ja prismassa. 

Lampaan pitää lukea iltapäivälehdestä miten hyvä kauppa Normal on niin se uskoo. Muuten Normal on epäilyttävä. Eli se ei koskaan opi, koska Normal on ulkomaalaisomistuksessa ja lampaalle markkinoidaan niitä cittareita ja prismoja joiden omistajat pyörivät samoissa piireissä kuin iltapskojen omistajat.

Vierailija
130/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi.

Vierailija
131/133 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon liian vanha normaliin tms. Kaikki pakkaukset näyttää samalta, en osaa ostaa sieltä mitään. Hirveesti nuorisoo siellä kyllä käy. Lähin on pasilan aseman normal, mutta nuoret kai muuallakin lähinnä käy. 

??? Et sitten kai osaa prismassa tai citymarketissakaan ostaa mitään tuotteita, kun pakkaukset näyttää samalta? Siellähän on paljon samoja tuotteita, kuin cittarissa ja prismassa. 

Piraattituotteita eli feikkiä. Oikeasti eri aineet sisällä. 

Vierailija
132/133 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
133/133 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä