Taistelen, etten söisi lisää. Pakko aina saada napa ähkyyn. En saa ruokaa mielestäni.
Olevinaan muka nälkä. Koko ajan mietin, että keitänkö vielä lisää pastaa vai en.
Olen syönyt tänään ruissarin juustolla, kauraleivän juustolla ja ison annoksen pasta bolognesea.
Tekisi mieli vetää vieläkin ruokaa... Pari tuntia jo miettinyt tätä. :D
Kommentit (73)
Mulla toisin päin, en saa syötyä mitään, kaikki ällöttää ja voin tosi huonosti 🙄
Saisitko hyvää oloa jostain muusta?
Täällä sama juttu. Ajatukset pyörii ruoan ympärillä aina.
Olen normaalipainoin.
Sulla on täysin väärät ruuat. Kokeile pari viikkoa ketoruokavaliota, mieliteot kyllä loppuvat. Siitä voi sitten lisätä hyviä hiilareita oman kropan mukaan.
Perehdy kuitenkin aiheeseen hyvin esim. kirjallisuuden avulla, ettei käy niin, että teet aloituksen väärin ja sitten olet sitä mieltä ettei vhh toiminut. Valmistaudu hankkimalla sopivaa ruokaa ja tarvikkeet suolatasapainon ylläpitoon.
Herkullisia ruokahetkiä! Ilman ähkyä :)
Jos tuossa on koko päivän ruoat, niin ei ole ihme jos tekee mieli syödä lisää. Vaihtoehtona voisit toki syödä terveellisesti salaattia. Pähkinä-juustosalaatti, fetasalaatti, kanasalaatti tms. Sitä voi syödä enemmän.
VHH-ruokavalio pitää nälän kurissa!
Kuulostaa siltä että 2-tyypin diabetes ap:lle tulossa :(
Vierailija kirjoitti:
Sulla on täysin väärät ruuat. Kokeile pari viikkoa ketoruokavaliota, mieliteot kyllä loppuvat. Siitä voi sitten lisätä hyviä hiilareita oman kropan mukaan.
Perehdy kuitenkin aiheeseen hyvin esim. kirjallisuuden avulla, ettei käy niin, että teet aloituksen väärin ja sitten olet sitä mieltä ettei vhh toiminut. Valmistaudu hankkimalla sopivaa ruokaa ja tarvikkeet suolatasapainon ylläpitoon.
Herkullisia ruokahetkiä! Ilman ähkyä :)
Laihduin joskus reilusti ketolla. Sitten tuli kaikenlaista ja hiljalleen koko ruokavalio jäi pois ja lihoin.
Pitäisi aloittaa taas tietoisemmin syömään.
Vaikea hallita syömishimojaan :/ nykyään itsekuri on ihan paska. Ap
Käytkö töissä, onko harrastuksia, onko ystäviä, onko läheistä ihmistä, ulkoiletko, ylipäätään liikunta, terveys jne
Sokeri pois. Koukuttaa kuin nikotiini.
Syö annos ruokaa ja sen mukana perunaa niin paljon, että varmasti tulet täyteen.
Painonvartijoiden viimeisimpien suomen aikojen ohjeiden mukaan perunaa sai aterian yhteydessä syösä
Vierailija kirjoitti:
VHH-ruokavalio pitää nälän kurissa!
Ja lisää kätevästi samalla kuolleisuutta moninkertaisesti, jos se toteutetaan eläintuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä, onko harrastuksia, onko ystäviä, onko läheistä ihmistä, ulkoiletko, ylipäätään liikunta, terveys jne
Olen ollut sairaslomalla mutta pian takaisin työelämään. Käyn päivittäin nyt kävelyllä, edes lyhyellä. Uintiin olen hommannut rannekkeen mutta en kehtaa mennä julkisiin tiloihin..
Ystäviä ei enää ole (tapahtui ikäviä juttuja) mutta soittelen kyllä lähisukulaisten kanssa viikottain.
Kunto on huono ja terveys aikalailla vaakalaudalla, totesin jo insuliiniresistenssin, diabeteksen esiasteen kun kävin viimeksi otattamassa paastosokerin. Shit.
Pitäs herätä. Ap
Hellanlettas sentään. Ota vähän ranskalaisia ja makkaraa...eli mapet. Tai hampurilaista isolla pihvillä....ja vähän irtokarkkeja. Ei niinkuin jaksa ymmärtää näitä addikteja. Kuka mihinkin, viinaan, sokeriin, tupakkaan, rasvaan...syödään, juodaan ja ulistaan. Ei se siitä miksikään muutu. Ellet itse sitä halua.
Kuule, alapa syömään 5 x päivässä, kunnon tukeva aamiainen, kaksi lämmintä ruokaa leipineen, välipala ja iltapala.
Älä kiellä itseltäsi mitään, äläkä yritä syödä kevyemmin tai jättää aterioita väliin, jos syötkin joskus enemmän kuin suunnittelit syöväsi.
Syö kasviksia aterioilla runsaasti, liiku päivittäin puoli tuntia, nuku riittävästi.
Näillä loppuu mieliteot, paranee ahmimiseen liittyvät syömishäiriöajatukset, loppuu vuosikymmentenkin jojoilu ja ylipainokin tippuu, jos sitä on, hyyyyviiin hitaaasti mutta varmasti.
Juuri tänään törmäsin tällaiseen nälkämittariin
https://static.wixstatic.com/media/af7fd7_bca2fd7e7edf4b798c745121d97c3…
Itse syön aterioilla itseni kohtaan 5, eli ei nälkäinen eikä täynnä. En pystyisi syömään itseäni ähkyyn. Syön vasta kun nälkä on kohdassa 1 tai 2. Tänään söin aamulla puolikkaan leipäviipaleen ennen kuin lähdin asioille. Alkoi heikottaa. Iltapäivällä söin 400 kcal kasvisaterian. Nyt on monta tuntia ollut kova nälkä mutta en vaan jaksa mennä lämmittämään ruokaa. Meinaan vielä syödä noin 500 kcal aterian ennen nukkumaan menoa.
Aktiivisuutta ollut tänään yli 12 000 askelta.
Olen obeesi, paino ei vain tipu millään, siksi syön näin vähän, paino tippuu vain että välillä pidän tosi tiukkoja päiviä kaloreiden suhteen, esim. joka toinen päivä pari viikkoa, sitten taas syön kulutuksen mukaan pari viikkoa kun paino on kilon tippunut jne.
Onko sulla tarpeeksi proteiineja annoksissasi?
Mä söin tänään Hesessä mega-aterian ja kerroshampurilaisen. Tuosta ei ole kuin 3 tuntia ja taas nälättää. Yritän olla syömättä enää tänään.
Mmmm, hyvältä kuulostaa