Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normal myy palasaippuaa hintaan 0,20€/kpl ja EU:ssa valmistettu. Miten muka mahdollista?

Vierailija
28.07.2024 |

Tuntuu että koko ketjussa on jotain hämärää.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siellä ole osa tuotteista minikokoa? Esim. terveyssidepaketit.

Silti ne ovat usein kappalehinnaltaan halvempia kuin monessa muussa paikassa ja ovat kuitenkin merkkituotteita.

Vierailija
22/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt myös, miten voivat myydä niin paljon edullisemmin niitä ihan marketista löytyviä tuotteita? Esim Garnier, Gliss, Elvital jne.  

Ottanevat pienemmän katteen kuin muut kaupat? Kansainvälinen ketju, ostavat isoja eriä? Veikkaisin näitä. Kaupoissa on aina asiakkaita, kun olen käynyt.

Ottavat pienemmät katteet on se oikea vastaus. Pienemmät katteet + tilaa suuria määriä, jotta saa määräalennuksia = voi myydä halvalla = ihmiset ostaa enemmän normaalista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Rexona valitettavasti "uudisti" eli huononsi dödönsä jokin aika sitten, huonommat tuoksut ja ei pidä hikeä enää niin hyvin. Sattumaa siis että ostit juuri tuolta Normalista huononnuksen jälkeen. 

Vierailija
24/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa tuotteiden vaihtuvuus on nopeampaa kuin normaalikaupassa. Joten joitakin vanhoja tuotteita voi löytyä vielä cittarista, kun taas normaalista löytyy niiden uudistetut tuotteet. Mutta samat tulee lopulta myös sinne cittariin. 

Ei ne erikseen tee normaaliin ja cittariin eri tuotteita. Jos oikeasti joku kuvittelee normaalin omistavan huonompilaatuisia kuin cittarissa, niin sitten on jo päässä vikaa.

Vierailija
25/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse olen ostanut sieltä halpaa Rexona Roll On antiperspiranttia. Minusta se vaan ei ole yhtä hyvää, kuin muualta ostamani. Käytän samaa tuotetta jatkuvasti, ja huomaan selvän eron. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Itse ostin Normalista Garnierin hoitoainetta joka haisi jotenkin oudolle verrattuna muualta ostamaani samaan tuotteeseen. Sellainen todella pistävä haju joka jäi hiuksiin ja lopulta päätä alkoi särkemään sen hajun takia.

Eli epäilet että Normal myy jotain muuta tuotetta Garnierin purkissa? Ihan vain koska ostit tuotteen muualta kuin normaalisti?

Vierailija
26/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihintainen tuote voi olla kaupanpäällistuotteeksi luokiteltu tai osa on pienellä hinnalla, koska muilla on normaalihinta. On paljon tuotteita. Kosmetiikka ei taida aina olla ihan luomua, vaan kemiallisia löytyy. Joskus sivuilla luki minkälaisia eriä kauppa ottaa sisään ja miksi hinta on se. Nyt en löydä. Unimaski päästi väriä ikävä kyllä, ehkä Aasiasta. Hammaslanka toimi hyvin.

Vierailija
27/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aine tulee Kiinasta ja se puristetaan saippuan muotoon Eu alueella. Silloin se on tehty Eu:ssa.

Vierailija
28/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin synti Suomessa on se, että suomalaiset saisivat edes jotain halvalla. Kaikesta pitää maksaa paljon ja samalla leikataan tukia ja ihmisten toimeentuloa. Köyhien nöyryyttäminen on kokoomuslaisten sadistien suurin huvi.

Vierailija
29/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin Normalista Garnierin hoitoainetta joka haisi jotenkin oudolle verrattuna muualta ostamaani samaan tuotteeseen. Sellainen todella pistävä haju joka jäi hiuksiin ja lopulta päätä alkoi särkemään sen hajun takia.

Eli epäilet että Normal myy jotain muuta tuotetta Garnierin purkissa? Ihan vain koska ostit tuotteen muualta kuin normaalisti?

No höpsis! Selkeästi tuolle henkilölle ei ole kerrottu, että se foliohattu pitää laittaa päähän ennen kuin menee Normaaliin! Näin he eivät voi lukea ajatuksiasi ja tietää mitä ostat, ja eivät näin voi myrkyttää sinua! Vielä parempi, jos teet foliohattuun sellaisen antennin, niin se estää kaikenmaailman ajatuksien sieppaajat ja käännyttäjät, ettet vaan osta mitään muita myrkkytuotteita jotka he ovat sinulle suunnitelleet.

Vierailija
30/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa, että kokoomuslainen hallitus ei ole luonut yhtään työpaikkoja, pelkästään uusia työttömiä. Tämä onkin tarkoitus, koska kokoomuslaisen sadistin onnellisuus perustuu muiden lyttäämiseen ja köyhän nöyryyttämiseen.

Vierailija
31/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa kolmen Xtra-saippuan pakkaus 77c eli lähes samassa mennään.

Mutta onko niissä väittämä että tehdään EUssa jolloin työolot ainakin pitäisi olla kohdillaan?

Jossain Romaniassako??? Tuskin. 

Vierailija
32/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin synti Suomessa on se, että suomalaiset saisivat edes jotain halvalla. Kaikesta pitää maksaa paljon ja samalla leikataan tukia ja ihmisten toimeentuloa. Köyhien nöyryyttäminen on kokoomuslaisten sadistien suurin huvi.

Ei tule kilpailua, kun niin monet ihmiset keskittävät kaikki ostot samaan ketjuun, silloin ei synny kilpailevia liikkeitä. Omalta osaltani lakkasin käymästä näissä tietyissä kaupoissa, ettei ostokset keskity samaan paikkaan. 

Vierailija
33/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa, että kokoomuslainen hallitus ei ole luonut yhtään työpaikkoja, pelkästään uusia työttömiä. Tämä onkin tarkoitus, koska kokoomuslaisen sadistin onnellisuus perustuu muiden lyttäämiseen ja köyhän nöyryyttämiseen.

Tää on jotain salakieltä. Työtön on uusi työllinen. 

Vierailija
34/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rexona valitettavasti "uudisti" eli huononsi dödönsä jokin aika sitten, huonommat tuoksut ja ei pidä hikeä enää niin hyvin. Sattumaa siis että ostit juuri tuolta Normalista huononnuksen jälkeen. 

Rexonan uudistus oli jo yli vuosi sitten. Jos kyseinen kirjoittaja käyttää tuotetta jatkuvasti niin tuskin Normalin ostos oli ainoa uudistuksen jälkeen.

Vierailija
35/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal myy ainoastaan päivittäiskosmetiikkaa ja jotain satunnaisia halpatuotteita. Liiketila on pieni, myyjiä on se yksi tai kaksi kerrallaan. Eli liiketoiminnan kustannukset on vähän eri, kuin jonkun jättimarketin, tietenkin se näkyy silloin kuluttajan eduksi edullisempina hintoina. Voisihan normal- toki ottaa tuotteista saman hinnan, kuin se suomalaisten lempikauppa sittari, mutta onneksi ei ota.

Onko suomalaiset oikeasti näin aivopestyjä siihen, että mikään ei saisi olla edullista?

Vierailija
36/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsis! Selkeästi tuolle henkilölle ei ole kerrottu, että se foliohattu pitää laittaa päähän ennen kuin menee Normaaliin! Näin he eivät voi lukea ajatuksiasi ja tietää mitä ostat, ja eivät näin voi myrkyttää sinua! Vielä parempi, jos teet foliohattuun sellaisen antennin, niin se estää kaikenmaailman ajatuksien sieppaajat ja käännyttäjät, ettet vaan osta mitään muita myrkkytuotteita jotka he ovat sinulle suunnitelleet.

Ehkä tuo henkilö myös luulee, että Lidl myy esim. jotain ulkomaalaisia pizzoja Saarioisen paketeissa.  

Vierailija
37/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko valmistettu Venäjällä, poisvedettyjä myyntieriä halvemmalla?

Vierailija
38/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normal myy ainoastaan päivittäiskosmetiikkaa ja jotain satunnaisia halpatuotteita. Liiketila on pieni, myyjiä on se yksi tai kaksi kerrallaan. Eli liiketoiminnan kustannukset on vähän eri, kuin jonkun jättimarketin, tietenkin se näkyy silloin kuluttajan eduksi edullisempina hintoina. Voisihan normal- toki ottaa tuotteista saman hinnan, kuin se suomalaisten lempikauppa sittari, mutta onneksi ei ota.

Onko suomalaiset oikeasti näin aivopestyjä siihen, että mikään ei saisi olla edullista?

ainoastaan päivittäiskosmetiikkaa ?? AINOASTAAN?  Sulla on siis mennyt täysin ohitse esimerkiksi siivoustarvikkeet, kahvit, teet, jälkiruuat, keksit, karkit, suklaat, mausteet, ruokatarvikkeet, lahjatarvikkeet....? Juomat, kuivaliha, laukut, yösiteet, tamppoonit, kivunlievittäjät, kynttilät, toimistotarvikkeet, matkailutarvikkeet? Hammastahnat ja harjat? 

Vierailija
39/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pienet lähikaupat saavat vetää järkyttävän hinnan joka tuotteesta. Ja kauemmaksi kun menet bussilla saa eri hinnalla, ehkä pieni ero edes. Miten sairaat ja iäkkäät saavat koskaan halvemmalla, ellei omainen tai joku muu pidä puolia. Sama ruuan laadussa.

Vierailija
40/133 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä Normalissakaan ole kaikki halpaa. Valikoimat myös muuttuvat tiuhaan tahtiin. Pettymyksiä tulee, jos haluaa ostaa samaa tuotetta uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi