Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein hurmata joku varattu, saada hänet ihastumaan ja sitten hylätä?

Vierailija
27.07.2024 |

Joku voisi kysyä, että onko tämä edes mahdollista, mutta kuvitellaan että pelien pelaaja osaa tunnistaa oikean kohteen itselleen ja osaa vedellä oikeista naruista.

Varattu ihastuu, rakastuu ja alkaa harkita esim. eroa. 

Tässä kohtaa hurmuri pelästyy ja lähtee pois. Haluaa kuitenkin ihailua edelleen silloin tällöin.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. KUMMATKIN YHTÄ TYHMIÄ.

Vierailija
82/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häppee vähä, tommosta ei pidä tehdä. Terapian tarpeessa olet jos noin kippeesti ihailua kaipaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole oikein. Miksi kysyt? Missä maailmassa toi olisi ok?

Vierailija
84/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain psykopaatilta

Vierailija
85/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 1.5 vuotta ole mitään. Muhun oli aikoinaan mies 10v yhteydessä seksi toiveiden takia. Ite pidin häntä ystävänä. Viimein tajua ettei irtoa niin lähti eikä ole kuulunut sen jälkeen 

Meillä mun mies karkoittaa nuo hyypiöt ja pitää ne aika tehokkaasti loitolla. Mies no tosi kovakourainen ja röyhkeä. Hän näkee mistä on kyse ja aika kovaäänisesti puhuttelee näitä jannuja.

Hupaisaa seurata kun isäntä pistää haisemaan. Ei kylläkään hakkaa tai nakkele ojaan, mutta antaa hienovaraisesti ymmärtää paikkansa.

Pelkästään isännän katse ja se miten astuu ulos katumaasturista ja paiskaa oven nähdessään mun mieskavereita tai työkamuja :D Jätkät ottaa aina valmiusasennon. Ne tietää häviävänsä.

ja sä oot avuton hiiri joka ei saa ite suutaan auki vaan tarvitsee miehen hoitamaan homman puolestaan. Sitten ihailet suu auki miten äijjä pistää tuulemaan puolustaessaan omaisuuttaan

Vierailija
86/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 1.5 vuotta ole mitään. Muhun oli aikoinaan mies 10v yhteydessä seksi toiveiden takia. Ite pidin häntä ystävänä. Viimein tajua ettei irtoa niin lähti eikä ole kuulunut sen jälkeen 

Meillä mun mies karkoittaa nuo hyypiöt ja pitää ne aika tehokkaasti loitolla. Mies no tosi kovakourainen ja röyhkeä. Hän näkee mistä on kyse ja aika kovaäänisesti puhuttelee näitä jannuja.

Hupaisaa seurata kun isäntä pistää haisemaan. Ei kylläkään hakkaa tai nakkele ojaan, mutta antaa hienovaraisesti ymmärtää paikkansa.

Pelkästään isännän katse ja se miten astuu ulos katumaasturista ja paiskaa oven nähdessään mun mieskavereita tai työkamuja :D Jätkät ottaa aina valmiusasennon. Ne tietää häviävänsä.

ja sä oot avuton hiiri joka ei saa ite suutaan auki vaan tarvitsee miehen hoita

Väärin ajateltu. Kyllä miehen nimenomaan pitää omille mies kavereille ja sukulaisille tähdentää että tämä on mun ja yksinomaan mun nainen jonka tunteita ja koskemattomuutta kunnioitetaan. Ja että Nainen on aina oikeassa. Jos näin ei toimi, mies ei oikeasti arvosta naista ja pitää sua vaan yhtenä hänen panoistaan ja kavereiden yhteisonaisuutena joka vielä sairaampaa tai on niin beta mies.. 

Vierailija
87/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olennaista olisi, että joku kertoo varatun kumppanille tilanteen. Jos joku on noin altis hurmaantumaan yhdestä, hän hurmaantuu ennemmin tai myöhemmin vielä jostain toisestakin, ja kumppanilla on oikeus tietää että toinen on hänen kanssaan vain kunnes tulee joku hurmaavampi eteen.

Itse teosta sitä mieltä, että on väärin, mutta kolikolla voi olla monta puolta. Mitä tarkoittaa, että saa melkein eroamaan? Eli varattu ei kuitenkaan eronnut? Joskus tilanne voi näyttää sen ihastuneen varatun silmissä tältä, kun todellisuudessa se ulkopuolinen on ollut vähintään yhtä rakastunut mutta kyllästynyt odottamaan. Pettynyt tyhjiin erolupauksiin ja luovuttaa.

Itse olin aivan helvetin umpirakastunut varattuun. Arpoi ikuisuuden ees taas, lähteäkö vai jäädä. Minä tunsin itseni leluksi joka kaivetaan tylsällä hetkellä esiin ja paiskataan takaisin laatikkoon odottamaan seuraavaa käyttöä. Vähitellen arvostus ja luottamus sitä ihmistä kohtaan rapistui. Ymmärrän, että joskus sitä parisuhteessakin voi tavata ihmisen, johon rakastuu ja jonka kanssa haluaa olla mieluummin. Mutta en ymmärrä, että sitä toista lähdetään testailemaan ja arpomaan oman kumppanin selän takana ja kotona leikitään niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. En minä halua ihmistä, joka toimii niin.

Mulla täysin sama kokemus ja samat tuntemukset varatun eroarpojan kanssa. Särkihän mä siinä menin ja samoin meidän välit. Vihdoin mulla meni kuppi nurin, laitoin välit poikki ja sanoin että jos eroaa niin ottakoot sitten yhteyttä. No eipä hän ole mitään liikettä tehnyt mua takaisinkaan saadakseen. Että se niistä tunteista ja halusta mua kohtaan.

Vierailija
88/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG toi varattujen iskijä remppamies ... Naiset varokaa yksin yrittäjiä! Ei ikinä!

Vierailija
89/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo moraalista käytöstä ole. Tietty jos itsekin ihastuu siihen varattuun, niin ymmärrän että noin voi käydä.

Vierailija
90/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep noi kohta eroamassa olevat arpojat on raivostuttavimpia. Paras että sen muijal jo kans uusi poikaystävä ja ne silti asuu vielä yhdessä lasten takia haha 🤣 tämä JNS. Mutta luulen että en jaksa tätä enää kauaa katsella. Tää mies vaikuttaa niin häntäheikiltä, että varmaan joka kaupungissa Suomessa sillä on Nainen.. vois tehdä sellasen vinkki keskustelun, missä nämä arpojat ja varattujen kiusaajat tunnistaa.. 

Vierailija
91/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itselleni on tehty noin. En kuitenkaan eronnut, vaan avioliittoni jatkuu parempana kuin ennen tuota sivupolkua.

Tiedän saman miehen tehneen noin ennenkin ja onnistuneen: edellinen mies ulos ja hän tilalle kalliiseen omistusasuntoon hyvällä alueella. Osti siitä jonkin pienen prosenttiosuuden itselleen. Sitä kautta kyseisen rivitaloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi ja salaoja- ym kalliit taloyhtiötemontit käyntiin. 

No, mies oli silti Tinderissä. Lukuisat sivusuhteet tulivat lopulta ilmi. Nainen maksoi miehen ulos neljän vuoden riitaisan yhdessäolon jälkeen. Ja maksaa varmasti edelleen vastikkeessaan noista taloyhtiötemonteista koituneita kuluja.

Mitä vittua taloyhtiöremontit tähän kuuluu?

No sitä että kaikella on hintansa. Se nainen maksaa varmaan vieläkin isoa hintaa

Taloyhtiölainat ja remontit ei liity mitenkään tähän, ja ilmeisesti muutenkin meni rahallisesti oikein, jos tyyppi osti jonkun osuuden tullessaan ja möi sen lähtiessään. 

t. isännöitsijä  

Vierailija
92/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

77. Tuo on itseasiassa tosi surkeaa pelimies toimintaa. 

Oikea tyylii on se että pääsee sinua lähelle niin että luulet kyseessä olevan pyyteetön ystävyys. Muutaman kirjan lukenut aiheesta ja itsensä paljastaminen liian aikaisin on yleisin virhe.

Kirjoistahan nämä opitaan 😂

Vierailija
93/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

77. Tuo on itseasiassa tosi surkeaa pelimies toimintaa. 

Oikea tyylii on se että pääsee sinua lähelle niin että luulet kyseessä olevan pyyteetön ystävyys. Muutaman kirjan lukenut aiheesta ja itsensä paljastaminen liian aikaisin on yleisin virhe.

Noin se juuri menee, että tullaan kaverillisesti lähelle. Ei nuo mainitsemani kommentit tule heti ilmi, niitä tulee vähitellen ripotellen.Tunnistan kyllä jo sen kaverillisen ujuttautumisen. Oma rajani menee siinä, etten halua sitä kahdenkeskistä ystävyyttä ja syvällisistä henkilökohtaisista asioista keskustelemista miesten kanssa. Mielestäni siinä juuri voi tunteet herätä kun tutustuu läheisesti. Eri asia on olla isommassa sekaporukassa työkavereiden kanssa. Mielestäni ei ole hyvä idea kaveerata kahdestaan jonkun miehen kanssa työpaikalla.

Näinhän se menee. Varattu moraalisesti oikein toimiva nainen lopettaa heti yhteydenpidon tai vähintään tyrkkää friend zonelle kun huomaa miehen romanttisen kiinnostuksen.  Sen takia näissä isku opuksissa nimenomaan opastetaan siihen että ollaan täysin neutraaleja ja edetään naisen mukaan.  Syvälliset keskustelut on se avain pöksyihin. Ei kehut.

Vierailija
94/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5668391/jos-aiheuttaisit-toisen-elamaan…

Tässä ketjussa asiaa jauhettu

No onneksi ap tässä uudessa kertoo aloituksessa paremmin, mitä oli tapahtunut. Siinä edellisessä hän pyöritteli ja väänsi niin, että meni sivukaupalla ennen kuin itse asia alkoi selvitä. Sitten kun ei saanut haluamiaan vastauksia, niin teki uuden aloituksen. 

Vierailija
95/110 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itselleni on tehty noin. En kuitenkaan eronnut, vaan avioliittoni jatkuu parempana kuin ennen tuota sivupolkua.

Tiedän saman miehen tehneen noin ennenkin ja onnistuneen: edellinen mies ulos ja hän tilalle kalliiseen omistusasuntoon hyvällä alueella. Osti siitä jonkin pienen prosenttiosuuden itselleen. Sitä kautta kyseisen rivitaloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi ja salaoja- ym kalliit taloyhtiötemontit käyntiin. 

No, mies oli silti Tinderissä. Lukuisat sivusuhteet tulivat lopulta ilmi. Nainen maksoi miehen ulos neljän vuoden riitaisan yhdessäolon jälkeen. Ja maksaa varmasti edelleen vastikkeessaan noista taloyhtiötemonteista koituneita kuluja.

Mitä vittua taloyhtiöremontit tähän kuuluu?

No sitä että kaikella on hinta

Kyllä liittyy siten, että manipulointi tulee kalliiksi. Tässä tapauksessahan - kuten kaikki huomaavat, soluttautuja-mies halusi kaikista eniten valtaa. Sex, supply, services, access.

Vierailija
96/110 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilastojen mukaan noin alkaneet "suhteet" ei kestä kuin poikkeustapauksissa. Se että varattuna lähtee mukaan jonkun sinkun viettelykseen on monessakin mielessä riski. Siinä menettää nykyisen parisuhteensa ja isolla todennäköisyydellä ns. turhaan. Se pokaava sinkkumies/sinkkunainen ei lopulta ehkä haluakaan suhdetta, tai sitten sitä ei loppupeleissä halua itse kun toisen oppii oikeasti tuntemaan. Parisuhteessa ollessa kannattaa pysyä siinä parisuhteessa. Sitten jos tekee mieli alkaa katselemaan muita, niin käsitellä ainakin se oma parisuhde ensin alta pois, ettei se jää sitten harmittamaan jälkikäteen.

Vierailija
97/110 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein hurmata varattua ihmistä. Anna hänen nauttia siitä mitä hänellä on. 

Vierailija
98/110 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. Se taas ei ole oikein, että petät puolisoasi. Olet nyt kahden ketjun verran yrittänyt sälyttää vastuun kaikille muille.

Vierailija
99/110 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
100/110 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso leuka ja kaljupää karkoittaa beettamiehet. Sellaiset nyrkillä tapettavat

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän