Onko oikein hurmata joku varattu, saada hänet ihastumaan ja sitten hylätä?
Joku voisi kysyä, että onko tämä edes mahdollista, mutta kuvitellaan että pelien pelaaja osaa tunnistaa oikean kohteen itselleen ja osaa vedellä oikeista naruista.
Varattu ihastuu, rakastuu ja alkaa harkita esim. eroa.
Tässä kohtaa hurmuri pelästyy ja lähtee pois. Haluaa kuitenkin ihailua edelleen silloin tällöin.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein. Mä tein tuota paljon sinkkuna. Olen siis mies. Yksi syy oli se että varatut harvemmin jää roikkumaan. Toinen syy oli haaste, sinkut olivat liian helppoa riistaa.
Jälkikäteen kaduttaa.
Minäkin tein, mutta olen nainen. Harmikseni varatut miehet jää roikkumaan. Otin opikseni ja totesin ettei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 1.5 vuotta ole mitään. Muhun oli aikoinaan mies 10v yhteydessä seksi toiveiden takia. Ite pidin häntä ystävänä. Viimein tajua ettei irtoa niin lähti eikä ole kuulunut sen jälkeen
Meillä mun mies karkoittaa nuo hyypiöt ja pitää ne aika tehokkaasti loitolla. Mies no tosi kovakourainen ja röyhkeä. Hän näkee mistä on kyse ja aika kovaäänisesti puhuttelee näitä jannuja.
Hupaisaa seurata kun isäntä pistää haisemaan. Ei kylläkään hakkaa tai nakkele ojaan, mutta antaa hienovaraisesti ymmärtää paikkansa.
Pelkästään isännän katse ja se miten astuu ulos katumaasturista ja paiskaa oven nähdessään mun mieskavereita tai työkamuja :D Jätkät ottaa aina valmiusasennon. Ne tietää häviävänsä.
Miten se unelmaukkosi kohtelee sinua? Samalla tavalla?
Ap, mites menee?
Pystytkö siis hyväksyy sen faktan, että hurmuri ei ota mitään vastuuta tekosistaan? Otatko vastuun omista teoistasi?
"Varattu ihastuu, rakastuu ja alkaa harkita esim. eroa.
Tässä kohtaa hurmuri pelästyy ja lähtee pois."
Jos varattu on noin vietävissä lirkuttelulla, että jopa harkitsee eroakin, niin silloin varatun suhteessa on jo lähtökohtaisesti ollut jotain tosi pahasti pielessä, että tuo hurmuri pääsi heidän väliinsä.
Eli kyllä mä kääntäisin katseeni sinne omaan avioliittoon (jossa jo lapsiakin), että mikä siinä on pielessä, jos harkitsen vakavissani eroa, kun joku hurmuri mulle lirkuttelee.
Eli näkisin sen vian ensinnäkin itsessäni (miksi annoin hurmata peräti 2 vuoden ajan) ja mitä "vikaa" on miehessäni, kun tällä tavoin ajattelen.
En syyttäisi hurmuria mistään. Hurmausvaiheessa kaikkien on aina sallittua perääntyä ilman erityisempiä syitä. Jopa avioliitosta saa lähteä!