Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä.

Vierailija
22.07.2024 |

Max Blomfelt on 165 senttimetriä pitkä. Tai lyhyt, kuten Blomfelt itse huomauttaa. Keskiverto suomalaismies on häntä noin 15 senttimetriä pidempi.

Max on Suomen seuratuimpia sometähtiä. Hän aloitti uransa YouTubesta, jossa hänet tunnetaan nimimerkillä Boheemi. Alustalla Maxilla on 120000 seuraajaa.

PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä. Naisten mielipiteitä voi sen sijaan tulkita esimerkiksi Tinder-profiilien teksteistä. Yhä useampi laittaa deittiprofiiliinsa vähimmäispituuden, jota lyhyempien miesten on turha lähestyä.

En ole kuullut kasvotusten kommentteja naisilta, mutta en tiedä johtuuko se siitä, että he puhuvat sillä hetkellä 165-senttiselle miehelle. Myöhemmin saatan huomata tällaisen tyypin Tinderissä pituusrajan. Mua se ei haittaa.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman mittakaavassa 165 cm mies on aivan normaali. Asun maassa jossa yli 175 cm pituiset miehet pitävät itseään pitkinä ja 180 cm tai yli on oikein maininnan paikka. Olen nainen 175 cm ja monet ihmetellyt tai kehunut pituutta vaikka en koe itseäni erityisen pitkäksi. Eksät on minua vähän lyhyempiä. Miehen pituus ei ole vaikuttanut minulla suhteissa mitenkään, ihan muut asiat ovat tärkeitä. Sen olen huomannut että mitä lyhyempi nainen, sitä tärkeämpää hänelle on pitkä mies. Itse olen perheeni lyhyin  ehkä jos on jo tuollaiset pitkien geenit niin ei sillä tavalla koe pitempiä mitenkään erityisen viehättävinä että alitajuisesti ajattelisi tärkeänä että tulevat lapset olisi itseä pidempiä.

Vierailija
22/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen oloinen kaveri. Kaikkea hyvää Maxille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ventovieraille miehille menisi heittämään mitään vittuilujuttua, mutta kaveripiirissä heitetään miesten kesken koko ajan rankkaakin kuittailua. Jos joku on tulossa kaljuksi saa hän kuulla siitä taukoamatta, ylipainosta ja muustakin vittuilaan, joitakin sanotaa ihan suoraan juopoiksi.

Ja ymmärrän, jos ei ymmärrä tuota maailmaa, eikä sitä ole ikinä kokenut ei sitä vaan tajua. Maxia sannottaisiin minun kaveripiirissä kääpiöksi, näin se vain menisi.

Tämä juuri. Kaveripiirissä miehet heittävät rankkaakin juttua, mutta se on vastavuoroista ja kaverillista. Vaikea ehkä ymmärtää, ettei sitä tarkoiteta pahalla ja jokainen kaveripiirissä saa aivan varmasti osansa. Tuntemattomille miehille pituudesta kuittailu taas ei ole sellaista mitä miehet omien kokemusteni mukaan harrastavat.

Olen itse lyhyt mies ja kaveripiiriä ja yhtä koulukiusaajaa lukuunottamatta kaikki pituudesta saamani kuittailut ovat tulleet naisilta.

Ehkä someseuraajat jotenkin kuvittelevat olevansa seurattavan ystäviä (vaikka someseurattava ei tunne heitä lainkaan) ja luulevat, että voivat sen vuoksi heittää ihan mitä vain somessa tai kasvokkain. Tai sitten some on vain poistanut ihmisten käytöstavat. 

Vierailija
24/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeästi pituudesta tai painosta sanoville sanotaan: olen kuullut pahempaa paremmalta.

Vierailija
25/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman mittakaavassa 165 cm mies on aivan normaali. Asun maassa jossa yli 175 cm pituiset miehet pitävät itseään pitkinä ja 180 cm tai yli on oikein maininnan paikka. Olen nainen 175 cm ja monet ihmetellyt tai kehunut pituutta vaikka en koe itseäni erityisen pitkäksi. Eksät on minua vähän lyhyempiä. Miehen pituus ei ole vaikuttanut minulla suhteissa mitenkään, ihan muut asiat ovat tärkeitä. Sen olen huomannut että mitä lyhyempi nainen, sitä tärkeämpää hänelle on pitkä mies. Itse olen perheeni lyhyin  ehkä jos on jo tuollaiset pitkien geenit niin ei sillä tavalla koe pitempiä mitenkään erityisen viehättävinä että alitajuisesti ajattelisi tärkeänä että tulevat lapset olisi itseä pidempiä.

Kukin ajattelee tyylillään. Itse tulen pitkästä perheestä ja suvusta. Olen niin tottunut pitkiin ihmisiin ympärilläni, että tunnen oloni kotoisaksi nimenomaan pitkän kumppanin kanssa. 

Vierailija
26/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 195 cm. Itse olen 168 cm, eli keskipituinen. Mutta ei todellakaan olisi väliä pituudella. Kun olin tinderissä niin juttelin miehen kanssa joka oli kaikesta päätellen lyhyt, en kysynyt pituutta koska se on mielestäni epäkohteliasta, mutta sen pystyi päättelemään että oli varmaan alle 170. Olin jo ajatellut että hänet ottaisin jos minut huolisi, ei sitten huolinut kun ei treffejä saatu aikaan. 

Vierailija
27/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä junttilassa Max-parka joutuu asumaan? Omissa piireissäni ei todellakaan veetuilla toisille miehille pituudesta, pakenevasta hiusrajasta, painosta tai mistään muustakaan sellaisesta.

Vierailija
28/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nevahööd

Vierailija
29/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon 151cm (nainen) ja mieluummin haluaisin alle 170cm miehen. Pienempi pituusero on ehdottomasti parempi. En pitempiä miehiä pituuden takia "diskaisi", mutta kyllä vaan lyhyemmät miehet herättää mun huomion.

Vierailija
30/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuo maa on jos saa kysyä. T utelias

Vierailija
31/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään asiaa muille kuin komeille miehille. Moni mies olisi iloinen, jos herättäisi naisessa edes näkyvää inhoa; sekin olisi näkymättömyyttä parempi. 

Miksi nainen kävisi sanomassa lyhyelle miehelle tämän olevan lyhyt, kun voi harrastaa samalla aikaa seksiä pituuskeisarien ja miesmallien kanssa?

Vierailija
32/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisin ihon väriä ennemmin. Se on vain tällä hetkellä melko kiellettyä, mutta tulee olemaan lähitulevaisuudessa normaalia. Eihän se sen kummempi asia ole kuin pituus.

Vierailija
33/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOLEMMAT Maxin ex-kumppanit olivat sentilleen saman pituisia kuin hän. Mikäli siis deitti puki jalkaansa korot, jäi Max häntä selkeästi lyhyemmäksi.

Ei todellakaan haitannut, jos toinen käytti korkokenkiä. Ajattelin, että tämähän on ihan hienoa. Olen tämän pituinen, ja vieressä on kaunis ja pitkä daami.

Pitkät miehet ja lyhyet naiset haluavat tutkimusten mukaan heterosuhteissa todennäköisesti suuren pituuseron kumppaniinsa. Lyhyille miehille ja pitkille naisille riittää vähempikin.

Vaikka korkokengät eivät vaivaa, Max haluaa mieluiten itseään lyhyemmän kumppanin. Niin lyhyet naiset Maxin mukaan myös erottuvat joukosta, koska heidän täytyy olla todellakin lyhyitä, jotta olisivat häntä lyhyempiä.

Ai että alle 165-senttiset naiset erottuvat joukosta, kun ovat todella lyhyitä? Melkein joka toinen nainen on tuota lyhyempi.

Vierailija
34/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 171cm mies lyhyt? 

On. Ehdottomasti koska tuohan on Naisen pituus. 🤓 Hmm..tai no ei.. mallinaisen minimi pituus 175cm. 

Vierailija
35/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Max on komea mies, eihän tuo ole kuin vain 25 senttiä minua lyhyempi.

Vierailija
36/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lutunen piäni miäs! Kuin ilmetty Mauri Pekkarinen nuarena. Tuommosen jos kiinni saisin, niin polvelle nostaisin ja hyppyyttäisin, märäksi pusuttaisin, enkä koskaan päästäisi pois.

Vierailija
37/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiailin tuon pituista miestä 15 vuotta sitten, pituutensa ei ollut ongelma minulle mutta miehelle itselleen se oli todella iso ongelma. Voin sanoa että kyllä sitä naisena kyllästyy kun miehellä on hemmetin huono itsetunto ja sain kuulla jatkuvaa naljailua tyyliin "joku komeempi mies sut kuitenkin vie" ja seurustelun edetessä sitten jo ilkeitäkin kommentteja. Miehen ilkeys oli mikä suhteen pilasi, ei pituus.

Vierailija
38/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole mitään asiaa muille kuin komeille miehille. Moni mies olisi iloinen, jos herättäisi naisessa edes näkyvää inhoa; sekin olisi näkymättömyyttä parempi. 

Miksi nainen kävisi sanomassa lyhyelle miehelle tämän olevan lyhyt, kun voi harrastaa samalla aikaa seksiä pituuskeisarien ja miesmallien kanssa?

Inceleille maailma näyttäytyy seksibileinä, joihin juuri heitä ei ole kutsuttu. Näin kirjoitti inceltutkija, ja oli selvästi asian ytimessä. 

Vierailija
39/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on 195 cm. Itse olen 168 cm, eli keskipituinen. Mutta ei todellakaan olisi väliä pituudella. Kun olin tinderissä niin juttelin miehen kanssa joka oli kaikesta päätellen lyhyt, en kysynyt pituutta koska se on mielestäni epäkohteliasta, mutta sen pystyi päättelemään että oli varmaan alle 170. Olin jo ajatellut että hänet ottaisin jos minut huolisi, ei sitten huolinut kun ei treffejä saatu aikaan. 

Siis mikä LUNTTU sinä olet? Sinulla on jo mies ja Silti saalistat tinderissä ?? Hyi hemmetti 🤮. Vain naiset voivat tehdä tuollaista!

Vierailija
40/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset toisaalta ovat noloja myös. Ei ole helppoa kellään.