Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntisitko itsesi petetyksi jos miehesi vuosien avioliiton jälkeen ilmoittaisi olevansa homoseksuaali ja haluaa suhteeseen miehen kanssa?

Vierailija
15.07.2024 |

Vai olisitko iloinen että hän on löytänyt itsensä ja seksuaalisuutensa?

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun "mieheni" narahti erikoisella tavalla. Aloin ihmetellä wc-pöntön reunalla olevia tahroja, jotka olivat punertavanruskeita valumia.

Samoja tahroja lakanoissamme ja hänen alusvaatteissaan.

En voi sanoiksi laittaa sitä heureka-tunnetta, kun tajusin, mistä tämä erite on kotoisin.

Mieheni tuli kotiin klo 17. Teeskentelin nirmaalia, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

HÄIVYIN seuraavan viikonlopun aikana.

Emme ole koskaan enää vaihtaneet sanaakaan.

Välillä ehkä kannattaa avata suunsa ja kysyä. Minun mieheltäni myös jäi veritippoja sinne tänne. Otin asian puheeksi. Häneltä hirtettiin pukamat, ja edelleen olemme onnellisesti yhdessä.

Vierailija
122/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtava pettymys olisi pitkään päällimmäinen tunne, että tuokin on vakuutellut ikuista rakkauttaan ja silti tykkää vain miehistä, mitä hän minulla teki, olinko vain ajanvietettä, onko tuo mies pettänyt poikien saunailloissa minua? Tässäpä ne kuvitellut ajatukset.

Miksi ajattelisit, että tykkää vain miehistä? Ja miksi kuvittelet, etteikö hän olisi rakastanutkin sinua?

Siksi, koska aloituksessa oli, että mies ilmoittaisi olevansa homo. Ei silloin naisista välitetä, ei rakasteta eikä haluta yhteistä kotia. Puhumattakaan taudeista, jotka mahdollisesti mieheltä on saatu. Kaikkiin tauteihin, kun ei ole parantavaa hoitoa.

Lisäksi meidän yhteiseksi ja ainutlaatuisena luulemani elämä on silloin ollut minun hyväksikäyttöä ja valetta. Mies on sinä suhteen sivussa tehnyt ties mitä tietämättäni, joten melko hyvä pokka ja paatunut omatunto. En haluaisi olla jatkossa ystävä enkä mitään niinkuin hån ei olisi minulle kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni kaipaisi anaaliin hieman stimuloivaa kosketusta, voin häntä kaikin mokomin sinne sormettaa tai vaikka strap-on lesbodildilla vetää penetroiden, kyllä se vaan sopii. Huomatkaa huumori.

Mutta homoilua en toisen miehen kanssa tähän suhteeseen hyväksy. 

Vierailija
124/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun "mieheni" narahti erikoisella tavalla. Aloin ihmetellä wc-pöntön reunalla olevia tahroja, jotka olivat punertavanruskeita valumia.

En voi sanoiksi laittaa sitä heureka-tunnetta, kun tajusin, mistä tämä erite on kotoisin.

Mieheni tuli kotiin klo 17. Teeskentelin nirmaalia, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Välillä ehkä kannattaa avata suunsa ja kysyä. Minun mieheltäni myös jäi veritippoja sinne tänne. Otin asian puheeksi. Häneltä hirtettiin pukamat, ja edelleen olemme onnellisesti yhdessä.

Alushousuissaan 3 desilitran vuotoja. Kuin naisen valkovuotoa verellä ja ulosteella miksaten. Suljin pois pukamavaihtoehdon. En muuten laske leikkiä.

Vierailija
125/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtava pettymys olisi pitkään päällimmäinen tunne, että tuokin on vakuutellut ikuista rakkauttaan ja silti tykkää vain miehistä, mitä hän minulla teki, olinko vain ajanvietettä, onko tuo mies pettänyt poikien saunailloissa minua? Tässäpä ne kuvitellut ajatukset.

Miksi ajattelisit, että tykkää vain miehistä? Ja miksi kuvittelet, etteikö hän olisi rakastanutkin sinua?

Siksi, koska aloituksessa oli, että mies ilmoittaisi olevansa homo. Ei silloin naisista välitetä, ei rakasteta eikä haluta yhteistä kotia. Puhumattakaan taudeista, jotka mahdollisesti mieheltä on saatu. Kaikkiin tauteihin, kun ei ole parantavaa hoitoa.

Lisäksi meidän yhteiseksi ja ainutlaatuisena luulemani elämä on silloin ollut minun hyväksikäyttöä ja valetta. Mies on sinä suhteen sivussa tehnyt

Aloituksessa ei kerrottu, että mies on tiennyt olleensa koko ajan homo. Eikä hänen myöskään kerrottu harrastaneen seksiä miesten kanssa. Miten hän olisi käyttänyt sinua hyväsi, jos on ollut teidän parisuhteen ajan heter tai miksi se olisi valhetta? Älä vain sano, että sinäkin olet niitä hupsuja, jotka luulee, että ihminen on aina sama ja muuttumaton. 

Vierailija
126/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti,sosiopaatti ja-tai narsu se on joka pokkana silmää räpäyttämättä pystyy pettämään.

Vierailija
127/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti,sosiopaatti ja-tai narsu se on joka pokkana silmää räpäyttämättä pystyy pettämään.

No nyt on kovat psykoosit tulilla 🔥

Vierailija
128/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousuissaan 3 desilitran vuotoja. Kuin naisen valkovuotoa verellä ja ulosteella miksaten. Suljin pois pukamavaihtoehdon. En muu

No mihin vaihtoehtoon lopulta päädyit? Koska mistään tavallisista B-rapputouhuistahan ei tuollaisia jäämiä tule.

Vierailija
129/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousuissaan 3 desilitran vuotoja. Kuin naisen valkovuotoa verellä ja uloste

Mies antanu anaaliin tuutata spermat, jotkavaluneet muijan lakanoille. Onhan se yksi satsi jo aika iso lastillinen. Jos äijä päivittäin käy ottaa munaa.. Samoin ku muija valuttaa pimpistä niin kai homokin.

Vierailija
130/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun miehesi todella on homo, ollut koko suhteenne ajan. Mä tiedän kenestä puhutaan. Tuolle wc-valumamuijalle tiedoks. Piirit on pienet maassa. Että turhaan et epäilly.

Vierailija
131/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummitädille kävi näin. Olivat parhaita ystäviä entisen miehen kanssa ja ovat sitä edelleen. Kaapista ulos tulosta ja erosta on aikaa jo yli 20 vuotta. En tiedä minkälaiset tunnelmat oli heti eron jälkeen, mutta ovat edelleen säännöllisesti tekemisissä toistensa kanssa. Kummitätini ei ole ollut uudessa vakavassa suhteessa sen jälkeen, koska ei ole löytynyt ketään yhtä hyvää kuin tämä kaapista ulos tullut. Lyhyempiä suhteita on ollut kyllä.

Vierailija
132/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Tulipa tarpeeseen - kuin terapiana - tämä teema - aloitus. Ei todellakaan koske tai kuvaa omaa parisuhdettani, mutta olen ympäristössä, jossa olen havainnut tämänkaltaista tapahtuvan nuoremman polven osalta.

.

Kovin ovat arvot muuttuneet joissakin vuosissa, olen itsekseni hieman hämmästyneenä todennut. Joka suuntaan laitellaan huoletta 💁 ja kaikki tämä vielä näyttäisi olevan täysin okei. Onneksi minun ei tarvitse vaikutteita tällaisesta ottaa.

.

Minulle Parisuhde on Pyhä; kahden ihmisen lojaali liitto. Ei kolmenkeskinen eikä polyamorinen. Toki kukin tyylillään ja ristinsä kantaa. Yleisesti ottaen koen, että luottamus on kaiken perusta ja kulmakivi. Sekä platonisissa että romanttisissa suhteissa.

.

Vierailija
133/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alushousuissaan 3 desilitran vuotoja. Kuin naisen valkovuotoa verellä ja uloste

Suolistosyöpä 😭

Vierailija
134/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kovat psykoosit tulilla 🔥

Sarjapettäjät ja häikäilemättömät predator- seksiaddiktit ovat poikkeuksetta tässä skaalassa. Perehdypä aiheeseen.

Että liekitä sä vaan vaikka hookoon blööt tulillas.

Vierailija
135/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuntisin oloni petetyksi. Itse olisin luottanut ja rakastanut, toinen olisi käyttänyt minua vain kulissinaan.

Vierailija
136/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että mitä vitttua sä menit sitten naimaan minut ja tuhlaamaan molempien elämää!

Suuntaus voi todellakin muuttua iän myötä.

Mielenkiintoista.

Tähän asti on toitotettu, että suuntaus on pysyvä eikä ketään saa yrittää muuttaa toiseksi, vaikka tämä itse haluaisi.

Vai koskeeko tämä muuttuminen vain heteroita, joista tulee homoja tai lesboja, mutta toisinpäin mahdotonta?

Vierailija
137/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on ystävä jonka kanssa haluaisit harrastaa kimppaseksiä niin nyt on tilaisuutesi.

Vierailija
138/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tyrmistyttävät asenteet ja reaktiot naisilta - tuollaisen lynkkausmielialan alta pakenisin miehenä heti. Eikä ole terveellinen lapsillekaan. Ikään kuin keskustelu olisi kymmenien vuosien takaa. Missä on suvaitsevaisuus? Pieni ristiriita siinä, että täällä ollaan toisaalta niin innokkaana pride-banderollien kanssa. Fakta on, että puolet liitoista päättyy eroon joka tapauksessa. Ap ei sanonut, että mies ei olisi rakastanut; on täysin mahdollista, että ihmiset muuttuvat, jolloin pitää olla rehellinen itselleen ja läheisille.  

Vierailija
139/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on tyrmistyttävät asenteet ja reaktiot naisilta - tuollaisen lynkkausmielialan alta pakenisin miehenä heti. Eikä ole terveellinen lapsillekaan. Ikään kuin keskustelu olisi kymmenien vuosien takaa. Missä on suvaitsevaisuus? Pieni ristiriita siinä, että täällä ollaan toisaalta niin innokkaana pride-banderollien kanssa. Fakta on, että puolet liitoista päättyy eroon joka tapauksessa. Ap ei sanonut, että mies ei olisi rakastanut; on täysin mahdollista, että ihmiset muuttuvat, jolloin pitää olla rehellinen itselleen ja läheisille.  

Naisten oikea karva paljastui.

Vierailija
140/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun miehesi todella on homo, ollut koko suhteenne ajan. Mä tiedän kenestä puhutaan. Tuolle wc-valumamuijalle tiedoks. Piirit on pienet maassa. Että turhaan et epäilly.

Ai jaa? Että vauviksella tiedetään kenen mies on homo? Onko mun mies homo?