Kiinteistövälittäjä kertoi: Kukaan ei osta mitään !!
Jos joku väittää että asuntokauppa käy niin kuulemma valehtelevat. Totaalinen stoppi on kesällä tullut kertoi alalla pitkään ollut välittäjä...
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla on hyvä olla ei tarvi miettiä
Vuokralla asuminen tulee kalliiksi, jos miettii asiaa 30-40 vuoden aikajänteellä.
Samalla ajatuksenjuoksulla syöminenkin tulee kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa, kiinteistöllä on aina käyttöarvo. Ei ole kiire myydä, en välttämättä myy ikinä.
Jos aikoo toisen asunnon ostaa tilalle niin sekin olisi halvempi nyt.
Vierailija kirjoitti:
keämökki ollut 14kk myynnissä ei yhtään tarjousta, tämä on kauhea aika.
Sulla on väärä hinta tai huonot kuvat tai molemmat. Itse myin mökkini kuukaudessa ja olin ihan tyytyväinen hintaan, vaikka suurta voittoa ei tullutkaan. Ostin tilalle sopivamman (parempi etäisyys).
Ostaisin jos olisi rahaa. Asuntokin jo katsottu, mutta siihen on muutaman vuoden päästä tulossa putkiremppa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ostamassa toukokuulla mökkiä. Ihastuin yhteen ja tarjosin välittäjän kautta 7000e alle pyynnin. Ei lähtenyt myyjä edes neuvottelemaan.
Siellä se yhä roikkuu listoilla. Kirjoitan tätä uudelta mökiltäni. Sain sitten samalla rahalla sijainniltaan paljon paremman.
Kyllä se vain kannattaisi myydä silloin, kun joku haluaa ostaa. Jotkut myyjät saavat syyttää vain itseään.
Välittäjää kävi sääliksi, teki ison työn mutta joku jääräpää buumeri ei tehnyt edes vastatarjousta. Se oli siitä mökistä loistotarjous.
Eihän mitään sellaiselle ostajalle voi myydä joka ei osaa edes hintaa lukea, tuskinpa on tyyppi edes oikeustoimikelpoinen, ehkä jopa karannut jostakin hoitolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla on hyvä olla ei tarvi miettiä
Vuokralla asuminen tulee kalliiksi, jos miettii asiaa 30-40 vuoden aikajänteellä.
Samalla ajatuksenjuoksulla syöminenkin tulee kalliiksi.
Molemille on vaihtoehtoja, eiole pakko syödäkalliisti, vaikka syödä onkin pakko. Vuokralla asuminen ei ole taloudellisesti järkevään, jos vaihtoehtoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa, kiinteistöllä on aina käyttöarvo. Ei ole kiire myydä, en välttämättä myy ikinä.
Jos aikoo toisen asunnon ostaa tilalle niin sekin olisi halvempi nyt.
Kuinka yhden kiinteistön omistaminen estää toisen ostamisen?
Outo juttu. Vaikka meillä on hyvä hallitusohjelma.
Vierailija kirjoitti:
ihan kohta raketoi
Kun orpo on poissa.
Mulla meni rivarin osto ohi kun omaani en saa myytyä, joku sen jo osti. Jos saan tingittyä 20 t niin sitten voin toki omastani saman tinkiä, väliraha sama. Jos yksi saa myytyä, tulee ketjureaktio.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu. Vaikka meillä on hyvä hallitusohjelma.
Kansantalous on psykologiaa. Orpo tappoi luottamuksen. Nyt kukaan ei osta mitään, kun tulevaisuuteen ei voi luottaa.
Kohta hallituksen leikkaukset tuovat 100000 uutta työpaikkaa ja 50000 irtisanottua saavat töitä. Alkaa tulla ostajia ja hinnat nousee.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Turussa käy kauppa hyvin, kun olen kysynyt välittäjältä että milloin saisin nähdä erään asunnon, eikä vastaa mitään.
Se on lomautettuna.
Tässä vastaus sille, joka kysyi mitä haittaa sinulle on ollut orpon hallituksesta.
Välittäjät on laiskoja. Kuvissa edelleen samat lumiset puut kuin tammikuussa. Ei auta vaikka ilmoitusta nostaa. Kaikki näkee kuvista että asunto ollut yli puoli vuotta myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Kt asunnot ei mene millään kaupaksi. Jopa järkevän kokoiset uudehkot ok talot jumittaa listoilla.
Koko ei ratkaise. Kt-asunto jos ei ole ns. läpitalon huoneisto niin no no.
Uusien veneiden kotimaankauppa on ihan seis. Tulee ihan mieleen 90 luvun laman alku.
No jaa, meidän taloyhtiöstä justiin myytiin isohko perheasunto, eikä mennyt kuin muutama viikko.Aika halvalla tosin.
Missä, minkä hintainen