Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
261/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut kiinnostava varmaan koskaan koska kukaan mies ei lähesty

Ei Suomessa lähestytä yleensäkään muualla, kuin baarissa ja netissä. Suomalaisen on oltava pienessä maistissa aina, jos meinaa pystyä puhumaan jollekin vieraalle ihmiselle jotain.

Ei mikään ihme, että suomalaiset lisäänny

Kyllä lähestyy jos olet hoikka ja kauniskasvoinen, täälläkin monta viestiä asiasta. Toki tuo on todellisuus niille jotka eivät ole, eli baarit ja netti (alkoholistit tai vai seksin perässä olevat).

Vierailija
262/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen 50 v pitkät puoliksi harmaantuneet hiukset, en meikkaa, paino normaalin ylärajoilla, kasvoista en erityisen kaunis, pukeudun lähinnä huppariin ja farkkuihin. En käy koskaan baareissa ym mutta huvittavinta on että koiraa taluttaessa minua on lähestynyt ikäiseni mies ja lähettänyt sittemmin flirttailevia ehdotuksia. Molemmat ollaan tahoillamme naimisissa. En voi ymmärtää miksi tuo mies vuodesta toiseen aina välillä lähettää viestejä. Siis minua ei voi kyllä väittää pätkääkään naiselliseksi. 

Muuten ei kyllä tule aloitteita. Toki minua ei näe miehet kuin ruokakaupassa ja koiraa ulkoiluttamassa. Tosin joskus 35v iässä tuli yksi mies tekemään aloitetta ruokakaupassa. Olin kyllä silloinkin tosi yllättynyt kun olin tosi kovassa univelassa ja poikki pienten lasten hoitamisesta niin en varmasti ollut mitenkään naisellinen tai tälläytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kyllä. Olen naimisissa, enkä todellakaan ole kiinnostunut muiden huomiosta ja yrityksistä.

Vierailija
264/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti täällä joka toinen nelikymppinen kuvittelee olevansa tyrmäävä kaunotar ja vielä ilman meikkiä 🤣🤣 Katsokaapa nyt peiliin ja vastatkaa rehellisesti: oletteko rypyttömiä, kauniskasvoisia, normaalipainoisia /hoikkia, pitkähiuksisia ja povekkaita? Jos vastaatte kyllä kaikkiin kohtiin, kuvitelmanne saattaa olla oikea. Jos ette, lakatkaa pettämästä itseänne ja kertomasta satuja. 

Minusta useimmat ovat kertoneet etteivät ole tyrmääviä kaunottaria mutta vientiä on silti. Jos elää palstamiesten parissa, se muokkaa ajattelutapaa ja alkaa luulla että kaikki muutkin miehet tuijottavat pelkkää ulkonäköä ja että keski-ikäisetkin miehet etsivät parikymppisiä suhteeseen. Jos mietin oikeassa elämässä tuntemiani miehiä niin ajatuskin on absurdi. 

Vierailija
265/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana.  Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.

Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.

En kyllä löydä itseäni tästä asiatekstistä, mutta ilmeisesti olen poikkeus.

Nimim. alakerta luistava ja komea nuorempi mies vei minut mennessään. minä 50+, mies 40+.

Sama täällä. Löytyi vieläpä tinderistä tämä toistakymmentä vuotta

Sama täällä, olen mies toistakymmentä vuotta nuorempi ja se mies tulevaisuudestasi. Nyt naisen ikä on päälle 70 ja alkaa olla vähän hankalaa. Pyytää kävelemään hitaammin, lenkit lyhenee ja kantamansa esineet pienenee koko ajan.  Itsestä alkaa tuntua että loppuelämä menee hukkaan. Olisikohan aika vaihtaa?

Vierailija
266/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti täällä joka toinen nelikymppinen kuvittelee olevansa tyrmäävä kaunotar ja vielä ilman meikkiä 🤣🤣 Katsokaapa nyt peiliin ja vastatkaa rehellisesti: oletteko rypyttömiä, kauniskasvoisia, normaalipainoisia /hoikkia, pitkähiuksisia ja povekkaita? Jos vastaatte kyllä kaikkiin kohtiin, kuvitelmanne saattaa olla oikea. Jos ette, lakatkaa pettämästä itseänne ja kertomasta satuja. 

Tiedätkös, aina ei se ulkonäkö ole se juttu. Tiedän itse olevani myös helposti lähestyttävä, mukava ja tosi huumorintajuinen ihminen: moni mies tykkää tällaisesta. Siihen kun vielä lisätään iän tuoma itsetuntemus ja itseluottamus, mitä ei itselläkään parikymppisenä ollut, niin moni tykkää

Vierailija
267/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti johtuu meistä miehistä. Ikää kun tulee, niin seksuaaliviettikin rauhottuu.

Vierailija
268/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vientiä on

hautuumaalla, jäykkien poikien seurassa

Vierailija
269/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä kaipaakaan. Intressini ovat ihan muissa jutuissa. 

Vierailija
270/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana.  Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.

Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.

Nimim. alakerta luistava ja komea nuorempi mies vei minut mennessään. minä 50+, mies 40+.

Sama täällä. Löytyi

Vaihda ihmeessä, jos sille tuntuu. Olen yllättynyt ja toivottavasti myös iloinen siitä, että suhtemme kesti näinkin pitkään. 20 vuodessa on varmasti jo paljon nähty ja koettu. Toivottavasti saat haaveilemasi loppuelämän!

Vierailija
271/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. alakerta luistava ja komea nuorempi mies vei minut mennessään. minä 50+, mies 4

Lainaukset menivät näköjään keturalleen, mutta vastaus oli siis tulevaisuudesta (vähän terminaattorihengessä) kirjoittelevalle miehelleni :D

Vierailija
272/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vientiä. Enemmän kuin kakskymppisenä. Nuorempia, samanikäisiä ja vanhempia. En tiiä kyllä miksi on enemmän kuin ennen, en oo kaunistunut, joskin ehkä ikääni nähden ihan hyvin säilynyt. Ehkä eniten vaikuttaa se, että ei ole enää sitä epävarmuutta ja halua tehdä vaikutus, joka nuorena vaivas.

Vierailija
273/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan. 

Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.

Eli toistaiseksi ei ole kehumista. 

Onko ylipainoa? Tatuointeja? Lyhyt tukka?

Itselläni ei ole mitään noista, mutta kommentoinpa vaan, että jatkuvasti pariutuu naisia, joilla on joko jotain noista tai jopa kaikkia noita. Ja esim. eivät tatuoinnit kaikille ole miinusta, vaan jotkut jopa tykkäävät niistä.

Melkein sanoisin että nuo "räväkän" tyyppiset tatuoidut pinkkitukkaiset kurvikkaat naiset t

Olen jo pitkän aikaa oivaltanut että miehet tykkäävät ennen kaikkea naisista joiden kanssa arvelevat että elämä olisi leppoisaa. Jos miehelle maistuu alkoholi niin semmoinen tietyllä tavalla räväkkä nainen on usein se valinta.

Vierailija
274/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43-v ja on vientiä. Valitettavasti siitä noin kaksi kolmasosaa on vähintään 5 vuotta vanhempia, ja loput 10+ vuotta nuorempia. Jälkimmäisissä ei toki sinänsä muuta vikaa kuin se, että valtaosa hakee vanhemmasta naisesta pelkkää seksiä. Vanhemman miehet taas ei seksuaalisesti sytytä. Sinkkuna nyt pari vuotta, saa nähdä jääkö pysyväksi olotilaksi.

No just tää. Innokkaimpia on pallomahaiset vähintään 5 vuotta vanhemmat miehet. Mitä hittoa! Mä olen kuitenkin hoikka ja treenattu. Miks vaan tämmöiset oksennussäkit lähestyy...

Vierailija
275/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkona viikonloppuna. Kaunis ja helposti lähestyttävä 44-v ystäväni istuu sekunnin yksin kunnes hänet piiritetään, ja hän juttelee iloisesti kaikille: miehille, naisille, nuorille ja vanhoille. Itse keskityn tanssimaan ja vältellen katsekontaktia keneenkään. Minulle ei jutella, ylläri. Uskon että ystäväni ei olisi kauaa sinkku mikäli joskus eroaisi. Minä olen ollut vuosikaudet yksin ja tulen olemaan. Näytän tavalliselta enkä juuri pidä ihmisistä tai vieraiden kanssa juttelemisesta. Ehkä nuorempana jouduin enemmän välttelemään kaikenlaisia humalaisia lässyttäjiä, mutta nyt 43-vuotiaana saan kyllä olla ihan rauhassa. Eli ei ole vientiä. Ja ei todellakaan missään  kaupassa tulla iskemään senkään vertaa. :D 

Mutta jos olet kaunis ja mukava, niin kyllä on vientiä vanhempanakin.

Vierailija
276/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileminen toimii, oli mies tai nainen. Se on kuulkaa harvinaista, että joku on tuntemattomalle ihmiselle ystävällinen ja hymyilee. Miehet taitaa tosin tulkita sen niin  että tuo haluaa se ks iä mun kanssa, mutta se onkin toinen juttu se. 

Vierailija
277/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on aina ollut niin että minä vien, tai itse asiassa valitsen. Ja niin se tuppaa olemaan omien ystävättärienkin kanssa.  Miehiä on erittäin helppo "saada" jos ei yhtään valikoi.  Toinen asia sitten näitten laadukkaampien yksilöitten kohdalla, heistä kun on kova kysyntä ja kysyntä ylittää reilusti tarjonnan.

Toisaalta tässä iässä nainen alkaa olla melko kranttu.  Oma mukavuus astuu yhä enemmän kaiken muun edelle. Ei jaksa enää sietää edes pientä epämukavuutta,  jotenkin  sietokyky on alentunut.  Kun on vuosien varrella oppinut siihen että elämä voi olla varsin mukavaa kun  saa ihan itse ja yksin tehdä kaikki päätökset eikä kukaan ole ruikuttamassa mitään eikä tarvitse ottaa huomioon on elämä melko moisen mukavaa.

Itselläni on tiukat kriteerit joista en tingi koska en tunne siihen tarvetta.  On tietysti plussaa jos löytää oikeasti mukavan tervepäisen itsenäisesti toimeen tulevan ja itsestään ja elämästään ja huushollistaan huolehtivan miehen kaveriksi kaikenlaiseen  mukavaan ajanvietteeseen ja vaikka kaveriksi matkoille jne, mutta kiviriippaa en missään nimessä huoli.

Jos taas sellaista ei näköpiiriin osu, nautin elämästä yksin ja matkustelen ja harrastan. Myös hyvät ystävät on suuri ilo elämässä.  en ole koskaan ollut naimisissa eikä minulla ole lapsia joten mitään rippuvaisuuksia ei siitäkään suunnasta ole.  Olen elättänytja elätän itseni ja hoidan talouteni, siihen en tarvitse ja kaikkein väjiten halua kenenkään muun näppejä sotkemaan.

Voin sanoa täydestä sydämestä että olen onnellinen nainen.

Vierailija
278/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi, harmi että en syntynyt naiseksi. Nuorempana voi käyttää ihmisiä hyväkseen miten huvittaa ja nelikymppisenäkin pörssijohtajat juoksevat perässä.

Vierailija
279/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se on aina ollut niin että minä vien, tai itse asiassa valitsen. Ja niin se tuppaa olemaan omien ystävättärienkin kanssa.  Miehiä on erittäin helppo "saada" jos ei yhtään valikoi.  Toinen asia sitten näitten laadukkaampien yksilöitten kohdalla, heistä kun on kova kysyntä ja kysyntä ylittää reilusti tarjonnan.

Toisaalta tässä iässä nainen alkaa olla melko kranttu.  Oma mukavuus astuu yhä enemmän kaiken muun edelle. Ei jaksa enää sietää edes pientä epämukavuutta,  jotenkin  sietokyky on alentunut.  Kun on vuosien varrella oppinut siihen että elämä voi olla varsin mukavaa kun  saa ihan itse ja yksin tehdä kaikki päätökset eikä kukaan ole ruikuttamassa mitään eikä tarvitse ottaa huomioon on elämä melko moisen mukavaa.

Itselläni on tiukat kriteerit joista en tingi koska en tunne siihen tarvetta.  On tietysti plussaa jos löytää oikeasti mukavan tervepäisen itsenäisesti toimeen tu

Joo, eipä sitä näin lapsettomana nelikymppisenä jaksa innostua muiden lapsista. Niitä isukkeja olisi nimittäin tyrkyllä vaikka joka sormelle. Jostain syystä miehet haluavat tutustuttaa heti lapseensa. Taitavat olla lastenhoitajaa vailla. Sori vaan, mut mä en ala muiden lapsia ilmaiseksi hoitamaan.

Vierailija
280/408 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wautsi, harmi että en syntynyt naiseksi. Nuorempana voi käyttää ihmisiä hyväkseen miten huvittaa ja nelikymppisenäkin pörssijohtajat juoksevat perässä.

Joo, ei se pelkkä naiseus riitä. Mua naisena harmittaa etten syntynyt kauniiksi naiseksi. Ei oo nimittäin vientiä ollut nuorena eikä vanhana. On kyllä ilmoitettu ettei ulkonäköni viehätä.