Onko oikein hurmata joku varattu, saada hänet ihastumaan ja sitten hylätä?
Joku voisi kysyä, että onko tämä edes mahdollista, mutta kuvitellaan että pelien pelaaja osaa tunnistaa oikean kohteen itselleen ja osaa vedellä oikeista naruista.
Varattu ihastuu, rakastuu ja alkaa harkita esim. eroa.
Tässä kohtaa hurmuri pelästyy ja lähtee pois. Haluaa kuitenkin ihailua edelleen silloin tällöin.
Kommentit (110)
Minä olen sellainen varattu nainen, jota sinkkumiehet "hurmaavat". Oma kokemukseni on, että jos heitä kohtelee ystävällisesti he kuvittelevat, että olen rakastunut, tai vähintään ihastunut. Mutta ei. Joko en tajua tilanteesta mitään, tai sitten pelaan täysillä, mutta ilman panoksia.
Oletko itse narsistinen ja peluri ja näet ihmissuhdepeljä kaikkialla? Käykö koskaan mielessä että muut ei ehkä ole samanlaisia. Jos sinä ihastut tunne on sinussa. Kukaan muu ei ole vastuussa siitä. Jos toinen ei ole luvannut sinulle silmästä yhteistä tulevaisuutta. Jos olet mielessä kuvitellut fantasioita ja tarinoita tulevaisuudesta ei kukaan voi niitä tietää. Eikä kukaan ole vastuussa sinun aivojen tuottamista tarinoista.
Laitat toiset vastuulle omista ihastumisen tunteista. Tajuatko miten oudolta ja epänormaalilta kuulostat.
Varattuna mietin vielä lähdenkö edes treffeille. On suunniteltu huomis illalle tai maanantaiksi. Toinen on eronnut jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen varattu nainen, jota sinkkumiehet "hurmaavat". Oma kokemukseni on, että jos heitä kohtelee ystävällisesti he kuvittelevat, että olen rakastunut, tai vähintään ihastunut. Mutta ei. Joko en tajua tilanteesta mitään, tai sitten pelaan täysillä, mutta ilman panoksia.
Tähän vielä lisään, että minulla on ihan omat sääntöni noissa peleissä. Ja olen tarkka omista rajoistani. Katsoa saa, mutta ei koskea. Ja siis olen mukana niin täysillä, kuin minä pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä lisään, että minulla on ihan omat sääntöni noissa peleissä. Ja olen tarkka omista rajoistani. Katsoa saa, mutta ei koskea. Ja siis olen mukana niin täysillä, kuin minä pystyn.
No onhan tuokin kumppania kohtaan väärin, itse en ainakaan haluaisi seurustella tuollaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja itselleni on tehty noin. En kuitenkaan eronnut, vaan avioliittoni jatkuu parempana kuin ennen tuota sivupolkua.
Tiedän saman miehen tehneen noin ennenkin ja onnistuneen: edellinen mies ulos ja hän tilalle kalliiseen omistusasuntoon hyvällä alueella. Osti siitä jonkin pienen prosenttiosuuden itselleen. Sitä kautta kyseisen rivitaloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi ja salaoja- ym kalliit taloyhtiötemontit käyntiin.
No, mies oli silti Tinderissä. Lukuisat sivusuhteet tulivat lopulta ilmi. Nainen maksoi miehen ulos neljän vuoden riitaisan yhdessäolon jälkeen. Ja maksaa varmasti edelleen vastikkeessaan noista taloyhtiötemonteista koituneita kuluja.
Mitä vittua taloyhtiöremontit tähän kuuluu?
Onko oikein varattuna lähteä mukaan? Katso peiliin.
Minuun on ihastunut useampi mies elämän aikana, vaikka olen ollut suhteessa ja miehet on tiennyt sen. Tunteet syntyy jokaisen omassa päässä ja voi perustua ihan sille, että toinen on ystävällinen ja iloinen. Vahvistusharha hoitaa loput ja sitten miehet on ollut kummissaan, kun en ole ollutkaan kiinnostuut heistä. Ties vaikka joku syyttäisi minua hurmaamisesta ja hylkäämisestäkin kuten sinä. Itse ole elänyt onnellisessa suhteessa aavistamatta yhtään mitä haavekuvia jonkun harhaisen päässä liikkuu.
Ei se oikein ole millään tavalla mutta yksikään nainen ei suostu tuota lopettamaan kun sillä saa kivasti huomiota ja pääseen miesvihoissaan aiheuttamaan miehelle ongelmia
Vielä jatkan että jos miehellä on esimerkiksi trauma tausta tai autismin kirjon piirteitä hän voi tulkita infoa ihan eri tavalla kuin normaalit. Tämäkin on tullut nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikein ole millään tavalla mutta yksikään nainen ei suostu tuota lopettamaan kun sillä saa kivasti huomiota ja pääseen miesvihoissaan aiheuttamaan miehelle ongelmia
Oletko pikkuisen verran vainoharhainen? Todennäkööisesti naiset elää omaa elämää suomatta ajatustakaan itserakkaalle miehelle, joka on ongelmissa johtuen omista ominaisuuksistaan, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ongelmia se aiheuttaa, jos mies hoitaa oman tonttinsa kunnolla? Ihan turha niitä naisia siitä on syyttää, jos ei itse osaa käyttäytyä niinkuin parisuhteessa kuuluu. Anna naisten rauhassa lirkutella ja keskity omaan emäntääsi.
Vuosien varrella työpaikoilla on ollut useampia näitä varattuja lirkuttelijoita ja hurmaajia, jotka ovat ottaneet minut kohteekseen. Olen itsekin naimisissa ja perheellinen.
Miehet näköjään mielellään testailevat omaa viehätysvoimaansa, flirttailevat ja haluavat tutustua ja ystävystyä. Mielestäni tuollainen ei ole oikein, että pyrkii saamaan toisen ihastumaan huomiomisella, kehumisella, flirtillä, pyrkimällä kahdenkeskisiin keskusteluihin ym. Kukaan ei ole koskaan ehdottanut suhdetta ja tuo homma ja yrittäminen on hiipunut aina viimeistään siinä vaiheessa kun olen vaihtanut työpaikkaa. Koen tuon toiminnan manipuloinniksi.
Ap:n kysymykseen vastaan, että ei ole ok leikkiä kenenkään tunteilla.
Onko ok varattuna iskeä sinkkua ja sitten kun sinkku haluaa olla yhdessä niin hylätä sinkku, koska olet varattu?
Hurmaamisen ja hylkäämisen yhdistelmä ei ole ok!
Onko oikein tehdä sinkulle noin?