Suihinoton pyytäminen?
Mitä ajatuksia naisissa herättää se kun mies pyytää tai toivoo suikkaria?
Kyseessä siis parisuhde. Miehenä ajattelen, että vastaavaan toiveeseen vastaaminen on ihan mieluisa tehtävä, olisin sitten kiihottunut tai en.
Kommentit, kokemukset ja tottumukset kiinnostavat.
Kommentit (18)
Itse en vaimoltani ehdota tai pyydä suihinottoa tai mitään muutakaan seksiin liittyvää.
Kyllä vaimo niitä antaa ilmankin jos kokee että haluaa niitä minulle antaa. En koe että parisuhteessa olisin siinä tilanteessa että minulla olisi varaa tehdä aloitteita vaimolleni.
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla ”minulla ei ole varaa” jutulla. Tarkoitatko, että koet ettet saa tai voi pyytää suikkaria vaikka sellaisesta haaveilisit? Eihän se kuitenkaan tarkoita, että vaimon tai tyttöystävän niin olisi pakko tehdä…
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla ”minulla ei ole varaa” jutulla. Tarkoitatko, että koet ettet saa tai voi pyytää suikkaria vaikka sellaisesta haaveilisit? Eihän se kuitenkaan tarkoita, että vaimon tai tyttöystävän niin olisi pakko tehdä…
Täydellinen vässykkä ja tossun alla. En ikinä alistuisi moiseen.
Meillä voi pyytää ja aina saa suihinoton. Eli aivan normaalia päivittäistä toimintaa meillä että jompi kumpi pyytää seksiä toiselta ja se pyytäjä saa samalla valita tyylin. Kyllä vaimo aika usein (kerran / pari kuussa) ilmoittaa että "Nyt tekis mieli ottaa suihin" ja en ole ikinä kieltäytynyt. Ja jos kerron että tekis mieli suihinottoa, niin hän on kyllä aina ollut heti valmis tähän.
Välillä vähän huvittaa kun kysyy tuota, niin häneltä ikäänkuin pettää jalat alta ja on sekunneissa polvillaan edessäni avaamassa vetskaria housuistani 🥰
Riippuu ajasta ja paikasta. En lupaa toteuttaa toivetta siinä ja sillä sekunnilla mutta kaikki aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä voi pyytää ja aina saa suihinoton. Eli aivan normaalia päivittäistä toimintaa meillä että jompi kumpi pyytää seksiä toiselta ja se pyytäjä saa samalla valita tyylin. Kyllä vaimo aika usein (kerran / pari kuussa) ilmoittaa että "Nyt tekis mieli ottaa suihin" ja en ole ikinä kieltäytynyt. Ja jos kerron että tekis mieli suihinottoa, niin hän on kyllä aina ollut heti valmis tähän.
Välillä vähän huvittaa kun kysyy tuota, niin häneltä ikäänkuin pettää jalat alta ja on sekunneissa polvillaan edessäni avaamassa vetskaria housuistani 🥰
Taisinkin nähdä teidät Prismassa tässä yksi päivä.
Yleensä ei tarvi pyydellä, kun otan suihin melkein aina seksin alussa.
Millon vaan voi pyytää jos haluaa lisää ja otan aina suihin paitsi jos kulli menkkaveren peitossa, pillulimat pelkästään ei haittaa.
Mies myös nuolee pimppiäni aina jos pyydän ja pyytämättä myös. Menkkojen aikana myöskin.
Mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä, että kertoo jotain mitä haluaisi tehdä seksissä. Meillä miehen kanssa heitellään ehdotuksia ja nautitaan toisistamme. Seksi ei ole vakavaa.
Mieheni pyytää suoraan aika harvoin. Yleensä luen häntä helposti, ja tiedän, milloin hän haluaisi minun ottavan suihin. Ja yleensä, en aina, kysynkin häneltä, että "haluisitko, että hoitelisin sut suullani", mihin hän vastaa jotain tyyliin, "ne se olis kiva" tai "jos sä haluut, niin joo" tms. Alkuaikoina hän oli suorasanaisempi ja saattoi ilmaista sen tyyliin "haluun työntää kaluni sun suuhun ja sun imuttelevan kunnes laukean kurkkuusi". Se oli musta kivempaa kuin se, että hän on ulkoistanut tuon suihinoton pyytämisen mulle itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tarkoitan että koen asian niin että jos pyydän tai teen aloitteen tms, hän kyllä "aina" suostuu ehdotukseen mutta tekeekö hän sen oikeasti omasta halustaan.
Ajattelen siis että jos aloite tulee minulta, välttämättä seksi, suihinotto jne ei tule vaimolta täysin omasta halusta vaan "miellyttämisestä" minun suuntaan.
Ja tuolla "minulla ei ole varaa", tarkoitan ettei minulla ole varaa parisuhteessa olla ja käyttäytyä niin että vaimon pitäisi mitenkään miellyttää minua.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pyytää suoraan aika harvoin. Yleensä luen häntä helposti, ja tiedän, milloin hän haluaisi minun ottavan suihin. Ja yleensä, en aina, kysynkin häneltä, että "haluisitko, että hoitelisin sut suullani", mihin hän vastaa jotain tyyliin, "ne se olis kiva" tai "jos sä haluut, niin joo" tms. Alkuaikoina hän oli suorasanaisempi ja saattoi ilmaista sen tyyliin "haluun työntää kaluni sun suuhun ja sun imuttelevan kunnes laukean kurkkuusi". Se oli musta kivempaa kuin se, että hän on ulkoistanut tuon suihinoton pyytämisen mulle itselleni.
Mäkin tykkään siitä, että mies kertoo suoraan ja vaikka vähän härskisti ("laukeen sun kurkkuun" mitä haluaa. Hissukka mies joka pelkää sanoa mitä haluaa ei ole kovin seksikäs. Ja jos itse en halua, niin sanon sen myös suoraan. Ei siitä pidä loukkaantua.
Mies voisi ihan hyvin toivoa suikkaria, mutta en uskalla antaa suuseksiä kun pelkään liikaa kurkkusyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tarkoitan että koen asian niin että jos pyydän tai teen aloitteen tms, hän kyllä "aina" suostuu ehdotukseen mutta tekeekö hän sen oikeasti omasta halustaan.
Ajattelen siis että jos aloite tulee minulta, välttämättä seksi, suihinotto jne ei tule vaimolta täysin omasta halusta vaan "miellyttämisestä" minun suuntaan.
Ja tuolla "minulla ei ole varaa", tarkoitan ettei minulla ole varaa parisuhteessa olla ja käyttäytyä niin että vaimon pitäisi mitenkään miellyttää minua.
Kyllä hyvässä suhteessa molemmat haluaa miellyttää toista ja tehdä asioita joista toinen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mies voisi ihan hyvin toivoa suikkaria, mutta en uskalla antaa suuseksiä kun pelkään liikaa kurkkusyöpää.
Tulee se syöpä pilluunkin yhtälailla jos on tullakseen seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan pelkäät, se papilloomvirus on vaan niissä virusonkaloissa.
Ei tarvi pyydellä, kun tiedän et nyt sitä haluttaa niin käyn kiinni , koska se nyt vain on kivaa nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
En usko tätä. Kukaan nainen ei niin paljon sitä halua tehdä.. todennäköisesti polvistuu heti pyynnöstä eteesi, että se on sitten äkkiä ohi.
Itse tein tätä suhteen alussa vielä innoissani miehelle, mutta jos hän teki vastaavaa minulle 10 kertaa harvemmin, ja viime kerrasta itselleni tehdystä oli jo monta vuotta, lopetin tyystin suihinoton.. nyt sitten hän kiukuttelee kun en tee, mutta en teekään jos ei hänkään. Yhdessä 15v.
Ehdotan naisille: Haluatko suun makeaksi?
Joskus onnistuu.
Eilen just itse ehdottelin miehelle, että milloin haluat? Pani sitten muuten vain, ja sormetti mulle orkut.