Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sofia Belórf ei pese hiuksiaan koskaan itse"

Vierailija
26.05.2026 |

Sofia Belórf ei pese hiuksiaan itse vaan käy kampaajalla kaksi kertaa viikossa pesemässä ja laittamassa hiuksensa. Kerta maksaa 300€. Hänen miehensä tuo rahan talouteen niin hän voi keskittyä vain kodinhoitoon ja kauneuhoitoihinsa. 

Olenko ainoa joka ei ole kateellinen hänen elämästään ja jonka mielestä tuollainen elämä olisi tylsää ja tyhjää. Tietysti itsekin haluaisin jäädä pois töistä ja tehdä elämässäni jotain muuta kuin töitä mutta en todellakaan haluaisi tuhlata aikaani ja rahaa tuollaisiin turhuuksiin jotka eivät anna elämälle mitään todellista sisältöä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon Sotkulle on jo oma ketjunsa. 

Vierailija
2/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pesen joka päivä, aika epähygieenista pestä kaksi kertaa viikossa, muutenkin aika ankea paikka tuo ubai. ei siellä ole kuin ostoskeskuksia jossa rikkaat eukot kuluttaa päiväänsä. ei ihme että arabit on sekaisin ja haluavat että niitten kakkaa syyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei pyyhi peräpäätäkään itse. Voisitteko kuvitella tuon henkilön jossain oikeassa palkkatyössä? En minäkään.

Vierailija
4/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hänen elämänsä on varsin surullista. Sitä ei kuitenkaan voi näyttää.

Vierailija
5/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän edes hoida kotia, korkeintaan ostelee sisustustarvikkeita.

Vierailija
6/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ankea paikka. kuka tuolla jaksaa elää. parveella vastassa toinen tornitalo eikä vihreää missään.

Vierailija
7/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan muu ei halua samanlaista elämää. Ei tuossa ole mitään kadehdittavaa. Varmaan aika tyhjää mutta jos kaikki muumit ei ole kotona niin ei kait se silloin haittaa.

Onko hän muuta kuin luksus luokan seuralainen. Tiedäthän, mitä tarkoitan.

Vierailija
8/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelee yksinään, äijä maksaa laskut ja käy kylässä kerran kuussa kuittaamassa. Eipä siinä mitään jos kerran tykkää olla petauspatja.

Vierailija
9/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse pesen joka päivä, aika epähygieenista pestä kaksi kertaa viikossa, muutenkin aika ankea paikka tuo ubai. ei siellä ole kuin ostoskeskuksia jossa rikkaat eukot kuluttaa päiväänsä. ei ihme että arabit on sekaisin ja haluavat että niitten kakkaa syyään.

Tuhoat tuolla pesulla päänahkasi iholta ns. normaalin bakteerifaunan, joka suojaa ihoa. Minkä tahansa ihokohdan liika pesu kuivaa ja altistaa ihotaudeille.

Vierailija
10/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tämäkin on ongelma ja miksi?

Vierailija
11/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elelee yksinään, äijä maksaa laskut ja käy kylässä kerran kuussa kuittaamassa. Eipä siinä mitään jos kerran tykkää olla petauspatja.

Entäs kun patja menee vanhaksi, sitten se pitää vaihtaa niin jääköhän hiustenpesu vähemmälle yms. ?

Vierailija
12/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia parka. Huulet ovat selvästi lerpahtaneet omituisiksi liiasta botoxista. Ja pitää elää jossain hikisessä arabimaassa. En vaihtaisi osia miljoonistakaan, vaikka olen aivan tavallinen arkisen näköinen nainen.

Vierailija
13/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristenukke ja siinä kaikki. 

Vierailija
14/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy Sohvia. Ehkä hän itse kuitenkin tykkää elämästään, toivottavasti.

Vierailija
15/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhoat tuolla pesulla päänahkasi iholta ns. normaalin bakteerifaunan, joka suojaa ihoa. Minkä tahansa ihokohdan liika pesu kuivaa ja altistaa ihotaudeille.

ai jaa, no ikää jo sen verran että koska se bakteerifauna on tuhottu kun ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
16/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ankea paikka. kuka tuolla jaksaa elää. parveella vastassa toinen tornitalo eikä vihreää missään.

Kyllä on vihreää, kunhan lähtee ulos

Puistoja ja metsiköitä löytyy ihan kaupunkialueelta ja kaunista vuoristoakin lähellä. Ja ihania vaelluskohteita vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
17/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä entisajan hienostorouville, hiukset papiljoitettiin pari kertaa viikossa kampaajalla. Mutta muutoinkin paplarit päässä saattoi kulkea kaupungilla. 

Vierailija
18/18 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon.

Hiuskysymyksen hahmotan, mutta kommenttinne ovat törkeitä.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi