Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
281/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60-v älykkö ja saan torjua kosintojakin jopa kadulla paljon nuorempien miesten taholta. Olen oikeasti erakkoluonne mutta en taida täysin näyttää siltä, mutta ainakaan en herätä huomiota ulkoisilla seikoilla.

Vierailija
282/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistetusti oli vientiä ja uskon että olisi vieläkin vaikka nyt vakiintuneessa suhteessa. Luulen että siihen vaikuttaa se, että olen ns kunnollinen, elämä hallussa, ei pieniä lapsia ja hoikka. En myöskään odota mitään superihmistä kumppaniksi vaan tiedän tasoni. Hyvin on ollut vientiä. 

No miehenä sanoisin kyllä nyt silti että jos olet 40+ niin se vienti johtuu siitä että olet helpompi saada kuin nuori nainen. Parisuhteeseen et niitä tyyppejä kyllä saa :)

Siis mitä? :D Onko tää taas trollausta vai kuvitteleeko joku mies oikeasti että yli 40-vuotiaat naiset ei enää pariudu ollenkaan? Itse olen 49 ja nykyisen parisuhteeni aloitin 43-vuotiaana. Ystäväni on 59, ja menee tänä kesänä naimisiin 55-vuotiaana tapaamansa miehen kanssa. Toinen ystäväni meni juuri naimisiin 50-vuotiaana parin vuoden seurustelun jälkeen. Mummoni alkoi seurustella seitsemänkymppisenä. Siis kun mietin, tunnen lukuisia ja lukuisia naisia, jotka ovat "saaneet miehen parisuhteeseen" yli 40-vuotiaina. Miten voi olla noin todellisuudesta vieraantunut käsitys? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vientiä on

hautuumaalla, jäykkien poikien seurassa

Lukeeko hautakivessä onko vainaja homo?

Vierailija
284/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "vientiä"?

Jos sillä tarkoitetaan seksiä, niin kenelle tahansa naiselle löytyy koska tahansa seksiseuraa täsmälleen haluamansa määrä. Jos sillä tarkoitetaan pidempiaikaista parisuhdetta, niin sitten on tapauskohtaista.

Vierailija
285/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun mun äiti kerto että hänen deittielämänsä on ollut vilkkainta siinä 40v tienoilla :D

N22

Vierailija
286/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot nyt ehdottelee aina, niin ja kosivat. Mitään muita lähestymisiä ei ole ollut ikinä.

Vierailija
287/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopot nyt ehdottelee aina, niin ja kosivat. Mitään muita lähestymisiä ei ole ollut ikinä.

Ja en laske lähestymiseksi sitten mitään verkossa tai deittisivustoilla tehtyjä lähentymisiä koska niitä nyt on kaikillaa satoja tai tuhansia. Lasken vain ihan kasvotusten tapahtuneet.

Vierailija
288/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtiajakoista on ollut. Laittautumisen merkitys on kasvanut ja sitä teen tosi harvoin. Luulin jo, että olin muuttunut täysin näkymättömäksi, mutta huomaan, että muutunkin vielä näkyväksi meikattuna ja tietynlaisissa vaatteissa. Juttelemaan ei enää tulla niin kuin nuorempana, mikä on vaan hyvä. Ei silloinkaan ne lähestyjät olleet niitä joista olisin ollut kiinnostunut.

Tinderissä olin hetken ja siellä matcheja ei sadellut mitenkään tuhansia. Kuvat olivat aika maanläheisiä jonka epäilen vaikuttaneen (eikä ollut kokivartalokuvaa, vaikka olenkin normaalipainoinen). Kuitenkin pari aidosti kiinnostavaa matchia sain itseni tyylisiltä, hoikilta, suht kivannäköisiltä miehiltä jotka olivat minua muutaman vuoden vanhempia. Yhtä olen tapaillut ja kiinnostusta on molemmin puolin.

Eli on ja ei ole vientiä. Olen 45 v, ihan kaunis, mutta ryppyinen, hiukset paksut ja hyväkuntoiset, mutta lyhyet. Lapsia, mutta ei ihan pieniä. Koulutettu, mutta tällä hetkellä en ihan koulutusta vastaavassa työssä. En ole flirtti julkisilla paikoilla, traumat jääneet nuoruudesta kun olin tosi nätti ja sain kokea ihan liikaa lähestymisiä ja suoranaista häirintää.

Vierailija
289/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä. 

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Kuulostat unelmanaiseltani. 40+, ei meikkiä, verkkarit.

Vierailija
290/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea valitus naisilla ettei vientiä ole kun vain satoja / tuhansia tykkäyksiä tindereissä ja livenä vain juopot (rumat) miehet lähestyy. Jos nämä sadat / tuhannet miehet ei teille kelpaa niin ei poista sitä tosiasiaa että vientiä teillä olis.

Pääsisittepä joskus nauttimaan 40+ sinkkumiehen elämästä. Vientä ollu viimeksi alle 30v ja silloinkin piti nähdä ihan valtavasti vaivaa päästäkseen edes kahville jonkun kanssa. Ikinä ei oo kukaan lähestynyt vaan aina on itse pitänyt tehdä kaikki aloitteet ja pakkeja on tullut 99,9999% kerroista. Suurin osa taisi kylläkin omalta vaimolta ennen seurustelua ja avioliiton aikana.

Vierailija
291/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä. 

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Miehet saa niin vähän matcheja että ne swaippaa oikealle kaikki katsomatta kuvia tai profiileja sen tarkemmin. Tykkäysten määrä ei siis tarkoita että mies pitäisi edes tykkäämänsä naisen ulkonäöstä. Saitko sieltä Tinderistä yhtään parisuhdetta? 

