Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimarannalla minun käskettiin pukea bikinien yläosa

21.07.2024 |

Olin tänään kaupungin yleisellä uimarannalla auringonotossa tapani mukaan ilman yläosaa ja oltuani siellä pari tuntia, tuli uimavalvoja sanomaan minulle, että tämä on yleinen uimaranta ja täällä ei saa olla ilman yläosaa. Olen pari kertaa aiemmin tänä kesänä käynyt samalla rannalla ja samoin myös aikaisempina kesinä ja aina ollut yläosattomissa eikä kukaan ole koskaan ole tullut asiasta huomauttamaan. Onkohan tämä sitten joku uusi sääntö vai keksikö uimavalvoja tämän säännön omasta päästään?

Kommentit (456)

Vierailija
161/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rannalla on yläosattomissa paistattelevia? Hietsu? 

Vierailija
162/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle rintojen näyttäminen menee samaan kastiin kuin pippelin vilauttelu.

Vilauttelijat, miksi haluat häiritä muita seksuaalisesti? Oletko käynyt terapiassa?

Esimerkiksi raiskauksessa on kyse vallankäytöstä, tässä näen samaa.

Niin ja 100% miehistä tykkäisivät jos naiset olisivat tissit paljaina... seksuaalisista syistä.

Eli nyt asiaa kysytään miehiltä? Hyvä, senkus kysyt. Ei edelleenkään ole minun asiani.

Miksi ette voi hyväksyä sitä, että rinnat eivät ole kuin nenä? Te voitte ajatella, että joo joo rinnat on vaan rintoja, mutta tottakai varmaan suurinosa miehistä mielellään katselisivat paljaita rintojanne, joista nykyäänhän tienaa jopa Of sivustolla, vaikka ovatkin vain rintoja. Tarjoatte sitten ilmaista materiaalia livenä rannalla.

Tosiaan, jos rinnat olisi kuin mikä tahansa ruumiinosa, niin ei Of olisi suosiossa (kuten joku mainitsikin), eikä naiset tienaisi jopa poseerauksillaan rinnat paljaina vähintään.

Onhan seksikin normaalia, mutta eihän nyt sitäkään aleta, eikä saisi harrastaa esim. rannalla. 

Asia nyt on vain näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt varsinaisesti varmaan ole kuitenkaan kovin montaa :D

Vierailija
164/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilauttelijat, miksi haluat häiritä muita seksuaalisesti? Oletko käynyt terapiassa?

Niin ja 100% miehistä tykkäisivät jos naiset olisivat tissit paljaina... seksuaalisista syistä.

Of-tyttö lettu levällään ei ole niin törkeän seksuaalinen,  kuin joku silmiin asti peitetty muija. Kävelevä muistutus seksuaalisesta riistosta ja miesmulkuista.

Vierailija
165/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun ei ole oikeutta. Minulla on oikeus olla turvassa seksuaaliselta häirinnältäsi. Kiitos kun kunnioitat oikeuttani. "

Anteeksi, MITÄ? Nainen yläosattomissa samalla rannalla on seksuaalista häirintää sinulle??? Jos olet noin yliseksualisoitunut, niin älä nyt hemmetissä uimarannalle mene. Vedä kaapu tiukemmin päähäsi ja pysy kesällä sisätiloissa kaihtimet suljettuna.

Aika erikoista vähätellä toisen rajoja tällä tavalla. Kyllä minuakin iljettäisi ja ahdistaisi katsella nakuilua.

Vierailija
166/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt varsinaisesti varmaan ole kuitenkaan kovin montaa :D

On tässä vielä viimeinen lomaviikko aika bongailla.

Vierailija
167/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt asiaa kysytään miehiltä? Hyvä, senkus kysyt. Ei edelleenkään ole minun asiani.

Miksi ette voi hyväksyä sitä, että rinnat eivät ole kuin nenä? Te voitte ajatella, että joo joo rinnat on vaan rintoja, mutta tottakai varmaan suurinosa miehistä mielellään katselisivat paljaita rintojanne, joista nykyäänhän tienaa jopa Of sivustolla, vaikka ovatkin vain rintoja. Tarjoatte sitten ilmaista materiaalia livenä rannalla.

Tosiaan, jos rinna

Asia on niinkuin rintojen omistaja sen kokee. Itselle vain rinnat, mutta huomioarvon  antaa ihan muut. 

Vierailija
168/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tykkäisi, mutta ainakin rannalla itselle tulisi miehenä häiritty olo. En halua julkisella paikalla "törmätä" tämän kaltaiseen alastomuuteen.

Vierailija
169/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella uimarannalla kyseessä on siveysrikos. Monella seksuaalifetisistillä on niin kova halua paljastella tai toteuttaa perversioitaan jopa lasten ollessa paikalla, ettei laki heitä pitele. 

Sukupuolisiveys on säädetty laissa ja rintojen näyttäminen ei ole sallittua. Se että lapset pakotetaan katsomaan alastomuutta on vaan yrjöttävää. 

Vierailija
170/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt asiaa siltä uimavalvojalta.

Vierailija
171/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonottaja ei halua ajatella koko ajan seksiä. Jotkut miehet, ne joko  ylivirittyneet tai kontrollihaluiset, taas tarkkailee naisia olipa miten vain pukeutunut tai missä tahansa. Ei niiden mukaan kannata ruveta elämään. 

Vierailija
172/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paljastelijaa estä edes lasten ja nuorten läsnäolo? Olen hämmentynyt

Vierailija
173/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tykkäisi, mutta ainakin rannalla itselle tulisi miehenä häiritty olo. En halua julkisella paikalla "törmätä" tämän kaltaiseen alastomuuteen.

Oma ongelmasi.

Vierailija
174/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella uimarannalla kyseessä on siveysrikos. Monella seksuaalifetisistillä on niin kova halua paljastella tai toteuttaa perversioitaan jopa lasten ollessa paikalla, ettei laki heitä pitele. 

Sukupuolisiveys on säädetty laissa ja rintojen näyttäminen ei ole sallittua. Se että lapset pakotetaan katsomaan alastomuutta on vaan yrjöttävää. 

Olet itse ällö, jos sinä näet paljaat naisten rinnat perverssinä.

Vierailija
175/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanokaapas, miksi kaikilla laihoilla 16-26v bimatzuilla on vakoon uppoavat narut karvattoman pesän peittona. Onko ne kätevät?

Vierailija
176/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP= 161 cm ja 79 kg. *yrjö*

Vierailija
177/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten on nakurannat, siellä saat olla ihan rauhassa valvojilta

Vierailija
178/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jollekin rinnat eivät ole eroottiset on heidän oma asiansa. Yleisesti ja lain kannalta ne ovat intiimi osa kehoa, joka tulisi piilottaa julkisesti.

Jos et tätä ymmärrä, suosittelen mielisairaalaa asuinpaikaksi.

Vierailija
179/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuspuritaanisuutta.  Joku laittanut uimavalvojan asialle. Jos ei ole virallista sääntöä ei tarvitse totella kaiken maailman käskyjä.

Aivan totta. Minulle kukaan ei tule sanomaan muutenkaan miten minun tulee olla rintojeni toimia rintojeni kanssa, ei mies tai nainen. Se on täysin henkilökohtainen asiani.

Vierailija
180/456 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka järjestyslaissa ei nimenomaisesti kielletä alastomuutta yleisillä paikoilla voidaan se käsitellä järjestyslain rikkomuksena, jos se katsotaan häiritseväksi. Rikoslaki lisäksi kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla silloin, kun se herättää pahennusta.

Joten yläosattomuuden voidaan katsoa aiheuttavan pahennusta varsinkin jos paikalla on lapsia.

Mitä pahaa tisseissä on? Nehän on vain yksi ruumiinosa siinä missä muutkin 

Sanoo hän, mies, joka mielellään katselee, paitsi liian pieniä, eri paria olevia, roikkomallisia tai patalappuja. Tai sitten hän, nainen, jolla ei ole traumoja kyseisen ruumiinosan suhteen. Ja kuten olet nähnyt ja näet, suurin osa pitää tämän ruumiinosansa peitettynä. Tähän on usein syynä se, ettei haluta herättää huomiota. Tosin isorintaiset saavat kiusallusta huomiota siitä huolimatta. Tietyssä iässä tai heikkoitsetuntoiselle se on imartelevaa, mutta vanhemmiten useimmille epätoivottua. Onpa niinkin, että sen takia joillakin ei ole tapana edes käydä yleisillä uimarannoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän