PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä.
Max Blomfelt on 165 senttimetriä pitkä. Tai lyhyt, kuten Blomfelt itse huomauttaa. Keskiverto suomalaismies on häntä noin 15 senttimetriä pidempi.
Max on Suomen seuratuimpia sometähtiä. Hän aloitti uransa YouTubesta, jossa hänet tunnetaan nimimerkillä Boheemi. Alustalla Maxilla on 120000 seuraajaa.
PITUUTTA kommentoidaan Maxille lähes päivittäin. Päin naamaa ihmettelijät ovat Maxin mukaan lähes aina miehiä. Naisten mielipiteitä voi sen sijaan tulkita esimerkiksi Tinder-profiilien teksteistä. Yhä useampi laittaa deittiprofiiliinsa vähimmäispituuden, jota lyhyempien miesten on turha lähestyä.
En ole kuullut kasvotusten kommentteja naisilta, mutta en tiedä johtuuko se siitä, että he puhuvat sillä hetkellä 165-senttiselle miehelle. Myöhemmin saatan huomata tällaisen tyypin Tinderissä pituusrajan. Mua se ei haittaa.
Kommentit (104)
Jos hän hommaisi pitkän naisen joka on isokokoinen, niin jälkeläisille voisi tulla enemmän pituutta ja heillä olla yksi valittamisen aihe vähemmän.
Niin, pituudelle ei voi tehdä yhtään mitään.
Tai no. Voi kyllä, mutta siinä on isot riskit, se maksaa paljon ja on kivulias ja hidas toimenpide. Mutta mahdollista se on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En ventovieraille miehille menisi heittämään mitään vittuilujuttua, mutta kaveripiirissä heitetään miesten kesken koko ajan rankkaakin kuittailua. Jos joku on tulossa kaljuksi saa hän kuulla siitä taukoamatta, ylipainosta ja muustakin vittuilaan, joitakin sanotaa ihan suoraan juopoiksi.
Ja ymmärrän, jos ei ymmärrä tuota maailmaa, eikä sitä ole ikinä kokenut ei sitä vaan tajua. Maxia sannottaisiin minun kaveripiirissä kääpiöksi, näin se vain menisi.
Tämä on sitä kuuluisaa toksista maskuliinisuutta. Toivottavasti joskus saat joskus tietää mitä oikeat kaverit ovat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole mitään asiaa muille kuin komeille miehille. Moni mies olisi iloinen, jos herättäisi naisessa edes näkyvää inhoa; sekin olisi näkymättömyyttä parempi.
Miksi nainen kävisi sanomassa lyhyelle miehelle tämän olevan lyhyt, kun voi harrastaa samalla aikaa seksiä pituuskeisarien ja miesmallien kanssa?
Inceleille maailma näyttäytyy seksibileinä, joihin juuri heitä ei ole kutsuttu. Näin kirjoitti inceltutkija, ja oli selvästi asian ytimessä.
Voin sen verran korjata, että íncelin ja tavallisen miehen ero on paljon pienempi kuin íncelin ja chadin ero. Tavallinen mies saa seksiä ehkä kerran vuodessa. Paras kaverini seurusteli vuosia itseään vanhemman naisen kanssa ja nainen lopetti seksin jo vuosia ennen eroa, joka tuli tietenkin naisen aloitteesta.
Seksi ja varsinkin himoon perustuva seksi on geenilottovoittajamiesten ja naisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOLEMMAT Maxin ex-kumppanit olivat sentilleen saman pituisia kuin hän. Mikäli siis deitti puki jalkaansa korot, jäi Max häntä selkeästi lyhyemmäksi.
Ei todellakaan haitannut, jos toinen käytti korkokenkiä. Ajattelin, että tämähän on ihan hienoa. Olen tämän pituinen, ja vieressä on kaunis ja pitkä daami.
Pitkät miehet ja lyhyet naiset haluavat tutkimusten mukaan heterosuhteissa todennäköisesti suuren pituuseron kumppaniinsa. Lyhyille miehille ja pitkille naisille riittää vähempikin.
Vaikka korkokengät eivät vaivaa, Max haluaa mieluiten itseään lyhyemmän kumppanin. Niin lyhyet naiset Maxin mukaan myös erottuvat joukosta, koska heidän täytyy olla todellakin lyhyitä, jotta olisivat häntä lyhyempiä.
Ai että alle 165-senttiset naiset erottuvat joukosta, kun ovat todella lyhyitä? Melkein joka toine
Suomessa on todella surkean vähän kauniita normaali pituisia naisia, mikä on surullista. On todella vaikea löytää yli 170 pitustakaan naista joten siinä mielessä Maxilla on huomattavan helppoa löytää oma puutarhatonttunsa. Meille 190 mittaisille ei oikein tarjontaa tahdo löytyä lainkaan, ellei sitten tyydy johonkin vajaamittaiseen tumppiin, mutta se nyt tuntuisi lähinnä vain tyytymiseltä ja siihen ei oikein luonne anna myöten. Kävelylläkin pitäisi kulkea eripuolilla katua häpeillen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset toisaalta ovat noloja myös. Ei ole helppoa kellään.
Noloa olla upea? Älä nyt naurata 😂 minusta on todella hienoa jos naista pystyy katsomaan silmiin kumartumatta tai menemättä polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on oikeasti täysin juntteja
Älä nyt taas vedä sitä sukuasi tähänkin mukaan!!
Poikien perinteinen kasvatusmalli opettaa sietämään erilaisuutta erittäin huonosti. Orja-ja tykinruoka on ollut helpompi käsiteltävä, kun pyritään puristamaan vaikka väkisin kaikki identtiseen muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on 195 cm. Itse olen 168 cm, eli keskipituinen. Mutta ei todellakaan olisi väliä pituudella. Kun olin tinderissä niin juttelin miehen kanssa joka oli kaikesta päätellen lyhyt, en kysynyt pituutta koska se on mielestäni epäkohteliasta, mutta sen pystyi päättelemään että oli varmaan alle 170. Olin jo ajatellut että hänet ottaisin jos minut huolisi, ei sitten huolinut kun ei treffejä saatu aikaan.
Siis mikä LUNTTU sinä olet? Sinulla on jo mies ja Silti saalistat tinderissä ?? Hyi hemmetti 🤮. Vain naiset voivat tehdä tuollaista!
Nää on näitä. Kaikki pitäisi selittää juurta jaksan, kun muuten ymmärtäminen on mitä sattuu. Ihmisten tyhmyys ei lakkaa yllättämästä. Rautalankaa: olin tinderissä sinkkuna, ennen kuin tapasin nykyisen mieheni.
Jos Max alkaisi soittamaan kitaraa ja laulamaan, tarjolla olisi äkkiä naisia valittavaksi muutaman miljoonan joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Poikani on 165cm enkä itsekään ole kuin 170. Hyvin on pärjätty.
Samoin mun poika, siksi kaikki lyhyet miehet ei ole miehiä eivätkä kelpaa naisille-keskustelut tuntuvat pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset toisaalta ovat noloja myös. Ei ole helppoa kellään.
Kyllä kaikki missit ja mallit ovat ihan noloja pituutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Juntit ovat oikeasti täysin juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä. Mitenkään muuten en ymmärrä miksi miehet kommentoisivat toisen miehen pituutta, paitsi jos on hyvä kaveri ja heittää vähän niinkuin sisäpiirivitsiä.
Toi että viisastelee pituudesta vois jättää väliin. Sille kun ei itse voi mitään.
Harvemmin fatsoista heitetään vitsiä.
Ulkonäköön kohdistuvat herjaavat kommentit kertovat vain kommentoijan sivistymättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ventovieraille miehille menisi heittämään mitään vittuilujuttua, mutta kaveripiirissä heitetään miesten kesken koko ajan rankkaakin kuittailua. Jos joku on tulossa kaljuksi saa hän kuulla siitä taukoamatta, ylipainosta ja muustakin vittuilaan, joitakin sanotaa ihan suoraan juopoiksi.
Ja ymmärrän, jos ei ymmärrä tuota maailmaa, eikä sitä ole ikinä kokenut ei sitä vaan tajua. Maxia sannottaisiin minun kaveripiirissä kääpiöksi, näin se vain menisi.
Tämä on sitä kuuluisaa toksista maskuliinisuutta. Toivottavasti joskus saat joskus tietää mitä oikeat kaverit ovat :)
Sehän on kääpiökieltä, täytyy vain tarkistaa sanakirjasta mitä huomautus oikeasti tarkoittaa.
Noin se menee. Lyhyt mies ei naisille kelpaa. Olen itse 166 cm. Olen saanut pakit varmaan 500 naiselta. Sama se onko nainen xxl kokoa niin pakit tulee koska miehen pitää olla 180 cm naiselle joka on 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Onko 171cm mies lyhyt?
Onhan se vähän lyhyenpuolinen, mutta ei mitenkään epätavallisen lyhyt niin että sitä kadulla jäätäisiin tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin se menee. Lyhyt mies ei naisille kelpaa. Olen itse 166 cm. Olen saanut pakit varmaan 500 naiselta. Sama se onko nainen xxl kokoa niin pakit tulee koska miehen pitää olla 180 cm naiselle joka on 160 cm.
Jos oot oikeasti saanut pakit noin monelta naiselta, niin musta tuntuu että sussa on vialla jotain muutakin kuin pituus... Yleensä selitys löytyy sielät luonteen puolelta. Tai sitten olet aivan järkyttävän epätavallisen ruma ihminen, mitä on vaikea uskoa koska hyvin harva on niin ruma. Monella sun pituisella miehellä on nainen, osalla jopa - hui kauhistus! - itseään pidempi nainen.