Kylläpä miehet sitten ovat yksinkertaisia otuksia kun noin tekevät. Eipä sellaisella ukolla mitään tekisi, liian tyhmä minulle.

Yksinkertaisia? Tyhmiä? Tuolla systeemillä nostaa todennäköisyyksiä kun swaippaa kaikki.

Lopputuloksena saat ehkä muutamia tykkäyksiä niiltä epäkiinnostavilta. Mitä niillä tekee? Tämän takia en aloita ikinä naisena keskustelua deittiapeissa, ja mies saa tosiaan osoittaa olevansa todella kiinnostunut, että jaksan innostua.

Muutenkin miesten kommunikointitaidot on ihan olemattomat noissa. Pahimmat laittaa vain "moin" ja sen jälkeen "milloin tavataan?" Sit ollaan loukkaantuneita, kun en ryntää heti treffeille, enkä ainakaan miehen kotiin.

Vierailija
292/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, enemmän kuin kaksikymppisenä.

Vierailija
293/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea valitus naisilla ettei vientiä ole kun vain satoja / tuhansia tykkäyksiä tindereissä ja livenä vain juopot (rumat) miehet lähestyy. Jos nämä sadat / tuhannet miehet ei teille kelpaa niin ei poista sitä tosiasiaa että vientiä teillä olis.

Pääsisittepä joskus nauttimaan 40+ sinkkumiehen elämästä. Vientä ollu viimeksi alle 30v ja silloinkin piti nähdä ihan valtavasti vaivaa päästäkseen edes kahville jonkun kanssa. Ikinä ei oo kukaan lähestynyt vaan aina on itse pitänyt tehdä kaikki aloitteet ja pakkeja on tullut 99,9999% kerroista. Suurin osa taisi kylläkin omalta vaimolta ennen seurustelua ja avioliiton aikana.

Mulla muuten kävi toisinpäin. Nuorena en kiinnostanut nasia yhtään, mut sitten kun ikää tuli se 35v, ni sithän kiinnostus on vaan lisääntyny ja parin naisen kanswsa tässä jo parisuhteessakin tullu oltua.

Vierailija
294/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Parikymppiset tuntuu käyvän kuumana, ilmeisesti pitkät vaaleat hiukset aiheuttaa Susanna Penttilä fiboja vaikka samaa tyyliä ei muuten minussa virastotädissä juuri olekaan rintojen osalta. Olen iloinen, puhelias ja monen miehen mielestä tosi sosiaalinen. Siihen yhdistettynä urheilullisuus ja tietynlainen tyttömäisyys vielä nelikymppisenä niin on ollut kyllä jututtajia ja viestittelijöitä. On kysytty myös viime kesänä kaupassa treffeille. Itseäni tämä naurattaa ja tottakai imartelee, nuorten miesten kanssa on kiva flirttailla ja hassutella, mut ei ole tullut vielä edettyä sen pidemmälle, eli kokemusta ei vielä ole. Tuntuvat olevan kyllä aika innoissaan. 

Vientiä on ollut jokseenkin aina, tosin tuossa ikävuodet 36-41 olin aika vähällä urheilulla ja todella väsynyt pikkulapsivuosista. 42 vuotiaana aloin taas urheilla enemmän ja puhkesin uuteen hehkuun. Sen kyllä huomaa, uskomaton ero noihin vuosiin sekä kropassa, ryhdissä kuin katseessa. Pilke on palannut. 

t. Nainen 43.v. 

Vierailija
295/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vientiä ikinä ollutkaan :(

N46

Vierailija
296/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun olen naimisissa enkä pyöri itsekseni tyrkyllä missään yökerhoissa saati Tinderissä. Mm. salilla kyllä huomaan että jotkut miehet luovat viipyileviä katseita ja yrittävät jututtaa. Että jonkinlaista vientiä varmaan olisi. N41

Vierailija
297/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälti johtuu meistä miehistä. Ikää kun tulee, niin seksuaaliviettikin rauhottuu.

Totta. Nuori mies toivoo naista lähestyessään saavansa myönteistä vastakaikua. Vanhempi mies tietää että pitää olla varovainen sen suhteen mitä toivoo, sehän voi vaikka toteutua, ja sitten voi olla tuhannen kusessa!

Toisin sanoen, nuorella hormonit vie, eikä mieti mitä siitä voi seurata. Vanhemmalla hormonit ei sumenna järjen käyttöä ihan kokonaan, ja hän tietää että hänellä on jotakin menetettävää, eli vapautensa. Siksi hän ei lähde mihinkään "toivotaan toivotaan" flirttiin, koska se voi tuoda monenlaisia ongelmia.

Vierailija
298/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kun mun äiti kerto että hänen deittielämänsä on ollut vilkkainta siinä 40v tienoilla :D

N22

Mutsis on milf, ja sinusta voi tulla myös milf.

Vierailija
299/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, plus miinus kolmekymppisiä miehiä on ollut useampi tässä vuoden sisään kun aloitin pitkän tauon jälkeen deittailun, nyt meneillään kevyttä tapailua n. 10v nuoremman miehen kanssa. En ole minkään näköinen ja vielä lihavakin mutta hänen silmissään kuulemma kaunis, mukava ja hyvä sängyssä. En valita. 😆

Vierailija
300/408 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-v, hoikka ja sporttinen, pitkä paksut hiukset, kauniit kasvot. Mutta kasvoissa ikääntymisen merkkejä, joten näytän täysin ikäiseltäni.

Nuoret miehet etsivät seksiseuraa, milf-kokemusta tosiaan. Oman ikäiset varmasti parisuhteeseenkin. Eli seksiseuraa saisi ovista ja ikkunoista, muuten voisi olla vähän hiljaisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän