Miehet ; voitteko pitää ihmisten ilmoilla
Kommentit (21)
En tiedä, että onko täällä Porissa erityisen häveliäitä miehiä, mutta en ole koskaan nähnyt kaupungilla kenenkään kulkevan ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Sun naises tykkää salaa vilkuilla mun six-packia ja minähän annan aina naisille, mitä he tarvitsevat ;)
Six-packi kaljaa kainalossa ja kaljatynnyri vyötärön seudulla.
Yleensä ne on jotain juoppoja, jotka kulkee ilman paitaa ja niille aika turha esittää pyyntöjä. Kulkevat tölkki kädessä paidatta kuitenkin.
Kyllä tissivako pitää saada tuoda esille. Samoin napakoru.
Voin, mutta sitten heitän housut pois. Ei näin kuumalla kykene täysillä vaatteilla olemaan. Valitse näistä.
Ja miehet, jos käytätte sandaaleja voisitteko leikata varpaankynnet?
Ja niitä kainalokarvoja saa myös vähän saksilla lyhentää, ei tee teistä homoa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos laitan valkeat sukat missä on pitkät varret ja punainen ja musta raita varressa? Kelpaako sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Sun naises tykkää salaa vilkuilla mun six-packia ja minähän annan aina naisille, mitä he tarvitsevat ;)
Missä päin liikut? Tules näyttää tädille vähän herkkua! Laihaläski eunukkimieheni vain syö lihiksiä ja makoilee sohvalla.
Jos mä haluun kulkee pelti paljaana niin mä kuljen pelti paljaana!
Toi pyyntö täytyy kirjoittaa s o m a l i a n kielellä, muuten ne ei tajuu.
Heti kun naiset eivät liiku niissä persvakoshortseissa ja pati kokoa liian pienessä topissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi kehopositiivisuus? Ei kun sehän koski vain lihavia naisia.
Yleensä kuljen t-paita päällä, mutta aloituksen innoittamana taidankin mennä ilman.
Minulla aina paita päällä. Eikä oo enää mitään esiteltävääkään kun vähän ylipainoa. Harmittaa...mutta pitää yrittää laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi pyyntö täytyy kirjoittaa s o m a l i a n kielellä, muuten ne ei tajuu.
ma xiran kartaa funaanad bannaanka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Six-packi kaljaa kainalossa ja kaljatynnyri vyötärön seudulla.
Ja nainen janoinen näillä helteillä mutta onneksi tämä herrasmies on tarjoamassa naiselle oluen six-packistään.
Ei voida. Jos et halua nähdä valkoista pallovatsaani, niin pysy kotonasi.