Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ilkeintä työkaverin käytöstä jota olen kokenut työelämässä

Vierailija
26.07.2024 |

Minua haukuttiin sairauteni takia kaikkien kuullen. Se oli ilkeää

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *OLET

Vierailija
2/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti viimeisen kupin kahvia, vaikka tiesi että juon aina 5 kuppia aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo niin paha, kuin ap:n, mutta kuulin kun muut puhu, että ei tykkää tietystä tyypistä ja että tukeutuu liikaa muihin ja kiittelee turhasta. Omasta mielestäni se tyyppi oli tosi kiva

Vierailija
4/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen pää punaisena.

Vierailija
5/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin esittäminen ja salaisuuksieni juoruaminen muille työkavereillr

Vierailija
6/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoikka, tämä ihana tykaveri haukkui minua kaikenlaisilla nimityksillä, kuten pulkannaru, muiden tylkavereiden edessä. Oli itse kunnolla ylipainoinen "räväkkä" leidi. 

Vierailija
7/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä työkavereita teillä.

Vierailija
8/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasi minua nyrkeillä ja harjanvarrella. Vaihdoin työpaikkaa, kerta riitti.

Vierailija
9/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palasin äitiyslomalta, yksi mies oli muuttunut ihan omituiseksi. Ennen oltiin käyty porukalla yhdessä syömässä, nyt hän valitsi viiden hengen seurueellemme useasti neljän hengen pöydän ja pelasi minut ulos. Muutlin huomasivat tämä ja siirtyivät isompaan pöytään, jolloin hän jäi mielenosoituksellisesti yksin. Hän alkoi ihan systemaattisesti eristää minua porukasta.

Sain sitten siirron toivomaani pisteeseen, joten asia jäi selvittämättä. Hän on esimerkiksi blokannut minut somessa jne. Ei tervehdi, jos näkee ja ennen poissaoloani olimme hyvät kaverit! En tähän päivään mennessä ole tajunnut, mitä ihmettä tapahtui. Ainakaan hän ei joutunut hommiani hoitamaan - minulla oli pätevä sijainen. 

Vierailija
10/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun palasin äitiyslomalta, yksi mies oli muuttunut ihan omituiseksi. Ennen oltiin käyty porukalla yhdessä syömässä, nyt hän valitsi viiden hengen seurueellemme useasti neljän hengen pöydän ja pelasi minut ulos. Muutlin huomasivat tämä ja siirtyivät isompaan pöytään, jolloin hän jäi mielenosoituksellisesti yksin. Hän alkoi ihan systemaattisesti eristää minua porukasta.

Sain sitten siirron toivomaani pisteeseen, joten asia jäi selvittämättä. Hän on esimerkiksi blokannut minut somessa jne. Ei tervehdi, jos näkee ja ennen poissaoloani olimme hyvät kaverit! En tähän päivään mennessä ole tajunnut, mitä ihmettä tapahtui. Ainakaan hän ei joutunut hommiani hoitamaan - minulla oli pätevä sijainen. 

Taisi olla ihastunut suhun 

Vierailija
11/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat raivokohtaukset. Suosikit/inhokit. (Esimies.)

Vierailija
12/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon vaimo töissä virmassa..alkoi systemaattisedti kiusata ja puhua pahaa..lopulta kukaan ei puhunut minulle mitään..oti n loparit

Vierailija
13/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli minusta todella törkesäti pomolleni, kun YT-neuvottelut olivat päällä. Minut irtisanottiin ja myöhemmin, kun totuus asioista selvisi, minut pyydettiin takaisin vanhaan työpaikkaani.

Vierailija
14/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka kiusaamisen kokeneena, näitä on paljon! Mikä on pahin, en tiedä.

Työkaveri tuli työpisteelleni hieman aiemmin ja sanoi, että voin ihan hyvin jo mennä, hän hoitaa. Koska kyseessä oli kiusaajani jäin vähän asia ihmettelemään ja palasin takaisin. Siellä hän selitti muille työkavereille käsiään levitellen, kuinka minua ei näy missään ja en tee töitäni kunnolla. Seisoin ja kuuntelin. Muutu työkaverit huomasivat minun olevan paikalla ja tämä kiusaajakin kääntyi ja hiljeni.

Vierailija
15/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs HR-työntekijä joka poimi organisaatiossa aina jonkun naisen silmätikukseen ja alkoi avustamaan tätä ulos. Puhui pahaa selän takana ja väritti henkilön työsuoritusta kovin negatiiviseksi. Esti palkankorotukset ja ylennykset. Ja kun silmätikku saatiin yt:ssä tai muuten ulos niin fokus siirtyi seuraavaan. Toimi kunnes minä jouduin silmätikuksi. Väärä valinta, hän lähti ja minä jäin. 

Vierailija
16/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutanut muiden kuullen (kuulemassa myös opiskelijoita) ja syyttänyt asioista, jotka ei ole totta. Tämä pystyttiin todentamaan myöhemmin, että totuus oli ihan toinen kuin hänen totuus. Puhunut selän takana. 

Vierailija
17/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan puhuminen selän takana.

Vierailija
18/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiotta jättäminen ja puhumattomuus .

Vierailija
19/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työntekijä alkoi heti pomottelemaan minua, kertoi miten minun pitäisi tehdä työni ja neuvoi asioissa vaikken ollut neuvoa kysynyt. Ja hän oli "hierarkiassa" kuitenkin minua alempana, mutta koska olin häntä nuorempi, niin hän koki voivansa jyrätä minut. Lopulta en pystynyt enää olemaan samassa tilassa ilman voimakkaita raivon tunteita häntä kohtaan, niin päätin lähteä firmasta (jossa oli kyllä muutakin vikaa). Sain sitten paremman työpaikan, eli lopulta kaikki kääntyi parhain päin.

Vierailija
20/226 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vain Hennalle ja Minnalle ja monelle muulle. Keskittykää luomaan oma elämänne kuntoon niin ei tarvitse kadehtia toisia. Syy ei ole muissa jos sinulla menee huonosti, tee hyvä ihminen sen asian eteen jotain ennen kuin olet suossa josta ei voi enää nousta. Ihanaa kesää minulle, olen sen ansainnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi