Tuntisitko itsesi petetyksi jos miehesi vuosien avioliiton jälkeen ilmoittaisi olevansa homoseksuaali ja haluaa suhteeseen miehen kanssa?
Vai olisitko iloinen että hän on löytänyt itsensä ja seksuaalisuutensa?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalipanoja on sekä homo- että heterosuhteissa, joten miten se kahden miehen kesken on "likaisempaa", koska sama alkuperäinen tarkoitus sillä naisenkin b-rapulla on.
Niin sitä luulis joo. Teoriatasolla. Mutta vaan teoriatasolla. Oikeassa elämässä ei mene noin. Ei ollenkaan. Koeta hölmö ymmärtää.
No just näin 😂 Ihanko tosissaan joku urpo edes kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että mitä vitttua sä menit sitten naimaan minut ja tuhlaamaan molempien elämää!
Suuntaus voi todellakin muuttua iän myötä.
Tätä yllättävän harva tajuaa.
Ai siis heterosta homoksi voi. Toisinpäin ei voi. Se on väkivaltaa se.
Paha näineen sanoa, riippuu tilanteesta, suhteesta ja kaikesta. Toivottavasti pystyisin olemaan hänen puolestaan onnellinen, enkä katkeroituisi.
Jos hän olisi jo nuorena tiennyt suuntautumisensa ja huijannut itseään ja mua, niin sitten kyllä suuttuisin ja antaisin kuulua. Mähän en homojen pillinmukaan hypi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ihanko totta? Siinä tapauksessa; suck it up! Tätä liittoa ja elämää johon olet minut huijannut, et sinä päätä. Jos se päättyy niin päätös on silloin minun. Niin kauan elät kuin tähänkin asti ja hoidat isän ja miehen hommasi kunnialla! Tai muuten hurjistun ja siitä et selviä vähällä ja menenntskuuseen siitä että lopun elämääsi toivot toimineesi neuvoni mukaan
Olen heteronainen, mutta täytyy sanoa että suosittelisin ketä tahansa juoksemaan, jos kumppanin ulosanti on tuota luokkaa.
Jaa että alistua pitäisi ja ymmärtää tässäkin kohtaa? Raja se on naisilla jossain, ja jos aviomies ja lasten isä alkaisi haikailla kikkelien perään, niin siinähän haikailee mutta perheen elämä jatkukoon sellaisena kuin tähänkin asti, sitä ei laiteta miehen himojen vuoksi palasiksi. Ei ainakaan
Kuulostaakin aivan ihanalta elämältä. Kumppanina selibaattiin säikytelty homo. Lapsetkin saavat sellaisen mallin, että kiertävät naiset kaukaa jos sattuvat poikia olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että mitä vitttua sä menit sitten naimaan minut ja tuhlaamaan molempien elämää!
Suuntaus voi todellakin muuttua iän myötä.
Tätä yllättävän harva tajuaa.
Ai siis heterosta homoksi voi. Toisinpäin ei voi. Se on väkivaltaa se.
Ei ole, jos suuntauksen muutos tulee sinusta itsestäsi. Mutta silloin on väkivaltaa, jos tulee ulkopuolisten pakottamana esim. eristämisenä yhteisöstä, eheytyshoidoilla, kiristämisellä tjv. pakottamisella.
Huomaatteko, että nämä pirttihirmu-rouvat kirjoittavat kaikki pikkuisen samalla tyylillä?
Kaikkihan ne on aina niin vähemmistöseksuaalisuvaitsevaisia, kunhan asia ei kosketa läheltä omaa elämää. Jos on oikeasti tuon suhteen suvaitsevainen tai vähintäänkin neutraali, niin silloin ei pitäisi aidosti olla väliä esim sen suhteen, että onko oma lapsi vähemmistöseksuaali. Silti kiveen kirjoitan, että vähintään 90 prosentille tämä asia vaatisi ilmitullessaan selkeää pureskelua. Silloin et todellakaan suhtaudu siihen todellisuudessa edes neutraalisti.
Minun "mieheni" narahti erikoisella tavalla. Aloin ihmetellä wc-pöntön reunalla olevia tahroja, jotka olivat punertavanruskeita valumia.
Samoja tahroja lakanoissamme ja hänen alusvaatteissaan.
En voi sanoiksi laittaa sitä heureka-tunnetta, kun tajusin, mistä tämä erite on kotoisin.
Mieheni tuli kotiin klo 17. Teeskentelin nirmaalia, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
HÄIVYIN seuraavan viikonlopun aikana.
Emme ole koskaan enää vaihtaneet sanaakaan.
On käynyt noin. Mies olikin bi, ja petti miesten kanssa.. petos, kuin petos..
Siihen loppui suhde. Talo ja lapsiakin jo hankittu. Hällä tulikin sitten tarve seläntakana olla miesten kanssa.
Ja ihan ns. miehinen mies, eikä merkkejä tästä. Jäi kiinni valheesta ja selvisi nämä puuhat.
Nääh, sattuuhan noita. Ja eikös IL ja IS toitota, ettei naiset enää miehiä tarvitse. Kivuttomasti eroon.
Mulla oli poikaystävä, josta onneksi erosin. Vaistosin hänen rakastelustaan, että ei oikeasti halunnutkaan naista.
Kymmenien vuosien päästä tämä homous selvisibilm hänellekin kuulopuheiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, että nämä pirttihirmu-rouvat kirjoittavat kaikki pikkuisen samalla tyylillä?
Ettei vain sinunkin miehesi? 🥳🐩🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli poikaystävä, josta onneksi erosin. Vaistosin hänen rakastelustaan, että ei oikeasti halunnutkaan naista.
Kymmenien vuosien päästä tämä homous selvisibilm hänellekin kuulopuheiden mukaan.
Yrittikö hän aina tuikata tuhkaluukkuun?
Ehkä. Enemmän olisi tosin sellainen fiilis, että shokki, että mies onkin pervo ja mielenvikainen. En ehkä romanttisessa mielessä siis kokisi itseäni niin petetyksi, vaan pikemminkin järkyttäisi tajuta, etten tuntenutkaan miestäni ja että tämä osasi piilottaa mielenhäiriönsä niin kauan. Luottamuksen suhteen siis muuten olisin todella pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain sinunkin miehesi? 🥳🐩🤣
Moi Puppa-vasu
En tuntisi, kunhan kertoisi asiasta ennen kuin menee vehtaamaan muiden kanssa.
Ymmmärrän ettei tunteet ja elämä yleisestikään ole niin mustavalkoista kuin mitä oletetaan. Enkä minä omista puolisoani.
Siinä vaiheessa ehkä jos hän kertoisi että on ollut kanssani ainoastaan ympäristön ja yhteiskunnan painostuksesta, eikä siksi että on halunnut olla. Muuten en.
En, olisin tyytyväinen että olin kuin mies vuosikausia, kävin miehestä. Siihen ei jokatyttö pysty🤣
Peräsuoli, persreikä EI ole edelleenkään sukupuolielin.
T. Valkovaseliinipurkki, sauna, kusi ja paska