Uimarannalla minun käskettiin pukea bikinien yläosa
Olin tänään kaupungin yleisellä uimarannalla auringonotossa tapani mukaan ilman yläosaa ja oltuani siellä pari tuntia, tuli uimavalvoja sanomaan minulle, että tämä on yleinen uimaranta ja täällä ei saa olla ilman yläosaa. Olen pari kertaa aiemmin tänä kesänä käynyt samalla rannalla ja samoin myös aikaisempina kesinä ja aina ollut yläosattomissa eikä kukaan ole koskaan ole tullut asiasta huomauttamaan. Onkohan tämä sitten joku uusi sääntö vai keksikö uimavalvoja tämän säännön omasta päästään?
Kommentit (456)
Huomiohuoria,kuka tyrkyttää itseään yleisesti,värkit paljaana?Uimapuku on siksi keksitty,nakuile kotonasi.
Mulle rintojen näyttäminen menee samaan kastiin kuin pippelin vilauttelu.
Vilauttelijat, miksi haluat häiritä muita seksuaalisesti? Oletko käynyt terapiassa?
Esimerkiksi raiskauksessa on kyse vallankäytöstä, tässä näen samaa.
Niin ja 100% miehistä tykkäisivät jos naiset olisivat tissit paljaina... seksuaalisista syistä.
"Kun ei ole oikeutta. Minulla on oikeus olla turvassa seksuaaliselta häirinnältäsi. Kiitos kun kunnioitat oikeuttani. "
Anteeksi, MITÄ? Nainen yläosattomissa samalla rannalla on seksuaalista häirintää sinulle??? Jos olet noin yliseksualisoitunut, niin älä nyt hemmetissä uimarannalle mene. Vedä kaapu tiukemmin päähäsi ja pysy kesällä sisätiloissa kaihtimet suljettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista paikkakuntasi säännöt!
"Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua."
https://www.tampere.fi/liikunta/liikuntapaikat/uimarantojen-jarjestyssa…
Mutta siellä ei sanota, että uimapuvun pitää olla yläosallinen. Viimeiset sata vuotta joka paikassa on uimahousut ollut riittävä uimapuku miehille, miksei muka naisille olisi?
Ette te voi olla tosissanne
Sivusta
Miksi patriarkaatin määrittämä naisten pukeutumis sääntely on niin pyhä asia? Rannan siveyspoliisi määrittää naisen pukeutumista kuin jossai
Anteeksi vain, mutta ei ole millään tavalla minun ongelmani, jos seksualisoit rintojani. Miehellesi voit vilauttaa omiasi niin se pysyy tyytyväisenä, mutta minun rintani ovat omani ja teen niillä mitä tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Vilauttelijat, miksi haluat häiritä muita seksuaalisesti? Oletko käynyt terapiassa?
Niin ja 100% miehistä tykkäisivät jos naiset olisivat tissit paljaina... seksuaalisista syistä.
Eli nyt asiaa kysytään miehiltä? Hyvä, senkus kysyt. Ei edelleenkään ole minun asiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista paikkakuntasi säännöt!
"Yleisellä uimarannalla on jokaisen kuusi vuotta täyttäneen käytettävä uimapukua."
https://www.tampere.fi/liikunta/liikuntapaikat/uimarantojen-jarjestyssa…
Mutta siellä ei sanota, että uimapuvun pitää olla yläosallinen. Viimeiset sata vuotta joka paikassa on uimahousut ollut riittävä uimapuku miehille, miksei muka naisille olisi?
Ette te voi olla tosissanne
Sivusta
Miksi patriarkaatin määrittämä naisten pukeutumis sääntely on niin pyhä asia? Rannan siveyspoliisi määrittää naisen pukeutumista kuin jossai
No mitäs jos ET vaikka KATSOISI tai jotain??!
Vierailija kirjoitti:
Entäs miestissit? Jos näet "pulskan rantaleijonan" joka käyskentelee ohitsesi "rinnat väristen" niin tunnetko silloin olosi "seksuaalisesti häirityksi".
Minä vaadin, että miestenkin tulee käyttää bikiniyläosia. Tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaadin, että miestenkin tulee käyttää bikiniyläosia. Tasa-arvo.
Oi, mutta käyttävätkö he sitten? Eivät. Enkä minäkään, jos niin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miestissit? Jos näet "pulskan rantaleijonan" joka käyskentelee ohitsesi "rinnat väristen" niin tunnetko silloin olosi "seksuaalisesti häirityksi".
Niinpä! Ja entä pullottavat speedot? Huh-huh, mitä häirintää, en tiedä näin vanhempana naisena mihin päin katsoisi, jessus sentään! Jos naisilla on pakko olla yläosa, niin miehille myös pitkälahkeiset ja väljät uimashortsit eikä mitään kireitä kalukukkaroita. Siveetöntä menoa Suomen rannoilla kerta kaikkiaan!
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka järjestyslaissa ei nimenomaisesti kielletä alastomuutta yleisillä paikoilla voidaan se käsitellä järjestyslain rikkomuksena, jos se katsotaan häiritseväksi. Rikoslaki lisäksi kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla silloin, kun se herättää pahennusta.
Joten yläosattomuuden voidaan katsoa aiheuttavan pahennusta varsinkin jos paikalla on lapsia.
Mitä pahaa tisseissä on? Nehän on vain yksi ruumiinosa siinä missä muutkin
Ei niissä pahaa ole. Samahan se on munassakin. Ruumiinosa muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
"Kun ei ole oikeutta. Minulla on oikeus olla turvassa seksuaaliselta häirinnältäsi. Kiitos kun kunnioitat oikeuttani. "
Anteeksi, MITÄ? Nainen yläosattomissa samalla rannalla on seksuaalista häirintää sinulle??? Jos olet noin yliseksualisoitunut, niin älä nyt hemmetissä uimarannalle mene. Vedä kaapu tiukemmin päähäsi ja pysy kesällä sisätiloissa kaihtimet suljettuna.
Uhri määrittelee häirinnän. Tietysti moni vilauttelijakin kokee ettei siinä ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhri määrittelee häirinnän. Tietysti moni vilauttelijakin kokee ettei siinä ole mitään pahaa.
Hei, jotain rajaa sentään. Itsensä paljastaja joka masturboi päällesi ja nainen uimarannalla on VÄHÄN eri asia. Jos häiriintyy normaaleista asioista niin kannattaa palata sinne terapiaan kiireesti, jotain on nyt pielessä pahasti.
Kultturissamme naisten rinnat OVAT yliseksualisoituneet. Tästä on ihan lehtiä elokuvia jne., jotka ovat erikoistuneet niihin. En tiedä yhtään miestissilehtiä, joten kuvittelen etteivät ne ole seksualisoituneita saati YLIseksualisoituneita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pumppasit tissisi täyteen silikoonia, miksi eivät kelvanneet ne omat pienet näppylät? No siksi, kun ei miehet niitä himoinneet ja nyt tekopyhänä moitit jos niitä miehet katselee. Juuri näiden hutsujen takia on tissit seksualisoitu. Suo siellä vetelä täällä. Et voi olla noin lapsellinen.
Miksi se kuuluu sinulle, jos minä pienirintaisena naisena haluan korottaa itsetuntoani isoilla rinnoilla? Vai oletko päättämässä siitäkin?
Miksi sinä itsetuntoasi niillä korotat? Nehän on vaan tissit ja imetystä varten, mikäli feministejä on uskominen.
Tää treffiprovoilija on mies. On paljastanut itsensä vahingossa joissakin ketjuissa. Puhuu paskaa minkä ehtii ja tyyli tuollainen vajaa jankkaava, kuin tahallaan heittäytyisi täysin vähä-älyiseksi.
Daily mailissa oli vuosia sitten juttua amerikkalaisesta äidistä joka haastoi uimarannan oikeuteen kun rantavalvoja oli komentanut hänen 13v. poikansa pistämään yläosan ylleen. Poika oli "iso" ja hänellä oli pitkähköt kiharat kutrit ja hyvin lihavana myös isohkot tissit. Rantavahti oli luullut häntä tytöksi. Poika sai jenkkityyliin miljoonakorvaukset, koska hän traumatisoitui "pahasti" ja kokemus pahensi hänen syömishäiriötään... Tämä tapaus aiheutti sen että rantavahdit eivät enää uskaltaneet komentaa hyvin lihavia ihmisiä koska kun ihminen on "jenkkityyliin" lihava, hänen kehostaan ei enää osaa päätellä biologista sukupuolta kovin helposti.
Olivatko rintasi nk. tubulaariset ja eri puolilla kehoa?
Uuspuritaanisuutta. Joku laittanut uimavalvojan asialle. Jos ei ole virallista sääntöä ei tarvitse totella kaiken maailman käskyjä.
Pää kiinni hölmöläinen.