Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntisitko itsesi petetyksi jos miehesi vuosien avioliiton jälkeen ilmoittaisi olevansa homoseksuaali ja haluaa suhteeseen miehen kanssa?

Vierailija
15.07.2024 |

Vai olisitko iloinen että hän on löytänyt itsensä ja seksuaalisuutensa?

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En petetyksi vaan petkutetuksi.

Tämä. Se, että minulle olisi valehdeltu vuosia... Se siinä pahinta olisi, se epärehellisyys. Menisi pohja koko elämältä, kun on luullut olevansa rehellisen ihmisen kanssa. 

Ja jos mies väittäisi keksineensä vasta nyt suuntautumisensa, se olisi vielä pahempaa, koska silloin se olisi valehdellut itselleen. 

Olisin siis haaskannut elämäni ihmiseen, joka on niin olematon, ettei ole edes itselleen rehellinen.

No, kai siitä pääsisi yli. Kaikesta yleensä pääsee. 

Vierailija
62/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on vihamielinen tunnelma. Jos nainen kertoisi olevansa lesbo, niin sehän olisi vain voimaantunut nainen. EI mitään sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä lentäisi samantien ulos yhteisestä kodista. Sitten puhutaan, kun tunteet on laantuneet siis viha.

Minä häipyisin itse, ja jättäisin sen siivoamaan jäljet joka ne on sotkenutkin. En todellakaan jäisi huusholliin, jonka olen jakanut valehtelijan kanssa. 

Vierailija
64/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä naiset vihaa homoja 😳

Vierailija
65/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kaikki varmasti voimme iloita tämän päivän Ralph Schumacher- homouutisista ja sen puolitutun serkkumme kaverin uudesta homoidentiteetistä, mutta kummastipa ääni muuttuu kellossa, kun ja jos oma puoliso osoittautuu homoksi. Kyllä siinä pelleksi ja totaalisen kusetetuksi mahtaa nainen olonsa tuntea. Toivottavasti tämä ei ole mitään enne, että oma mieheni pian paljastuu

per  s  eenkairaajaksi. 😏😐

Vierailija
66/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä naiset vihaa homoja 😳

no mitäpä muuta luulit?!

Vierailija
67/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiemmin joku tiedostaa asian ja ei elä kulissia, sitä parempi. Ei ole järkeä olla yhdessä turhaan vuosia jonkun kanssa. Usein jotkut huomaavat mihin suuntaan toinen on kallellaan, mutta aina ei.

Mitä turhaan yhdessä oloa se on? Voihan puoliso vaikka kuolla, mutta ei se muuta aiempia yhteisiä vuosia turhiksi.

Valheessa eläminen on vähän eri asia kuin puolison kuolema.

Tuossa tilanteessa miestä, jota rakastin, ei siis ollut olemassakaan. Pelkkä valehteleva kasa sitä itseään. 

Vierailija
68/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olkaapa REALISTEJA.

BI-MIES=HOMO.

Muistakaa.

Vierailija
69/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen seksuaalista suuntautumista janana, jossa keskellä on bi ja reunoilla homo ja hetero. Jokainen sijoittuu johonkin kohtaan tuolla janalla ja sijoitus voi muuttua iän ja elämänkokemuksen myötä.

Yksilö voi olla esimerkiksi jossain homo/bi-välimaastossa, mutta nuorempana on ennakkoluuloisempi ja kokea ns. perinteisen perheen enemmän omaksi jutukseen, joten keskittyy naisiin. Vanhempana sitten oppii tuntemaan itsensä paremmin, lapset saattavat olla aikuisia ja itse ymmärtää elämän rajallisuuden ja rohkaistuu muuttamaan suuntaa.

Vierailija
70/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiemmin joku tiedostaa asian ja ei elä kulissia, sitä parempi. Ei ole järkeä olla yhdessä turhaan vuosia jonkun kanssa. Usein jotkut huomaavat mihin suuntaan toinen on kallellaan, mutta aina ei.

Mitä turhaan yhdessä oloa se on? Voihan puoliso vaikka kuolla, mutta ei se muuta aiempia yhteisiä vuosia turhiksi.

Valheessa eläminen on vähän eri asia kuin puolison kuolema.

Tuossa tilanteessa miestä, jota rakastin, ei siis ollut olemassakaan. Pelkkä valehteleva kasa sitä itseään. 

Totta kai mies, jota rakastit, oli olemassa. Et sinä pysty muuttamaan yhteistä historiaanne tai menneitä tunteitasi, vaikka kuinka raivoaisit. 

Itse olen saanut kolme hienoa lasta mieheni kanssa. Näin ollen mikään ei voi pyyhkiä pois yhteistä historiaamme. 

Vierailija
71/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen seksuaalista suuntautumista janana, jossa keskellä on bi ja reunoilla homo ja hetero. Jokainen sijoittuu johonkin kohtaan tuolla janalla ja sijoitus voi muuttua iän ja elämänkokemuksen myötä.

Yksilö voi olla esimerkiksi jossain homo/bi-välimaastossa, mutta nuorempana on ennakkoluuloisempi ja kokea ns. perinteisen perheen enemmän omaksi jutukseen, joten keskittyy naisiin. Vanhempana sitten oppii tuntemaan itsensä paremmin, lapset saattavat olla aikuisia ja itse ymmärtää elämän rajallisuuden ja rohkaistuu muuttamaan suuntaa.

Tai sitten voi olla, että nuorena kokeilee erilaisia suhdemuotoja, mutta sitten vanhempana päätyy perustamaan ydinperheen.

Niinhän Venäjällä ja muissa kehitysmaissa juuri perustellaan näitä homovastaisia lakeja: ajatellaan että nuoret ryhtyvät homoseksuaaleiksi kun kuulevat sellaisesta mahdollisuudesta.

Vierailija
72/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle homolle on vaikeaa hyväksyä itsensä, joten jos on jossain määrin bi ja kokee jotain kiinnostusta myös naisiin, niin se on usein helpompi vaihtoehto. Nykyään varmaan helpompaa olla homo, mutta 20-30 vuotta sitten aika moni bi taisi valita naisen kanssa elämisen.

Vierailija
73/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauva mammat ei hyväksykään nyt homoja? Sateenkaariväki kelpaa, mutta homot ei.

Vierailija
74/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakkaat naiset, kiitos. Rintaani viiltää lukea. Olen tämän kokenut, en koskaan voinut sisarilleni enkä vanhemmilleni tästä kertoa. Asia on edelleen 4 vuoden jälkeen erittäin kipeä ja itkenkin karvaita kyyneleitä yhä usein, salaa. Poikani kysymykset "onko isillä poikaystävä?" eivät naurata, vaan kiusaannuttavat. En haluaisi edes vastata. Pakkohan nämä kuitenkin on jossain vaiheessa läpikäydä. Luoja anna voimaa!

Vierailija
75/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassynlaa ala tuu terapeutti lassyttaan prkle jumalauta!

Vierailija
76/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle homolle on vaikeaa hyväksyä itsensä, joten jos on jossain määrin bi ja kokee jotain kiinnostusta myös naisiin, niin se on usein helpompi vaihtoehto. Nykyään varmaan helpompaa olla homo, mutta 20-30 vuotta sitten aika moni bi taisi valita naisen kanssa elämisen.

Erityisesti urheilun, viihteen ja muun huomiotalouden piirissä. Jos tässä mietitään vaikkapa erästä entistä formulakuljettajaa, lienee aika varma juttu, että 30 vuotta sitten tieto hänen miesystävästään olisi vaikuttanut haitallisesti sponsoreiden saamiseen. Kun on kyseessä miljoonabisnes ja koko tallin maine, niin eikö viisainta ole etsiä kaunis vaimo, niin kukaan ei pääse epäilemään asiaa.

Vierailija
77/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki varmasti voimme iloita tämän päivän Ralph Schumacher- homouutisista ja sen puolitutun serkkumme kaverin uudesta homoidentiteetistä, mutta kummastipa ääni muuttuu kellossa, kun ja jos oma puoliso osoittautuu homoksi. Kyllä siinä pelleksi ja totaalisen kusetetuksi mahtaa nainen olonsa tuntea. Toivottavasti tämä ei ole mitään enne, että oma mieheni pian paljastuu

per  s  eenkairaajaksi. 😏😐

Kielenkäytöstäsi päätellen olet mies itsekin, joten eipä muuta kuin romanttista kesää teille molemmille.

Vierailija
78/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan bit pysyy homotallissa eikä naiseen KOSKE prsepanon jälkeen niin kaikki on happy.

Vierailija
79/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, minkä takia ilmoittaisi asiasta vasta vuosien jälkeen.

Jos ei ole itsekään tajunnut tilannetta sitä ennen, niin eihän hän silloin minua olisi pettänyt. Jos on koko ajan tiennyt olevansa homo ja koettanut vain esittää heteroa tai muuttua sellaiseksi, niin silloin kyllä olisin pettynyt ja vihainen.

Vierailija
80/209 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin

M48