Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyri miellyttämään naisia tai muitakaan ihmisiä ikinä. Monet vaginaetuoikeutetut eivät pysty käsittelemään kaltaisiani miehiä, heillä menee pata jumiin.
Olet ilkeä ja tyly naisille ja vähättelet heitä? Ei kovin erikoista. Valitettavasti.
Ei pyri miellyttämään= ilkeä ja tyly?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan jahdannut naisia.
En ole kiinnostunut autoista, lätkästä tai hevimusiikista.
Tykkään laittaa ruokaa, kokea taidetta ja lukea kirjoja. Tykkään myös käydä kävelyillä, havainnoida erilaisia poikkeuksellisia asioita ja nauttia maailman kauneudesta. Pohdin myös usein elämää, maailmankaikkeutta ja yleisesti olemassaoloa. Tämä saa minut usein myös tunteelliseksi, surulliseksi ja melankoliseksi.
Kai tiedät olevasi monen naisen ihannemies parisuhteeseen.
olen tuiki tavallisen näköinen koodari (mies), vartalo hieman keskilihava
mutta minulla on varmaan se pillumagneetti jossain kun naisia pyörii kiinnostuneina ympärillä
joka paikassa, seksiä tulisi niin paljon kuin ikinä haluaa
Stereotypiat on tyhmiä, mutta ne ovat olemassa. Elämä on suuri paradoksi.
Itselle sukupuoli on merkityksetön, mutta yhteiskunta ja biologia pakottavat kohtaamaan totuuden: minulla on kohtu ja sukupuoli, joka nähdään vähempiarvoiseksi, jopa halveksutuksi.
Olen aina tienannut enemmän kuin puoliso, sekä olen keskivertonaista huomattavasti pidempi, muuten olen tilastojen valossa ihan keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin luonnosta ja mökillä olosta. Siis mökillä jossa on sähköä, mutta ei juoksevaa vettä. Odotan innolla, että pian pääsee marjoja poimimaan.
Ajattelen paljon syvällisiä ja pohdin kaikesta syy-seuraussuhteita. En pidä juoruilusta, enkä siihen työpaikalla osallistu.
Eli poikkean ja paljon kaikista tuntemistani naisista.
N25
Odota 10-20 vuotta niin kaikki muut naiset ympärilläsi on just samanlaisia.
t. keski-ikäinen
Paitsi tuo juoruilu joka on keski-ikäisten tanakoiden mammojen olympialaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyri miellyttämään naisia tai muitakaan ihmisiä ikinä. Monet vaginaetuoikeutetut eivät pysty käsittelemään kaltaisiani miehiä, heillä menee pata jumiin.
Kukapa viihtyisi epäkohteliaan ihmisen seurassa?
Missä se epäkohtelias luki, sutki harhaanjohtaja?
Rivien välistä sen lukee hyvin helposti. Kirjoitit että naisilla menee pata jumiin kanssasi, etkä suostu heitä miellyttämään. Se viittaa siihen, että käyttäydyt kansskäymistilanteessa törkeästi ja saat muut vaivaantumaan. Käyttämäsi sana vaginaetuoikeutettu kertoo myös paljon sinusta.
Olen eri, ja siis miellyttäjiin tottuneilla käsitän sen padan menevän jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen metallia, käyn keikoilla ja festareilla reippaasti yli viisikymppisenä eikä tippaakaan kiinnosta muiden mielipiteet siitä asiasta
Oot tavis
Ei kukaan huomaa et kuuntelet metallia
Sul on p.askainen metallica paita aina päällä?
Tatuointi
Kaikki naiset kouvolassa näyttää sulta:)
Vierailija kirjoitti:
En elä miehen kautta enkä tarvitse randommiesten kehuja tai ihailua tunteakseni itseni viehättäväksi.
No tämä ei Suomessa mitenkään poikkea normista. Vaikka palstamiesten päässä stereotyyppi elääkin sitkeästi.
Olen nainen ja silti mietin, että jospa W Rydman puhuukin totta.
mä en nauti vaatteiden ostelusta. Se on vain välttämätön paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa viihtyisi epäkohteliaan ihmisen seurassa?
Missä se epäkohtelias luki, sutki harhaanjohtaja?
Rivien välistä sen lukee hyvin helposti. Kirjoitit että naisilla menee pata jumiin kanssasi, etkä suostu heitä miellyttämään. Se viittaa siihen, että käyttäydyt kansskäymistilanteessa törkeästi ja saat muut vaivaantumaan. Käyttämäsi sana vaginaetuoikeutettu kertoo myös paljon sinusta.
Olen eri, ja siis miellyttäjiin tottuneilla käsitän sen padan menevän jumiin.
Ja tuo vag...jne kertoo enemmän joidenkin naisten asenteesta.Jonka tietysti kipakassa miesvihassasi torppaat, koska millään tavalla viallista naistahan ei voi olla olemassa.
Harrastuksena remontoin ja rakennan. Enkä tarkoita sisustustyyliin, vaan ihan taloja.
Vierailija kirjoitti:
olen tuiki tavallisen näköinen koodari (mies), vartalo hieman keskilihava
mutta minulla on varmaan se pillumagneetti jossain kun naisia pyörii kiinnostuneina ympärillä
joka paikassa, seksiä tulisi niin paljon kuin ikinä haluaa
Veikkaan, että olet mukava, sosiaalinen ja tulet naisten kanssa toimeen.
Olen kasvanut naistyypillisessä kehossa mutta koin aina etten ole nainen. Ajatus "no naisia voi olla monenlaisia" ei riittänyt siinä vaiheessa.
Elämä oli pitkään kärsimystä ja tilanteen pakkosietämistä. Onneksi ei enää ja saanut vihdoin aloittaa elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Nautin luonnosta ja mökillä olosta. Siis mökillä jossa on sähköä, mutta ei juoksevaa vettä. Odotan innolla, että pian pääsee marjoja poimimaan.
Ajattelen paljon syvällisiä ja pohdin kaikesta syy-seuraussuhteita. En pidä juoruilusta, enkä siihen työpaikalla osallistu.
Eli poikkean ja paljon kaikista tuntemistani naisista.
N25
Minä olin 25 vuotiaana rutiköyhä.
Onko sinulla seksisuhde mieheen, joka omistaa mökin?
Maksoin opintolainan pois 30v.
????,,,,,,
"Naisten pakollinen yhteiskuntapalvelus ei ole ihan huono idea."
itseäni mietityttää tässä se kohta, että entä jon nainen on jo äiti?
Itse sain ensimmäiseni 18-vuotiaana, toisen 21-vuotiaana. Minulla ei olisi ollut ketään joka oliis lapsista huolta pitänyt. Isä häipyi kuin pieru Saharaan, oma äitini olisi ilman muuta kieltäytynyt. Sellaista sukua ei ollut eikä ole joka olisi apuun tullut. Yhteiskunnan olisi sitten ollut otettava vastuu. Johonkin sijaishuoltoon siksi aikaa, mikä kyllä melkoisen kolkolle tuntuu ja maksaa yhteiskunnalle melkoisen summan. Laitossijoitus maksaa reilut 100 000 euroa vuodessa, perhesijoitus tietääkseni hieman vähemmän. Entä mitä se tekee lapsen psyykelle ja kehitykselle, se on toinen juttu jota rahalla ei voi korvata.
Tiedän että meitä nuorena äidiksi tullleita on paljon, eikä ole mikään hokkuspokkus ja sinsalabim työntää lapsi tai lapset vain jonnekin säilöön,
Tulkaa sitten sanomaan että älkää hankkiko lapsia niin nuorena. Vielä toistaiseksi naisella on sentään oikeus valita milloin äidiksi tulee vai tuleeko ollenkaan. Miten tämän asian järjestäisitte? Minkälaista diktatuuria kaipaisitte jotta ihmisen itsemääräämisoikeus tässäkin asiassa voitaisiin riistää?
Itselläni ei olisi mitään sitä vastaan että naisekin käy armeijan. Se on monelle hyvä ponnahduslauta uraa ajatellen, mutta pakollista naisten asepalvelusta en kannata.
Nyt tullaan sitten jankkaamaan että on se pakollinen Pohjois Koreassakin ja joissakin muissakin maissa. Pitää nyt kuitenkin muistaa yhteiskuntarakenne ja perhesuteet. Suomessa tuskin kovin moni sukulainen haluaisi lasta/lapsia vastuulleen moneksi kuukaudeksi, saati sitten vuosiksi kuten monissa näissä pakollisissa maissa. Entä se mahdollinen isä joka olisi kuviossa mukana, minkälaista verta herättäisi se että mies jäisikin täysvastuuseen pienistäkin lapsista? Kuinka moni isä hyppisi riemusta? Käsi sydämelle.
Ehdottomasti vapaaehtoisuus on oikein, ja vapaaehtoisia riittää kyllä. On monenlaista muutakin koulutusta jota voidaan sota- ja poikkeustiloissa tarvita ja käyttää. Ennemmin panostettaisiin näihin koulutuksiin, naiset pääsisivät konkreettisesti kantamaan kortensa kekoon sillä tavalla.
En penkkiurheile
Kaikenlainen uho ja pullistelu tuntuu vain tyhmältä
En arvota ihmisiä suoritusperusteisesti
En palvo "toosaa"
En pidä heteroutta "oikeana" tapana ja muita väärinä.
En piittaa pahemmin autoista
En ole "työuskovainen" enkä oikeistolainen
m57
Vierailija kirjoitti:
"Naisten pakollinen yhteiskuntapalvelus ei ole ihan huono idea."
itseäni mietityttää tässä se kohta, että entä jon nainen on jo äiti?
Itse sain ensimmäiseni 18-vuotiaana, toisen 21-vuotiaana. Minulla ei olisi ollut ketään joka oliis lapsista huolta pitänyt. Isä häipyi kuin pieru Saharaan, oma äitini olisi ilman muuta kieltäytynyt. Sellaista sukua ei ollut eikä ole joka olisi apuun tullut. Yhteiskunnan olisi sitten ollut otettava vastuu. Johonkin sijaishuoltoon siksi aikaa, mikä kyllä melkoisen kolkolle tuntuu ja maksaa yhteiskunnalle melkoisen summan. Laitossijoitus maksaa reilut 100 000 euroa vuodessa, perhesijoitus tietääkseni hieman vähemmän. Entä mitä se tekee lapsen psyykelle ja kehitykselle, se on toinen juttu jota rahalla ei voi korvata.
Tiedän että meitä nuorena äidiksi tullleita on paljon, eikä ole mikään hokkuspokkus ja sinsalabim työntää lapsi tai lapset vain jonnekin säilöön,
Kyllä intistä annetaan vapautuksia miehillekkin painavista syistä (tosin yleensä kai terveydellisistä). Luulisi, että kahden lapsen yksinhuoltajuus on painava syy vapautukselle.
Odota 10-20 vuotta niin kaikki muut naiset ympärilläsi on just samanlaisia.
t. keski-ikäinen