Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?

Vierailija
06.07.2024 |

Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?

Kommentit (264)

Vierailija
181/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää jos otat sun Raamattusi mukaan. Istutaan rannalle viltille yhdessä lukemaan sekä puhumaan Jeesuksesta.

Vierailija
182/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä todellakaan jäisi treffeille naisen kanssa, joka suorastaan VAATII, että ostan tälle jotain. Onnenonkijat ja hyväksikäyttäjät eivät kiinnosta. 

Juuri tämä, itse olen saanut enemmän kuin paljon naista, tarjoamatta mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää jos olet

25 vuotias jumalaisen kaunis nuori metallimies

Minä voin maksaa

festarit, keikat ym

N56v

Tällä palstalla on paljon naispedofiileja, kun tuota kommenttia on yläpeukutettu. M25

Noita "ikinuoria" mummeleita alleineen riittää.

M(iesoletettu)25 on siis lapsi?

Vierailija
184/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä todellakaan jäisi treffeille naisen kanssa, joka suorastaan VAATII, että ostan tälle jotain. Onnenonkijat ja hyväksikäyttäjät eivät kiinnosta. 

Juuri tämä, itse olen saanut enemmän kuin paljon naista, tarjoamatta mitään!

Ja se teitä harmittaa! :D

Vierailija
185/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystäväni kanssa olimme kävelytreffeillä ja istahdimme kulauttamaan pullon roseeta kauniina kevätiltana rauhalliselle kalliolle. Ne olivat parhaat treffit ikinä. Hän toi pullon, minä lasit ja viltin. Mitään muuta ei tuona iltana tapahtunut, tutustuttiin. Seuraavana päivänä menimme 2 h treffeille, museoon.

Vierailija
186/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin aloittajan pitäisi laskea pillu jalustaltaan. Palvonta halpisjäätelöin tai tikkunekuin pitää unohtaa kokonaan, ja siirtyä reiluihin, epäitsekkäisiin ja komeisiin, kilpavoimistelua harrastaviin miehiin. Heiltä saa, tota noin, ts. sitä niin ihan asevelihintaan.

Vierailija
187/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on Prismassa treffit, niin miksikäs ei. Muuten jäätelö voi sulaa.

Vierailija
188/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säädetään planeetan lämpötilaa.

Vierailija
189/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy siltä naiselta

Vierailija
190/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kysy siltä naiselta

Ei uskalla kun ensin täytyy ennakkoon laskea tuulesta temmatut haittahyötysuhdeluvut jos "joutuu" kuitenkin sen saituritikkarin uhraamaan ja ilmenee ettei se riitä.

Vierailija
191/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisille naisille pitää tarjota enemmän. Kunnollisille riittää, vaikkei tarjoaisi mitään syötävää tai juotavaa. Vakka kantensa löytää...

no johan vitsin murjasit

Vierailija
192/264 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisille naisille pitää tarjota enemmän. Kunnollisille riittää, vaikkei tarjoaisi mitään syötävää tai juotavaa. Vakka kantensa löytää...

no johan vitsin murjasit

Maksullisille pitää maksaa se pyytämänsä taksa ja sen lisäksi voisi herrasmiesasiakas tarjota "kaupan päälle" jotain muutakin, mutta ei maksullinen muuten anna maksutta. Eipä se maksullisen sbisnes pyöri kannattavasti jos tarjoaisi vain ilmaispalveluja persaukispiheille tai muuten vaan maksuhaluttomille. Kunnolliselle riittäisi ettet olisi noin halpamainen ällötys.

Vierailija
193/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on niin vaikeaa ja vastenmielistä miehille keskittyä ja panostaa siihen omassakin elämässä joka tapauksessa tärkeimpään osa-alueeseen, jossa suurin osa miehistä on usein kyvyttömimpiä: sosiaaliset taidot. Mikään ei kompensoi sosiaalisten taitojen puutetta ja epäkypsyyttä ihmisenä ja täten ainoaksi vaihtoehdoksi jää PUMPATTAVA PANONUKKE. Jos ei yhtään nappaa panostaa sosiaalisiin suhteisiin niin turha haikailla elävästä naisesta monitoimikodinkoneenaan.

Rautalangasta: oma ylänuppi työstettävä ensin kuntoon ja on se toki työlästä kun ei voi ulkoistaa eikä rahalla shoppailla.

Vierailija
194/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin vaikeaa ja vastenmielistä miehille keskittyä ja panostaa siihen omassakin elämässä joka tapauksessa tärkeimpään osa-alueeseen, jossa suurin osa miehistä on usein kyvyttömimpiä: sosiaaliset taidot. Mikään ei kompensoi sosiaalisten taitojen puutetta ja epäkypsyyttä ihmisenä ja täten ainoaksi vaihtoehdoksi jää PUMPATTAVA PANONUKKE. Jos ei yhtään nappaa panostaa sosiaalisiin suhteisiin niin turha haikailla elävästä naisesta monitoimikodinkoneenaan.

Rautalangasta: oma ylänuppi työstettävä ensin kuntoon ja on se toki työlästä kun ei voi ulkoistaa eikä rahalla shoppailla.

Sosiaaliset taidot ja raha on pidettävä erillään.

Vierailija
195/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

Itse menen mieluiten treffeille luontoon, museoon tai muuhun tapahtumaan. Mulle ei tarttis treffeillä tarjota, koska ei oltais ravintoloissa. 

Siinä on olemassa riski, että nainen huomaa kahvilan museon yhteydessä ja vaatii mennä menemistä. Itse en suostu maksaa 3 euroa kahvikupillisesta. Kipuraja on 1€ kahvista.

Vierailija
196/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ollaan sinun luonasi, voit kysyä "haluatko jäätelöä" ja minusta olisi ihan kiva syödä jätskiä.

Mutta mieti millaisen kuvan rotanrykäisytikkari sinusta antaa. Halpamainen, junttihuumori, ei viitsi panostaa yhtään. Ehkäpä tarkoituksena jopa harkittu loukkaus ja vittuilu. Huumori-namusetä.

Osta mieluummin Marianne-karkkeja kulhoon pöydälle. Tai vaikka Pogenin muffinssipaketti, joita tarjoat kahvin kera. Tyylikkäämpää, eikä kovin paljon kalliimpaakaan.

Ei uskalla panostaa juuri mitään ensitreffeillä, koska se harmittaa todella paljon, jos treffit jää vain siihen yhteen kertaan. Jos ei panosta treffeihin kuin sen aivan minimin, niin silloin se harmittaa paljon vähemmän, jos ne treffit menee puihin.

Noi keksit voisin ostaa kotitreffeille vaikka en itse koskaan syö niitä.

Koska panostat vaan sen minimin, ei niitä tokia treffejä tule. Se menee noin päin.

Vierailija
197/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa, paljon fiksumpi päätös.

Vierailija
198/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska panostat vaan sen minimin, ei niitä tokia treffejä tule. Se menee noin päin."

Kannattaa suostua vain kotitreffeille ja kävelylle lähellä omaa kotia. Enempää ei kannata panostaa, jos nainen on just ja just pantava. Vain poikkeustapauksissa todella kauniin ja innokkaan naisen kanssa voi mennä kalliimmille treffeille.

Vierailija
199/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska panostat vaan sen minimin, ei niitä tokia treffejä tule. Se menee noin päin."

Kannattaa suostua vain kotitreffeille ja kävelylle lähellä omaa kotia. Enempää ei kannata panostaa, jos nainen on just ja just pantava. Vain poikkeustapauksissa todella kauniin ja innokkaan naisen kanssa voi mennä kalliimmille treffeille.

Tässä miespaatoksessa jää edelleen pointti ymmärtämättä. Epäilen lisäksi, että vain naisen pantavuudesta kohkaava mies ei itse ole pantava eikä pääse edes panohommiin, joihin pääsevät sosiaalisesti kyvykkäämmät ja itsekin pantavuuden määritelmän naisten/naisen mielestä täyttävät muut miehet, jotka taas eivät ole näiden saamattomien miesten makuun.

Vierailija
200/264 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffeillehän nimenomaan pitää panostaa. Pitää siivota ja järjestää kämppä, varuiksi vaihtaa lakanat jne. Paljon isompi työ se on kuin maksaa 2 euroa kahvikupillisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi