Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Alle 30-vuotiaat on kiinnostuneet milf-kokemuksesta. Muuten on hiljaista.
Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä.
Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.
N41
En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista.
Olisi vieläkin vientiä, mutta ei tietenkään niin paljon kuin joskus parikymppisenä.
N48
Erittäin paljon, ja se on kivaa, koska pidän nuorista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.
N41
Miehet saa niin vähän matcheja että ne swaippaa oikealle kaikki katsomatta kuvia tai profiileja sen tarkemmin. Tykkäysten määrä ei siis tarkoita että mies pitäisi edes tykkäämänsä naisen ulkonäöstä. Saitko sieltä Tinderistä yhtään parisuhdetta?
enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana.
N47
Missä teillä on sitä vientiä? Käyttekö usein viihteellä vai jossain ruokakaupassako he sen näyttävät?
Todistetusti oli vientiä ja uskon että olisi vieläkin vaikka nyt vakiintuneessa suhteessa. Luulen että siihen vaikuttaa se, että olen ns kunnollinen, elämä hallussa, ei pieniä lapsia ja hoikka. En myöskään odota mitään superihmistä kumppaniksi vaan tiedän tasoni. Hyvin on ollut vientiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista.
Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa.
Vaikka kuinka. Olen jo maho niin voin antaa panna huoletta paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Miehet saa niin vähän matcheja että ne swaippaa oikealle kaikki katsomatta kuvia tai profiileja sen tarkemmin. Tykkäysten määrä ei siis tarkoita että mies pitäisi edes tykkäämänsä naisen ulkonäöstä. Saitko sieltä Tinderistä yhtään parisuhdetta?
Kolmas mies jonka tapasin Tinderin kautta oli tosi kiva. Tapailimme noin puoli vuotta, jonka jälkeen hän laittoi homman poikki syistä joita en tässä halua eritellä.
En ole sen jälkeen enää käynyt Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa.
Harvoin kävelen kaduilla, kahviloissa käyn vielä harvemmin. Kaupassa käyn, mutta koskaan ei kukaan siellä lähesty, joten kai sitten voin vastata, että ei ole vientiä.
Vierailija kirjoitti:
enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana.
N47
Sait miehiltä enemmän huomiota nelikymppisenä, kuin parikymppisenä?
Uskooko kukaan näitä voimafantasioita :D ?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka. Olen jo maho niin voin antaa panna huoletta paljaalla.
tarkoittaako maho HIV-positiivista vai mitä?
Kiinnostuneita on tähän asti riittänyt. Terveisin Salme 72 vuotta.
Ei