Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä.

Vierailija
22.07.2024 |

Max Blomfelt on 165 senttimetriä pitkä. Tai lyhyt, kuten Blomfelt itse huomauttaa. Keskiverto suomalaismies on häntä noin 15 senttimetriä pidempi.

Max on Suomen seuratuimpia sometähtiä. Hän aloitti uransa YouTubesta, jossa hänet tunnetaan nimimerkillä Boheemi. Alustalla Maxilla on 120000 seuraajaa.

PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä. Naisten mielipiteitä voi sen sijaan tulkita esimerkiksi Tinder-profiilien teksteistä. Yhä useampi laittaa deittiprofiiliinsa vähimmäispituuden, jota lyhyempien miesten on turha lähestyä.

En ole kuullut kasvotusten kommentteja naisilta, mutta en tiedä johtuuko se siitä, että he puhuvat sillä hetkellä 165-senttiselle miehelle. Myöhemmin saatan huomata tällaisen tyypin Tinderissä pituusrajan. Mua se ei haittaa.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikon kääntöpuolet. Miehet ovat toisilleen porukassa yksiä nilkkejä ja samoin naisten kohdalla. 

Vierailija
102/104 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ventovieraille miehille menisi heittämään mitään vittuilujuttua, mutta kaveripiirissä heitetään miesten kesken koko ajan rankkaakin kuittailua. Jos joku on tulossa kaljuksi saa hän kuulla siitä taukoamatta, ylipainosta ja muustakin vittuilaan, joitakin sanotaa ihan suoraan juopoiksi.

Ja ymmärrän, jos ei ymmärrä tuota maailmaa, eikä sitä ole ikinä kokenut ei sitä vaan tajua. Maxia sannottaisiin minun kaveripiirissä kääpiöksi, näin se vain menisi.

Eli pahansuopainen kaveripiiri, josta voisi jättää  kaveri sanan pois. Loukkaukset tuskin nyt kaikilta ovat menneet vain kaveruuden piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on 195 cm. Itse olen 168 cm, eli keskipituinen. Mutta ei todellakaan olisi väliä pituudella. Kun olin tinderissä niin juttelin miehen kanssa joka oli kaikesta päätellen lyhyt, en kysynyt pituutta koska se on mielestäni epäkohteliasta, mutta sen pystyi päättelemään että oli varmaan alle 170. Olin jo ajatellut että hänet ottaisin jos minut huolisi, ei sitten huolinut kun ei treffejä saatu aikaan. 

Siis mikä LUNTTU sinä olet? Sinulla on jo mies ja Silti saalistat tinderissä ?? Hyi hemmetti 🤮. Vain naiset voivat tehdä tuollaista!

Siis se oli Tinderissä, tuskin poikaystävänsä aikana.

Vierailija
104/104 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea??! Heh...

Omiin silmiini Max näyttää lähinnä... noh, sanotaan vaikka, että omituiselta.

Mutta minä olenkin jo kovin vanha ihminen, joten on mahdollista, että komeuden kriteerit ovat muuttuneet sitten omien nuoruuden päivieni.