Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Jaa, en tiedä kun olen parisuhteessa enkä oikein missään käy.
Ehkä voisi ollakin, mutta enpä viitsi kokeilla, joku voi vielä luulla jotain jos alan silmää iskemään 😊.
Vierailija kirjoitti:
Mua on viimeksi mies pyytänyt ulos yliopistossa, 2000-luvun alussa. Sen jälkeen onkin sitten ollut hiljaista.
Deittiappeja en ole koskaan kokeillut.
N46
Erikoista. Oliko yliopistossa tasan miehiä ja naisia vai oliko toisia enemmän? Entä myöhemmin töissä?
Minua ei yliopistossa kukaan arjessa lähestynyt. Naisia oli paljon enemmän. En tiedä saiko moni lähestymisiä opiskelutovereilta, ehkä jokunen, lähinnä kevytkenkäisemmän oloinen.
Suurin osa ehkä löysi treffiseuransa vapaa-ajalla tai muualta kuin yliopiston omalta alalta,
Jos sulkeutuu opiskeluajan jälkeen tai ei tule jutelleeksi ihmisille ei ole kovin suuri ihme jos ei saa treffipyyntöjä. Itsekin voi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on viimeksi mies pyytänyt ulos yliopistossa, 2000-luvun alussa. Sen jälkeen onkin sitten ollut hiljaista.
Deittiappeja en ole koskaan kokeillut.
N46
Erikoista. Oliko yliopistossa tasan miehiä ja naisia vai oliko toisia enemmän? Entä myöhemmin töissä?
Minua ei yliopistossa kukaan arjessa lähestynyt. Naisia oli paljon enemmän. En tiedä saiko moni lähestymisiä opiskelutovereilta, ehkä jokunen, lähinnä kevytkenkäisemmän oloinen.
Suurin osa ehkä löysi treffiseuransa vapaa-ajalla tai muualta kuin yliopiston omalta alalta,
Jos sulkeutuu opiskeluajan jälkeen tai ei tule jutelleeksi ihmisille ei ole kovin suuri ihme jos ei saa treffipyyntöjä. Itsekin voi pyytää.
Minä pyysin, sain useita torjumisia. Olin hoikka, mutta naama on aina ollut kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan, plus miinus kolmekymppisiä miehiä on ollut useampi tässä vuoden sisään kun aloitin pitkän tauon jälkeen deittailun, nyt meneillään kevyttä tapailua n. 10v nuoremman miehen kanssa. En ole minkään näköinen ja vielä lihavakin mutta hänen silmissään kuulemma kaunis, mukava ja hyvä sängyssä. En valita. 😆
Mun kanssa nuo nuoremmat oli niin epävarmoja, että en vaan jaksanut. Ihan nelikymppiset miehetkin saattaa ujostella mua. En ole räväkkä vaan nätti ja sosiaalinen. Lähinnä yli 5 vuotta vanhemmat miehet uskaltaa lähestyä, kun ne kai ajattelevat ettei ole mitään menetettävää. Että on vientiä joo, mutta ei tuo taso päätä huimaa. N42
Nelikymppisillä naisilla on hyvin tyypillinen kokemus että samanikäiset ei oo kiinnostuneita vaan nuoremmat (seksiin) ja vanhemmat sitten myös parisu
Silti kuitenkin todella moni 40+ nainen löytää seurustelukumppanin, menee jopa naimisiin - suunnilleen samanikäisen kanssa. Omakin kokemus on, että saman ikäluokan miehet kyllä osoittavat kiinnostusta. Löysin vuotta vanhemman miehen töistä.
Jaa-a, vaikea sanoa. Vientiä on ainakin omalle miehelleni ollut jo 23 vuotta ja edelleen olen se "kuumin" hänelle kuulemma. En käy koskaan baareissa tai yökerhoissa. Sen harvan kerran kun olen ollut naisporukalla esim laskettelukeskuksissa niin vientiä ollut häiriöksi asti. Joten uskon että jos lähtisin yöelämään itsekseni, niin kyllä vientiä olisi edelleen näin 45 v naisenakin.
En tiedä eikä kiinnosta eli kyllä.
