Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miten poikkeat stereotyyppisestä naisesta/miehestä.

Vierailija
09.07.2024 |

Itse omistan vain 3 kengät j a olen aika pihi

Kommentit (657)

Vierailija
121/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin luonnosta ja mökillä olosta. Siis mökillä jossa on sähköä, mutta ei juoksevaa vettä. Odotan innolla, että pian pääsee marjoja poimimaan.

Ajattelen paljon syvällisiä ja pohdin kaikesta syy-seuraussuhteita. En pidä juoruilusta, enkä siihen työpaikalla osallistu.

Eli poikkean ja paljon kaikista tuntemistani naisista.

N25

Odota 10-20 vuotta niin kaikki muut naiset ympärilläsi on just samanlaisia. 

t. keski-ikäinen 

Vierailija
122/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pyri miellyttämään naisia tai muitakaan ihmisiä ikinä. Monet vaginaetuoikeutetut eivät pysty käsittelemään kaltaisiani miehiä, heillä menee pata jumiin.

Olet ilkeä ja tyly naisille ja vähättelet heitä? Ei kovin erikoista. Valitettavasti. 

Ei pyri miellyttämään= ilkeä ja tyly? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan jahdannut naisia.

En ole kiinnostunut autoista, lätkästä tai hevimusiikista.

Tykkään laittaa ruokaa, kokea taidetta ja lukea kirjoja. Tykkään myös käydä kävelyillä, havainnoida erilaisia poikkeuksellisia asioita ja nauttia maailman kauneudesta. Pohdin myös usein elämää, maailmankaikkeutta ja yleisesti olemassaoloa. Tämä saa minut usein myös tunteelliseksi, surulliseksi ja melankoliseksi.

Kai tiedät olevasi monen naisen ihannemies parisuhteeseen. 

Vierailija
124/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuiki tavallisen näköinen koodari (mies), vartalo hieman keskilihava

mutta minulla on varmaan se pillumagneetti  jossain kun naisia pyörii kiinnostuneina ympärillä

joka paikassa, seksiä tulisi niin paljon kuin ikinä haluaa

Vierailija
125/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on munat.

Vierailija
126/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypiat on tyhmiä, mutta ne ovat olemassa. Elämä on suuri paradoksi.

Itselle sukupuoli on merkityksetön, mutta yhteiskunta ja biologia pakottavat kohtaamaan totuuden: minulla on kohtu ja sukupuoli, joka nähdään vähempiarvoiseksi, jopa halveksutuksi.

Olen aina tienannut enemmän kuin puoliso, sekä olen keskivertonaista huomattavasti pidempi, muuten olen tilastojen valossa ihan keskiverto.

Vierailija
127/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin luonnosta ja mökillä olosta. Siis mökillä jossa on sähköä, mutta ei juoksevaa vettä. Odotan innolla, että pian pääsee marjoja poimimaan.

Ajattelen paljon syvällisiä ja pohdin kaikesta syy-seuraussuhteita. En pidä juoruilusta, enkä siihen työpaikalla osallistu.

N25

Odota 10-20 vuotta niin kaikki muut naiset ympärilläsi on just samanlaisia. 

t. keski-ikäinen 

Paitsi tuo juoruilu joka on keski-ikäisten tanakoiden mammojen olympialaji.

Vierailija
128/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pyri miellyttämään naisia tai muitakaan ihmisiä ikinä. Monet vaginaetuoikeutetut eivät pysty käsittelemään kaltaisiani miehiä, heillä menee pata jumiin.

Kukapa viihtyisi epäkohteliaan ihmisen seurassa?

Missä se epäkohtelias luki, sutki harhaanjohtaja?

Rivien välistä sen lukee hyvin helposti. Kirjoitit että naisilla menee pata jumiin kanssasi, etkä suostu heitä miellyttämään. Se viittaa siihen, että käyttäydyt kansskäymistilanteessa törkeästi ja saat muut vaivaantumaan. Käyttämäsi sana vaginaetuoikeutettu kertoo myös paljon sinusta.

Olen eri, ja siis miellyttäjiin tottuneilla käsitän sen padan menevän jumiin.

Vierailija
129/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen metallia, käyn keikoilla ja festareilla reippaasti yli viisikymppisenä eikä tippaakaan kiinnosta muiden mielipiteet siitä asiasta

Oot tavis

Ei kukaan huomaa et kuuntelet metallia

Sul on p.askainen metallica paita aina päällä?

Tatuointi

Kaikki naiset kouvolassa näyttää sulta:)

Vierailija
130/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä miehen kautta enkä tarvitse randommiesten kehuja tai ihailua tunteakseni itseni viehättäväksi. 

No tämä ei Suomessa mitenkään poikkea normista. Vaikka palstamiesten päässä stereotyyppi elääkin sitkeästi. 

Vierailija
131/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja silti mietin, että jospa W Rydman puhuukin totta.

132/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en nauti vaatteiden ostelusta. Se on vain välttämätön paha.

Vierailija
133/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa viihtyisi epäkohteliaan ihmisen seurassa?

Missä se epäkohtelias luki, sutki harhaanjohtaja?

Rivien välistä sen lukee hyvin helposti. Kirjoitit että naisilla menee pata jumiin kanssasi, etkä suostu heitä miellyttämään. Se viittaa siihen, että käyttäydyt kansskäymistilanteessa törkeästi ja saat muut vaivaantumaan. Käyttämäsi sana vaginaetuoikeutettu kertoo myös paljon sinusta.

Olen eri, ja siis miellyttäjiin tottuneilla käsitän sen padan menevän jumiin.

Ja tuo vag...jne kertoo enemmän joidenkin naisten asenteesta.Jonka tietysti kipakassa miesvihassasi torppaat, koska millään tavalla viallista naistahan ei voi olla olemassa.

Vierailija
134/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksena remontoin ja rakennan. Enkä tarkoita sisustustyyliin, vaan ihan taloja.

Vierailija
135/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tuiki tavallisen näköinen koodari (mies), vartalo hieman keskilihava

mutta minulla on varmaan se pillumagneetti  jossain kun naisia pyörii kiinnostuneina ympärillä

joka paikassa, seksiä tulisi niin paljon kuin ikinä haluaa

Veikkaan, että olet mukava, sosiaalinen ja tulet naisten kanssa toimeen. 

Vierailija
136/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut naistyypillisessä kehossa mutta koin aina etten ole nainen. Ajatus "no naisia voi olla monenlaisia" ei riittänyt siinä vaiheessa.

Elämä oli pitkään kärsimystä ja tilanteen pakkosietämistä. Onneksi ei enää ja saanut vihdoin aloittaa elämäni. 

Vierailija
137/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Minä olin 25 vuotiaana rutiköyhä.

Onko sinulla seksisuhde mieheen, joka omistaa mökin?

Maksoin opintolainan pois 30v.

????,,,,,,

Vierailija
138/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten pakollinen yhteiskuntapalvelus ei ole ihan huono idea."

itseäni mietityttää tässä se kohta, että entä jon nainen on jo äiti?

Itse sain ensimmäiseni 18-vuotiaana, toisen 21-vuotiaana.  Minulla ei olisi ollut ketään joka oliis lapsista huolta pitänyt.  Isä häipyi kuin pieru Saharaan, oma äitini olisi ilman muuta kieltäytynyt.  Sellaista sukua ei ollut eikä ole joka olisi apuun tullut. Yhteiskunnan olisi sitten ollut otettava vastuu. Johonkin sijaishuoltoon siksi aikaa, mikä kyllä melkoisen kolkolle tuntuu ja maksaa  yhteiskunnalle melkoisen summan. Laitossijoitus maksaa reilut 100 000 euroa vuodessa, perhesijoitus tietääkseni hieman vähemmän. Entä mitä se tekee lapsen psyykelle ja kehitykselle, se on toinen juttu jota rahalla ei voi korvata.

Tiedän että meitä nuorena äidiksi tullleita on paljon, eikä ole mikään hokkuspokkus ja sinsalabim työntää lapsi tai lapset vain jonnekin säilöön,

Tulkaa sitten sanomaan että älkää hankkiko lapsia niin nuorena.  Vielä toistaiseksi naisella on sentään oikeus valita milloin äidiksi tulee vai tuleeko ollenkaan.  Miten tämän asian järjestäisitte?  Minkälaista diktatuuria kaipaisitte jotta ihmisen itsemääräämisoikeus tässäkin asiassa voitaisiin riistää?

Itselläni ei olisi mitään sitä vastaan että  naisekin käy armeijan. Se on monelle hyvä ponnahduslauta uraa ajatellen, mutta pakollista naisten asepalvelusta en kannata. 

Nyt tullaan sitten jankkaamaan että  on se pakollinen Pohjois Koreassakin ja joissakin muissakin maissa.   Pitää nyt kuitenkin muistaa yhteiskuntarakenne ja perhesuteet.  Suomessa tuskin kovin moni sukulainen haluaisi lasta/lapsia vastuulleen moneksi kuukaudeksi, saati sitten vuosiksi kuten monissa näissä pakollisissa maissa.  Entä se mahdollinen isä joka olisi kuviossa mukana, minkälaista verta herättäisi se että mies jäisikin täysvastuuseen pienistäkin lapsista? Kuinka moni isä hyppisi riemusta? Käsi sydämelle.

Ehdottomasti vapaaehtoisuus on oikein, ja vapaaehtoisia riittää kyllä.  On monenlaista muutakin koulutusta jota voidaan sota- ja poikkeustiloissa tarvita ja käyttää.  Ennemmin panostettaisiin näihin koulutuksiin, naiset pääsisivät konkreettisesti kantamaan kortensa kekoon sillä tavalla.

Vierailija
139/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En penkkiurheile

Kaikenlainen uho ja pullistelu tuntuu vain tyhmältä 

En arvota ihmisiä suoritusperusteisesti

En palvo "toosaa"

En pidä heteroutta "oikeana" tapana ja muita väärinä.

En piittaa pahemmin autoista

En ole "työuskovainen" enkä oikeistolainen

m57

Vierailija
140/657 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten pakollinen yhteiskuntapalvelus ei ole ihan huono idea."

itseäni mietityttää tässä se kohta, että entä jon nainen on jo äiti?

Itse sain ensimmäiseni 18-vuotiaana, toisen 21-vuotiaana.  Minulla ei olisi ollut ketään joka oliis lapsista huolta pitänyt.  Isä häipyi kuin pieru Saharaan, oma äitini olisi ilman muuta kieltäytynyt.  Sellaista sukua ei ollut eikä ole joka olisi apuun tullut. Yhteiskunnan olisi sitten ollut otettava vastuu. Johonkin sijaishuoltoon siksi aikaa, mikä kyllä melkoisen kolkolle tuntuu ja maksaa  yhteiskunnalle melkoisen summan. Laitossijoitus maksaa reilut 100 000 euroa vuodessa, perhesijoitus tietääkseni hieman vähemmän. Entä mitä se tekee lapsen psyykelle ja kehitykselle, se on toinen juttu jota rahalla ei voi korvata.

Tiedän että meitä nuorena äidiksi tullleita on paljon, eikä ole mikään hokkuspokkus ja sinsalabim työntää lapsi tai lapset vain jonnekin säilöön,

Kyllä intistä annetaan vapautuksia miehillekkin painavista syistä (tosin yleensä kai terveydellisistä). Luulisi, että kahden lapsen yksinhuoltajuus on painava syy vapautukselle.