Uimarannalla minun käskettiin pukea bikinien yläosa
Olin tänään kaupungin yleisellä uimarannalla auringonotossa tapani mukaan ilman yläosaa ja oltuani siellä pari tuntia, tuli uimavalvoja sanomaan minulle, että tämä on yleinen uimaranta ja täällä ei saa olla ilman yläosaa. Olen pari kertaa aiemmin tänä kesänä käynyt samalla rannalla ja samoin myös aikaisempina kesinä ja aina ollut yläosattomissa eikä kukaan ole koskaan ole tullut asiasta huomauttamaan. Onkohan tämä sitten joku uusi sääntö vai keksikö uimavalvoja tämän säännön omasta päästään?
Kommentit (456)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet noin rohkea, että uskallat olla yläosattomissa rannalla, niin mikset mene suoraan miehen asuntoon treffeille?
Ööö ehkä siksi, ettei siellä voi ottaa aurinkoa?
Voi mikäli omaa parvekkeen tai terassin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista paikkakuntasi säännöt!
"Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua."
https://www.tampere.fi/liikunta/liikuntapaikat/uimarantojen-jarjestyssa…
Mikä on uimapuku? Jos speedot on uimapuku niin eikö bikinien alaosakin ole uimapuku?
Naisten uimapuku voi olla kaksiosainen Eli pillu ja rinnat peittyvät, tämä on ihan yleinen oletus, mutta joidenkin pitää periaatteessa olla kaikkea vastaan ja "viisastella".
Ei kysytty miehen mielipidettä asiaan.
Siis väitätkö että edellinen on miehen mielipide? Vai
Kun nyt otit puheeksi, niin olisitko ystävällinen ja valaisisit meille kaikille, mistä korkean "kaliiberin" asioista feminismissä on kyse?
Kumma miten miehet saavat päättää nämä naisten vartaloon liittyvät asiat. Se miten naisten pukautumiseen suhtaudutaan muissa maissa tai muilla uimarannoilla, on vain miesten päätöksiä. Tarvittaisiin kapinahenkeä naisilta jotta saataisiin itse päättää asioistamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin sanoa sinulle, joka yrität määräillä sitä miten naiset pukeutuvat, aivan kuten miehet tekevät. Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat rinnat. Get over it.
Onhan niissä seksuaalista. Get over it.
Eipäs ole ja jos on, niin senkus pidät yläosia sitten.
Onpas. Jatketaanko vänkäämistä?
Ei teihin konservatiiveihin mene sitten mikään jakeluun, tissit on täysin normaali asia. Etkö sä nyt ole hiukan liian tiukkana näin pienestä asiasta. Huolehdit ihan turhaan muru. Ne on vaan tissit. :)
Puetko paidan päällesi, kun astut ovesta u
Uima-asussa ei kävellä kaduilla noin ylipäätään. Bikini on uima-asu, yläosalla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä uimarannalla ei saa olla ilman yläosaa.
Miksei?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Kumma miten miehet saavat päättää nämä naisten vartaloon liittyvät asiat. Se miten naisten pukautumiseen suhtaudutaan muissa maissa tai muilla uimarannoilla, on vain miesten päätöksiä. Tarvittaisiin kapinahenkeä naisilta jotta saataisiin itse päättää asioistamme.
No ei mua todellakaa huvita kapinoida sitä vastaan, että saan rintojani paljastella.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä täällä kommentoivat ole enimmäkseen naisia, paitsi aloittaja itse. En tunnista enää sitä Suomea, josta muutin 90-luvulla pois. Silloin rannalla sai ottaa aurinkoa yläosattomissa, eikä se ainakaan stadissa ollut mitenkään erityisen "rohkeaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisin sanoa sinulle, joka yrität määräillä sitä miten naiset pukeutuvat, aivan kuten miehet tekevät. Rinnoissa ei ole mitään seksuaalista. Ne ovat rinnat. Get over it.
Onhan niissä seksuaalista. Get over it.
Eipäs ole ja jos on, niin senkus pidät yläosia sitten.
Onpas. Jatketaanko vänkäämistä?
Ei teihin konservatiiveihin mene sitten mikään jakeluun, tissit on täysin normaali asia. Etkö sä nyt ole hiukan liian tiukkana näin pienestä asiasta. Huolehdit ihan turhaan muru. Ne on vaan tissit. :)
Vierailija kirjoitti:
Puetko paidan päällesi, kun astut ovesta ulos
Uima-asussa ei kävellä kaduilla noin ylipäätään. Bikini on uima-asu, yläosalla tai ilman.
Kyse ei ollut nyt tästä.
Miksi pumppasit tissisi täyteen silikoonia, miksi eivät kelvanneet ne omat pienet näppylät? No siksi, kun ei miehet niitä himoinneet ja nyt tekopyhänä moitit jos niitä miehet katselee. Juuri näiden hutsujen takia on tissit seksualisoitu. Suo siellä vetelä täällä. Et voi olla noin lapsellinen.
Mistä sitten oli kysymys? Uima-asu kuuluu rannalle, miehillä ja naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua."
Mutta siellä ei sanota, että uimapuvun pitää olla yläosallinen. Viimeiset sata vuotta joka paikassa on uimahousut ollut riittävä uimapuku miehille, miksei muka naisille olisi?
Ette te voi olla tosissanne
Sivusta
Miksi patriarkaatin määrittämä naisten pukeutumis sääntely on niin pyhä asia? Rannan siveyspoliisi määrittää naisen pukeutumista kuin jossain muslimimaassa vielä 2020 luvulla.
Feministinä näen että ne, jotka o
Vagina ei ole jotain, mitä vilautetaan. Sinne katsomiseen tarvitsee välineet. Vagina on emätin.
Vulvan vilahtamisesta voisi puhuakin.
Vierailija kirjoitti:
Josko vain lopetetaan tämä uusfeministinen sumutus ja itsepetos syyttelemällä miehiä. Suurella osalla miehistä ei ole mitään sitä vastaan, vaikka naiset kulkisivat alasti kaduilla, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä täällä kommentoivat ole enimmäkseen naisia, paitsi aloittaja itse. En tunnista enää sitä Suomea, josta muutin 90-luvulla pois. Silloin rannalla sai ottaa aurinkoa yläosattomissa, eikä se ainakaan stadissa ollut mitenkään erityisen "rohkeaa".
Nää on niitä "feministejä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko vain lopetetaan tämä uusfeministinen sumutus ja itsepetos syyttelemällä miehiä. Suurella osalla miehistä ei ole mitään sitä vastaan, vaikka naiset kulkisivat alasti kaduilla, päinvastoin.
Jos on näin, että pukeutumissäännöt ovat enemmistön tahtoa vastaan, niin silloin selvästikin nudistipuolueelle olisi kysyntää.
Olisit ihmeessä sanonut että olet "gender-fluid" ja identifioidut tällä kertaa mieheksi joten sinulla pitää olla samat oikeudet kuin muillakin miesoletetuilla...
Nythän biologinen mies joka on vain juridisesti vaihtanut sukupuolensa naiseksi saa laillisesti mennä naisten pukukoppiin esittelemään "lady-penistään" mutta naisen rinnat on vieläkin kielletyt uimarannalla, vaikka monilla kehopositiivisilla äijillä on itsellä isommat rinnat kuin monella naisella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pumppasit tissisi täyteen silikoonia, miksi eivät kelvanneet ne omat pienet näppylät? No siksi, kun ei miehet niitä himoinneet ja nyt tekopyhänä moitit jos niitä miehet katselee. Juuri näiden hutsujen takia on tissit seksualisoitu. Suo siellä vetelä täällä. Et voi olla noin lapsellinen.
Miksi se kuuluu sinulle, jos minä pienirintaisena naisena haluan korottaa itsetuntoani isoilla rinnoilla? Vai oletko päättämässä siitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tätä "feminismiä" johdatkin oikein vanhoilliskommunistisin ottein.
Mä kävin aamulla uimassa, ihan omassa uima-altaalla. Miksi menet yleiseen, kun omiakin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siellä ei sanota, että uimapuvun pitää olla yläosallinen. Viimeiset sata vuotta joka paikassa on uimahousut ollut riittävä uimapuku miehille, miksei muka naisille olisi?
Ette te voi olla tosissanne
Sivusta
Miksi patriarkaatin määrittämä naisten pukeutumis sääntely on niin pyhä asia? Rannan siveyspoliisi määrittää naisen pukeutumista kuin jossain muslimimaassa vielä 2020 luvulla.
Kun ei ole oikeutta. Minulla on oikeus olla turvassa seksuaaliselta häirinnältäsi. Kiitos kun kunnioitat oikeuttani.
Typeryksille kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua.