PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä.
Max Blomfelt on 165 senttimetriä pitkä. Tai lyhyt, kuten Blomfelt itse huomauttaa. Keskiverto suomalaismies on häntä noin 15 senttimetriä pidempi.
Max on Suomen seuratuimpia sometähtiä. Hän aloitti uransa YouTubesta, jossa hänet tunnetaan nimimerkillä Boheemi. Alustalla Maxilla on 120000 seuraajaa.
PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä. Naisten mielipiteitä voi sen sijaan tulkita esimerkiksi Tinder-profiilien teksteistä. Yhä useampi laittaa deittiprofiiliinsa vähimmäispituuden, jota lyhyempien miesten on turha lähestyä.
En ole kuullut kasvotusten kommentteja naisilta, mutta en tiedä johtuuko se siitä, että he puhuvat sillä hetkellä 165-senttiselle miehelle. Myöhemmin saatan huomata tällaisen tyypin Tinderissä pituusrajan. Mua se ei haittaa.
Kommentit (104)
Oman varsin "tieteellisen kaavani" mukaan miehen fyysinen viehättävyys perustuu kolmeen eri tekijään, kasvoihin, joka muodostaa 50% miehen viehättävyydestä, pituudesta, joka muodostaa 25%, ja vartalosta (lihaksikkuus, rasvaprosentti yms.), jälleen 25%. Tämä on toki yleistys eivätkä kaikki naiset painota näitä tekijöitä samalla tavalla. No, Maxin kasvot ovat keskinkertaiset, joten annetaan hänelle vaikka 5/10 (saattaa olla vähemmänkin). Pituus taas on selvästi heikoin ominaisuus, joten annetaan siitä vaikka 2/10. Vartalosta en pysty paljon sanomaan, mutta ainakaan hän ei ole lihava, joten annetaan vaikka jälleen keskinkertainen 5/10. Kun laskemme nämä arvot yhteen yllä mainitsemani kaavan mukaan, Max saa ulkonäköarvosanaksi 4.25/10.
Tämän mukaan Max olisi siis ulkonäöltään alle keskiarvon. Tutkimukset kerta toisensa jälkeen osoittavat, että naisia aidosti kiinnostaa vain noin top 20% miehistä. Joten Max ei ole lainkaan tuolla tutkalla. Toki hänen pituutensa on suurin yksittäinen miinus, mutta kyllä se kokonaisuus vaikuttaa myös. Esimerkiksi jos hänellä olisi poikkeuksellisen hyvät kasvot, pituus ei olisi niin ratkaiseva osa-alue. Ymmärrän toki, että Max kommentoi lähinnä pituuttaan, koska se on korostunut ominaisuus, ja siihen myös muut saattavat tarttua, mutta se ei ole ainoa selittävä tekijä mahdolliselle epäonnelle rakkauselämässä - en pysty lukemaan juttua, joten en edes tiedä kärsiikö Max oikeasti pahasti vai ei.
PS: en usko, että Max pahastuisi tästä arvioinnistani, sillä se on tehty verrattain "objektiivisesti" ja ystävällisessä hengessä näyttääkseni, ettei pituus ole ainoa selittävä tekijä näissä asioissa.
PSS: kyllä, minulla on tylsää ja liikaa ylimääräistä aikaa. :D
Olen maxia 5 cm lyhyempi, pituus ei olisi siis ongelma. Mutta noi muut elämänhallinnanongelmat olisi pahoja turnoffeja sekä hänen somejulkisuushakuisuutensa.
Silti moukkamaista käytöstä miehiltä disssaa hänen pituuttaan. Eihän mies mitään pituudelleen voi.
Todella ärsyttävä tuo miesten pituuskompleksi.
On totta kai naisia jotkaa tykkää pitkistä, on myös naisia joille pituus ei kuulu kymmenen tärkeimmän joukkoon sillä on niin paljon muita asioita joita nainen miehestä hakee.
Mutta älä edes yritä sanoa, nämä pääsi sään näkevät ajatustenlukijat tietävät paremmin kuin sinä itse.
Surkea itsetunto saa kuvittelemaan niin montaa asiaa. Huono itsetunto miehellä on itselläni kyllä niiden epätoivottujen ominaisuuksien kärkeä
Nyt en edes ymmärrä että eihän tuo ole edes lyhyt.
Itse olen 166 nainen ja yleensä ollut pisinmpiä naisia porukassa. Koko ikäni ja sitä jo on. Eivät naiset noin pitkiä oikeasti keskivertona ole.
Joten miten niin olisi hankala löytää lyhyempää kuin on itse? Helppoa tuon luulisi olevan.
Ja jos äijä näyttää Prad Pitiltä niin aivan sama tuossa kohti on pituus.
Ja siltä hän muuten näyttää. Namupala.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä saa esineellistää namupalaksi. Pidä feministi tasapuolinen linja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä saa esineellistää namupalaksi. Pidä feministi tasapuolinen linja.
Nythän mä sen tajusinkin, haukkujat on miehiä koska ne on kateellisia sille.
Niin se on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Poikani on 165cm enkä itsekään ole kuin 170. Hyvin on pärjätty.
No juuri näin. On tämä maailma mennyt kummaksi, kun tällaisiin asioihin takerrutaan kuin yleisinä totuuksina. Itselleni kumppanin pituus ei ole ensisijainen kysymys. Toki on naisia, jotka vaativat mieheltä täydellisyyttä kaikissa suhteissa. Samoin osa miehistä vaatii kumppaniltaan jotain yli-ihmisyyttä. Yleensä nämä vaatimukset koskevat ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Oman varsin "tieteellisen kaavani" mukaan miehen fyysinen viehättävyys perustuu kolmeen eri tekijään, kasvoihin, joka muodostaa 50% miehen viehättävyydestä, pituudesta, joka muodostaa 25%, ja vartalosta (lihaksikkuus, rasvaprosentti yms.), jälleen 25%. Tämä on toki yleistys eivätkä kaikki naiset painota näitä tekijöitä samalla tavalla. No, Maxin kasvot ovat keskinkertaiset, joten annetaan hänelle vaikka 5/10 (saattaa olla vähemmänkin). Pituus taas on selvästi heikoin ominaisuus, joten annetaan siitä vaikka 2/10. Vartalosta en pysty paljon sanomaan, mutta ainakaan hän ei ole lihava, joten annetaan vaikka jälleen keskinkertainen 5/10. Kun laskemme nämä arvot yhteen yllä mainitsemani kaavan mukaan, Max saa ulkonäköarvosanaksi 4.25/10.
Tämän mukaan Max olisi siis ulkonäöltään alle keskiarvon. Tutkimukset kerta toisensa jälkeen osoittavat, että naisia aidosti kiinnostaa vain noin top 20% miehistä. Joten Max ei ole lainkaan tuolla tutkalla. T
Olet aika tollo, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko 171cm mies lyhyt?
Todellakin on. Erittäin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOLEMMAT Maxin ex-kumppanit olivat sentilleen saman pituisia kuin hän. Mikäli siis deitti puki jalkaansa korot, jäi Max häntä selkeästi lyhyemmäksi.
Ei todellakaan haitannut, jos toinen käytti korkokenkiä. Ajattelin, että tämähän on ihan hienoa. Olen tämän pituinen, ja vieressä on kaunis ja pitkä daami.
Pitkät miehet ja lyhyet naiset haluavat tutkimusten mukaan heterosuhteissa todennäköisesti suuren pituuseron kumppaniinsa. Lyhyille miehille ja pitkille naisille riittää vähempikin.
Vaikka korkokengät eivät vaivaa, Max haluaa mieluiten itseään lyhyemmän kumppanin. Niin lyhyet naiset Maxin mukaan myös erottuvat joukosta, koska heidän täytyy olla todellakin lyhyitä, jotta olisivat häntä lyhyempiä.
Ai että alle 165-senttiset naiset erottuvat joukosta, kun ovat todella lyhyitä? Melkein joka toine
Ei todellakaan ole. Hyvin harva nainen on 165 senttiä pitkä. Nykypäivänä 180 senttinen nainen on joka päiväinen näky joka paikassa.
Jos jollain on ongelma Maxin pituuden kanssa, niin Maxilla itsellään.
Itse olen kaljuuntuva, keski-ikäinen, dadbod tyyppinen insinööri mies, eikä mulla ole mitään ongelmaa saada naista. Varmasti jos rypisin itsesäälissä, peilistä tuijottelisin katoavia hiuksia ja vetelisin vatsaa sisäänpäin näyttääkseni hoikemmalta, niin flaksi olisi huonompi. Epävarmuuden pystyy melkein haistamaan.
Itsevarmuus ja omassa kropassa viihtyminen näkyy ulospäin ja se vetoaa naisiin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä tuo miesten pituuskompleksi.
On totta kai naisia jotkaa tykkää pitkistä, on myös naisia joille pituus ei kuulu kymmenen tärkeimmän joukkoon sillä on niin paljon muita asioita joita nainen miehestä hakee.
Mutta älä edes yritä sanoa, nämä pääsi sään näkevät ajatustenlukijat tietävät paremmin kuin sinä itse.
Surkea itsetunto saa kuvittelemaan niin montaa asiaa. Huono itsetunto miehellä on itselläni kyllä niiden epätoivottujen ominaisuuksien kärkeä
Kun se on ihan tutkitusti naiselle tärkein ulkonäöllinen asia mitä nainen miehestä hakee on pituus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en edes ymmärrä että eihän tuo ole edes lyhyt.
Itse olen 166 nainen ja yleensä ollut pisinmpiä naisia porukassa. Koko ikäni ja sitä jo on. Eivät naiset noin pitkiä oikeasti keskivertona ole.
Joten miten niin olisi hankala löytää lyhyempää kuin on itse? Helppoa tuon luulisi olevan.
Yivoimaisesti suurin osa aikuisista naisista on reilusti yli 166 senttisiä.
Lopeta trollailu.
Eihän tuo 165 cm niin hirveän pieni ole. Oma isäni oli 162 cm, eka poikakaverini oli 164 cm ja toinen 166 cm (itse olen 166-senttinen nainen). EI minua ainakaan haittaisi yhtään.
Ei hajuakaan kuka on Max, mutta ihan yleisellä tasolla - ei miehen pituus ( tai naisen paino ) ole ne ainoat ratkaisevat tekijät, kun etsii hyvää ihmissuhdetta. Viimeistään aikuistuminen auttaa tajuamaan tämän.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tosi hyvät kasvot, että kohtalainen osa naisista kelpuuttaa 165 cm miehen. Tosin Maxin tapauksessa epäilen saattaako hän jopa olla lyhyempi kuin 165 cm? Siis onhan tuo tosi lyhyt, mutta olisin vähän yllättynyt, jos hän saa niin paljon tuollaisia kommentteja. Ei se silti mikään "friikkipituus" miehelle ole. Sellainen olisi vasta kun lähestytään 160 cm ja alle.
Ei pidä olla. Mun mies on alle 164cm.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on ongelma Maxin pituuden kanssa, niin Maxilla itsellään.
Itse olen kaljuuntuva, keski-ikäinen, dadbod tyyppinen insinööri mies, eikä mulla ole mitään ongelmaa saada naista. Varmasti jos rypisin itsesäälissä, peilistä tuijottelisin katoavia hiuksia ja vetelisin vatsaa sisäänpäin näyttääkseni hoikemmalta, niin flaksi olisi huonompi. Epävarmuuden pystyy melkein haistamaan.
Itsevarmuus ja omassa kropassa viihtyminen näkyy ulospäin ja se vetoaa naisiin.
M42
Sanoo mies joka osaa työntää kaulansa eteen paljastaen kaksoisleuan alta oikean leukansa röyhtäisten ja samalla aaltoliikkellä rytmikkäästi pärisee pieru kumartaen.
Mösjöö M42 vanhuuden synonyymi
Pitää olla tosi hyvät kasvot, että kohtalainen osa naisista kelpuuttaa 165 cm miehen. Tosin Maxin tapauksessa epäilen saattaako hän jopa olla lyhyempi kuin 165 cm? Siis onhan tuo tosi lyhyt, mutta olisin vähän yllättynyt, jos hän saa niin paljon tuollaisia kommentteja. Ei se silti mikään "friikkipituus" miehelle ole. Sellainen olisi vasta kun lähestytään 160 cm ja alle.