Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa ostaa kaappiin samettihenkareita! Säästää tilaa tosi paljon (linkki)

Vierailija
01.07.2024 |

Ostin näitä https://www.tokmanni.fi/samettihenkari-iisi-5-kpl-harmaa-6419860811659 Ihan älyttömän hyviä! Liukasta matskuakin olevat vaatteet pysyy hyvin paikoillaan ja ennenkaikkea ovat niin litteitä että säästävät aika paljon tilaa komerossa. Mulla jäi ennen paksuilla puuhenkareilla ihan täyteen olevaan kaappiin tilaa kun vaihdoin siellä riippuvat vaatteet noille henkareille. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalliset ovat parhaita. Kapeita.

Vierailija
2/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on liukkaita, ei pysy vaate niin hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Niistä jää jälkiä vaatteisiin.

Vierailija
4/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samettihenkarit eivät sovi määrille vaatteille, ja minä ripustan pellavamekkoni pesun jälkeen suoraan henkarille kuivumaan. Toisaalta minulla on niin vähän vaatteita että ne mahtuvat komeroon.

Vierailija
5/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta samettihenkarit eivät sovi määrille vaatteille, ja minä ripustan pellavamekkoni pesun jälkeen suoraan henkarille kuivumaan. Toisaalta minulla on niin vähän vaatteita että ne mahtuvat komeroon.

En ole vielä kokeillut mitä märkä vaate tekisi tuolle. Jätin kodinhoitohuoneeseen useamman kappaleen niitä entisiä puisia kuivatushenkareiksi, siellä ei ole niin nuukaa vaikka vähän paksumpia onkin. 

Vierailija
6/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on henkari? Minulla on vaatekaapissa hyllyjä, liittyykö niihin?

Vierailija
7/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni siitähän sä linkistä näet mitä ovat. 

Vierailija
8/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää harmaasta. :(

Vierailija
9/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni siitähän sä linkistä näet mitä ovat. 

Ei saa klikata linkkejä jos ei tiedä mikä se on. Toisaalta eihän sitä voi klikkaamatta tietää

Vierailija
10/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin saat kätevästi jokaiseen vaatteeseen terävästi pussittavat "kulmat" olkapäille.

Vierailija
11/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää harmaasta. :(

Mustia näkyi olevan ja. 

Vierailija
12/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltillä miehellä ei ole kaapissa samettihenkareita, mutta yksi kondoomi on vuodelta 2006. 😔

Vierailija
13/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on kai myös Clas ohlsonilla. Sinisiä ja beigejäkin on. 

On useita noita.

Vierailija
14/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muovihenkari käy?

Vierailija
15/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan nuo ehkä hyviä uutena. Itse kierrän Iisi- ja Kotikulta- merkit kaukaa, ne ovat kaikki merkkituotteiden huonoja halpakoipiota. Joitakin tuotteita olen takavuosina ostanut, mutta kaikki ovat olleet pian pettymyksiä..

Vierailija
16/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä kokeillut mitä märkä vaate tekisi tuolle. Jätin kodinhoitohuoneeseen useamman kappaleen niitä entisiä puisia kuivatushenkareiksi, siellä ei ole niin nuukaa vaikka vähän paksumpia onkin. 

Kannattaisiko niitä ohjeita ja ilmoituksia lukea tarkemmin. Siell'hän sekeästi sanotaan: Huom! Ei märille vaatteille.

Vierailija
17/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei muovihenkari käy?

Puisia minulla pääosin on ollut mutta ovat liukkaita. Esim väljäkauluksisemmat neuleet liukuu herkästi pois.

Vierailija
18/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko niitä ohjeita ja ilmoituksia lukea tarkemmin. Siell'hän sekeästi sanotaan: Huom! Ei märille vaatteille.

Ok, en tullut katsoneeksi. Mutta kuten sanoin mulla on niitä puisia kuivatushenkareina. 

Vierailija
19/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muovihenkari käy?

Puisia minulla pääosin on ollut mutta ovat liukkaita. Esim väljäkauluksisemmat neuleet liukuu herkästi pois.

Vanhalle tuli mieleen,miten koulussa neulottiin vai virkattiin puisiin henkareihin pääööyys juuri tuota estämään.

https://assets.meillakotona.fi/w7lrg8grgqb7/7636-fiftari4/7a2b6f92e84b7…

Vierailija
20/28 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuivuu se samettikin, vaikka kastuisi sen märän vaatteen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä