Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein hurmata joku varattu, saada hänet ihastumaan ja sitten hylätä?

Vierailija
27.07.2024 |

Joku voisi kysyä, että onko tämä edes mahdollista, mutta kuvitellaan että pelien pelaaja osaa tunnistaa oikean kohteen itselleen ja osaa vedellä oikeista naruista.

Varattu ihastuu, rakastuu ja alkaa harkita esim. eroa. 

Tässä kohtaa hurmuri pelästyy ja lähtee pois. Haluaa kuitenkin ihailua edelleen silloin tällöin.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lehdessä joskus ollut tapaus jossa pettäjämies sai off-kahvan morasta kroppaansa. Ilmeisesti meni pois päältä, kun mustasukkainen mies asensi kahvan tähän. Näitähän aina tapahtuu silloin tällöin.

Aika tyhmää ottaa riskiä, kun ei tiedä mitä reaktioita näistä parisuhde draamoista tapahtuu. Voi oma henkikin mennä ihan joutavan takia.

Vierailija
62/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä avaan tota " onnellisessa, suhteessa ei voi tapahtua.. 

Mua on jäänyt eniten vaivaamaan yks daami. Olivat olleet parisuhteessa vuosia miehensä kanssa. Me ystävystyttiin somessa, mun tarkoitus oli vaan saada seksiä.. Nainen oli todella jyrkkä pettämiseseen. Kirjoitti mm että hän ei ymmärrä miksi ei vaan eroa jos tuntee halua toiseen.. 1.5v kirjoitettiin ja heidän suhteensa vaikutti tosi hyvältä. Kunnes.

Mies joutui työnsä takia työskentelemään toisessa maassa useamman kk, vkl kävi kotona.  Tämä herätti naisessa mustasukkaisuutta, miehessä turhautumista koska nainen epäili.. Mun rooli oli olla naisen tukena ja vahvistaa hänen ajatuksia, eli kompata kaikki mitä nainen sanoo..

No luonnollisesti nainen oli myös yksinäinen ja mä sitten olin siinä tukena paljon viesteillä. Vahingossa sitten satuttiin törmäämään yöelämässä "200" km päässä mun kotoa. Ja tottakai kaverina sain mennä naisen luo yöksi.&nbs

1.5 v lepertelyä ja kaverin leikkimistä että saa seksiä. Sairasta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen varattu nainen, jota sinkkumiehet "hurmaavat". Oma kokemukseni on, että jos heitä kohtelee ystävällisesti he kuvittelevat, että olen rakastunut, tai vähintään ihastunut. Mutta ei. Joko en tajua tilanteesta mitään, tai sitten pelaan täysillä, mutta ilman panoksia.

Tähän vielä lisään, että minulla on ihan omat sääntöni noissa peleissä. Ja olen tarkka omista rajoistani. Katsoa saa, mutta ei koskea. Ja siis olen mukana niin täysillä, kuin minä pystyn. 

No onhan tuokin kumppania kohtaan väärin, itse en ainakaan haluaisi seurustella tuollaisen ihmisen kanssa.

Eivät he itsekään halua itsensä kaltaisen kanssa seurustella ja juuri siksi pyrkivätkin aina etsimään paremman kuin ansaitsevat jota voisi omissa itsetunnottomuuden tuskissaan satuttaa ja pitää pilkkanaan. 

Vierailija
64/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on ihastunut useampi mies elämän aikana, vaikka olen ollut suhteessa ja miehet on tiennyt sen. Tunteet syntyy jokaisen omassa päässä ja voi perustua ihan sille, että toinen on ystävällinen ja iloinen. Vahvistusharha hoitaa loput ja sitten miehet on ollut kummissaan, kun en ole ollutkaan kiinnostuut heistä. Ties vaikka joku syyttäisi minua hurmaamisesta ja hylkäämisestäkin kuten sinä. Itse ole elänyt onnellisessa suhteessa aavistamatta yhtään mitä haavekuvia jonkun harhaisen päässä liikkuu.

Mistä siis tiedät, että lukuisat miehet ovat sinuun ihastuneet? Ovatko kaikki kuitenkin tulleet sen sanomaan?

Vierailija
65/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 1.5 vuotta ole mitään. Muhun oli aikoinaan mies 10v yhteydessä seksi toiveiden takia. Ite pidin häntä ystävänä. Viimein tajua ettei irtoa niin lähti eikä ole kuulunut sen jälkeen 

Vierailija
66/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein ole. Toki ei pettäminenkään. Jos ei ole eronnut tai pitäisikö. Ei tietoa mitä ihmiset puuhaavat tuolla pitkin maisemia ja heidän omat päätökset elämässähän ne on. 

Vierailija
67/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 1.5 vuotta ole mitään. Muhun oli aikoinaan mies 10v yhteydessä seksi toiveiden takia. Ite pidin häntä ystävänä. Viimein tajua ettei irtoa niin lähti eikä ole kuulunut sen jälkeen 

Meillä mun mies karkoittaa nuo hyypiöt ja pitää ne aika tehokkaasti loitolla. Mies no tosi kovakourainen ja röyhkeä. Hän näkee mistä on kyse ja aika kovaäänisesti puhuttelee näitä jannuja.

Hupaisaa seurata kun isäntä pistää haisemaan. Ei kylläkään hakkaa tai nakkele ojaan, mutta antaa hienovaraisesti ymmärtää paikkansa.

Pelkästään isännän katse ja se miten astuu ulos katumaasturista ja paiskaa oven nähdessään mun mieskavereita tai työkamuja :D Jätkät ottaa aina valmiusasennon. Ne tietää häviävänsä.

Vierailija
68/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi mietityttää näitä lukiessa, että onko ystävällisyys jonkun mielestä kiellettyä ja/tai ihmissuhdepeliä? Minä mielelläni juttelen ja kuuntelen, mitä ihmisillä on mielessään. Joskus kuin huomaamatta puheenaiheet menevät aika syviinkin vesiin.

Ensimmäistä kertaa ikiaikoihin olen aika hiljattain tavannut työasioissa miehen, joka vaikuttaa olevan samalla sivulla. Olen jollain lailla lumoutunut. Olen varattu ja niin on hänkin, enkä aio sanallakaan kertoa lumoutumismietteistäni. Mutta mietin ylipäätään, onko kaveeraaminen ehdottomasti kielletty. Ja kokeeko vastakkainen sukupuoli hyvähenkisen juttelun automaattisesti jonain iskemishommana.

Vierailija
69/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi mietityttää näitä lukiessa, että onko ystävällisyys jonkun mielestä kiellettyä ja/tai ihmissuhdepeliä? Minä mielelläni juttelen ja kuuntelen, mitä ihmisillä on mielessään. Joskus kuin huomaamatta puheenaiheet menevät aika syviinkin vesiin.

Ensimmäistä kertaa ikiaikoihin olen aika hiljattain tavannut työasioissa miehen, joka vaikuttaa olevan samalla sivulla. Olen jollain lailla lumoutunut. Olen varattu ja niin on hänkin, enkä aio sanallakaan kertoa lumoutumismietteistäni. Mutta mietin ylipäätään, onko kaveeraaminen ehdottomasti kielletty. Ja kokeeko vastakkainen sukupuoli hyvähenkisen juttelun automaattisesti jonain iskemishommana.

Näissä on aina se riski että sä keskustelet itsesi kanssa. Jos tämä mies on seksin perässä ja on taitava sillon sä et edes tajua kun olet jo pettämässä.

Vierailija
70/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mun mies karkoittaa nuo hyypiöt ja pitää ne aika tehokkaasti loitolla. Mies no tosi kovakourainen ja röyhkeä. Hän näkee mistä on kyse ja aika kovaäänisesti puhuttelee näitä jannuja.

Hupaisaa seurata kun isäntä pistää haisemaan. Ei kylläkään hakkaa tai nakkele ojaan, mutta antaa hienovaraisesti ymmärtää paikkansa.

Pelkästään isännän katse ja se miten astuu ulos katumaasturista ja paiskaa oven nähdessään mun mieskavereita tai työkamuja :D Jätkät ottaa aina valmiusasennon. Ne tietää häviävänsä.

Iso leuka ja kaljupää karkoittaa beettamiehet. Sellaiset nyrkillä tapettavat kärpäset lentää tiehensä.

Vierailija
71/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itselleni on tehty noin. En kuitenkaan eronnut, vaan avioliittoni jatkuu parempana kuin ennen tuota sivupolkua.

Tiedän saman miehen tehneen noin ennenkin ja onnistuneen: edellinen mies ulos ja hän tilalle kalliiseen omistusasuntoon hyvällä alueella. Osti siitä jonkin pienen prosenttiosuuden itselleen. Sitä kautta kyseisen rivitaloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi ja salaoja- ym kalliit taloyhtiötemontit käyntiin. 

No, mies oli silti Tinderissä. Lukuisat sivusuhteet tulivat lopulta ilmi. Nainen maksoi miehen ulos neljän vuoden riitaisan yhdessäolon jälkeen. Ja maksaa varmasti edelleen vastikkeessaan noista taloyhtiötemonteista koituneita kuluja.

Mitä vittua taloyhtiöremontit tähän kuuluu?

No sitä että kaikella on hintansa. Se nainen maksaa varmaan vieläkin isoa hintaa siitä kun sekaantui varattujen iskijää. Vuokra-asukkaana et tietenkään tällaisia asioita ymmärrä.

Vierailija
72/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä on aina se riski että sä keskustelet itsesi kanssa. Jos tämä mies on seksin perässä ja on taitava sillon sä et edes tajua kun olet jo pettämässä.

No wau, olisin kyllä positiivisesti yllättynyt, jos joku haluaisi seksiä minun kanssani. <3

Vierailija
73/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien varrella työpaikoilla on ollut useampia näitä varattuja lirkuttelijoita ja hurmaajia, jotka ovat ottaneet minut kohteekseen. Olen itsekin naimisissa ja perheellinen.

Miehet näköjään mielellään testailevat omaa viehätysvoimaansa, flirttailevat ja haluavat tutustua ja ystävystyä. Mielestäni tuollainen ei ole oikein, että pyrkii saamaan toisen ihastumaan huomiomisella, kehumisella, flirtillä, pyrkimällä kahdenkeskisiin keskusteluihin ym. Kukaan ei ole koskaan ehdottanut suhdetta ja tuo homma ja yrittäminen on hiipunut aina viimeistään siinä vaiheessa kun olen vaihtanut työpaikkaa. Koen tuon toiminnan manipuloinniksi.

Tuo ei ole manipulointia. Tuo ei ole lirkuttelua. Tuo on sitä että kaikille sukupuolella ei ole merkitystä, vaan työystäväksi kelpaa niin nainen kuin mies. Kuullostaa todella oudolle, jos joku ajattelee positiivisen vuorovaikutuksen luomisen olevan viehätysvoiman testaamista. Oletko yksinäinen? Syy voi olla se että et osaa vastata tavalliseen kontaktin ottoon ja teet virhetulkintoja toisten aikeista. Tietysti homma hiipuu kun vaihdat työpaikkaa. Se jo kertoo että sinusta ei haluta muuta kuin työkaveruutta. Se on ihan tavallista tavallisten ihmisten kesken. Töissä kaveeraaminen ei tarkoita että vapaalla halutaan olla yhdessä. Varsinkin kun useimmilla on vapaa-ajalla perhe ja muut ystävät.

Vierailija
74/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa. Mene töihin tai hoitoon!

Vierailija
75/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosien varrella työpaikoilla on ollut useampia näitä varattuja lirkuttelijoita ja hurmaajia, jotka ovat ottaneet minut kohteekseen. Olen itsekin naimisissa ja perheellinen.

Miehet näköjään mielellään testailevat omaa viehätysvoimaansa, flirttailevat ja haluavat tutustua ja ystävystyä. Mielestäni tuollainen ei ole oikein, että pyrkii saamaan toisen ihastumaan huomiomisella, kehumisella, flirtillä, pyrkimällä kahdenkeskisiin keskusteluihin ym. Kukaan ei ole koskaan ehdottanut suhdetta ja tuo homma ja yrittäminen on hiipunut aina viimeistään siinä vaiheessa kun olen vaihtanut työpaikkaa. Koen tuon toiminnan manipuloinniksi.

Tuo ei ole manipulointia. Tuo ei ole lirkuttelua. Tuo on sitä että kaikille sukupuolella ei ole merkitystä, vaan työystäväksi kelpaa niin nainen kuin mies. Kuullostaa todella oudolle, jos joku ajattelee positiivisen vuorovaikutuksen lu

Noh, kyllä sen huomaa kun on yritystä johonkin muuhunkin kuin tavalliseen työkaveruuteen. Esim. kun toinen kutsuu vetäväksi leidiksi, rakkaaksi, kauniiksi, pyrkii koskettamaan, käyttäytyy omistavasti, viestittelee flirttailevasti, kehuu vaatetusta jne. Jotkut noista jutuista olisi enemmän ok, jos molemmat olisivat sinkkuja ja olisi kiinnostusta ilmassa.

Vierailija
77/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on vieraissa juokseva varattu aivan viaton.. 

Hyvähän se vain on, jos kolmas osapuoli tulee järkiinsä ja jättää varatun rauhaan. 

Vierailija
78/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

77. Tuo on itseasiassa tosi surkeaa pelimies toimintaa. 

Oikea tyylii on se että pääsee sinua lähelle niin että luulet kyseessä olevan pyyteetön ystävyys. Muutaman kirjan lukenut aiheesta ja itsensä paljastaminen liian aikaisin on yleisin virhe.

Vierailija
79/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on vieraissa juokseva varattu aivan viaton.. 

Hyvähän se vain on, jos kolmas osapuoli tulee järkiinsä ja jättää varatun rauhaan. 

Nimenomaan näin. Mies teki oikein, kun lopetti salasuhteen. Ap teki väärin, kun edes aloitti sen. 

Vierailija
80/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

77. Tuo on itseasiassa tosi surkeaa pelimies toimintaa. 

Oikea tyylii on se että pääsee sinua lähelle niin että luulet kyseessä olevan pyyteetön ystävyys. Muutaman kirjan lukenut aiheesta ja itsensä paljastaminen liian aikaisin on yleisin virhe.

Noin se juuri menee, että tullaan kaverillisesti lähelle. Ei nuo mainitsemani kommentit tule heti ilmi, niitä tulee vähitellen ripotellen.Tunnistan kyllä jo sen kaverillisen ujuttautumisen. Oma rajani menee siinä, etten halua sitä kahdenkeskistä ystävyyttä ja syvällisistä henkilökohtaisista asioista keskustelemista miesten kanssa. Mielestäni siinä juuri voi tunteet herätä kun tutustuu läheisesti. Eri asia on olla isommassa sekaporukassa työkavereiden kanssa. Mielestäni ei ole hyvä idea kaveerata kahdestaan jonkun miehen kanssa työpaikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän