Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Tottakai, samanlailla kuin kaksikymppisenä. Jos ei ole tarpeeksi rikas, komea tai korkeasti koulutettu, niin vaihtoon vain.
Vanhemmat naiset jotka p..vat nuoria miehiä ovat ilman itsekunnioitusta olevia lörtsyjä
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset jotka p..vat nuoria miehiä ovat ilman itsekunnioitusta olevia lörtsyjä
Sinulta se joka tapauksessa on pois, panivatpa nuoret miehet vanhempia tai nuorempia naisia. Sinulla ei ole mitään jakoa.
Yhtä paljon kuin nuorempanakin, mutta silloinkaan ei ollut paljoa. Olen ujo harmaavarpunen, johon harva ihastuu, ainakaan heti. Sitten kun muhun on tutustunut, on jokunen ihastunutkin. Nytkin olisi yksi sellainen tarjolla, mutta en ole kiinnostunut hänestä itse.
Vierailija kirjoitti:
Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan.
Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.
Eli toistaiseksi ei ole kehumista.
Lohduttavaa että jollain muullakin on huono flaksi.
Juu jotkut kyllä saavat huomiota, aivan varmasti. Mulla on yksi 44-v tyttökaveri joka pyörittää alle kolmikymppisiä miehiä ja opettaa niitä makkaritaidoissa. Ystäväni on näyttävän näköinen, hoikka ja flirtti.
Mua ei kyllä lähesty ketään. Oon hiukan lihava eikä kiinnostaa enää miellyttää yhtään ketään kuten joskus hölmönä nuorena :D
Elämä on hyvää just näin, viisikymppisenä näkymättömänä naisena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistetusti oli vientiä ja uskon että olisi vieläkin vaikka nyt vakiintuneessa suhteessa. Luulen että siihen vaikuttaa se, että olen ns kunnollinen, elämä hallussa, ei pieniä lapsia ja hoikka. En myöskään odota mitään superihmistä kumppaniksi vaan tiedän tasoni. Hyvin on ollut vientiä.
No miehenä sanoisin kyllä nyt silti että jos olet 40+ niin se vienti johtuu siitä että olet helpompi saada kuin nuori nainen. Parisuhteeseen et niitä tyyppejä kyllä saa :)
Kuitenkin yli 40-vuotiaatkin aloittavat seurustelun, parisuhteen, muuttavat yhteen, jotkut menevät naimisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siitä ruman tekee?
En tiedä, en ole tuo, joka valitti nenästään. Kunhan vain totesin, että kokonaisuuden kannalta ei nenän koko tai muoto ole ratkaiseva.
Joo, luusto on se joka määrittää onko kaunis vai ei. Pitää olla esim juuri nuo korkeat poskipäät, tai vähintään erottuvat eli ulkonevat, vaikka olisivat matalat, sekä vahva selkeä leukalinja. Muut piirteet voi olla melkein millaiset vain, jos nuo on kunnossa.
Huoh... Ihan on tavallisilla suomalaisilla piirteillä varustettuja ihmisiä, joita pidetään kauniina/seksikkäinä/hyvännäköisinä. Ihan luustosta riippumatta.
Enpä ole kokeillut. Parikymppisenä ei ollut, joten en usko tämän mitenkään parantuneen vanhetessa...
Ei :( Ei ole ikinä ollut. Kamalaa olla ylijäämänainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siitä ruman tekee?
En tiedä, en ole tuo, joka valitti nenästään. Kunhan vain totesin, että kokonaisuuden kannalta ei nenän koko tai muoto ole ratkaiseva.
Joo, luusto on se joka määrittää onko kaunis vai ei. Pitää olla esim juuri nuo korkeat poskipäät, tai vähintään erottuvat eli ulkonevat, vaikka olisivat matalat, sekä vahva selkeä leukalinja. Muut piirteet voi olla melkein millaiset vain, jos nuo on kunnossa.
Huoh... Ihan on tavallisilla suomalaisilla piirteillä varustettuja ihmisiä, joita pidetään kauniina/seksikkäinä/hyvännäköisinä. Ihan luustosta riippumatta.
No nuo on ihan tavallisia piirteitä. Kaikilla vaan ei niitä ole, jolloin ulkonäkö on enempi vaatimaton. Tutki vaikka mielestäsi kauniiden ja vähemmän kauniiden ihmisten kuvia.
En, mutta ei tilanne ole muuttunut miksikään, näin se on ollut aina. Tosin en ole koskaan ollut kova menemään ja eihän ketään kotoota haeta.
Vierailija kirjoitti:
Ei :( Ei ole ikinä ollut. Kamalaa olla ylijäämänainen.
Niin on. Toivon joka päivä etten olisi syntynyt.
Kummasti täällä joka toinen nelikymppinen kuvittelee olevansa tyrmäävä kaunotar ja vielä ilman meikkiä 🤣🤣 Katsokaapa nyt peiliin ja vastatkaa rehellisesti: oletteko rypyttömiä, kauniskasvoisia, normaalipainoisia /hoikkia, pitkähiuksisia ja povekkaita? Jos vastaatte kyllä kaikkiin kohtiin, kuvitelmanne saattaa olla oikea. Jos ette, lakatkaa pettämästä itseänne ja kertomasta satuja.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti täällä joka toinen nelikymppinen kuvittelee olevansa tyrmäävä kaunotar ja vielä ilman meikkiä 🤣🤣 Katsokaapa nyt peiliin ja vastatkaa rehellisesti: oletteko rypyttömiä, kauniskasvoisia, normaalipainoisia /hoikkia, pitkähiuksisia ja povekkaita? Jos vastaatte kyllä kaikkiin kohtiin, kuvitelmanne saattaa olla oikea. Jos ette, lakatkaa pettämästä itseänne ja kertomasta satuja.
Sinulla kummasti kommenteissasi paistaa katkeruus ?? kun et itse saa ketään, ei kenenkään muunkaan pidä saada ?
Voin kertoa, että juurikin tuo meikkaamattomuuteni ja myös tupakoimattomuuteni on säilyttänyt ihoni hyvänä. Ja vartaloni on sopusuhtainen, en siis ole mikään povipommi. Hiukset edelleen pitkät ja värjäämättömät, hyväkuntoiset. Silmiäni on moni kehunut kauniiksi, koska luonnostaan tummat pitkät silmäripset ja siniset silmät. Mitään tekohuulia tarvinnut edes harkita. Liikkunut ja kuntoillut koko ikäni. Nuorena seurusteltuani itseäni kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa, huomasin, että otan mielummin itseäni nuoremman miehen niinkuin olen nyt tehnyt. Nykyistä miestäni joka on minua 11 vuotta nuorempi, kiinnosti minussa kertomansa mukaan luonne, seurallisuus, samat kiinnostuksen kohteet, arvot ja miellytin jopa ulkoisestikin. Rakastuminen ainakin itseni kohdalla oli loppujen lopuksi tähän mieheen hyvin vähän ulkonäöstä kiinni, vaikka toki häntä hyvänäköiseksi voi kutsuakin, raamikas ja kaikin tavoin hauskan näköinen mies.
Jos sinulta kysyttäisiin, mahtaisiko vaatimuslistasi olla tasoasi vastaava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana.
N47
Sait miehiltä enemmän huomiota nelikymppisenä, kuin parikymppisenä?
Uskooko kukaan näitä voimafantasioita :D ?
Ei kaikki ole mitenkään parhaimmillaan parikymppisenä. Voi olla vaikka niin ujo ja epävarma nuorena, ettei siksi ole vientiä. Tai vaikka tosi pulska ja laihduttaa sitten myöhemmin. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan.
Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.
Onko ylipainoa? Tatuointeja? Lyhyt tukka?
Itselläni ei ole mitään noista, mutta kommentoinpa vaan, että jatkuvasti pariutuu naisia, joilla on joko jotain noista tai jopa kaikkia noita. Ja esim. eivät tatuoinnit kaikille ole miinusta, vaan jotkut jopa tykkäävät niistä.
Melkein sanoisin että nuo "räväkän" tyyppiset tatuoidut pinkkitukkaiset kurvikkaat naiset tuntuu löytävän niitä miehiä aika helpostikin. Eli on kyllä miehiä jotka tuollaisesta tyylistä tykkää. Toki nämä miehet on useimmiten itsekin tatuoituja eikä välttämättä mitään adoniksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
En kyllä löydä itseäni tästä asiatekstistä, mutta ilmeisesti olen poikkeus.
Nimim. alakerta luistava ja komea nuorempi mies vei minut mennessään. minä 50+, mies 40+.
Sama täällä. Löytyi vieläpä tinderistä tämä toistakymmentä vuotta nuorempi komea mies :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ylipainoa? Tatuointeja? Lyhyt tukka?
Itselläni ei ole mitään noista, mutta kommentoinpa vaan, että jatkuvasti pariutuu naisia, joilla on joko jotain noista tai jopa kaikkia noita. Ja esim. eivät tatuoinnit kaikille ole miinusta, vaan jotkut jopa tykkäävät niistä.
Melkein sanoisin että nuo "räväkän" tyyppiset tatuoidut pinkkitukkaiset kurvikkaat naiset t
Miehistä juuri kukaan ei ole "mikään adonis". Harvassa ovat ne miehet, jotka millään lailla voivat ulkonäöllään päteä.
No huh huh, tuohan on juuri ainoa järkevä tapa jos haluaa minimoida omaa vaivaa ja ajankäyttöä. Miksi tutkisin jokaista vastaantulevaa profiilia suurennuslasilla kun matchin niistä saa keskimäärin 1% todennäköisyydellä. Tietenkin ainoa järkevä tapa on painaa vihreää kaikille ja sitten tutkia saaduista mätcheistä tarkemmin että kenen kanssa voisi olla kiinnostunut tapaamaan. Silloin sitten poistaa ehkä noin puolet mätseistä riippuen haluaako pelkkää seksiä (melkein kaikki kelpaa) vai parisuhdetta (melko harva kelpaa).