Tuntisitko itsesi petetyksi jos miehesi vuosien avioliiton jälkeen ilmoittaisi olevansa homoseksuaali ja haluaa suhteeseen miehen kanssa?
Vai olisitko iloinen että hän on löytänyt itsensä ja seksuaalisuutensa?
Kommentit (209)
No pitää olla aika ohkanen suhde jos ei ole tiennyt tai huomannut toisen mahdollista kiinnostavuutta samaa sukupuolta kohtaan. En yllättyisi omasta miehestä vaikka ihastusi mahdollisen eron jälkeen mieheen. Tykästyy ihminen edellä.
Sanoisin että ahaa, mielenkiintoista. Kysyisin, oletko tosiaan varma. Jos sanoisi olevansa, niin ok. Hyvä kun uskaltaisi tunnustaa, jos niin olisi.
Kylmä tuskanhiki otsalla jo ajatuksesta, että mies tulisi kaapista ja minä kävisin sitten kelaamaan, kuinka monet saunaillat kavereiden kanssa olikin panoiltoja h_mojen kesken. Ei herra paratkoon. Siitä olisi minun ruumiiseeni koskenut oltuaan an_aliyhdynnässä miehen kanssa 3 tuntia aiemmin. Ei, ei, ei, ei, ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me kaikki varmasti voimme iloita tämän päivän Ralph Schumacher- homouutisista ja sen puolitutun serkkumme kaverin uudesta homoidentiteetistä, mutta kummastipa ääni muuttuu kellossa, kun ja jos oma puoliso osoittautuu homoksi. Kyllä siinä pelleksi ja totaalisen kusetetuksi mahtaa nainen olonsa tuntea. Toivottavasti tämä ei ole mitään enne, että oma mieheni pian paljastuu
per s eenkairaajaksi. 😏😐
Kielenkäytöstäsi päätellen olet mies itsekin, joten eipä muuta kuin romanttista kesää teille molemmille.
Samoin sinulle ihanat kesät.
terv. heteroN, jolla heteroM
Luojan kiitos.
Anaalipanoja on sekä homo- että heterosuhteissa, joten miten se kahden miehen kesken on "likaisempaa", koska sama alkuperäinen tarkoitus sillä naisenkin b-rapulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä naiset vihaa homoja 😳
no mitäpä muuta luulit?!
Jos kaikki miehet päättää alkaa homoksi, mihin naisia yleensä edes tarvitaan? Poratkoon toisiaan sitten suuhun ja perseeseen jos ei naisen seura kiinnosta. Siitähän siinä on kyse.
Sanoisin että ihanko totta? Siinä tapauksessa; suck it up! Tätä liittoa ja elämää johon olet minut huijannut, et sinä päätä. Jos se päättyy niin päätös on silloin minun. Niin kauan elät kuin tähänkin asti ja hoidat isän ja miehen hommasi kunnialla! Tai muuten hurjistun ja siitä et selviä vähällä ja menenntskuuseen siitä että lopun elämääsi toivot toimineesi neuvoni mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me kaikki varmasti voimme iloita tämän päivän Ralph Schumacher- homouutisista ja sen puolitutun serkkumme kaverin uudesta homoidentiteetistä, mutta kummastipa ääni muuttuu kellossa, kun ja jos oma puoliso osoittautuu homoksi. Kyllä siinä pelleksi ja totaalisen kusetetuksi mahtaa nainen olonsa tuntea. Toivottavasti tämä ei ole mitään enne, että oma mieheni pian paljastuu
per s eenkairaajaksi. 😏😐
Eikö käynyt mielessä että miehesi voi olla btm ja nauttia anaaliseksistä antavana ja alistuvana osapuolena? Tai ehkä hän on vers joka haluaa olla sekä aktiivinen että passiivinen osapuoli?
Järkyttävää lukea kuinka rajoittuneita, omistushaluisia ja mustasukkaisia naiset täällä ovat. En voi mitenkään uskoa että naiset ovat yleensä tällaisia.
Media antaa täysin väärän kuvan homomyönteisyydestä sateenkaariuutisoinnin/gay pride-kulkueiden myötä. Mutta se on somea ja televisiota, ei irl-reaalielämää. Joten, HERÄÄ PAHVI.
Onko palstan mammat todellakin näin vihamielisiä?
Eikö persujen pitänyt just olla tollaisia?
Sitten voinen itsekin ehdottaa jotain kolmen kimppaa tai avointa suhdetta, jossa voidaan molemmat olla ihanasti vaikka homoja ja lesboja, hoidellaan sitten siinä kivasti kaikki toisemme. Tai ruvetaanko vaikka etsimään sisarvaimoja ja -veljiä?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ihanko totta? Siinä tapauksessa; suck it up! Tätä liittoa ja elämää johon olet minut huijannut, et sinä päätä. Jos se päättyy niin päätös on silloin minun. Niin kauan elät kuin tähänkin asti ja hoidat isän ja miehen hommasi kunnialla! Tai muuten hurjistun ja siitä et selviä vähällä ja menenntskuuseen siitä että lopun elämääsi toivot toimineesi neuvoni mukaan
Olen heteronainen, mutta täytyy sanoa että suosittelisin ketä tahansa juoksemaan, jos kumppanin ulosanti on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anaalipanoja on sekä homo- että heterosuhteissa, joten miten se kahden miehen kesken on "likaisempaa", koska sama alkuperäinen tarkoitus sillä naisenkin b-rapulla on.
Niin sitä luulis joo. Teoriatasolla. Mutta vaan teoriatasolla. Oikeassa elämässä ei mene noin. Ei ollenkaan. Koeta hölmö ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että mitä vitttua sä menit sitten naimaan minut ja tuhlaamaan molempien elämää!
Eli vaikka tähän asti elämäsi olisi ollut auvoista ja onnellista, kaikki pyyhkiytyi nyt pois?
Vähän sama kuin klassinen erotessa "elämäni parhaat vuodet tuhlasin sinun kanssasi" Suomeksi sanottuna ne kanssasi vietetyt vuodet ovat olleet elämäni parhaat.
Jos yhteselämä on perustunut isolta osin valheelle, niin todellisuuspohja omiltakin ajatuksilta ja tuntemuksita noilta vuosilta, sekä valheelliseen todellisuuskuvaan perustuvat tulevaisuudensuunnitelmat putoaa pois, ja jäljelle jää vain oma epäreailistinen kuvitelma. Kumppani on luonut ja esittänyt valheellisen kuvan itsestään, jolle suhde on rakentunut, eikä sellaista ihmistä ei ole olemassakaan.
Saa miettiä, mikä vuosien varrell
Tässä tilanteessa parhaillaan.
Voiko toipua koskaan.
Alhaista ja julmaa.
Asiallisesti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä naiset vihaa homoja 😳
no mitäpä muuta luulit?!
Jos kaikki miehet päättää alkaa homoksi, mihin naisia yleensä edes tarvitaan? Poratkoon toisiaan sitten suuhun ja perseeseen jos ei naisen seura kiinnosta. Siitähän siinä on kyse.
Aika moni heterosuhde päättyy siitä syystä, että heteromies ajattelee että ainoa seuranpidon muoto on se poraaminen, ja sitäkään ei parinkymmenen vuoden jälkeen enää niin kovasti jaksa.
Joten kumpi sitten on keski-ikäisen heteronaisen kannalta parempi kumppani: heteromies, jonka kanssa ei ole mitään muuta yhteistä kuin poraaminen kaksi kertaa vuodessa, vai homomies, jonka kanssa voi käydä teatterissa, ostoksilla, kaupunkilomalla, puhua TV-sarjoista ja sisustamisesta. Tai sinua itseäsi lainaten: kummassa tapauksessa se naisen seura kiinnostaa miestä?
No en tiedä kyllä kovin montaa miestä jotka ilahtuvat siitä että vaimo tulee 20 vuoden jälkeen kaapista. Kukkuu, olenkin halunnut lipoa pimppaa kaikki nämä vuodet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen, mutta täytyy sanoa että suosittelisin ketä tahansa juoksemaan, jos kumppanin ulosanti on tuota luokkaa.
Jaa että alistua pitäisi ja ymmärtää tässäkin kohtaa? Raja se on naisilla jossain, ja jos aviomies ja lasten isä alkaisi haikailla kikkelien perään, niin siinähän haikailee mutta perheen elämä jatkukoon sellaisena kuin tähänkin asti, sitä ei laiteta miehen himojen vuoksi palasiksi. Ei ainakaan ilman että minulla olisi sananen sanottavana.
Minulla oli kerran tinderukko, joka vonkasi anaalia heti ekasta panosta lähtien. Red flagit heti up. No, kuulinkin tutultani miehen olevan kantis eräässä Helsingin homouimahallissa, jossa miehet imee ja panee toisiaan. YÖK. Onneksi käytin kumia sen yhden panon, tiedä vaikka huvin tai kupan moinen saasta olis antanut. Etoo vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tuskanhiki otsalla jo ajatuksesta, että mies tulisi kaapista ja minä kävisin sitten kelaamaan, kuinka monet saunaillat kavereiden kanssa olikin panoiltoja h_mojen kesken. Ei herra paratkoon. Siitä olisi minun ruumiiseeni koskenut oltuaan an_aliyhdynnässä miehen kanssa 3 tuntia aiemmin. Ei, ei, ei, ei, ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjun paras.
Eikö käynyt mielessä että miehesi voi olla btm ja nauttia anaaliseksistä antavana ja alistuvana osapuolena? Tai ehkä hän on vers joka haluaa olla sekä aktiivinen että passiivinen osapuoli?
Järkyttävää lukea kuinka rajoittuneita, omistushaluisia ja mustasukkaisia naiset täällä ovat. En voi mitenkään uskoa että naiset ovat yleensä tällaisia