Erosin vähän neljänkympin jälkeen, ja alussa olin tosi motivoitunut löytämään uuden kumppanin. Hain miestä Tinderistä, mutta se oli aika surkea kokemus, lähinnä seksinvonkaajia ja kaikin puolin omituisia tyyppejä tuli vastaan.
Jaksoin sitä tinderiä pari vuotta, jonka jälkeen paloin ihan täysin loppuun deittailuun. Käytännössä luovutin kokonaan. Nyt olen ollut kolme vuotta ilman että olen käynyt yksilläkään treffeillä. Kukaan ei myöskään ole minua treffeille pyytänyt tänä aikana, tai osoittanut mitään kiinnostusta.
N45
En usko, että juuri olisi. Olen naimisissa. Mutta jos jostain syystä olisin vapailla markkinoilla niin epäilen, että vaikeampaa olisi tässä iässä löytää uutta, hyvää parisuhdetta. Ihan sama kuinka paljon pitää itsestään huolta, laittautuisi jne. Ehkä joku 60-70-v. ikäluokan mies kiinnostuisi, mutta siinäpä se.
Suurimmaksi osaksi pystyn hyväksymään vanhenemisen. Näin tapahtuu meille kaikille jossain vaiheessa, ellei sitten satu kuolemaan nuorella iällä. Ja olen jo saanut olla nuori omana aikanani, ei sekään loppujen lopuksi helppoa aikaa ollut.
Taas näkee että aloituksen on joku pikkupoika laatinut. Siis jos viennillä tarkoitetaan ylipäätään miesten kiinnostusta niin aivan kuka tahansa nainen saa halutessaan miesseuraa. Väitän että kahdeksankymppinen naapurinkin saisi seksiseuraa vain menemällä lähipubiin ja ilmaisemalla toiveensa. Se, minkätasoista seuraa saa ja mihin tarkoitukseen, riippuu sitten enemmän yksilöstä. Olen huomannut että kaltaistani liikunnallista ja perusnättiä nelikymppistä lähestyvät flirttaillen eniten 40-50-vuotiaat miehet ja satunnaisesti myös parikymppiset.
Tuntuu jotenkin todella erikoiselta lukea näitä kommenteja, ettei kukaan ole ollut koskaan oikein kiinnostunut. En sano tätä pahalla tai ilkeästi, vaan nimenomaan tämä on minulle ihan uusi kuvio koska omalla kohdallani miehet ovat aina jokseenkin roikkuneet perässä, tehneet palveluksia ja pyydelleet treffeille. Olen jotenkin ihan oikeasti luullut, että suurimmalla osalla naisista se on näin. En ole ajatellut, ettei olisi.
Olen nyt 43.vuotiaana edelleen siinä tilanteessa, että kiinnostuneita on. Tänään viimeksi yksi 25.v mies esitti kiinnostuksensa ja baarissa kävin pari viikkoa sitten tanssimassa hitaita 27.v komistuksen kanssa. Omasta mielestäni olen näissä tilanteissa ohjaksissa ja ihan läpällä, tulen hyvin toimeen miesten kanssa koska koko ikäni olen tasapainoillut sen huomion kanssa ja oppinut olemaan sen kohteena ja käsittelemään sitä tilanteen vaatimalla tavalla.
Olen eronnut kahden lapsen äiti ja varmaan jollakin tasolla täytän näitä MILF-fantasioita nuorille miehille, eipä siinä mitään, flirttaillaan vaan. En kuitenkaan etsi seuraa. Ehkä jonain päivänä vielä todellista miestä, joka vie jalat alta mutta siihen tarvitaan myös älyä ja kemiaa, että oikeasti enää aidosti ihastun.
Vierailija kirjoitti:
Erosin vähän neljänkympin jälkeen, ja alussa olin tosi motivoitunut löytämään uuden kumppanin. Hain miestä Tinderistä, mutta se oli aika surkea kokemus, lähinnä seksinvonkaajia ja kaikin puolin omituisia tyyppejä tuli vastaan.
Jaksoin sitä tinderiä pari vuotta, jonka jälkeen paloin ihan täysin loppuun deittailuun. Käytännössä luovutin kokonaan. Nyt olen ollut kolme vuotta ilman että olen käynyt yksilläkään treffeillä. Kukaan ei myöskään ole minua treffeille pyytänyt tänä aikana, tai osoittanut mitään kiinnostusta.
N45
Oletko pk-seudulta? Koska täällä se on juuri tuota, sopivia miehiä ei vain ole ja vähät hyvät toisella kierroksella menevät heti. Helsinki pahin.
N49
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jotenkin todella erikoiselta lukea näitä kommenteja, ettei kukaan ole ollut koskaan oikein kiinnostunut. En sano tätä pahalla tai ilkeästi, vaan nimenomaan tämä on minulle ihan uusi kuvio koska omalla kohdallani miehet ovat aina jokseenkin roikkuneet perässä, tehneet palveluksia ja pyydelleet treffeille. Olen jotenkin ihan oikeasti luullut, että suurimmalla osalla naisista se on näin. En ole ajatellut, ettei olisi.
Olen nyt 43.vuotiaana edelleen siinä tilanteessa, että kiinnostuneita on. Tänään viimeksi yksi 25.v mies esitti kiinnostuksensa ja baarissa kävin pari viikkoa sitten tanssimassa hitaita 27.v komistuksen kanssa. Omasta mielestäni olen näissä tilanteissa ohjaksissa ja ihan läpällä, tulen hyvin toimeen miesten kanssa koska koko ikäni olen tasapainoillut sen huomion kanssa ja oppinut olemaan sen kohteena ja käsittelemään sitä tilanteen vaatimalla tavalla.Olen eronnut kahden lapsen äiti ja varmaan jollakin tas
Onko se sinulle oikeasti täysin uusi tieto, että joitakin naisia ei lähestytä koskaan miesten toimesta?
Ylipäänsä miehet tuntuvat lähestyvän tietynlaisia naisia helposti. Minulla on ystävä, joka ei ollut nuorena mitenkään kaunis, hyväkroppainen kylläkin, mutta hän jatkuvasti ajatui tilanteisiin missä miehet ahdisteli häntä. Hän on kyllä flirtti luonteeltaan ollut aina. Sama on jatkunut hänellä vielä aikuisiälläkin.
Itse taas olin nuorena kaunis ja hyväkroppainen, ihan missiksi ja elokuvatähdeksikin kehuttu, mutta en kokenut puoleksikaan niin paljon ahdisteluja miesten puolelta kuin esim tämä ystäväni.
Kehitin itselleni jo teininä sellaisen ulkoisen kuoren, että halusin olla näkymätön miehille. Se ei tokikaan onnistunut aina, mutta kun en flirttaillut avoimesti, niin sellaisia ahdistavia tilanteitakin tuli vähemmän.
Oli helpotus kun menin parisuhteeseen ja kaikki tuollainen miesten lähestyminen loppui.
Nykyään saan kyllä huomiota miehiltä vieläkin, mutta en mitään avoimia treffikutsuja tai vastaavia.
Kyllä minulle ainakin yli 40 vuotias kelpaa.
Itsekin jo yli 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Oletko pk-seudulta? Koska täällä se on juuri tuota, sopivia miehiä ei vain ole ja vähät hyvät toisella kierroksella menevät heti. Helsinki pahin.
N49
Olen. Asun Helsingissä.
Rehellisesti sanoen en usko puoliakaan näistä omakehujutuista täällä. Joo, eri juttu jossain pikkukaupungissa jossa naisia ei vain ole paljoa, siellä on vientiä kaikille, mutta ei tavallista kaupunkilaisnaista juuri arjessa lähestytä. Tämä on ihan fakta.
Riippuu suostuuko +40 seksiin vai ei. Jos ei niin saakin olla yksin mutta jos antaa niin kyllä vientiä on. Mikä siinä seksin harrastamisessa naisia oikein ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
En kyllä löydä itseäni tästä asiatekstistä, mutta ilmeisesti olen poikkeus.
Nimim. alakerta luistava ja komea nuorempi mies vei minut mennessään. minä 50+, mies 40+.
Sama täällä. Löytyi
Ei tuo kyllä normaalia ole, että keski-ikäinen mies nussii jotakin vanhainkoti-ikäistä akkaa. Pahoja äitisuhdeongelmia vähintäänkin taustalla.
Ihan samalla tavalla kuin nuorempanakin. En ikinä ole ollut mitenkään erityisen kaunis, joten en ole saanut paljon huomiota nuorempanakaan.