Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rumuus on vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
18.07.2024 |

Itse jouduin nuorena pahasti kiusatuksi, minkä seurauksena sairastuin masennukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Aikuisiälläkin olen saanut kuulla rumuudestani erilaisia tölväisyjä, ja tapailemani miehet ovat haukkuneet rumaksi riitatilanteissa. Minulle on tehty selväksi, etten ole naisena minkään arvoinen.

Ulkonäköhäpeä estää minua elämästä spontaanisti. En voi mennä mihinkään ilman kevyttä meikkiä, en voi esiintyä valokuvissa, en voi tutustua uusiin ihmisiin. En halua kenenkään tietävän minusta mitään. Haluan olla näkymätön. 

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän niitä tölveleitä mahtaa hävettää, että mistä käytös johtuu? Rupuporukalle voi keksiä kauniimman nimen ja sitten tunnistaa jo etukäteen.

Vierailija
2/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, hirveitä menetyksiä. 😶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tosi huonot provot 

Vierailija
4/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. 

- ap

Vierailija
5/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Varmaankin ainakin ymmärtämään sen, että ihan muillakin avuilla pärjää elämässä varsin hyvin, kunhan vaivautuu oikeasti kehittämään itseään ja niitä taitojaan. Ulkonäkö on nuorena ehkä helppo valttikortti ja auttaa varmasti joissain asioissa elämässä, mutta loppujen lopuksi se ei ole mikään ainoa autuaaksi tekevä asia.

Jos mietin ihailemiani henkilöitä, niin tuskinpa kukaan esimerkiksi Stephen Hawkingia olisi Voguen kanteen kuvannut ja silti arvostan häntä huomattavasti enemmän kuin jotain Kardashianeja. 

Vierailija
6/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Varmaankin ainakin ymmärtämään sen, että ihan muillakin avuilla pärjää elämässä varsin hyvin, kunhan vaivautuu oikeasti kehittämään itseään ja niitä taitojaan. Ulkonäkö on nuorena ehkä helppo valttikortti ja auttaa varmasti joissain asioissa elämässä, mutta loppujen lopuksi se ei ole mikään ainoa autuaaksi tekevä asia.

Jos mietin ihailemiani henkilöitä, niin tuskinpa kukaan esimerkiksi Stephen Hawkingia olisi Voguen kanteen kuvannut ja silti arvostan häntä huomattavasti enemmän kuin jotain Kardashianeja. 

No ihmisistä ylipäätään 0.0000000001 prosenttia on älyltään Hawkingin tasoa. Aika paljon vaadittu rumalta ihmisarvon saavuttamiseen - olet vaan yksi kaikkien aikojen neroista niin hyvin menee!

Mä olen ruma, älyllisesti keskinkertainen (on tutkittu), luonteelta en erityisen hurmaava, hauska tai karismaattinen. Kuten muutkin ihmiset, ne vaan ei ole rumia.

Oma elämä onkin samanlaista kuin aloittajalla. Elikkä ihan turhaa. 

Vierailija
7/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään. Ystäviä ja miesystäviäkin on riittänyt ihan omiksi tarpeiksi. Aviomieheni mielestä olen kaunis ja sehän riittää.

Vierailija
8/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen opiskellut, tehnyt töitä ja harrastanut. Mitään Voguen kantta en tietenkään tavoittele. 

- ap

Vierailija
9/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki nuo vaikka en ole mitenkään ruma jopa nätti

-Sosiaalinen fobia- estynyt persoonallisuus -haluan olla näkymätön (pukeudun aina mustiin)

Johtuu kai huonosta itsetunnosta, olen aina ollut ujo ja arka ja pelkään ihmisiä. usein näen ulkona eihyvännäköisiä ihmisiä jotka kulkee rinta rottingilla itsevarmana. mietin mitä mulle tapahtui. en uskolla edes käyttää "näyttäviä" korvakoruja.

Vierailija
10/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikuttanut mitenkään. Ystäviä ja miesystäviäkin on riittänyt ihan omiksi tarpeiksi. Aviomieheni mielestä olen kaunis ja sehän riittää.

No mistähän olet päätellyt olevasi ruma? Jos sinua ei kukaan ole sellaiseksi kutsunut, et sitä ole. 

Vierailija
11/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Sosiaalinen fobia- estynyt persoonallisuus -haluan olla näkymätön (pukeudun aina mustiin)

Johtuu kai huonosta itsetunnosta, olen aina ollut ujo ja arka ja pelkään ihmisiä. usein näen ulkona eihyvännäköisiä ihmisiä jotka kulkee rinta rottingilla itsevarmana. mietin mitä mulle tapahtui. en uskolla edes käyttää "näyttäviä" korvakoruja.

No, sinullahan on suunta ainoastaan ylös päin. Taidat olla melko nuorikin vielä. Jos menet (tai menisit) sosiaalisiin tilanteisiin, sinuun varmaan suhtaudutaan positiivisesti ja rohkaisten - ainakin miehet suhtautuvat, ehkä naisetkin. On fakta, että hyvännäköiseen ihmiseen liitetään enemmän positiivisia ominaisuuksia kuin rumaan. 

- ap

Vierailija
12/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuuteni on ollut yksi syy siihen, että elämä on ollut yksinäistä. Jotkut vieraat naiset ovat toisinaan yökötelleet tai muuten osoittaneet halveksuntaansa. 

M55 

Vierailija
13/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sinullahan on suunta ainoastaan ylös päin. Taidat olla melko nuorikin vielä. Jos menet (tai menisit) sosiaalisiin tilanteisiin, sinuun varmaan suhtaudutaan positiivisesti ja rohkaisten - ainakin miehet suhtautuvat, ehkä naisetkin. On fakta, että hyvännäköiseen ihmiseen liitetään enemmän positiivisia ominaisuuksia kuin rumaan. 

- ap

Olen jo pääle 30v enkä päässyt koskaan sosiaalisista fobiastani eroon

Vierailija
14/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen tuo ulkonäkö sitä ja ulkonäkö tätä ärsyttää suunnattomasti. Enemmin otan fiksun ja ajattelevan ihmisen kuin jonkun ulkonäköbimbon. 

Vierailija
15/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan töitä. Miehet ovat elättäneet.

Vierailija
16/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset juoksee karkuun, paitsi pääsiäisenä ja halloweenin aikaan ne kysyy kaupassa äidiltään että, äiskä, mistä noita naamareita saa?

Vierailija
17/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen tuo ulkonäkö sitä ja ulkonäkö tätä ärsyttää suunnattomasti. Enemmin otan fiksun ja ajattelevan ihmisen kuin jonkun ulkonäköbimbon. 

Ai me rumuudestamme kärsivät olemme bimboja? 

- ap

Vierailija
18/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki syntyneet sellaisiksi kuin on. Joillakin voi olla joku hyvä ominaisuus mitä toisella ei ole. Jos olisit syntynyt kauniiksi naiseksi, sinulla voisi olla muita ongelmia nyt. Et voi tietää. Mutta luultavasti sinulla olisi jotain muita ongelmia, koska kukaan ei ole koskaan täysin ongelmaton ja tyytyväinen jatkuvasti.

Vierailija
19/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim minut? (lyhyet töppöjalat, pitkä selkä, ei erottuvaa vyötäröä, lyhyt kaula, ei erottuvia poskipäitä, heikko leukalinja, atooppinen iho) 

Vierailija
20/131 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistähän olet päätellyt olevasi ruma? Jos sinua ei kukaan ole sellaiseksi kutsunut, et sitä ole. 

Äiti aina jankutti, etten ole minkään näköinen. Jos joku joskus sanoi minun olevan kaunis tai sievä, Äiti kiireesti tyrmäsi, etteihän meidän "Maija" ole ollenkaan kaunis, romuluinenkin on, ei siitä kukaan tykkää. Uskon edelleen, ikää lähempänä 80.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan